Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills
Might |
Holy Fire |
Thorns |
Blessed Aim |
Concentration |
Holy Freeze |
Holy Shock |
Sanctuary |
Fanaticism |
Conviction |
Sanctuary

- Potřebný level: 24
- Potřebné skilly: Might, Holy Fire, Thorns, Holy Freeze
- Typ: Aura ovlivňující spojence i nepřátele
- Levé tlačítko: Ne
Sanctuary dostává synergické bonusy ze skillů:
- Cleansing: +7 % k magickým plošným škodám za level
Svatozář patří mezi nejzvláštnější aury. V podstatě zabrání nemrtvým přiblížit se k paladinovi a vynuluje jejich některé vlastnosti, kterými by Paladinovi a jeho družině ztížily práci. Tuto auru ocení hráči zejména tam, kde se to nemrtvými jenom hemží. Zvyšuje výrazně bezpečnost.
Vzhledem k faktům, že tato aura nefunguje přesně tak, jak by měla, je její využívání v praxi dost omezené. Hráčům může vadit i to, že je aura účinná pouze proti nemrtvým a má oproti jiným aurám výrazně omezený dosah.
Tabulka
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR nem (%) | 100 | 150 | 200 | 250 | 300 | 350 | 400 | 450 | 500 | 550 |
+DMG nem (%) | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 |
Plošné Magic DMG | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 | 44 |
16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 | 44 | 49 | 54 | |
Dosah (y) | 3,3 | 4 | 4,6 | 5,3 | 6 | 6,6 | 7,3 | 8 | 8,6 | 9,3 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+AR nem (%) | 600 | 650 | 700 | 750 | 800 | 850 | 900 | 950 | 1000 | 1050 |
+DMG nem (%) | 450 | 480 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 |
Plošné Magic DMG | 48 | 52 | 56 | 60 | 64 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 |
59 | 64 | 69 | 74 | 79 | 84 | 90 | 96 | 102 | 108 | |
Dosah (y) | 10 | 10,6 | 11,3 | 12 | 12,6 | 13,3 | 14 | 14,6 | 15,3 | 16 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR nem (%) | 1100 | 1150 | 1200 | 1250 | 1300 | 1350 | 1400 | 1450 | 1500 | 1550 |
+DMG nem (%) | 750 | 780 | 810 | 840 | 870 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1020 |
Plošné Magic DMG | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 | 128 | 134 | 140 |
114 | 120 | 126 | 132 | 138 | 144 | 150 | 156 | 163 | 170 | |
Dosah (y) | 16,6 | 17,3 | 18 | 18,6 | 19,3 | 20 | 20,6 | 21,3 | 22 | 22,6 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+AR nem (%) | 1600 | 1650 | 1700 | 1750 | 1800 | 1850 | 1900 | 1950 | 2000 | 2050 |
+DMG nem (%) | 1050 | 1080 | 1110 | 1140 | 1170 | 1200 | 1230 | 1260 | 1290 | 1320 |
Plošné Magic DMG | 146 | 152 | 158 | 164 | 170 | 176 | 182 | 188 | 194 | 200 |
177 | 184 | 191 | 198 | 205 | 212 | 219 | 226 | 233 | 240 | |
Dosah (y) | 23,3 | 24 | 24,6 | 25,3 | 26 | 26,6 | 27,3 | 28 | 28,6 | 29,3 |
Aura udělí každé dvě sekundy plošné magické poranění všem nemrtvým nepřátelům v dosahu účinku a srazí je zpět knockbackem.
Knockback ani plošné magické škody se neuplatní u těchto nemrtvých: Griswold a Radament.
Pokud je nemrtvá jednotka v dosahu účinku více zdrojů aury, dostane magické škody ze všech najednou.
U plošné magické škody nejsou imunity nebo odolnosti proti magickým útokům ignorovány.
Aura umožňuje svému nositeli prolamovat odolnosti a imunity vůči fyzickým útokům. Jedná se o velmi cennou vlastnost, protože většina nemrtvých má v obtížnosti Hell minimálně 50% odolnost vůči fyzickým útokům. Funguje na všechny typy fyzických útoků kromě Crushing Blow, na niž se odolnosti a imunity vztahují i nadále.
Prolomení imunity a odolnosti však platí pouze pro nositele aury! Ostatní členové party z této vlastnosti těžit nebudou.
Prolomení imunity a odolnosti se však za jistých podmínek neuplatní, a to když kletby Amplify Damage a Decrepify způsobí fyzickou odolnost <0 %.
Prolomení imunity a odolností platí i pro ty nemrtvé, jež jsou zrovna mimo dosah aury.
Kvůli chybně zadaným údajům u aury se vůbec na útok nepřidávají bonusy ke škodám a Attack Ratingu vůči nemrtvým nepřátelům. Chybně definované položky totiž způsobují, že tyto bonusy dostanou na zbraň místo Paladina nepřátelští nemrtví, kteří tak mohou zraňovat nemrtvé s několikanásobně vyšší účinností. Ještě že herní postavy nejsou nemrtvé.
Výpočty
- +AR nem. (%) = 50 + 50 * slvl %
- +DMG nem. (%) = 120 + 30 * slvl %
- Plošné Magic DMG:
Úroveň | 1–8 | 9–16 | 17–22 | 23–27 | 28–99 |
---|---|---|---|---|---|
Min Magic DMG | 4*slvl + 4 | 4*slvl + 4 | 5*slvl – 12 | 5*slvl – 12 | 6*slvl – 40 |
Max Magic DMG | 12*slvl + 4 | 5*slvl + 4 | 6*slvl – 12 | 6*slvl – 12 | 7*slvl – 40 |
- Dosah (y) = (8 + (2 * slvl)) / 3 yardů
(slvl = úroveň skillu)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Scepter (ilvl>24): +1–3 to Sanctuary (Paladin Only) (varies)
Některé předměty spouští tento skill:
- Azurewrath Phase Blade: Level 10–13 Might Aura When Equipped (varies)
- Lawbringer meč/kladivo/žezlo: Level 16–18 Might Aura When Equipped (varies)
Tato aura podněcuje v Paladinovi vyzařování vnitřního světla svatého. Svaté světlo funguje jako klatba na nemrtvé, kteří byli vyvoláni jako přisluhovači Prvotních zlotvorů. Aura v sobě nese esenci života a sílu s čistotou přesvědčení Paladina.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Offensive Auras