Assassin – Skilly – Traps – Blade Sentinel

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Blade Sentinel

bladesentinel
  • Potřebný level: 6
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ: Vyvolávací
  • Levé tlačítko: Ano
  • Delay = 25 snímků (Frames) = 1 sekunda

Assassinka hodí rotující čepel, která bude poletovat mezi místem, kde stála při vyčarování, a cílem skillu. Čepel způsobí fyzické škody každému, kdo se k ní přiblíží. Škody jsou rovné položce skillu v součtu s 3/8 škod z jedné z vašich zbraní.

Pomocnice Assassinek Shadow Warrior může tuto schopnost používat také. Ale k výpočtu škod jsou použity zbraně a vlastnosti Assassinky a ne Shadow Warriora.

Tabulka

  • Cena Many = 7 pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+Att.rating (%) 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50
+DMG 6 9 12 15 18 21 24 27 31 35
10 13 16 19 22 25 28 31 35 39
Trvání (s) 4 4,4 4,9 5,4 5,9 6,4 6,8 7,3 7,8 8,3
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+Att.rating (%) 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100
+DMG 39 43 47 51 55 59 64 69 74 79
43 47 51 55 59 63 68 73 78 83
Trvání (s) 8,8 9,2 9,7 10,2 10,7 11,2 11,6 12,1 12,6 13,1
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+Att.rating (%) 105 110 115 120 125 130 135 140 145 150
+DMG 84 89 94 99 104 109 114 119 124 129
88 93 98 103 108 113 118 123 128 133
Trvání (s) 13,6 14 14,5 15 15,5 16 16,4 16,9 17,4 17,9
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+Att.rating (%) 155 160 165 170 175 180 185 190 195 200
+DMG 134 139 144 149 154 159 164 169 174 179
138 143 148 153 158 163 168 173 178 183
Trvání (s) 18,4 18,8 19,3 19,8 20,3 20,8 21,2 21,7 22,2 22,7

Jednou za sekundu vyvolá rotující čepel směřující sem a tam od Assassinky k cíli. Celkem lze mít najednou vyvolaných nanejvýš 5 čepelí nebo jiných pastí. Šestá past zničí automaticky tu první.

Škody z rotujících čepelí jsou brány i ze zbraní s redukcí na 3/8 uvedeného poškození. Tato redukce se uplatní i na elementální škody.

Pokud hráč používá obouruční zbraň, je škoda zbraně zredukována na až 3/16 normálu. Na obrazovce se staty ve hře se však stejně zobrazuje jako 3/8! A v mnohých případech se i tak zobrazí špatná hodnota.

Případná délka promrznutí z mrazivých škod se rovněž sníží na 3/8 doby, u obouruční zbraně na 3/16. Doba případné otravy se nesnižuje.

Otrava jedem se počítá pro různý počet zdrojů jedových útoků takto: U dvou předmětů se sečtou bity jedové škody a působí po dobu součtu délek otrav. U tří a více předmětů účinkuje součet bitů jedu po dobu, jež je ze všech předmětů nejdelší. Pokud je aktivní Venom, je délka otravy pouze 0,4 sekundy.

Zobrazené DMG neodpovídá skutečně uděleným škodám. Zatímco ve statistikách hodnota celkových škod odpovídá přičtenému bonusu DMG ze skillu po přičtení procentních bonusů k DMG na zbraň, ve skutečnosti se procentní bonusy ke škodám přidají až po přičtení DMG ze skillu, takže hodnota by měla být ve většině případů větší.

Když nemá Assassinka žádné zbraně, do výsledných škod se nezapočítají bonusy za Sílu a Obratnost.

Jelikož je tento skill vedený jako útok na dálku, je +% Poison Skill Damage na zbrani uplatněn pouze jednou

Pokud má Assassinka na sobě dvoje drápy, je škoda i s dalšími bonusy určena hlavní zbraní (na pravé straně, je-li nasazena jako první, nebo na levé jinak). Z druhé zbraně se počítají pouze tyto vlastnosti:

K tomuto skillu fungují kromě výše jmenovaných i tyto vlastnosti:

Úroveň, škody a další vlastnosti čepele jsou definovány v momentě vyčarování a jsou až do expirace pasti neměnné. Pouze položky X% Better Chance of Getting Magic Items a X% Extra Gold From Monsters jsou uplatňovány v momentě zabití monstra.

Výpočty

  • Trvání (s) = 0,48*slvl + 3,52 sekund, zaokoruhleno na desetiny dolů
  • Attack Rating = (Attack Rating Assassinky při normálním útoku + údaj v Monlvl.txt) * (+Att.rating (%))
  • +DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min DMG 3*slvl + 3 4*slvl – 5 5*slvl – 21 5*slvl – 21 5*slvl – 21
Max DMG 3*slvl + 7 4*slvl – 1 8*slvl – 17 5*slvl – 17 5*slvl – 17
  • Zobrazené DMG = (A * DMG na zbrani) * (0,75 * (Síla + Obratnost) + Enh. DMG) + DMG skillu + A * elementální DMG
  • Celkem DMG = (A * DMG na zbrani + DMG skillu) * (0,75 * (Síla + Obratnost) + Enh. DMG) + A * elementální DMG

(slvl = úroveň skillu; Enh. DMG = bonusy z Claw Mastery, aur a z enhanced DMG mimo zbraně; A = 0,75 nebo 0,375 pro jednoruční či obouruční zbraň)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Blade Sentinel (Assassin Only) (varies)

Tato dovednost umožňuje vražednicím házet předměty ostré jako břitva, jež poletují sem a tam mezi ní a cílem. Pokud se dostanou do kolize s nepřítelem, pořežou ho.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Traps

Napsat komentář