Vlastnost Open Wounds (česky otevřené zranění) je jakýsi pomocník v nouzi. Funguje úplně na všechny monstra ve hře a i na PvP (Player vs. Player), ale trochu odlišně. Nemá žádné nároky, ani požadavky – nic nepotřebuje. Jediná věc, která je na Open Wounds nezbytně nutná, je šance, kdy udělíte OW při zásahu nepříteli. Samozřejmě čim větší procento na šanci udělení OW, tím máte větší šanci, že bude např. každá druhá příšera „zmrzačena“ otevřeným poraněním.
Princip
Tato vlastnost je podobná principu fungování jedu (Poison), avšak působí a vypadá úplně jinak. Jde zkrátka o krvácení nepřítele. Při úspěšném zásahu a velké šanci na OW (měří se v %) nepříteli udělíte poškození, které způsobí otevřenou ránu, která začne krvácet.
Open Wounds má stejně jako jed limit působení, ale má ho stálý: 8 sekund. Jak už bylo zmíněno, OW se měří v procentech a jeho minimální hodnota (samozřejmě pokud vlastníte nějakou věc, která OW umožňuje) je 5% a maximální šance na zásah s Open Wounds je 95%. Jak „krvácení“ vypadá přímo ve hře můžete vidět na následujících obrázcích:




Výskyt
U jakých předmětů se vlastnost objevuje? Viz uvedené příklady:
- Dracul’s Grasp – rukavice
- Um runa (viz. Runy)
- Fury – runové slovo (viz. Runová slova)
Výpočet
Open Wounds lze vypočítat takto:
- Level = 1–15: 25 * (9*Level+31)/256
- Level = 16–30: 25 * (18*Level-64)/256
- Level = 31–45: 25 * (27*Level-374)/256
- Level = 46–60: 25 * (36*Level-779)/256
- Level = 61–99: 25 * (45*Level-1319)/256
Uvedenými vzorci lze vypočítat poškození, které působí za 1 sekundu.
Příklady:
- Clvl 10: 11.8 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 94.5 damage (poškození).
- Clvl 30: 42.6 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 340.6 damage (poškození).
- Clvl 50: 99.7 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 797.7 damage (poškození).
- Clvl 70: 178.8 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 1430.5 damage (poškození).
- Clvl 90: 266.7 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 2133.6 damage (poškození).
(Clvl = level charakteru)
Poškození se dělí čtyřmi pokud bojujete s hráčem „z očí do očí“, ale pokud na jiného hráče střílíte nebo házíte, damage (poškození) se dělí osmi. Proti bossům a championům se poškození Open Wounds dělí dvěma.
Vzorec výpočtu OW pochází z http://www.extreme-gamerz.org/…strikesblows.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.