Necromancer – Skilly – Summoning – Raise Skeleton

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone Spells Curses

Raise Skeleton

raiseskeleton
  • Potřebný level: 1
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ skillu: Přivolávací, vyžaduje mrtvolu
  • Levé tlačítko: Ne

Raise Skeleton dostává synergické bonusy ze skillů:

Nekromancer vyčaruje z mrtvoly zabitého nepřítele kostlivého bojovníka, který bude bojovat po jeho boku. Těchto kostlivců může vyvolat větší množství, a tak má na vyšších úrovních k dispozici celou nemrtvou armádu, která zaútočí na nepřátele. Kostlivci však zaútočí většinou na nepřítele, který k nim bude nejblíže, proto Nekromancer ke správnému zacílení útoku koster potřebuje například využít teleportace získané například z nabitých předmětů (charges), nebo běháním odlákat kostry od stávajících oponentů, aby se pak všechny vrhly na prvního přicházejícího.

Kostlivce je nezbytně nutné posílit kostliveckým mistrovstvím, jinak budou v pozdějších fázích hry velice slabí. Kostlivci však obecně nejsou vhodní k boji s nepřáteli, kteří mají vysoce účinné plošné útoky, jako například někteří akt bossové.

Tabulka

  • Úroveň kostlivce = Úroveň hrdiny
  • Základní životy kostlivců = 21 (normal), 30 (nightmare), 42 (hell)
  • Míra regenerace = 4
  • Šance na kritický úder = 5 %
  • Rychlost pohybu = 13 chůze, 15 běh
  • AI Delay = 15 snímků
  • Efektivnost sání = 0
  • Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
  • Vzpamatování se po zásahu = 7 snímků = 0,28 sekundy
  • Šance na vlastnictví štítu = 5 %
  • Rychlost krytí = 9 snímků = 0,36 sekundy (pokud má štít)
  • Šance na blokování = 3 % (pokud má štít)
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Maximální počet kostlivců 1 2 3 3 3 4 4 4 5 5
Základní DMG kostlivců 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 2-3 3-4
+DMG (%) 0 0 0 7 14 21 28 35 42 49
Bonus k životům (%) 0 0 0 50 100 150 200 250 300 350
Životy (Normal) 21 21 21 31 42 52 63 73 84 94
Životy (Nightmare) 30 30 30 45 60 75 90 105 120 135
Životy (Hell) 42 42 42 63 84 105 126 147 168 189
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Maximální počet kostlivců 5 6 6 6 7 7 7 8 8 8
Základní DMG kostlivců 4-5 5-6 6-7 7-8 8-9 9-10 11-12 13-14 15-16 17-18
+DMG (%) 56 63 70 77 84 91 98 105 112 119
Bonus k životům (%) 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850
Životy (Normal) 105 115 126 136 147 157 168 178 189 199
Životy (Nightmare) 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285
Životy (Hell) 210 231 252 273 294 315 336 357 378 399
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Maximální počet kostlivců 9 9 9 10 10 10 11 11 11 12
Základní DMG kostlivců 19-20 21-22 24-25 27-28 30-31 33-34 36-37 39-40 43-44 47-48
+DMG (%) 126 133 140 147 154 161 168 175 182 189
Bonus k životům (%) 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350
Životy (Normal) 210 220 231 241 252 262 273 283 294 304
Životy (Nightmare) 300 315 330 345 360 375 390 405 420 435
Životy (Hell) 420 441 462 483 504 525 546 567 588 609
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Maximální počet kostlivců 12 12 13 13 13 14 14 14 15 15
Základní DMG kostlivců 51-52 55-56 59-60 63-64 67-68 71-72 75-76 79-80 83-84 87-88
+DMG (%) 196 203 210 217 224 231 238 245 252 259
Bonus k životům (%) 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850
Životy (Normal) 315 325 336 346 357 367 378 388 399 409
Životy (Nightmare) 450 465 480 495 510 525 540 555 570 585
Životy (Hell) 630 651 672 693 714 735 756 777 798 819

Schopnost je možné využít pouze na mrtvolu běžného monstra, šampióna, unikátního bosse či jeho přisluhovače.

Pokud je vyvolán kostlivec a Nekromancer již dříve dosáhl jejich maximálního počtu, je jeden ze stávajících kostlivců odčarován a nahrazen tímto novým.

K určení úrovně kostlivce, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky kostlivci zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.

Maximální počet kostlivců je určen aktuální úrovní skillu. Při snížení úrovně je příslušný počet kostlivců odčarován.

Některé statistiky kostlivce ovlivňuje obtížnost hry. Jde o hladinu životů, o obranu a attack rating.

Synergie ze Skeleton Mastery a Summon Resist se uplatní i na jejich úrovni vyšší než 20. V tomto případě se počítají i bonusy k dovednostem z předmětů, z pokřiku Battle Command nebo z aktivace svatyně zvyšující úroveň dovedností o 2.

Hladina životů kostlivců se ve skutečnosti počítá od Základních životů kostlivců (viz výše nad tabulkou). Poté se k základním životům připočte bonus k životům kostlivců ze Skeleton Mastery. Až teprve poté je život navýšen o procenta bonusu životů. Popis dovednosti ve hře uvádí nesprávný údaj, v němž je procentní bonus k životům kostlivce uplatněn jen k Základním životům a bonus ze Skeleton Mastery je přičten až poté. Popis dovednosti uvádí správný údaj jen pro první tři úrovně. V tabulce výše jsou uvedeny údaje odpovídající popisu dovednosti ve hře pro jednotlivé obtížnosti. Údaje v tabulce označené červeně jsou správné jen v případě, že postava nevyužívá Skeleton Mastery.

Kostlivec se štítem má 3% šanci na blokování. Kostlivec bez štítu žádné blokování nemá. Nepřátelské výstřely se přesto zaseknou do paže, ve které kostlivec drží štít.

V prvních verzích Diabla II bylo možné vyvolat kostlivce v počtu rovném úrovni, na jaké měl Nekromancer tuto dovednost naučenou. Kostlivci však byli tehdy výrazně slabší.

Rychlost útočení

Kostlivci mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 18 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 33 snímků, tedy za 1,32 sekundy.

Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:

EIAS Snímky na 1 útok
0 18
2 17
8 16
15 15
23 14
31 13

Výpočty

  • Mana = 5 + slvl
  • Počet kostlivců: 2 + [slvl / 3], zaokrouhleno nahoru (do třetí úrovně je počet roven slvl)
  • Bonus k životům (%): 50*slvl – 150 % (do třetí úrovně je rovno 0 %)
  • Život (Normal) = (21 + 8*SMlvl) * (1 + Bonus k životům (%)
  • Život (Night.) = (30 + 8*SMlvl) * (1 + Bonus k životům (%)
  • Život (Hell) = (42 + 8*SMlvl) * (1 + Bonus k životům (%)
  • +DMG (%) = 7*slvl – 21 % (do třetí úrovně je rovno 0 %)
  • Základní škody:
Úrovně 1—8 9—16 17—22 23—27 28—99
Minimální DMG 1 + 2*SMlvl slvl – 7 + 2*SMlvl 2*slvl – 23 + 2*SMlvl 3*slvl – 45 + 2*SMlvl 4*slvl – 73 + 2*SMlvl
Maximální DMG 2 + 2*SMlvl slvl – 6 + 2*SMlvl 2*slvl – 22 + 2*SMlvl 3*slvl – 44 + 2*SMlvl 4*slvl – 72 + 2*SMlvl
  • Celkové škody = Základní škody * (1+DMG (%))
  • Obrana (Normal) = 5 + 15*(slvl + SMlvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Obrana (Nightmare) = 5 + 15*(slvl + SMlvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Obrana (Hell) = 6 + 15*(slvl + SMlvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Normal) = 5 + 15*(slvl + SMlvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Nightmare) = 4 + 15*(slvl + SMlvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Hell) = 6 + 15*(slvl + SMlvl) + údaj z Monlvl.txt

(slvl = úroveň skillu, SMlvl = úroveň Skeleton Mastery)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:


Již v začátcích svého učení se Nekromanceři učí ovládnout kosterní pozůstatky zemřelých bytostí. Vyvoláváním za použití této dovednosti způsobí zmrtvýchvstání shluku oživených kostí z čerstvé mrtvoly a zapůsobí jako výjev ze špatného snu. Tito kostlivci jsou uvedeni v život zčásti z vůle Nekromancera a zčásti díky vyvolání duchů pradávných válečníků. Nekromanceři si často udržují malou skupinu oživlých kostlivců, aby vykonávali jejich příkazy.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells

Napsat komentář