Paladin – Skilly – Defensive Auras – Cleansing

Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills

Cleansing

Cleansing
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Prayer
  • Typ: Aura ovlivňující spojence
  • Levé tlačítko: Ne

Cleansing dostává synergické bonusy ze skillů:

  • Prayer: Léčení jednou za dvě sekundy, jakoby byla aktivní právě tato aura, jen bez spotřeby many

Očištění je aura snižující dobu otravy nebo prokletí, kterou Paladin a jeho spojenci musí překonat. Důležitá je zejména v místech, kde je vysoká pravděpodobnost otravy, např. v hrobkách nebo stokách. Nejdůležitější je však na vyšších obtížnostech, kde se bude postava čím dál častěji setkávat s nepřáteli sesílajícími kletby. Ušetří jednak čas, jednak nervy.

Každý Paladin by měl proto investovat alespoň jeden bod do této aury, protože člověk nikdy neví, kdy ji bude na cestě potřebovat. Kromě toho léčí stejně jako aura Prayer

Tabulka

Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
-Trvání (%) 39 46 51 56 60 63 65 67 69 70
Dosah (y) 10,6 12 13,3 14,6 16 17,3 18,6 20 21,3 22,6
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
-Trvání (%) 72 73 75 76 76 78 78 79 79 80
Dosah (y) 24 25,3 26,6 28 29,3 30,6 32 33,3 34,6 36
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
-Trvání (%) 81 81 82 82 82 83 84 84 84 84
Dosah (y) 37,3 38,6 40 41,3 42,6 44 45,3 46,6 48 49,3
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
-Trvání (%) 85 85 85 85 85 86 86 87 87 87
Dosah (y) 50,6 52 53,3 54,6 56 57,3 58,6 60 61,3 62,6

Aura sníží Paladinovi i všem v okolí trvání účinku kleteb a jedů. Může trvat až dvě sekundy, než se u všech aktivuje.

Na rozdíl od vlastnosti Poison Length Reduced by %, která se uplatní na prvním snímku po otravě, se redukce doby touto aurou provede každé dvě sekundy na zbývající době účinku jedu a kletby.

Aura redukuje dobu až po započtení účinku skillu Fade a vlastnosti Poison Length Reduced by %.

Na rozdíl od vlastnosti Poison Length Reduced by % není u této aury uplatňován strop na 75% a neexistuje zde ani omezení odolnosti dle obtížností.

Aura neúčinkuje proti vlastnosti Open Wounds.

Aura prostřednictvím své synergie se skillem Prayer léčí spojence v dosahu. Své léčení přidává k ostatním zdrojům léčení z Prayeru a Meditation. Pokud je však jednotka vystavena více zdrojům aury Očištění na stejné úrovni, účinky léčení všech se sčítají. Jinak na jednotky v dosahu působí pouze ta aura Očištění, která má nejvyšší úroveň (nikoliv nejvyšší synergii z Prayeru).

Paladin by tuto auru neměl aktivovat, pokud je někdo z jeho spojenců nebo on sám pod vlivem svatyně (např. Skill Shrine). Tyto svatyně totiž jsou ve hře vedeny jako kletby, takže redukce doby trvání působí i na ně, což je kontraproduktivní.

Výpočty

  • -Trvání (%) = 30 + [0,6 * [(110*slvl) / (slvl+6)]] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů, maximum = 90 %
  • Dosah (y) = (28 + (4 * slvl)) / 3 yardů

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Scepter (ilvl>11): +1–3 to Cleansing (Paladin Only) (varies)

Pouze cudný Paladin je schopen odolat všem možným pokušením. Věří v čistotu duše i těla a v jedinečnost svatého Světla, které ho zbavuje všech nečistot. Věřící rytíř by nikdy neměl být ani pošpiněn, ani zkažen.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Defensive Auras

Napsat komentář