Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills
Sacrifice |
Smite |
Holy Bolt |
Zeal |
Charge |
Vengeance |
Blessed Hammer |
Conversion |
Holy Shield |
Fist of the Heavens |
Vengeance

- Potřebný level: 18
- Potřebné skilly: Sacrifice, Zeal
- Typ: Elementální útok na blízko
- Levé tlačítko: Ano
Vengeance dostává synergické bonusy ze skillů:
- Resist Fire: +10 % k ohnivým škodám za level
- Resist Cold: +10 % k ledovým škodám za level
- Resist Lightning: +10 % k bleskovým škodám za level
- Salvation: +2% k elementálním škodám za level
Odplata je velmi pozoruhodná dovednost, která způsobí jak standardní zranění normálním útokem, tak škody posílené o ohnivou, ledovou a bleskovou složku. Z toho plyne, že nepřítel bez odolností utrpí jediným úderem opravdu velmi vážná zranění. Vhodný je i proti monstrům, jež jsou vybaveny některou z imunit a vysokými odolnostmi. Hodí se proto kdykoliv. Paladin však tuto schopnost nejvíce ocení v momentě, kdy na něj zaútočí nepřátelé s imunitou vůči fyzickým útokům. Ty totiž Paladinové využívají nejčastěji a setkání s těmito typy monster bývají problematická.
Tabulka
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 4 | 4,25 | 4,5 | 4,75 | 5 | 5,25 | 5,5 | 5,75 | 6 | 6,25 |
+AR (%) | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 |
+Elementální DMG (%) | 70 | 76 | 82 | 88 | 94 | 100 | 106 | 112 | 118 | 124 |
Doba (s) | 1,2 | 1,8 | 2,4 | 3,0 | 3,6 | 4,2 | 4,8 | 5,4 | 6,0 | 6,6 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Mana | 6,5 | 6,75 | 7 | 7,25 | 7,5 | 7,75 | 8 | 8,25 | 8,5 | 8,75 |
+AR (%) | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 |
+Elementální DMG (%) | 130 | 136 | 142 | 148 | 154 | 160 | 166 | 172 | 178 | 184 |
Doba (s) | 7,2 | 7,8 | 8,4 | 9,0 | 9,6 | 10,2 | 10,8 | 11,4 | 12,0 | 12,6 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 9 | 9,25 | 9,5 | 9,75 | 10 | 10,25 | 10,5 | 10,75 | 11 | 11,25 |
+AR (%) | 220 | 230 | 240 | 250 | 260 | 270 | 280 | 290 | 300 | 310 |
+Elementální DMG (%) | 190 | 196 | 202 | 208 | 214 | 220 | 226 | 232 | 238 | 244 |
Doba (s) | 13,2 | 13,8 | 14,4 | 15,0 | 15,6 | 16,2 | 16,8 | 17,4 | 18,0 | 18,6 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
Mana | 11,5 | 11,75 | 12 | 12,25 | 12,5 | 12,75 | 13 | 13,25 | 13,5 | 13,75 |
+AR (%) | 320 | 330 | 340 | 350 | 360 | 370 | 380 | 390 | 400 | 410 |
+Elementální DMG (%) | 250 | 256 | 262 | 268 | 274 | 280 | 286 | 292 | 298 | 304 |
Doba (s) | 19,2 | 19,8 | 20,4 | 21,0 | 21,6 | 22,2 | 22,8 | 23,4 | 24,0 | 24,6 |
Odplatou postava udělí monstru nejen fyzické škody, ale i ohnivé, ledové a bleskové škody (vše dohromady jsou elementální škody), vypočítané ze základu na zbrani. Spolu s tím je nepřátelská potvora na určitou dobu zpomalena.
Do kalkulace elementálních škod se vychází z fyzické škody zbraně. K té se přičte i bonus 50 % za éteričnost (Ethereal). Ke škodě na zbrani se připočtou ještě položky +Minimum a +Maximum Damage, včetně těch, které jsou odvozeny od levlu postavy.
Do kalkulace elementálních škod nebudou započítány:
- procentní modifikátory fyzických škod z aur a z faktoru síly.
- Damage +
- Critical Strike
- Deadly Strike.
Po provedení kalkulace elementálních škod jsou všechny výše uvedené vlastnosti uplatněny pouze na fyzickou složku.
Skilly Fire Mastery a Lightning Mastery a vlastnosti +% Skill Damage jsou uplatněny až po přidání elementálních škod na zbraň. Proto je jejich nárůst vskutku velmi velký.
Díky přítomnosti všech elementů kromě jedu a magie je tento skill univerzální a jeho uživatel by neměl narazit na problémy s imunitami.
Výpočty
- Mana = 3,75 + 0,25 * slvl
- +AR (%) = 10 + 10 * slvl %
- +Fire Damage (%) = 64 + 6 * slvl %
- +Cold Damage (%) = 64 + 6 * slvl %
- +Lightning Damage (%) = 64 + 6 * slvl %
- Doba zmražení (s) = 0,6 + 0,6 * slvl
(slvl = úroveň skillu)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Scepter (ilvl>18): +1–3 to Vengeance (Paladin Only) (varies)
- Rusthandle Grand Scepter: +1–3 to Vengeance (Paladin Only) (varies)
- Kingslayer meč/sekyra: +1 to Vengeance – oskill
Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):
- Vyskytuje se na Magic nebo Rare předmětech typu Scepter, paladinský štít, sekera, meč.
- Úrovně: 1–6
- V tabulce je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)
Pro Sceptery a paladinské štíty platí:
Úroveň skillu | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Minimální ilvl | 31 | 44 | 57 | 70 | 83 | 96 |
Počet Charges | 33 | 37 | 41 | 45 | 48 | 52 |
Pro sekery a meče platí:
Úroveň skillu | 1 | 2 | 3 |
---|---|---|---|
Minimální ilvl | 45 | 72 | 99 |
Počet Charges | 22 | 25 | 27 |
Paladinům, kteří se vydají na křížovou výpravu proti silám zla, je povoleno vzývat duše zemřelých z předchozích výprav. Paladinovi se ukáží duchové zemřelých počestných hrdinů, kteří mu pomohou propůjčením své elementální energie na Paladinovu zbraň.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills