Deadly Strike (zkráceně DS) je šance na udělení dvojitého poškození (damage). Všechna damage způsobená „zblízka“ (melee) je zdvojnásobena, a to jak poškození typu Physical, Magic nebo Elemental (např. ze skillů Berserk nebo Vengeance). DS se na poškození aplikuje až jako poslední, takže se do výpočtu výsledného poškození započítávají i všechny ostatní modifikace poškození. DS nefunguje s paladinovým skillem Smite. Deadly Strike (DS) a Critical Strike (CS; skill Amazonky, u Barbara součást Sword Mastery atd.) se navzájem vylučují.

Výpočet
Celková šance na dvojité poškození se vypočítá následovně:
CS + (DS/100) x (100-CS)
Pokud máte např. předmět s 33% šancí na DS a skill Critical Strike s 68%, celková šance na dvojité poškození je:
68% + (33/100) x 32%
68% + 10.56%
78.56%
Maximální šance na DS je 100 %. Všechno nad 100 % se už nepočítá.
Výskyt
Příklady předmětů s vlastností Deadly Strike:
- Razor’s Edge – unique sekera
- Death Cleaver – unique sekera
- Pierre Tombale Couant – unique Partizan
- Fleshrender – unique palcát
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.