Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps
Fire Blast |
Shock Web |
Blade Sentinel |
Charged Bolt Sentry |
Wake of Fire |
Blade Fury |
Lightning Sentry |
Wake of Inferno |
Death Sentry |
Blade Shield |
Blade Sentinel

- Potřebný level: 6
- Potřebné skilly: žádné
- Typ: Vyvolávací
- Levé tlačítko: Ano
- Delay = 25 snímků (Frames) = 1 sekunda
Assassinka hodí rotující čepel, která bude poletovat mezi místem, kde stála při vyčarování, a cílem skillu. Čepel způsobí fyzické škody každému, kdo se k ní přiblíží. Škody jsou rovné položce skillu v součtu s 3/8 škod z jedné z vašich zbraní.
Pomocnice Assassinek Shadow Warrior může tuto schopnost používat také. Ale k výpočtu škod jsou použity zbraně a vlastnosti Assassinky a ne Shadow Warriora.
Tabulka
- Cena Many = 7 pro všechny úrovně
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+Att.rating (%) | 5 | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 |
+DMG | 6 | 9 | 12 | 15 | 18 | 21 | 24 | 27 | 31 | 35 |
10 | 13 | 16 | 19 | 22 | 25 | 28 | 31 | 35 | 39 | |
Trvání (s) | 4 | 4,4 | 4,9 | 5,4 | 5,9 | 6,4 | 6,8 | 7,3 | 7,8 | 8,3 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+Att.rating (%) | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 |
+DMG | 39 | 43 | 47 | 51 | 55 | 59 | 64 | 69 | 74 | 79 |
43 | 47 | 51 | 55 | 59 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | |
Trvání (s) | 8,8 | 9,2 | 9,7 | 10,2 | 10,7 | 11,2 | 11,6 | 12,1 | 12,6 | 13,1 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+Att.rating (%) | 105 | 110 | 115 | 120 | 125 | 130 | 135 | 140 | 145 | 150 |
+DMG | 84 | 89 | 94 | 99 | 104 | 109 | 114 | 119 | 124 | 129 |
88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 | 128 | 133 | |
Trvání (s) | 13,6 | 14 | 14,5 | 15 | 15,5 | 16 | 16,4 | 16,9 | 17,4 | 17,9 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+Att.rating (%) | 155 | 160 | 165 | 170 | 175 | 180 | 185 | 190 | 195 | 200 |
+DMG | 134 | 139 | 144 | 149 | 154 | 159 | 164 | 169 | 174 | 179 |
138 | 143 | 148 | 153 | 158 | 163 | 168 | 173 | 178 | 183 | |
Trvání (s) | 18,4 | 18,8 | 19,3 | 19,8 | 20,3 | 20,8 | 21,2 | 21,7 | 22,2 | 22,7 |
Jednou za sekundu vyvolá rotující čepel směřující sem a tam od Assassinky k cíli. Celkem lze mít najednou vyvolaných nanejvýš 5 čepelí nebo jiných pastí. Šestá past zničí automaticky tu první.
Škody z rotujících čepelí jsou brány i ze zbraní s redukcí na 3/8 uvedeného poškození. Tato redukce se uplatní i na elementální škody.
Pokud hráč používá obouruční zbraň, je škoda zbraně zredukována na až 3/16 normálu. Na obrazovce se staty ve hře se však stejně zobrazuje jako 3/8! A v mnohých případech se i tak zobrazí špatná hodnota.
Případná délka promrznutí z mrazivých škod se rovněž sníží na 3/8 doby, u obouruční zbraně na 3/16. Doba případné otravy se nesnižuje.
Otrava jedem se počítá pro různý počet zdrojů jedových útoků takto: U dvou předmětů se sečtou bity jedové škody a působí po dobu součtu délek otrav. U tří a více předmětů účinkuje součet bitů jedu po dobu, jež je ze všech předmětů nejdelší. Pokud je aktivní Venom, je délka otravy pouze 0,4 sekundy.
Zobrazené DMG neodpovídá skutečně uděleným škodám. Zatímco ve statistikách hodnota celkových škod odpovídá přičtenému bonusu DMG ze skillu po přičtení procentních bonusů k DMG na zbraň, ve skutečnosti se procentní bonusy ke škodám přidají až po přičtení DMG ze skillu, takže hodnota by měla být ve většině případů větší.
Když nemá Assassinka žádné zbraně, do výsledných škod se nezapočítají bonusy za Sílu a Obratnost.
Jelikož je tento skill vedený jako útok na dálku, je +% Poison Skill Damage na zbrani uplatněn pouze jednou
Pokud má Assassinka na sobě dvoje drápy, je škoda i s dalšími bonusy určena hlavní zbraní (na pravé straně, je-li nasazena jako první, nebo na levé jinak). Z druhé zbraně se počítají pouze tyto vlastnosti:
- X% Better Chance of Getting Magic Items
- X% Extra Gold From Monsters
- +X to Y Skill Levels, +X to Character Skills
- +X% to Fire/Cold/Lightning/Poison/Magic Skill Damage
- -X% to Enemy Resistance
- X Life After Each Kill
- X Mana After Each Kill
K tomuto skillu fungují kromě výše jmenovaných i tyto vlastnosti:
- + Minimum/Maximum Damage
- +X% Enhanced Damage
- Critical Strike
- Deadly Strike
- Magic Damage, Fire Damage, Lightning Damage, Cold Damage and Poison Damage
- +X to Attack Rating, +X% to Attack Rating
- -X Monster Defense per hit
Úroveň, škody a další vlastnosti čepele jsou definovány v momentě vyčarování a jsou až do expirace pasti neměnné. Pouze položky X% Better Chance of Getting Magic Items a X% Extra Gold From Monsters jsou uplatňovány v momentě zabití monstra.
Výpočty
- Trvání (s) = 0,48*slvl + 3,52 sekund, zaokoruhleno na desetiny dolů
- Attack Rating = (Attack Rating Assassinky při normálním útoku + údaj v Monlvl.txt) * (+Att.rating (%))
- +DMG:
Úroveň | 1–8 | 9–16 | 17–22 | 23–27 | 28–99 |
---|---|---|---|---|---|
Min DMG | 3*slvl + 3 | 4*slvl – 5 | 5*slvl – 21 | 5*slvl – 21 | 5*slvl – 21 |
Max DMG | 3*slvl + 7 | 4*slvl – 1 | 8*slvl – 17 | 5*slvl – 17 | 5*slvl – 17 |
- Zobrazené DMG = (A * DMG na zbrani) * (0,75 * (Síla + Obratnost) + Enh. DMG) + DMG skillu + A * elementální DMG
- Celkem DMG = (A * DMG na zbrani + DMG skillu) * (0,75 * (Síla + Obratnost) + Enh. DMG) + A * elementální DMG
(slvl = úroveň skillu; Enh. DMG = bonusy z Claw Mastery, aur a z enhanced DMG mimo zbraně; A = 0,75 nebo 0,375 pro jednoruční či obouruční zbraň)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Blade Sentinel (Assassin Only) (varies)
Tato dovednost umožňuje vražednicím házet předměty ostré jako břitva, jež poletují sem a tam mezi ní a cílem. Pokud se dostanou do kolize s nepřítelem, pořežou ho.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —