Necromancer – Skilly – Poison and Bone – Corpse Explosion

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone SpellsCurses

Corpse Explosion

corpseexplosion
  • Potřebný level: 6
  • Potřebné skilly: Teeth
  • Typ skillu: Plošné kouzlo
  • Levé tlačítko: Ne

Velice oblíbeným kouzlem Nekromancerů je vyrábění bomb z mrtvol zabitých nepřátel. Jejich výbuch pak udělí další škody všem ostatním nepřátelům v dosahu. Jedná se o velmi účinné kouzlo, jež plošně zraní vše v okolí a jehož síla závisí nejen na umu Nekromancera, ale hlavně na původní výdrži monstra, jehož mrtvola je pro toto kouzlo použitá. Poslouží též k odstranění mrtvol, aby nemohly být vzkříšeny.

Těla zabitých vyhazuje do vzduchu také Nihlathak, avšak jeho dovednost je přiměřeně oslabena, neboť by při plné síle byla příliš smrtící.

Tabulka

Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Dosah fyzické složky (y) 2,6 2,6 3,3 3,3 4 4 4,6 4,6 5,3 5,3
Dosah ohně (y) 2,6 3,3 3,3 4 4 4,6 4,6 5,3 5,3 6
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Dosah fyzické složky (y) 6 6 6,6 6,6 7,3 7,3 8 8 8,6 8,6
Dosah ohně (y) 6 6,6 6,6 7,3 7,3 8 8 8,6 8,6 9,3
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Dosah fyzické složky (y) 9,3 9,3 10 10 10,6 10,6 11,3 11,3 12 12
Dosah ohně (y) 9,3 10 10 10,6 10,6 11,3 11,3 12 12 12,6
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Dosah fyzické složky (y) 12,6 12,6 13,3 13,3 14 14 14,6 14,6 15,3 15,3
Dosah ohně (y) 12,6 13,3 13,3 14 14 14,6 14,6 15,3 15,3 16

Kouzlo je nutné zacílit na mrtvolu. To způsobí výbuch, jenž zraní zpola fyzicky a zpola ohněm všechna monstra stojící v dosahu výbuchu.

Škoda je určena rozmezím 70 až 120 % z průměrné hodnoty života, kterou měl daný nepřítel, když ještě byl naživu. Pokud šlo o mrtvolu pomocníka bosse, bosse nebo šampióna, je kalkulováno pouze s životem základní verze dané jednotky. Výbuch jejich mrtvol proto bude mít účinnost stejnou jako u běžné verze jejich druhu.

Zvýšení počtu hráčů ve hře neovlivní účinnost. Bude použita vždy hodnota odpovídající nastavení na hru jednoho hráče.

Škoda výbuchu bude změněna pouze za podmínky, že je úroveň mrtvého nepřítele vyšší než úroveň postavy. Sníží se tak, aby odpovídala poměru clvl/mlvl (clvl = úroveň postavy, mlvl = úroveň monstra).

Ohnivou složku výbuchu nezvýší žádné předměty nebo skilly, jež zvyšují procentní účinek ohnivých kouzel (Fire Mastery, +% Fire Skill Damage).

Fyzickou složku výbuchu efektivně zvyšují kletby Amplify DamageDecrepify.

Při hře proti jiným hráčům nelze fyzickou složku nepřítele snížit užitím Taunt, Battle Cry, Weaken ani kletbou Decrepify.

Dosah výbuchu je na popisu skillu správně jen u lichých úrovní. U sudých úrovní je poloměr výbuchu obou složek zprůměrován, přičemž ve skutečnosti je dosah ohnivé složky trochu větší než uvedená hodnota a dosah fyzické složky trochu menší.

Výbuch nemůže být zblokován, nepřátelé jsou výbuchem poškozeni za všech okolností.

Výpočty

  • Mana = 14 + slvl
  • Dosah fyzické složky (y) = [(7 + slvl) / 2] * (2/3) yardů, hranatá závorka zaokrouhlena dolů.
  • Dosah ohnivé složky (y) = [(8 + slvl) / 2] * (2/3) yardů, hranatá závorka zaokrouhlena dolů.

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl<37): +1–3 to Corpse Explosion (Necromancer Only) (varies)
  • Maelstrom Yew Wand: +1–3 to Corpse Explosion (Necromancer Only) (varies)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):


Každá mrtvola, jež vznikla následkem násilné smrti, v sobě nosí trochu zášti z posledních chvil života zemřelého. S tímto kouzlem je Nekromancer schopen využít příslušné energie a nasměrovat je do jediné vlny. Energie se poté uvolní z mrtvoly takovou silou, že způsobí velkou explozi, jež poraní vše v dosahu.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Poison and Bone Spells

Napsat komentář