Questy – 2. akt

Druhý akt se odehrává převážně v poušti a stejně jako první akt obsahuje celkem 6 questů. Zvláštností tohoto aktu je, že se vše točí kolem jednoho předmětu, a to Horadric Staff. Tato hůl je totiž jedinou možností, jak se dostat k závěrečnému souboji s Act Bossem Durielem, který sídlí v Tal Rashově komnatě hluboko pod pouští.

Video se nepodařilo načíst.

Úvodní video k 2. aktu.

Radament’s Lair (Radamentovo doupě)

act2q1
  • Zadává: Atma
  • Odměna: 1 skill bod, 10% sleva u obchodníků

První úkol je v tomto aktu trošku odlišný od toho v prvním aktu, jelikož tady se nevydáváme za brány města, leč pod základy tohoto města – do stok, tedy Sewers. Do této lokace je vstup ve dvou místech: buď na jihu u přístavu, nebo na severu vedle místa, kde pobývá Greiz, jeden z obyvatel města.

Vyberte si jeden ze vchodů do Sewers Level 1, pokračujte do Sewers Level 2 (waypoint) a následně do Sewers Level 3. Tam najdete bosse Radamenta, kterého musíte zabít. Specializuje se na jed a vyvolávání koster, je tedy dobré využít věci s odolností proti jedu.

ilustrace

Zlatá truhla nedaleko Radamentova sídla.

Po jeho smrti nezapomeňte sebrat knihu Book of Skill, která Vám po kliknutí pravým tlačítkem myši přidá a skill bod. Ten pak můžete využít podle vlastního uvážení. Nedaleko místa, kde jste Radamenta zabili se nachází také truhla, ve které je Horadric Scroll. Ten přineste Deckardovi Cainovi, čímž Vám bude zadán druhý quest.

The Horadric Staff (Horadrická hůl)

act2q2
  • Zadává: Deckard Cain
  • Odměna: postup dále – vstup do Tal Rashovy hrobky

Zde je Vaším úkolem složit hůl, která se skládá ze dvou částí: Staff of Kings a Claw Viper Amulet. Nejdříve ale musíte nalézt věc, ve které složíte tuto hůl. Je to kostka Horadric Cube. Vyjděte do první lokace Rocky Waste a následně do Dry Hills (waypoint). V této oblasti najděte vchod do Halls of Dead Level 1. Postupujte do Halls of Dead Level 2 (waypoint) a dále do Halls of Dead Level 3. Zde najdete místnost, ve které je zlatá truhla, která v sobě skrývá kostku – Horadric Cube. Vezměte ji, vraťte se do města a promluvte si s Decardem Cainem.

Nyní je potřeba najít první část hole. Pokračujte z Dry Hills (waypoint) do lokace Far Oasis (waypoint). Zde hledejte vstup do Maggot Lair Level 1 – vstup se nachází na území Far Oasis a vypadá jako „díra do země“. Postupujte skrz Maggot Lair Level 2 do Maggot Lair Level 3, kde najdete velmi tlustého červa – Coldworm The Burrower. K souboji s tímto červem se opět vyplatí zvýšená odolnost vůči jedu a také vlastnosti snižující dobu působení jedu. Po smrti červa otevřete zlatou truhlu a vezměte Staff of Kings, tedy první část hole, a opět zajděte za Deckardem Cainem.

Vraťte se do lokace Far Oasis (waypoint), kde hledejte vstup do Lost City (waypoint). Jakmile do této lokace vstoupíte, setmí se. Od tohoto okamžiku se aktivuje třetí quest a probíhají oba zároveň. Pokračujte tedy podle 3. questu – viz níže: Tainted Sun (Poskvrněné slunce).

Po splnění třetího questu se vraťte k tomuto questu a zkompletujte Horadric Staff: do kostky Horadric Cube vložte hůl Staff of Kings a Claw Viper Amulet a klikněte na „Transmute“. Nyní už jen zbývá donést tuto magickou hůl do Tal Rashovy hrobky. Pokračujte tedy 4. questem – viz Arcane Sanctuary (Tajemná svatyně) – a následně 5. questem – viz The Summoner (Summoner).

ilustrace

Finální krok 2. questu.

Po splnění 4. a 5. questu a nalezení oltáře tak, jak je popsáno v 6. questu, přichází čas dotáhnout tento úkol do konce. Vezměte tedy Horadric Staff a vložte ji do oltáře. Zhlédněte animaci a pokračujte podle instrukcí v 6. questu.

Tainted Sun (Poskvrněné slunce)

act2q3
  • Zadává: Drognan
  • Odměna: zisk Claw Viper amuletu a postup dále

V lokaci Lost City (waypoint) hledejte vstup do lokace Valley of Snakes, kde následně vstupte do chrámu – Claw Viper Temple Level 1. Pokračujte do Claw Viper Temple Level 2, kde se nachází hadí boss se schopností Lightning Enchanted, takže si připravte zvýšenou odolnost vůči bleskům a také postřeh kvůli vlastnosti Extra Fast.

ilustrace

Oltář v Claw Viper Temple Level 2.

Z oltáře vezměte Claw Viper Amulet a zhlédněte krátkou animaci.

Arcane Sanctuary (Tajemná svatyně)

act2q4
  • Zadává: Jerhyn
  • Odměna: postup dále – souboj se Summonerem

Ve městě promluvte s Drognanem a následně s Jerhynem. Ten Vám umožní vstoupit do paláce a do harému. Z harému dále pokračujte do Palace Cellar Level 1 (waypoint), Palace Cellar Level 2 a nakonec do Palace Cellar Level 3, kde se nachází portál do Arcane Sanctuary. U portálu si dávejte pozor na Extra Fast bosse Fire Eye, který na vás může vystartovat až nečekaně rychle.

Vstupte do portálu do Arcane Sanctuary (waypoint) a vydejte se hledat Summonera. Nachází se na jednom ze čtyř výběžků mapy. Jakmile ho najdete, aktivuje se Vám další quest – viz. níže: The Summoner (Summoner).

The Summoner (Summoner)

act2q5
  • Zadává: předchozí quest
  • Odměna: symbol Tal Rashovy hrobky, portál do Canyon of Magi

Tento quest přímo navazuje na ten předchozí. Jediným úkolem je zabít Summonera. Po jeho smrti je nutné si přečíst Horazon’s Journal, čímž se dozvíte symbol té správné Tal Rashovy hrobky.

ilustrace

Sídlo Summonera a Horazonův deník.

Symbol se zobrazí v Quest Logu. Zároveň se vytvoří portál do Canyon of Magi.

The Seven Tombs – (Sedm hrobek)

act2q6
  • Zadává: předchozí quest
  • Odměna: předměty od Duriela, postup do 3. aktu

Stejně jako předchozí quest, i v tomto případě přímo navazujeme na předchozí quest. Vstupte tedy do portálu do Canyon of Magi (waypoint). V této lokaci je celkem sedm hrobek. Pouze jedna z nich je správná. Její znak je v Quest Logu. Symboly jednotlivých hrobek jsou vyryty do kamenů stojících vedle vstupu do hrobky. Vstupte do té hrobky, jejíž symbol se shoduje s tím, co je uveden v Quest Logu.

Počítejte s tím, že hrobka je poměrně rozsáhlá a většinu obyvatel tvoří kostry s jejich oživovači. Každopádně až objevíte oltář, jste na tom správném místě. V tom okamžiku se vraťte k 2. questu a dokončete ho.

Jakmile splníte druhý úkol, ve zdi se po efektivní animaci objeví díra a vstup do Tal Rashovy komnaty. Než do ní vstoupíte, je potřeba si dát pozor na to, že se nebudete moci vrátit. Nezapomeňte si tedy vytvořit záložní portál, kdyby Vám následující souboj nevyšel.

V Tal Rashově komnatě na vás totiž čeká Duriel – Act Boss. Připravte se na jeho výbojné útoky a omráčení, které Vám jistě nemilosrdně udělí. Také počítejte s Holy Freeze aurou, kterou Duriel má.

ilustrace

Závěr 2. aktu – místo, kde se objeví archanděl Tyrael.

Poté, co Duriela porazíte, pokračujte jedinou možnou cestou do velké místnosti, kde si vyslechněte archanděla Tyraela. Následně se vraťte do města a promluvte si s Jerhynem. Dále zajděte za Meshifem, který Vám umožní odjet s lodí do 3. aktu.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Questy «

Napsat komentář