Po delší době přišli vývojaři
s pořádnou kupou informací ohledně nového způsobu variability postav –
runových kamenů a jejich efektu na různá kouzla. Přicházíme tedy
s překladem článku, který se objevil společně s několika videi na
oficiálních stránkách www.diablo3.com.
Rozsáhlé možnosti při úpravě postav patří mezi ty aspekty hry, které
považujeme za primární. A proto budou mít hráči mnoho způsobů jak si
svou postavu vylepšit a pozměnit – ať už pomocí talismanů (charms),
traitů, zlepšování předmětů (enhancements), vzácných kamenů (gems),
brnění, zbraní, barev nebo schopností. Nyní vám představujeme nový
způsob: runové kameny.
Existuje přes 20 schopností pro každé povolání a hráč má možnost
si vybrat sedm z nich. Tyto schopnosti mu dovolí používat speciální útoky
a sesílat kouzla, ale stejně tak mohou aktivovat mnohé obranné dovednosti,
vyvolávat pomocníky, pokládat pasti nebo umožní rychlý pohyb po bojišti.
Přestože tyto schopnosti umožňují taktizovaní při obraně Sanctuary proti
blížící se invazi démonů. Runové kameny mu dovolí pozměnit schopnosti
jak vzhledově, tak funkčně.

Máme 5 typů runových kamenů: karmínové, indigové, obsidiánové,
zlaté a alabastrové. Každý z nich má jiný vliv na dané kouzlo.
Například pokud přidáte karmínový runový kámen ke kouzlu, pak vám
zvětší zranění, které udělujete. Přidání alabastrového runového
kamenu přidá efekt omráčení.

Runové kameny se od sebe neliší jen barvou, ale i svojí úrovní
(rankem) – čím vyšší rank daný runový kámen má, tím účinnější
je. Budete muset zkoumat a zkoušet ke kterým skillům přiřadíte jaké
runové kameny abyste zjistili, které kombinace vyhovují právě vám.
Tak zní překlad oficiálního článku, který najdete na http://eu.blizzard.com/…nestones.xml
společně s několika velmi názornými ukázkami jak jednotlivé runy
ovlivní několik vybraných kouzel, které vřele doporučujeme shlédnout.
Silblade: Už je to na facebooku.
Anekta je na cestě.
Pokud vytváříte článek, tak bych se tam zmínil i o „Salvage Cube“. Snad „největší“ novinka tohoto týdne.:P
Tak co, jak to vypadá s tou anketou?
Tá myš vyzerá celkom dobre.aspoň spríjemní čakanie na diablo.
Garn: 120$? To není tak strašné. Do toho bych aji šel
Mohli by zas do sveta pustit nakou tu novinky!!
Ale zatim mi to pripada jak ticho pred bouri nebo spis ticho pred betou!!

Helljovany: aha tak jsem se prepocital ja a to uz jsem se tak tesil omfg.
Helljovany: Nezdá se mi, že by jsi se pletl. Když jsem si nebyl jist a počítal, tak mi také vyšlo, že je to až od července
iNstinkt: Q3 začíná 1.7. pokud se nepletu…
ramm: teďka už klidně můžou oznámit začatek beta testu už je Q3.
Podle mne je to klid pred bouri…oznami nam nejakej dalsi system jak slibuji
top: Viděl jsem Barbara kouzlit, Wizarda běhat s dvoumetrovým mečem, Jaye Wilsona říct datum vydání, ale aby někomu došlo jak moc velký offtopic tu píše, to fakt ne.
EDIT: Jinak zveřejnili, že ta Diablo III myška bude stát 70 a ten headset 120 dollarů.
No videl jsem slona skakat pres svihadlo, videl jsem couvat stihacku, videl jsem kone zvracet v barvach francouzsky trikolory, ale aby se na diablo3.cz resilo pocasi… to jsem vazne jeste nevidel
Boha tady už se blábolí i o počasí… Garne, doufám, že si brzy uděláš čas na tu anketu
Silblade: Pseudopes: bunkerman: Nevím jestli je u vás sucho nebo morko, ale je vidět, že zde je pořádné informační sucho, když už řešíte počasí
bunkerman: Tady před chvílí po několika dnech konečně sprchlo, už se dá dýchat. Že to trvalo.:D
bunkerman: ale každý první den 25°C+…
vonku ze je sucho ??? neviem ako u vas ale u nas poslednych par tyzdnov kazdy druhy den burka
Silblade: Bude anketa, až se k tomu dostanu.
Sry za OT, ale zrovna před pár dny jsem řešil, že mi nějak nefunguje myška, lítala jak urvaná ze řetěza, nedokázal jsem ji zkrotit, D2 se hrálo mizerně, L4D bylo nehratelné. Nevěděl jsem, že nová podložka, může myš tak rozzuřit.:D Stačí plastovou podložku vyměnit za látkovou a hned jak to pěkně fachčí.:) Mimochodem to sucho venku se snad odráží i na D3, dlouho už tu nebylo nic nového… či aspoň novej článek na tomhle webu. Něco tam napište, cokoliv, už se mi nechce psát další z 300 komentářů.:D
Neovius: No, spamování myši nebo kláves je velmi zajímavé téma a určitě si zaslouží topic na našem fóru, ne však v této debatě.
By me zajimalo, co to je za zvyk, ve strategiich obecne porad klikat na jedno misto.. to ty jednotky nezrychli
iNstinkt: Jak jsem psal, v Diablu můžeš taky spamovat waypointy, záleží možná na typu hráče.
Garn: tak jako diablo jsem hrál asi 4roky MP a tolik kliknuti co dam v dotě prostě nikdy v diablu nenaklikám. V dotě prostě klikáš na jedno místo třeba 50–100× než tam dojde a to je ještě málo. O proti tomu v diablu to tlačítko můžeš držet a on furt jde tam kam táhneš myší.
iNstinkt: Jistěže jsem hrál DotA, a co? Když jsem viděl hrát top české D2 hráče, tak taky drtili waypointy jak urvaní, takže nevím, proč by jsi měl mít v DotA víc kliknutí. V Diablu taky záleží na přesnosti pohybů postavy.
Garn: tos asi nehral dotu, to co naklikáš v dote v 1 hre naklikas v diablu za den. xD
Garn: Aha.. díky, hned jsem chytřejší
Klaunik: TBA (to be announced)
Já si nějak nevšiml kolik stojí ty srandy :-/
Já bych diablo edici koupil pouze v případě, že by „neklikala“. Kvůli přítelkyni musím mít neklikací, momentálně mimořádně levnou A4Tech Evolution
bunkerman: Oni to už berou kliknutí v D3, kde budeš klikat míň, protože budeš mít spelly i na klávesnici
Myslím si, že tyhle věci jsou většinou kvalitní a to že je tam něco co máš rád, je jen skvělý bonus, který ti dělá ke kvalitě radost každý den… já sám mám podložku Razer a nyní již třetí myšku od Razeru, Lachesis a jsem naprosto spokojený… Ale podložka je už dost zničená, tak rád zkusím tuhle, která mi budě dělat radost i designem… pokud bude nějaký pěkný s Wizardkou
Myšky bych se trochu bál, ale to jsem se bál i Razerky při přechodu z Geniuse a nemůžu si vynachválit

sa mi tych 10M kliknuti zda nejak malo sak vyklikam pri diable alebo niecom pdobnom za rok za 2
Spector: Píšou, že ta myška vydrží 10 miliónů kliknutí.
To je pravá Diablo myška. 
Pseudopes: No, zrovna na Diablo nepotřebuješ nějakou uber myš.
Spíš bych to viděl jako pěknej sběratelskej předmět pro fanouška Diabla, nevím, co je na tom ovcoidní. V tom případě jsou ovcoidní veškeré předměty se speciální (hry, muzika, sport,…) tématikou a colletors edice her tím tuplem. Co se týče podložek, tak zrovna STEEL Series, jak už psal Richard, jsou hodně kvalitní.
Pseudopes: Tak co mám zkušenost, tak zrovna ty STEEL Series podložky podložkují opravdu skvěle + ten artwork je prostě na bonus. Já osobně si na tu WD podložku počkám a nepřipadám si Béééé
Ale chápu, že je to věc názoru. Též sdílím přesvědčení, že je důležitý užitek (funkčnost), to ano …
Kristovy rány já jako nevim, ale neměla by se myška vybírat podle toho jak myšuje, popř. podložka podle toho jak podkládá, místo toho vybírat ji podle popisku? Já si třeba brousim zuby na Razera Abyssus. Vybral bych si myšku spíše protože, má měkký kliky, né že na sobě má nějakej supr čupr artwork, proto, že se dobře drží a nezničí mi ruku, a né proto, že vypadá jako fakt cool a eště ke všemu jí prodává Blizzard a je jako pro ty fakt nejvíc cool fanoušky… Možná někdo pochopí můj lehce sakrastický post a nezflamuje mě až domu, ale fakt mi přijde, že čekat na koupi myši s artworkem (nebo podložky čert to vem) je dost #Beeeee (ovcoidní).
Bloodwer: Nemám, ale docela nad tim uvažuju
Helljovany: a podla mna každý druhý
… že už ju máš aj ty objednanú ???
Helljovany: tú mišku neviem nikde nájst majú len „barbarskú“ podložku…
TrackThor: keby som vedel, ze bude aj WD, tak by som pockal… vtedy mali len tuto jednu pokial viem… skoda, ze som kupil zbytocne dve mysi, ktore boli zle, kym som sa dopracoval k tej spravnej
ale uz koncim, to uz som dost OT
Ten WD v obchodech ještě není, že? Jakmile bude, kupuju ..
Me tady ty mysi, podlozky a vubec se supr cupr designem prijdou uplne k nicemu… Me bohate staci genius netscroll 110 a tvrdej papir A3 jako podlozku
walo: já čekám na wd
Tak to já si počkám, až bude podložka s Wizardkou, tedy doufám že bude, akorát potřebuji novou
Těším se na novou anketu, jsem zvědav a doufám, že k tomu bude zas střípek nějaké informace… už zas delší dobu nic a já potřebuji doplnit Diablo3 tekutiny 😀 Hlavně aby už byla ta beta a došla i ke mně 
Garn: ja som kupil tiez novu mys (Razer Abyssus) a k tomu tuto podlozku a mozem len odporucat, klze ako po masle..
Helljovany: Na tu podložku s Barbarianem si už brousím zuby, v Česku to je za pár stovek. A jinak moje stará myška už dosluhuje a chtěl jsem si kupovat značkovou, tak uvidím.
Přeci jen myška, který vydrží 10 miliónů kliknutí… 
Helljovany:
ja mam doma tu podlozku s Barbarom…
Je tu nějakej blázen co si to bude kupovat
http://steelseries.com/…s/diablo-iii
Schvalne: Dal jsem ten sedmej a hlasoval jsem pro zahraniční. Koukám hlavně na diii.net, je tam prostě všechno.
Naklikejte tam někdo ty 4 hlasy ať se může dát nová anketa
Sarevok: No, ono to bylo trochu jinak.
Navíc ten ban nebyl perma, ale týdenní. Udělala to už jedna US guilda před nimi a ti to nahlásili. Blizz to nestihl opravit do otevření na EU realmech a Ensidia toho bugu zneužila znovu – prý o tom nevěděli, že na to ti amíci přišli, Blizzard tvrdil, že o tom vědět museli. Takže takové docela…ale dost OT prosím. 
Garn: supr čupr
, díkes
„Dostala banán celá guilda za to že přišli na to že pomocí saronite bomb jde zabít Lich king“
och toto je poriadne uchylne. ak tomu rozumiem nepouzili ziaden hack/script ale vyuzili to co im hra ponuka. ja byt nimi dam ich na sud a s dobrym pravnikom by som nemusel najmenej 20 rokov pracovat za to co by som vysudil. potrestat hraca zato ze som neschopny programator a game designer je ubohe.
aspoň jim pomůžou najít chyby ve hře
Quetak: Jo, to byla tuším Ensidia, na ten incident si vzpomínám. To ale bohužel nebylo záměrně, takže ty bany byly hodně sporný. Právě se bojím, že v D3 toho půjde exploitnout mnohem víc, protože ten svět ani ve dvojce není na toto nějak extra postavený. Vzhledem k tomu, že ti borci dělají i externí skripty, tak to bude mít Blizz těžký, jestli tomu budou chtít zabránit úplně.
Co vim tak ve Wow Dostala banán celá guilda za to že přišli na to že pomocí saronite bomb jde zabít Lich king, byl to myslím i world first kill, bohužel jim ta sláva dlouho nevydržela, achievement jim odebrali a ještě dostali banán za zneužívání mechanik hry. V D3 se může stát něco podobnýho, někdo přijde na to jak jde zabít nějakej těžkej boss během minuty tim, že si někam třeba zalezeš kam na tebe on nebude moct a budeš na něj házet nějaký low-cost spelly, možností je dost.
Azure: O druhém díle zatím nemluvili, poptám se, až bude příležitost.
Garn: kurňa, už se na tu knížku těšim
… navíš kdy přeloží další díl?
Pseudopes: To mělo být 10 metrů, šel pullnout už od vchodu.
Neviděl jsem ta jejich videa, si to vygooli, mají toho na Youtube tuny, možná tam najdeš něco „poškozujícího“. Jen vím, že tam psal, že našli způsob jak ze sebe skriptem udělat GMko v Riftu… Myslím, že Diablu můžou dost ublížit, když se do toho opřou. 
Garn: Hmm, pull Prince za 10 minut. Tak ho 1 zabijou rychlejc, no to se stane čoveče.
Jasné, ressování v BG je problém, ale i když to neopraví, všichni moc dobře ví, že když to budou dělat, dostanou banána. PvE něco jinýho, ale tam to zas pěkně řeší ten týdenní reset
Prostě suma-sumárum, ukazují na chyby, ale škody moc nenadělají. To mi prostě nevymluvíš 😀
Rafider: První díl Sin War vyjde po prázdninách.
Stejný překladatel, stejné nakladatelství.
Je fakt, že barvu unikátů v D2 jsem nedávno řešil… na PC to mám v pohodě, ale na NB to je tak podobné žluté, že si to často pletu… Nicméně legendary je opravu lepší než unique, z pohledu logiky a vlastně mi to i pro ucho zní lépe
. Překlad je opravdu dobrý jen na příběh, dialogy, questy popř. popisky skillů a itemů, když někdo opravdu nerozumí… ale názvy monster, předmětů atp. to je tragédie, to ano
. Bug s Barbarem mě děsně bavil… takovej teleport stropem, jestli tam nějaký je… je to taková legrácka, ale jasně že logicky by to jít nemělo
.
Garn: Dědictví krve mám taky nejraději, je to hooodně povedené… na Sin war jsem zvědav, ale musím počkat na CZ, která snad někdy bude
Schvalne: tak teda video z D3 by taky bylo (jsem ještě ten článek nedočetl a už tu něco píšu :-X to jsem celej já
)
bunkerman: Vzhledem k tomu, že Diablo 3 bude pro max 4 lidi a RAoV má podle toho rozhovoru 4 členy, tak budou hrát na svým serveru spolu a my na ně maximálně narazíme v aréně, takže klidně ať si bugujou, když to nebudou zveřejňovat tak aby o tom každý věděl (třeba Rift exploity taky nezveřejnili) a nebude to zasahovat do té ekonomiky D3, jako že D3 bude teprve týden venku a oni už budou mít legendary sety z hell
nech si pekne exploituju ak nebudu na tom istom serveri tak mi to nevadi akurat sa opravia chyby ale ka by ucinkovali na mojom tak by ma to asi nastvalo vsade same ultimatne sposoby ako nieco zbugnut a obist tak herne mechanizmy
Garn: A pak se diví, že dostanou ban na půl roku.
Co se týče těch barev, tak v D3 a potažmo ani ve wowku se vůbec neobjevuje červená barva. Čímto? Moc agresivní?
Dokážu si představit temně rudý Legendary item, nevypadalo by to špatně. Jako žlutá – oranžová – zlatá, to je pořád podobné spektrum barev, ale na červenou nepřišli nebo ji nemají nějak v oblibě. Škoda.
No vidím, že je tu spousta znalců WoWka.
Ti borci objevili exploity kvůli kterým dostali zabanovaný accounty, třeba instantní ressování v BGčkách, podívejte se na ta jejich videa. WoWko je MMO kde na tom dělá tým 24/7 aby takovéto bugy a exploity odstranil, proto se to neprojeví, v Diablu takový tým nebude nejspíš a když zveřejní nějaký exploit, tak toho může zneužít dost lidí než se to opraví. Vím že kámoš exploitoval Karazhan, že pullovali last bosse 10m od vstupního portálu, fungovalo to prý 5 hodin než to opravili.
No podle mě Blizz si nějakej podobnej velkej bug nenechají proklouznout, malý chybky spraví patchem a je pokoj. Proto tu je (vlastně bude) chytrá věc, které se říká „beta“. 😀
Pseudopes: No to jo
ale opravdu dobré využití, které by mě nějak zvýhodňovalo když budu exploitovat nevidím
možná tak v aréně budou mít barbaři výhodu, jestli tam půjde exploitovat, ale na to si snad blizzard dá pozor..
Schvalne: Myslíš, že nejde? V D2 je pár bugů, jeden nevím, jestli funguje na B.netu, ale na SP jde dost využít – barbar, pokud má malej level na leapu (ne leap attack) a tudíž skáče velmi blízko, dokáže v prvním aktu vlastně od Kasáren až po Katakomby 3. patro proskakovat mříže. Stoupněte si k nim, a klikněte na druhou stranu. Barbar proskočí
Je to takový lehký tríček, ale ukazuje, že se nějaké texturky využít dají také 
Lunreal: Pseudopes má pravdu.. „exploity“ je ve WoW spíše označení pro bugování textur pomocí různých spellů a dalších různých způsobů a ne pro bugování jako takový, jinak by asi za to dávno měli ban, ale zas mě nenapadá jak by něco takovéh šlo udělat v D3, kde je pohled shora a vlastně celá hra bude v uzavřeném prostředí a ne v otevřeném světě jako je WoW
Pseudopes: To já vůbec netuším, WoW nehraji a tu grupu neznám, jen jsem vyjádřil obavu nad tím, aby něco takového nezpůsobili v D3, protoze prave dupovani itemu a run v D2 znehodnotilo spoustu predmetu na battlenetu a spousta veci se stala bezcennyma…
Lunreal: Mohu se zeptat, kolik jejich exploitů narušilo ekonomii ve Wowku? Pokud předpokládám správně tak žádný. Spíš šlo myslím o věci jako: dostaňte se za OG, propadněte se pod SW, skočte někam do prachatic apod. Pochybuji, že našli chyby, které by ovlivnily herní systém
whirlwind: Zkus si nejdřív přečíst cca 15 předešlých komentářů.. zrovna se to dneska řešilo
Mno doufam, ze kdyz uz najdou nejaky exploit, tak ze ho nahlasi. Jakekoliv zneuziti vyraznejsi chyby by mohlo ohrozit celej krehkej ekonomickej model..
Chtěl bych se zeptat,budou v D3 české titulky??
Neovius: Tak na jednu stranu to může třeba nabourat ekonomiku na BN, na druhou stranu to může přimět Blizz aby si na to dal pozor a zkvalitní nám to tak hru.
Garn: Stejne s nema pravdepodobne hrat nebudeme, takze shit happens… no a kdyz uz by delali naky game breaking exploity, tak urcite to Blizzard nenecha jen tak
Garn: Na battle.netu to nepoznáme vůbec, možná to Blizzíky donutí opravovat i bezpečnostní ďoury, ale řekl bych, že nám to může být docela šumafuk.
Na webu WoWfan.cz zvěřejnili rozhovor s týmem RAoV, který se zabývá exploitováním ve WoW (využívání chyb hry) a kluci se nechali slyšet, že plánují přechod na Diablo III. Co si o tom myslíte? Naruší to běh hry a nebo to donutí autory častěji vydávat opravné patche?
Mě by čeština do D3 určitě nevadila, třeba ji udělá stejně jako do SC2 Xzone.. jinak by bylo dobré kdyby tam bylo na výběr co chceme česky stejně jako u D2 (jak už tady StoneCZE psal) – http://img841.imageshack.us/…2cestina.jpg
KUFI: Aha, tak to jo, bral jsem oranžová = zlatá. (oproti tomu, že původně byly fialové) Moje chyba.
Hlavně nevíš kdo, a jestli vůbec bude překlad dělat. Blizz může tu hru zakódovat tak, že ten překlad prostě neuděláš. Jinak už mi dokonce někdo psal, že překlad by měl zorganizovat náš web…zábavná to myšlenka. 
Garn: Kurňa budu si muset vyčlenit nějaký čas a tu trilogii si přečíst ..
KUFI: ja nemyslim preklad vseho.. 😀 kdyz jsem si instaloval cestinu do D2,tak jsem si tam hodil jen preklad pribehu,vsechno ostatni jsem si nechal anglicky – mohl sis tam prece nechat preklozit co jsi chtel… a tak bych to chtel i v D3.. ostatni veci jsou lehky na prelozeni,ale prece jen kdyz mas nejaky ten filmecek tak titulky jsou k tomu super,protoze ne vsemu rozumim… a hlavne kdyz ti tam Cain vysvetluje pribeh – a nejen on,tak je lepsi to mit cesky,protoze ne vsechno bych v te rychlosti stacil prelozit.. a ja na pribeh v Diablovi obecne dam hodne..
Garn: Pokud by se preklad tykal jenom pribehu a predmety a monstra zustaly v originale, tak to bych bral. Ale jak pise Silblade, prelozeny bude urcite vsechno a to pak budou krkolomny slovni spojeni. Co se tyce barev – unikaty prejmenovali na legendary (proti tomu nic nemam), ale legendary(unique) budou v D3 oranzovy, a ne zlaty jako v D2. Urcite si na to clovek zvykne, ale preci jenom absence ty zlaty barvy me mrzi.
Pseudopes: Nejlepší je podle mě Dědictví krve, hned první knížka, která u nás vyšla a v češtině. Příběh o Bartucově zbroji, dost dobře napsané a překlad je výborný. Pokud bys radši angličtinu, tak doporučuju si přečíst nejnovější trilogii The Sin War, ale je pouze v Aj. Na druhou stranu z té nové trilogie budou prý vycházet reálie v Diablu III a bude na ni prý i odkazovat příběh.
Garn: Prosím tě, dlouho o tom přemýšlím – doporuč nějakou knížku o Diablu, knížku, která tě nejvíc zaujala, nejlépe napsaná apod. Angličtina čeština nehraje roli, ať už to bude 1 knížka nebo sága také jedno.
Jinak k tomu loru máš asi pravdu – o příběh Diabla se stará o mnoho méně lidí než o příběh Stacraftu (o W3 nemluvě), dost často potkávám na battle.netu lidi co říkaji, že musí dohrát kampaň, aby věděli jak to skončí, ale že když hrajou, tak laddery. Já jsem toho velezářným příkladem, pořád hraju ladder a pořád se snažím hrát i kampaň, abych věděl jak to skončí.
Nicméně si myslím, po tom co vidím dialogy v SC2, že by to neměl být problém s titulkama, který tam jsou, přelouskat i pro méně zdatného angličtináře. v D3 to vidím stejně. Ani v D2 to nebylo napsaný nějakou strhující angličtinou.
KUFI: Takhle… myslím, že kdyby se toho ujali filmoví dabéři, tak bys mohl být v klidu, pač my máme ty nejlepší dabéry. Úplně slyším, jak Caina dabuje třeba ten, co daboval v Jurském parku toho starýho dědu, kterej park vymyslel.:) Není to tak hrozná představa, ALE… na druhou stranu si hru (potažmo i film) líp užiješ v originále, protože angličtina zní mnohem epičtěji. Nic třeba proti dabingu Pána prstenů, ale na originál to prostě nemá. To se týká teda her/filmů hlavně historických, fantasy, hororů či velkofilmů obecně. Tudíž český dabing pro D3 spíš NE, ale titulky český určitě ano. Titulky k příběhu samozřejmě, ne všichni jsme tak zdatní angličtináři, abychom se ve všech těch frázích a kolikrát neznámých slovíček vyznali, takže „CZECH subtitles“ pro game intro, questy, lore ano, ale itemy, skilly a monstra bych nechal v originále. Ale škoda, nebude mi vyhověno, protože když už se rozhodnou pro překlad do češtiny, tak určitě se vším všudy.:D
KUFI: Tys to asi blbě pochopil, oni se >vrátili< k barvám z D2, takže unikáty budou stejnou barvou jako v D2. Akorát se jmenují legendary, protože mít u sebe 4 unikátní předměty je logický nesmysl.
KUFI: Itemy překládat je hloupost, ale jestli tam budou nějaké rozsáhlé texty o Lore (+ ty lore books, kde ti předčítají příběhy) + Questy, tak by to myslím hodně lidem pomohlo a třeba by se více zajímali o Lore. Většina lidí nemá problémy s jednoduchými texty, ale mluvenému slovu porozumí málokdo, obzvlášť, když bude šmelcovat nějaké příšerky.
Jako mě je to vcelku putna, půlku knížek o Diablu jsem přečetl anglicky a druhou půlku česky, ale docela mě třeba mrzí, že o Lore Diabla se zajímá o dost menší % hráčů než třeba o Warcraft a dokonce bych řekl, že i o Starcraft.
Lunreal: taky zalezelo jakej si mel monitor. Ty stary 14″ CRT vykopavky meli kolikrat tak dojebany barvy, ze se clovek moch klidne splict. Ja ten problem teda nemel a zlata barva mi bude hodne chybet. Davala tomu predmetu prirozenej pocit jedinecnosti. Ale kdyz uz duhovy D3, tak holt se vsim vsudy (rek si Blizzard). Jeste cekam az udelaji ruzovej font. Coz mi pripomina dalsi vec co mi vadi. A sice, ze ten diablackej font je ve hre velice malo pouzivanej. Defakto jenom na nadpisech jako „Stats“ „Skills“ a tak. Zbytek je psanej nejakym obyc fontem
StoneCZE: na co titulky? Aby si cet popisky u predmetu typu „Klenotnikuv vladce odklaneni“ ? anebo „Lisci kopi vecneho zivota“ ? Ja skusil titulky do D2 jednou a hned sem je musel smazat. Preklady tech veci zneji v cestine kolikrat hrozne smesne.
Psychopat a jak dlouho ze jsi hral D2? To bude asi totiz ten duvod, ze lidi zezacatku byli zmateni ze zlutych a malo odlisnych unikatu, ale kdo se do diabla ponoril a magicfindoval, tak nikdy(nikdy!) si uz nespletl unikaty od zlutych, proste uz na to byl hypersensitive
TrackThor: Já to tedy také vítám. Rozeznat to i mě šlo hodně moc špatně. Někdy jsem až u obchodníka zjistil že mám zlatou věc.
TrackThor: Ani ne, ten rozdíl byl hned jasný.. nebo aspoň u mě, jestli jsis tam náhodou nehrál s gammou a contrastem tak abys nic neviděl, tak to potom možná jo
v diablu2 byl stejně někdy problém rozeznat žlutou od zlaté
K Oslovi se snad radši ani nevyjadřovat, stejně tak jako k barvám
tady je to hezky napsané jak to bude: Runes: Purple Legendary Items: Orange Rare Items: Yellow Set Items: Orange
(Setový předměty nejsou podtypem v D3. Jsou to prostě legendární věci s přidanými bonusy pokud sou věci ze stejnýho setu equipnutý.) Magical Items: Blue Normal Items: White Junk Items: Gray Quest/Lore items: Green
moc podobnost s WoW nevidím.. krom legendarních a obyčejných itemů a odpadu.. zelený – Wow uncommon (magic)/ D3 quest item; fialová – WoW epic/ D3 runy; modrá – WoW rare/ D3 magic; žlutá – WoW heirloom/ D3 rare..
Jinak škoda toho rádia, z vlastní zkušenosti vím jak OSA dovede potrápit..
Me se ta zlata stejne nejak moc nelibila… byla to akorat takova tmavsi zluta.. Ale jak rikam, je me uplne jedno jaky tam budou barvy (jsou to prece jen barvy textu ne?
)
Neovius: To jo neměnit když to někomu nevyhovuje, ale zase podle jednoho přísloví: „Nehrab na to dokud to funguje.“ Původní barevnej systém s neotřelou zlatou (moc her to nemá) byl pěknej, přehlednej a pochopitelnej, takhle se to může plést, jak s wowkem, tak ze začátku možná aj s něčim jiným – fialové runy, oranžové itemky, to je takové ohrané :D, navíc jak píše top, zlatá prostě byla kůl
Je to pocitové, ale asi nelze nalézt systém, který by vyhovoval každému. Kdyby to nechali, tak budou whinovat, že to chce změnu, když to změní… dadada 😀
No ja nevim jak vy, ale je me uplne jedno, jestli budou barvy itemu stejny jako s wow… Je uplne zbytecny menit neco, jenom kvuli tomu, ze se to podoba s necim jinym
No je videt, ze je vazne sucho, tak jak uz dlouho ne – to jsou zase debaty
Ale kdyz uz jsme u toho, zlata mi bude chybet 
Mutman: k oranžovým – mají to být legendarky jako třeba toto (http://www.wowhead.com/item=32838) s těma setama sem se sekl to sory, jedinej rozdíl 😀 Už sem to dlouho nehrál, modrý sou tam rare a zelený magický což? No, tomu říkám variace 😀 Nicméně oranžové legendarky ve Wowku jsou, kupříkladu notoricka známá Azzinothka.
Pseudopes: já teda nevim, ale ve wow sem nikdy neviděl oranžovej předmět (craftový věci) a pokud se nepletu, tak ve wow sou zelený předměty magický a v D3 to budou setovky, modrý sou klasicky magický a fialový budou skill runy
Kdo by chtěl vědět, jaké budou barvy předmětů bude to úplně identické s WoWkem. Krom rare předmětů, které budou tradičně žluté (ty bohužel ve Wow neexistují :D)
delo co rikas na tohle, jeste si myslis ze D3 na konzolich nebude? http://us.blizzard.com/…posting.html?…
Ano, takhle je to rádio úplně neprůstřelné. Akorát si dejte pozor a smažte ten odkaz z článku (http://www.diablo3.cz/…3cz-spustene) pořád to jde snadno vygooglit. Nicméně, pokud něco máte uplé a nemáte na to přímý odkaz zveřejněný, tak by to myslím mělo být v pohodě.
Ok dík za vysvětlení a Bunkermanovi 10× víc dík za radu jak ho zas vyšťourat
no nic esteze my verni fanusikovia sa k tomu este stale mozeme polahky dostat a ono to funguje
no to by som rad vedel co za **** ich na nas poslal a co ze **** od nich nevie pochopit ze sme v prave no nevadi
EDIT: Jo, mé první reakce byly stejné. 😀 Garn
bunkerman: Na 90% bohužel ne.
takze radio do menu uz nevratite ???
bunkerman: Nějaký dobrák na nás poslal OSA.
Sice jsme byli v právu, ale to je nějak moc nezajímá. 
EDIT: Aby to nevyznělo jací jsou to zmetci (i když občas …), tak problém je v rozdílech českého a amerického autorského zákona. Licencování, které poskytuje Blizzard u nás prostě nestačí. Jen doufám, že tady nebude nějaký flame. =D
no v menu zda sa nieje ale ked si das hladat radio na tomto webe tak ti najde prislusny thread kde sa hovorilo o spusteni a tam ked kliknes na link tak mozes pocuvat
ramm: Přijde mi tedy, že je krom mnoha jiného, vybaven taktéž nějakým morfo-skillem a mění pořád podobu
Sry za OT, ale kam zmizlo Diablo radio? Možná mi unikla nějaká zpráva o přesunu/ukončení…?
ramm: Přesně jak říká Neovius. Sic tě stihne Pět úderů a puklé srdce!

ramm: Na monka mi nesahej!
nebo te bude strasit ve spani svym plnovousem a plesi! ;>
Mutman: WD vypada dobre…ja si nemuzu pomoct, ale Monk me desne stve…jednak vypada divne…a jednak mi to pripomina monka z Diablo:Hellfire…takovej od vseho trosku a ve finale nic…proste takovej dedek s klackem
ja uz to chci hrat
nemel sem si davat toho WD na plochu, ted se s kazdym pohledem na kompa tesim cim dal tim vic

Richard: Je to „Archangel of Justice“, coz je tim padem Tyrael.
„dadada… have released this rather nice image of the Archangel Tyrael in golden armour by Brom.“ (incgamers) čili ano, je to Tyrael
Prej je to Tyrael, ale neni to herni concept
Lunreal: To jsem si též myslel, ale Tyrael to nejspíš není, tak jsem myslel, jestli to není nějaký konkrétní … moc se v příběhu kolem Diabla nevyznám.
Archandel.
Neovius: Pěkné.
Co je to za fešáka?
Vypada to, ze Blizzard vydal jeste neco jako odpoved tomu globalnimu whinu :d http://www.diablofans.com/…53_83259.jpg
KUFI: M_Luke: Já myslím, že většina lidí je schopna napsat „groundbreaking“ na Googlu a nebo si kdyžtak dojít pro slovník.
Ground-breaking – průlomový, průkopnický (ve stylu inovativní)
Richard: Groundbreaking je oznaceni pro „slavnostni vykop“
Nejlepsi je wizard v tom vortexu a blijici WD. Super.
Silblade: Neříkám že né, je to dost pravděpodobné. Ale víšco, lepší pro věc nadchnout víc lidí, než utvrdit lidi v tom, že do bety se už nic novýho nedovíme. Ale tak to je můj názor, Blizzard si to asi myslí/myslel jinak, když vydali tuhle pecku do světa…
Pseudopes: Podle mě, jak D3 vyjde, všem sklapne, ukončí jakoukoliv rozehranou hru, skočí do obchodu, D3 koupí a budou mít na několik týdnů, měsíců vystaráno.:D A na všechny tyhle malé křivdičky zapomenou.
Pseudopes: tak on je trošku slang, nejbližší slovo by asi bylo „úderný“ .. a v češtině máme asi nejbližší slangový ekvivalent „pecka“ řekl bych
Lunreal: Průlomové bych to úplně nepřeložil, ale fakt jsem nevěděl jak, tak doslova v uvozovkách
ramm: Co se toho výčtu týče – Je pravda, že toto řekli. Otázka na snadě – proč takovou „soutěž“ dělají, když vím, že to ty lidi více zklame než potěší a nadchne? Byl tam také koment, který říkal něco jako, že po tomhle ho už ani moc nezajímá vydání bety, jestli to bude stejné jako tohle, že to nemá cenu. Pokud budou pokračovat s reklamní kampaní tímhle stylem, tak takových lidí bude víc, aj já začínám přemýšlet o tom, že se na koupi vykašlu, a raději si zahraji Heart of the Swarm. Prostě nadšení opadá úměrně tomu, jaké usilí věnují fanouškům, a bude a bude stále více.
Na druhou stranu, Bashiok uz davno pred tim rikal, ze:
takze vlastne uz toho bylo jasny, ze to nebude zazrak
Neovius: +1
Nechceš dělat Diablo v malování… 
Pseudopes: Kdyz uz sme u toho, tak taky postnu jeden komentar z diablofans, kterej mi hned zvysil naladu:
„Knowing Blizzard, the Diablo Bar™ system seen in these screenshots was probably designed over the course of many months of work by a crack-team of Blizzard graphic artists, ventriloquists and entomologists. Planning it was a 12-step process, followed by numerous consultations with leading experts, then a large number of rough sketches were rendered in Etch-a-Sketch. Then when it came time to deciding on a final design, following vicious weeks of in-fighting and backstabbing, a final design was agreed upon. Then the graphics artists worked 24-hour shifts non-stop for 3 months designing it from scratch, pixel by pixel in Microsoft Paint. Add to that 1 month for compiling the final product, 1 month for beta-testing on numerous monitors, and 1 month for shipping to Irvine from the depths of Mongolia, and that was it.“
Jake zem lamajici? Snad prulomove ne?:D
Omlouvám se za double post, ale jeden komentář na incgamers dle mého úplně vystihuje situaci:
„Apocalypse: i have to disagree, i think this is ground breaking. its a ground breaking slap in the face. “thanks for following us and getting people to click the stupid like button as a reward let me show you something you have already seen a million times” “
v překladu
„Apokalypse: musím nesouhlasit, myslím si, že toto je „zem-lámající“. Je to zem-lámající facka. „děkujeme za podporu, za to, že jste klikali na to stupidní like tlačítko a jako odměnu vám ukážeme něco, co jste všichni viděli už asi milionkrát““
To je úplně přesné vyjádření pocitů, není co dodat, perfektně vyjádřeno.
Bartuc: Hh, netušíš o čem mluvíš. Tak o tom nemluv prosím
Ten 1M milestone je asi největší propadák v herních dějinách. Měli ohromnou masu lidí, kterou mohli nadchnout pro D3 ještě víc, a takhle nehorázně to zazdí
Mi přišlo, že jim asi s prominutím mrdlo v hlavě. Ale tak co, každý má shitty days, ačkoli tenhle byl hodně drsnej.
Kriste… to nemohli zverejnit neco normalniho nez artworky, ktery uz davno mam v 10000×5000 rozliseni, s pridanym logem Diabla?
zveřejnili 5 hi-res wallpaperů s obrázkama který už známe…
ramm: Však ještě nic novýho nezveřejnili..
No tak na to, ze to je jeden milion „like“, tak se moc nepredvedli
.
Dnes v noci jsem měl sen, zdálo se mi, že jako každý den přijdu na tento web, kde je najednou asi 6 nových článků o herních mechanismech a o potvrzeném datu vydání! To datum bylo 6. 8. nebo 8. 6. 2012 (žádná sláva, co?), tak doufám, že se to takhle nevyplní
Sorry,OT ale… Vývojářská firma Blizzard předvedla komentované video, ukazující hratelnost v druhém díle strategie StarCraft II. Oproti prvnímu Wings of Liberty je Heart of Swarm výrazně zaměřen na postavu královny čepelí, Sarah Kerrigan, známou již z prvního StarCraftu . Ačkoliv budete mít své Zergy, hlavní je Kerrigan. Její schopnosti půjdou vylepšovat a její přítomnost upraví schopnosti jednotek Zergů, které budou s ní. Podle vývojářů bude hra připomínat hodně hry na hrdiny díky soustředění se právě na postavu Kerrigan… (To už není Starcraft ale Diacraft
)
M_Luke: Bacha docela se na to hraje, třeba mě odpadla škola a znám hodně lidí co nešlo do práce. Takže snad se něco stane co nevidět.
30. 5. 2011 | pondělí Pamětní den (Memorial Day) Ale moc se na to nehraje, makat se chodí furt. Snad jediný den kdy se pořádně nemaká je 4. července
Prej tam maj nakej svatek, tak asi zitra no…
Hmm, ticho po pěšině… asi pomocí Frapsu natáčí ňákej ten gameplay.:-D
bunkerman: Všichni s láskou vzpomínáme na odpočet, že?
Garn: nestras prosim ta zase si to dakto zle precita a vznikne z toho ze na beton nebude beta 😀 a zase tu bude statny smutok bezdovodne 😀
ramm: Aha, já to pochopil tak, že si myslíš, že beta nebude vůbec.
Každopádně kucíííí těch pár měsíců už vydržíme ne?
ramm: …but something cool to celebrate the milestone.
To se tam taky píše, takže to může být třeba i něco víc
Ale máš pravdu, že je to spíš jenom moje přání než nějaká domněnka, protože všichni tady přece známe Blizzard 
Garn: Nezaspal, ja tu rikam, ze s jednim milionem neprijde zadna informace o tom, kdy se spusti beta. To si pral Helljovany
Helljovany: je to zde, sice starsi informace, ale i tak to nejspis porad plati: http://forums.battle.net/thread.html?…
ramm: el ou el? Beta má začít Q3/2011, něco jsi asi zaspal.
ramm: To by mě zajímalo kde to říkali??
Sleduju novinky každej den a nikde sem nic takovýho nepostřehl…??
Helljovany: Beta ani nic podobnyho to nebude. To uz rikali davno a nekolikrat. Melo by to byt neco ohledne vizualni stranky veci a taky to bude svazany k necemu, co uz driv ukazali.
Tak Diablo má na FB už milion kliknutí, tak sem zvědavej co nám Blizz připravý za odměnu..Třeba datum spuštění bety?? Nebo nějaký video?? Jenom doufám, že to nebude zase nějakej screen nebo artwork…
Lunreal – to si pekne napisal, je to tak. Ale uz by som si rad skusil aj to Diablo III.
bunkerman- jo jo to by bylo idealni, tak bych si to predstavoval… tiberian- tak tebe ceka jeste hodne prace s objevovanim D2 a jeho endgame obsahu
no ja osobne som presiel diablo 2 kompletne asi po roku vlastnictva a mylsim ze pravdu mate obaja budu aj taky co v zivote 60 nedaju ale aj taky maniaci co budu expit lvl 60 na pockanie v case meranom na hodiny tiez si mylsim ze ideal by bolo keby clovek dohral hell tak na lvl 50 a potom to tak zlahka doexpoval pre radost sak toho endgame obsahu tam bude dost tak preco pocas toho aj trochu neexpit 😀
Lunreal: Poznam niekolko ludi, co hravaju D2 obcas aj v sucasnosti a nikdy neprekrocili 33 level. Ja hravam D2 pomerne casto uz 2 roky a nikdy som hell nepresiel, nehovoriac o tom, ze do 3 aktu na hell som sa po rokoch obcasneho hrania dostal az pred par mesiacmi. Takychto ludi je vela. Navstevnici tohto webu povacsinou patria do uzkej skupiny ortodoxnych fanusikov Diabla. A ti ziju tak trochu vo sne a v iluzii, ze vsetci co hraju D2 vedia kde hladat ake predmety, samozrejme presli hru, vedia o nej vsetko atd. Takze skutocne neviem ako mozes predpokladat nejake opacne rekordy, ved ten 60 level bude zodpovedat priblizne 80 levelu v D2, a to je uz extrem.
Ty achievy nejsou vůbec špatnej nápad, dneska to je velmi rozšířená a řekl bych i populární záležitost. Samozřejmě, najdou se i tací, kterým jsou podobný cíle úplnej šumák, chtěji si prostě dobře zahrát a nějaký speciální cíle se jim zdají zbytečné, ale myslím, že právě achievy přidávají na znovuhratelnosti. Nutí to hráče k lepším herním výkonům a když to dokážou, zbývá jen se poplácat po rameni a otevřít šampáňo a pak když si prochází všechny ty dovršené achievy, tak se jim hruď dme pýchou.:D Dobře s tím šampáněm přeháním, ale i tak jsou achievy určitě dobrá věc. Hmm, i 60 lvl může dát zabrat, záleží teda, jakej budou mít metr pro expy. Pokud bude např. z 59. na 60. lvl to trvat stejně dlouho jako z 90. na 99. v D2, tak se pak relativně nízkej strop levelu vykompenzuje. Běžnému hráči to určitě zabere pár týdnů, měsíců, až 60 dosáhne – z japonskejch dětí, kteří hrají ve dne v noci, jedí u PC, se*ou u PC a spí u PC (s otevřenejma očima, aby jim neunikl nějakej unikátní boss) si příklad neberte.:D
Tiberian – nevim jak ty, ale vzhledem k tomu, ze 60lvl se ma dosahnout cca pri dohrani hell, tak nepredpokladam ze by to nekdo za 2 roky obcasnyho hrani nestihl 😀 To by byla asi ta nejdelsi hra na svete. Naopak ocekavam spis opacne rekordy..
Nééééééé, já nechci tu podělanou šipku!!! Proč mění i ty detaily? Copak to chtěj všechno zničit?
Tak achievy pokud jsi dobre pamatuju budou pravdepodobne v PVP arene.Ale už to muže byt jinak
Urcite nebudeme vsetci behat s postavami na 60 levely. Ako pisal Psychopat, kazdy nema cas to hrat cele dni. Vacsina hracov sa ani do vydania datadisku na 60 level nedostane.
Líbí se mi ty tornáda u whindwirlu(nevím jak se oto píše )
Stranger8472: Ve SC2 samozřejmě existují aj achievy na SP – udělej misi na easy-brutal difficulty pod 1–15 minut apod… Takže bych řekl, že mooožná mooožná něco takového bude i v D3, ačkoli tam bych nerad achievy viděl vůbec, ale jestli budou, tak jak říkáš, ať jsou i na single a jsou to challenge.
Garn: Tak samozřejmě to už je pak v SP na jednotlivci, jestli si bude cokoliv editovat nebo ne…pokud si chci sám plnit achievy, tak si nebudu zážitek kazit obcházením původní verze hry (když jsem viděl u kamaráda D2 s nějakým praštěným modem, kde z každé příšery vypadly setové a unique předměty, tak se mi zvedl žaludek
).
Stranger8472: Hodně věcí (třeba jako achievy) ztrácí trochu význam na singlu, kde můžeš cokoli editovat. Navíc tě nikdo nenutí hrát na BN multiplayer, budeš si moci klidně hrát sám, jen ne offline…
Garn&Stone: Tak tak, to mě prostě složilo… TL šel z PC nadobro pryč a ani budoucí verze se tam asi nevrátí, jestli se nestane zázrak
Stranger: Nevím, jestli zrovna tohle by mě bralo… možná, kdyby to bylo opravu promyšlené… nechme se překvapit, jak to dokončí a pak je můžeme inspirovat do datadisku… protože toho stejně ještě spoustu nevíme
Nevim, podle mě je dosažení max. lvl v D2 i D3 špatně (pokud to beru z pohledu SP hráče – a že SP only není zanedbatelné množství..). V D2 to bylo přehnané až moc „nahoru“, že kdo si chtěl maxnout všecky postavy, tak měl do důchodu o zábavu postaráno, v D3 je dosažení max. lvl (zatím) až moc jednoduché (když to beru z osobního hlediska, že vymetu každý roh mapy) – a dál už bude záležet jen na tom, co lákavého vymyslí blizz dál..pořád běhat na bosse kvůli předmětům mě netáhne a zkusit MP si budu muset rozmyslet
Líbilo by se mi tak něco mezi, killnout závěrečného bosse na hell a i když bych pročmuchal každý metr čtvereční mapy tak stále mít 5–10 lvlů do max., které by trvalo dojet tak 1–2 měsíce při hraní tak 2 hodinky denně (oproti D2, kde po dohrání hell byla postava na 75.lvl, do 90 je to takové mírnější zlo a od 90–99 jak tu někdo naznačil je to utrpení
). Tím by i dali jakous takous lepší zábavu pro hráče do vydání datadisku (a v datadisku použít stejný systém). Proč třeba neexistují SP achievementy? Mně by ani nevadilo, že si nemůžu porovnávat s ostatníma hráčema kolik mám bodů..Ale osobně by mě bavilo plnit výzvy typu „sejmi bosse pod 2 minuty“, „sejmi bosse aniž by ti dostal HP pod 50 procent“ atd. – a aby to nebylo jen o bodech, tak dostávat za určitě skupiny dosažených achievů nebo za dosažení těžkého achievu nějakou luxusní odměnu typu zbraň/gem/…prostě klasické achiev výzvy, jen vytvořené pro single – a myslím, že bych nebyl sám, kdo by tím rád trávil čas 
nekonecny dungeon jako v Torchlightu byla kravina na entou… kdyz jsem zabil toho konecnyho bosse – ktery mi mimochodem trvalo ho zabi skoro 30 minut,protoze mel snad miliardu HP… tak pak se otevre nekonecny dungeon a tam jsem jen vlezl,asi za 30 sekund vylezl a vymazal Torch z myho kompu.. 😀
Quetak: Neverending dungeon v TL se mi zdá právě jako strašná ptákovina. Celé je to easy, nejde to nijak balancovat, „bossové“ nemají žádnou AI ani extra ability, často je sejmeš jen tak v davu. V tomto je D2 lepší, i když bossové by tam mohli používat více abilit a více náhodně, aby to nebyl zas až takový grind.
Quetak: Tak to byl moment, kdy jsem po pár lvlech torchlight vypnul, protože to byla absolutní nuda, dokousat se až tam a když se člověk prokouše k něčemu, co se neustále opakuje… no opravdu nic pro mě.
Lunreal: To co píšeš není špatný nápad… sic se v DII občas taky chodila třeba kněžka v A1, nebylo by špatné, kdyby člověk mohl expit všude a procházet tak více lokací… ale možná to je právě něco ,co Blizzard chystá, aby se vyhnuli jenom nájezdům na bosse
Ta animacka jak si barbar odflusne je super. Dufam ze na to bude nejaka klavesova skratka!
Jako endgame obsah by se mi líbil nějaký neverending dungeon něco jako v Torchlight. Náhodná generace potvor, vzhledu dungeonu a i typ aby nebyl pořád ve stejnym prostředí ale s různým tématem. Sem tam nějakej boss atd. Vše pouze pro hráče lvl60 a s pořádnou obtížností. S narůstající dobou(zabitými nepřáteli) v tom dungu by se taky mohla pomalu zvyšovat obtížnost potvor a magic find aby mělo smysl postupovat pořád dál.
Lunreal: ale podle mě to co říkáš má právě svou logiku. Pro mě jako hráče který tomu nemůže dát tolik je 60 level stejně obtížně dosažitelný ale pokud se budu chtít účastnit arén tak to bude nezbytné. Pro jiné které to bude snadné zase bude hra nabízet právě to co píšeš, hledání lepších věcí, run zlepšování artisanů. A hlavně se mi líbí že má každý level váhu.
A pritom by stacila jedina vec- pridat do hry obtiznost/mod, ve ktere by expy a dropy napric vsemy akty byly balancovane a clovek si tak mohl po dohrani zakladnich 3 obtiznosti bez starosti vybrat svou oblibenou lokaci a tam jit s kamosema levelovat. Gradujici obtiznost v D2 od prvniho do pateho aktu nakonec vyustila v ty nepopularni baal runy, coz by tento mod jednoduse odstranil.
Ale ja prece nerikam ze kazdy musel mit 99lvl, ale ze bylo dobry ze tam ta moznost byla. Tady se dostanete na 60ku a konec, zabijite sice potvory, ale uz jediny po cem se divate sou ty padly predmety, ja zas mel rad kdyz sem sejmul skupinku monster a videl sem ze se mi zas o kousek prodlouzil exp bar. Co myslite ze budete delat v D3? Jen si hrat se skillama? Stejne kdo bude chtit mit nejlepsi char tak bude muset najit nejlepsi runy, sestavit si nejlepsi gemy, nacraftit si nejlepsi itemy a bude to trvat uplne stejne dlouho jako dostat se v d2 na 99lvl nebo si poskladat elitni runovy slovo nebo najit grandfathera, tak proc by ziskani max. urovne melo byt jednodussi? Cim min veci o ktery se da usilovat do D3 daji, tim kratsi zivotnost ta hra bude mit. Ale samozrejme vase nazory respektuju a doufam ze pravda bude nekde uprostred.
Víceméně souhlasím s názorem TOP. Opravdu už to nebylo o zábavě, ale o vůli a hru to spíše kazilo… baalruny pohřbily zbytek hry… rychle průtah a pak jen pořád dokola baalruny. Jsem rád, že se tomuhle Blizzard chce vyvarovat a těším se, co vše na nás přichystal… včetně soubojů, které teď vychytali, ikdyž nevím jestli to bude můj šálek kávy. Každopádně si nedokážu představit, že by datadisk byl jen o hledání předmětů a plnění úkolů, běž žádných EXPů a LVLů, ikdyž budou muset pozměnit hru, tohle tam dle mě bude muset být… Koneckonců je to hlavně na hráčích, jestli si kvalit hry budou chtít na plno užít, nebo jestli pojednou stylem baalrunů… já třeba vždy vše procházel a musel sem mít každý byť sebezbytečnější quest, protože ta hra mě bavila hlavně jako celek
top: Souhlasím a přidám, že zde dle mého bude mnohem těžší najít tu řekněme ideální kombinaci skillů pro danou postavu. V D2 se používali 2–3, tady jich používáme 7 a to nezapočítávám co se stane když přidáme runy. Ta pestrost postav je obrovská. Pro lidi, kteří si najdou na webu návod jak vytvořit dokonalou postavu, který se určitě po čase objeví nebude problém ji namaxovat a hrát s ní. Pro ty kteří si na svojí vysněnou postavu budou chtít přijít sami bude dle mého maximální level i když 60 těžko splnitelným cílem. Jinak jedním z end game obsahů jsou přeci již potvrzené PvP souboje.
Lunreal: No ja ti nevim… V D2 se da dostat na lvl 90 a dal uz je to maraton, ktery je daleko vic o vuli, nez o zabave… proste nerozumim tomu, co je na 10 000 najezdech na Baala (aby ses dostal z 90 na 99) tak strasne cool… A myslim, ze pri te rozmanitosti skillu, kterou poskytuji runy, se nake masovosti a homogenity postav bat nemusime
Ja jsem naopak rad, ze po 10 letech hrani Diabla si konecne maxnu nakou postavu 
Myslim, ze je to trochu skoda, ze jen pouhym dohratim na hell budete mit temer maximalni nebo maximalni level. Vzdyt to bylo prave na tom super, ze jste delali diablo a ball runy a krome nalezenych itemu vzdycky poskocily aspon trochu expy a clovek se sice nadrel, ale z 80 na 90 lvl se vysplhal a sila charu pak byla o necem jinym, clovek si mohl dat dalsich 10 skill pointu do synegrii apod. Takhle budeme mit vsichni jak ovecky 60lvl, namaxovany skilly a lisit se jen itemama? Thats kinda boring :/. Jsem zvedavy co pridaji za eventy po dohrani, ale odebrat uplne moznost si pomalicku zvysovat level podle me neni dobrej krok.
Psychopat: Osobně si myslím, že s datadiskem tu hranici posunout musí. Předpokládám, že s datadiskem přibyde další akt a ten bude mít vyšší obtížnost, takže by bylo vhodné přidat i pár levlíků, jinak by to skončilo tím, že by v pátém aktu nepřibývali zkušenosti, pokud by jste se na 60 lvl dostai už ve čtvrtém aktu. Samozřejmě to nebude jen tupé přidání např 10 lvl, ale budou muset pozměnit celou hru. Taky pokud mají teď naplánované, že po skončení normal budetemít zhruba 30 lvl, tak s pátým aktem by jste se dostali výš a pak by to na nightmare nebylo tak vyvážené jako předtím.
Je zajímavé že sem chodí povětšinou stále stejní lidé, komentují každý nový článek, ale většina na téma které se zde již několikráte probíralo odpovídá různě a povětšinou špatněě. V několika rozhovorech bylo řečeno že plánují udělat levelů míň, tak aby byl postup na každou další úroveň znatelný a měl smysl. Podle stylu hraní někdo 60 levelu na konci hellu prý nedosáhne, ale někdo jej může dosáhnout i těsně před koncem. Vše by mělo být protože plánují jakýsi „end game content“. Toto jsou officiální informace. Dále byl ořečeno že datadisk nutně nemusí znamenat navýšení levelu aby jen uměle tuto hranici posunul. Celá hra je na tento level navržená (viz počet skilů a ranků v nich). Tipuji že pokud výjde datadisk a posune hranici například o 15 levelů bude to znamenat novou úroveň skilů i traitů a né jen posunutí hranice, která by asi ani neměla smysl.
ramm: Všiml jsi si, že pár článků zpět je článek přesně o tomhle, kterej jsem překládal? Asi ne, ale měl by jsi. Je to na tuhle tématiku.
No grafik si opravdu vyhrál, nevypadá to vůbec špatně
…
Co se týče LVLu, mimo již zmíněné myslím také bylo řečeno, že se nebude jednat jen o nájezdy na bosse ale zajímavější možností získávání EXPů
. Lvlní přišlo hlavně datadiskem… já si pamatuji, kolik jsem bez LOD musel udělat diablo runů abych se dostal na blbej 67 lvl, s LOD je to opravdu otázka pár hodin 
„The theory is that your character will be around level 30/50/60 at the end of a full clear of each difficulty level“. Zdroj:http://diablo.incgamers.com/…nced-60/P10/
Tib3rian: Ono zalezi, jestli myslis SP nebo MP. Pro SP hrace je 75lvl samozrejme docela dost, nedej boze lvl 80 a vejs. Nicmene na MP, pokud te nekdo rushne, udelas level 75 za odpoledne, pokud se ti podari najit nejaky dobry baal runy.
ramm: Já vím, holt 6 je na klávesnici nad 3 a funkce „edit“ tu pořád chybí
Každopádně máš recht.
Jinak já jsem to též zaregistroval v té podobě: 60. ne úplně snadná a po 60. ještě nějaké možnosti.
Dosiahnut 60 level nebude take jednoduche. Vacsine beznych hracov D2 sa o niecom takom ako 80 level mohlo len snivat. este pred 5 rokmi som cital s otvorenymi ustami, ako jeden skuseny hrac D2 mal postavu na 75 levely. Hovoril som si – to je neskutocne 75 level. Pre mna bolo aj 60 strasne vela. Prejst D3 na hell zaberie strasne vela casu a prilezitostnym hracom sa to nikdy nepodari. V end game sice nebude levelovanie ale bude tam vsetko ostatne. Hladanie itemov, crafting a navyse aj spajanie gemov, a urcite este viac.
ramm: Rikali, ze maji pripravenych nekolik veci k delani po tom co dohrajes Hell, akorat se nevi co
Richard: 3. a ne 6. pad
. Nicmene ano, mas pravdu. Ale porad si stojim za tim, ze to neni tak do oci bijici jako dnes hojne uzivane „byl jsem z kamaradem venku“ nebo „vyhodil jsem ho s okna“. Ale to uz je hodne OT, takze bych to ukoncil
Pseudopes: „, otevře se ti „další půlka hry““ tohle nekde tvrdili? Nebo to odvozujes od WoW? Pokud by tomu tak bylo, tak jedine dobre, jelikoz 60ka bude imo mnohem jednodussi nez 99 v D2.
Posledni informace byla tusim takova, ze by po dokonceni hellu mel byt hrac na levelu 60 nebo tesne pod nim… Dosazeni maximalniho levlu by kazdopadne nemelo byt tak tezky jako v D2… Takze zadnych 8000 Baal runu – zaplat Diablo za ty dary…
Pseudopes: Mi se zdá, že neříkali, že půjde maximálního levelu dosáhnout snadno, ale že udělají všechno pro to, že až jej dosáhneme, hra nám bude stále mít (oproti D2) hodně co nabídnout.
Pseudopes: Aha, je to možné. Já jsem to zachytil tak, jak jsem napsal, ale samozřejmě to nemusí být pravda
Je pravděpodobné, že to bude tak, jak píšeš Ty. I tak bych byl rád, aby ten 60. lvl nebyla záležitost týdne … doufám, že nebude. Stejně si myslím, že později v datáči nějaké levely do hry přidají (i když tvrdili, že ne) .. 
Richard: Naopak… psali, že 60tky půjde dosáhnout oproti 99 v D2 jednoduše, ale na 60tce ta hra nabere znovu zase spád. V D2 když jsi dal 99, tak jsi měl všechno co šlo a nic si dělat už nemohl, v D3 jakmile dáš full level (60), otevře se ti „další půlka hry“…
Donar: jako ten frajer má asi budoucnost no, vypadá to zajmavě
… už aby to dia vyšlo 
Ja si sice moc her nekupuju, ale u blizzardu udělám jako vždy vyjímku a tuhle hru musim mit proste originalni jako kazdou jinou od nich 😀
Jj, předpokládal jsem, že jsou všichni schopni přeložit těch pár jednoduchých větiček
Píše, že je grafickej návrhář a tohle vytvořil ve svým volným čase, pohrál si s obrázkama a udělal krabičku, která vypadá jako od cigaret. Všechny materiály,který na to použil pocházejí od Blizzu.
Donar: Než někdo začne zase polemizovat, tak hned napíšu, že to rozbalování D3 je fake. Je to napsané v popisu, je to součást nějaké práce jednoho grafika. Já jen kdyby si to někdo nepřečetl, nestojíme o paniku.
Někdo už to nemůže vydržet
http://www.youtube.com/watch?…
Schvalne: Pochybuješ správně.
Richard: Třetí pád když už
Richard: mno.. mohli bychom se pozastavit nad gramatikou každého z nás
ramm: mně .. 6. pád, když už jsme u té gramatiky
Je to stejná hrubice jako s/z.
iNstinkt: S warcraftem……S ne Z…z tohodle me vzdycky tece voda ze zubu
Stranger8472: Kluci z Blizzu ujišťovali, že „maxnout“ tu šedesátku nebude snadné, že ty levely půjdou pomalu, ale kdo ví, na to si fakt musíme počkat …
Ohledně té znovuhratelnosti – asi nejsem jediný, kdo hrál D2 offline, ale jsem jediný, kdo trávil (a tráví) denně čas u D2 ani ne tak kvůli lepší a lepší výbavě (i když, ty setové itemy pro různé classy mají své kouzlo
), jako spíš kvůli dosažení toho posvátného 99.levelu?
Zdá se mi, že Blizz chce tohle trošku omezit a že maxnout postavu bude jednodušší a rychlejší než ve dvojce..Jinak ohledně kurzoru, připojuji se k těm co chtějí ručičku zpátky, mám jí doma ve Winech a v práci jsem ji měl taky (a kolegové ji tak nesnášeli když potřebovali něco udělat na mém PC
)
StoneCZE: S těmi bossy bych to viděl tak, že by mohli přidávat takový ty skupinky s jedním týpkem, co byl nějak spešl, a ze kterýho padl nějakej suprovej (mnohdy k ničemu) loot + 4 potky.. 😀 Takže spíš mini-bossové.. A jestli to bude taková haluz jako v D2, že na Hell byla každá druhá potvora imune to magic + physical, tak to bude fakt supr. A co se týče znovuhratelnosti, tak si myslím, že bude tak moc potencionálních buildů, takových kombinací a všeho možnýho, že se nám to až nebude chtít hrát znova, jak moc to bude znovuhratelný.. 😀
morte: Aha, to som nevedel, diky.
Neovius: a to by vadilo komu ? za dobrou hru jsi klidně zaplatím.
StoneCZE: wow už taky z warcraftem ma společnej tak maximálně název, nevidím důvod proč se držet knížky.
Tib3rian: Nieje nedávno písali že ho odstránili z hry ale že je možné že sa vráti v zmenenej podobe pretože sa im zdal málo „cool“.
Jakeho talizmanu je skoda? Ten tam predsa stale je.
Navic kdyby pridavali novej content kazdym patchem, tak by se za hrani urcite platily mesicni poplatky
iNstinkt: no novym patchem u Diabla urcite nedosahnes novych dungeonu a uz vubec novych bossu,to by jsi musel kazdym patchem menit pribeh atd atd,takze to je podle me blbost… pokud teda nepridas novy akt(napr datadiskem) tak novy bossove urcite nebudou… napr,kde by jsi chtel pridat v D2 novyho bosse novym patchem??? ani jednim se to tam nezmenilo.. jen se pridaly novy predmety,opravily chyby atd..
ramm: Podle mě to navíc bude jako ve wow, že každým patchem se otevře novej dung, bossové, achievementy, areny, prostě vše co hru umožní hrát i po dosažení všecho co ve hře jde. Uplě přesně tak je to ve wow.
M_Luke: Zjednodusovani se mi taky nelibi (bohuzel je to celosvetovej trend), nicmene co tvori diablo znovuhratelnym jsou tuny a tuny random predmetu…a to v trojce dotahli podle mne skoro k dokonalosti craft systemem a artisanama……..byla by chyba se honit jen za konkretnim uniq itemem, craftovani by tohle mohlo vsechno dost prodlouzit
Já jen stále doufám, aby i D3 mělo tak fantastickou znovuhratelnost jako D2. Náhodně generovaná mapa a dungeony, drop, 3 obtížnosti… Doufám že ano. Protože ne grafika, ale znovuhratelnost dělá hru legendární. Pevně věřím, že zjednodušení, která v D3 budou oproti D2, nebudou mít na znovuhratelnost vliv. A rovněž že start zábavného hraní nebude na maximálním levelu jako ve wowku… (tzn, že to nebude honička za maximálním levelem, abych mohl začít hrát…)
Je mi 30 a asi jsem plynule přešel do senilní infantility, protože se na to pořád těším
Talismanu je trochu škoda, mohl to být další prvek, který individualizuje postavy…
Když mně bylo 13, tak jsem se na Diablo 3 docela těšil, teď mi je 20 a už mě to přešlo…
Myslím že ten kurzor zmenia.Kazí atmosféru
.
Resit kurzor ve hre to uz je to cekani na vydani opravdu zoufale!!
Me je osobne jedno jakej kurzor tam bude:-D O tom ta hra preci neni
Richard: pochybuju, že by Garn něco takového mohl vědět
ty screeny jsou z loňského blizzconu a od té doby žádná nová gameplay videa (kromě followerů, ale tam kurzor neni vidět) nebyla a ani screeny, kde by snad byla vidět nějaká změna kurzoru 
Hegemon: Jop, o kurzor strach nemám, mám dokonce za to, že už v současné hře je jiný (možná by to Garn mohl potvrdit?). Ale nedokázal jsem si (stále vlastně nedokážu) představit, kolik je práce s tím doděláním .. změnou toho systému, aby se tam ta zbraň nechala, pro každý typ zbraně a každou class se vytvořil nějaká animace pohybu apod. Ale pokud je to jak říkáš, tak třeba budu (budeme) mile překvapeni.
Richard: Lidem se taky nelíbilo, že v SC2 nebyly animace pro smrt jednotek a pak je Blizzard přidal.. pravděpodobně proto, že je to věc, kterou dělají až na konec a stejně tak bych to viděl s mizením zbraní.. stejně tak vzhled kurzoru nebo nad čím tady mudroval StoneCZ.
StoneCZE: na oficiálním fóru, odkaz máš dole na stránce
asi napisu bashiokovi,jestli tam bude nebo ne,a jestli ne,tak at ji tam daji…
kde mu muzu nechat vzkaz?
StoneCZE: Měl ji i první Carmageddon a dokonce z ní cákala krev
Mamut: Uvidíme, zaregistroval jsem to hned, když jsem to viděl a tím, že o tom vím se na to budu o to víc soustředit
Ale snad si zvyknu a přestanu si toho všímat … 
Richard: Toho si určitě budeš všímat při tom masakrování všude kolem…
Jediné, co se mi na tom tak nějak nelíbí je to mizení zbraní / nebo toho, co má postava v rukou. Díval jsem teď na to znovu a přijde mi, že je to mnohdy i zbytečné. Třeba když WD s alabastrovou runou „vrhá“ ten jed před sebe, tak to fakt působí divně ://
jj myslel jsem, že ray of frost dostanu na 2lvlu a pak mi to došlo, že je to blbost.
iNstinkt: jop, je to rank.. ty sis myslel, že to je od jakýho lvlu ten slot je?
Hele, jak je to kolečko vedle spellu, jak je tam to číslo, tak to asi nebude od jakýho je to kouzlo lvlu ale spiš na jaký to kouzlo má lvl co?, protože když má nejvíc 5 a pak další skill na 26 to by bylo trošku blbý xD
StoneCZE: No ja bych radsi kurzor co je tady na webu, ale je me to vpodstate jedno
Jsem si ale vsiml – z tech screenshotu co tu nekdo dal -: http://game.163.com/…1/20766.html#… : ze sipka tam je opravdu jen sipka,doufam ze to zmeni na tu zeleznou ruku – ta byla uplne super a zadna jina hra tam tuto packu nemela a to taky delalo diablo vyjimecnym… i na techto malickostech zalezi (a me se ta packa opravdu hodne libi:) ) tak doufam,ze ji tam budou mit… byla by to skoda
NOX: Jak kde no, ale bohužel v Diablu to platí až moc na můj vkus, ale tak o tom to je. Nicméně nějaká propast, která by znevýhodňovala málo hrajicí hráče? Pochybuji. Pokud vím, že hraji málo a mám prdlajs itemy, tak se nebudu cpát do arén proti nějakým no-liferům, ale budu si hrát s podobnými lidmi a budeme v pohodičce
NOX: ak si nezacnu brat priklad z wowka
bohuzial, ci si dobry aj na vyssej obtiaznosti zalezi viac na odohranych hodinach ako na skusenostiach a shopnostiach hraca. A ked nemas moc casu tazko budes mat perfektny equip, a obchodovanie vyrazne pomaha pri vylepsovani equipu- napr. runy v D2, kto nehral ako fanatik, urcite nemal vela vysokych run a cize ziadnu „enigmu“, ale vdaka obchodovaniu si mohol behom 10 minut zadovazit napriklad Pul. Takze vdaka tradingu si aj obcasnejsi hraci mozu zadovazit kadečo, všelico a voľačo a priepast za zmenšuje.
Když chceš bejt dobrej, musíš tomu něco obětovat, tak to chodí v každý Multiplayer hře. Nevím co na tom vidíte za problém ?
Psychopat: Nemyslím si že to bude nějaký velký rozdíl oproti d2. Přeci jenom výzbroj dělala hodně a taky padla jen „závyslákům“(zvlášt high runy).
Psychopat: Kto to bude hrat len obcas, na hell sa mozno ani nedostane a nebude mat ani namaxovane skilly. Kto bude hrat pravidelne, dosiahne mozno max level skillov, ale asi nenajde dost najvyssich run. No a kto bude hrat niekolko hodin denne, tak bude mat dostatok naj run aj inych veci. Myslim teda, ze ziadna priepast nevznikne.
Mario Varga: Existuje „enchant“ i „enhance“. První znamená něco jako vylepšení předmětu očarováním, druhé znamená pouze vylepšení předmětu, takže i třeba vystužení brnění apod. Každopádně děkuji za upozornění, už je to opraveno.
Mario Varga: To je odkaz na wowko(enhancement shaman) aby se bylo zase o čem bavit
hej kde najdem nieco o tych enchantoch , trochu mi tato tema usla.
nevim jestli si uz nekdo vsiml ale v zavorce jako preklad pro slovo ocarovani mate enhancement, ale je to enchantment, jenom mala drobnost, snad vam to pomuze
podla mna esencialne je prave to, aby neboli casom buildy a sety, ktore bude mat hafo ludi… tym sa podla mna prave straca vzrusenie z objavovania niecoho noveho, tvorby unikatneho charakteru… je jasne, ze to sa neda dosiahnut nikdy, ale zaujima ma ako vyriesia napr. trading itemov, ci budu take, ktore sa nebudu dat vymenit, resp. predat… tym by sa to dalo obmedzit a dosiahnut to, ze aj obcasny hrac by mohol najst nieco co skuseni povedzme nemaju… ako je to vlastne s tym tradingom vyriesene teraz? priznam sa, ze D2 som na Battlenete nikdy nehral…
Psychopat: tak pokud nebudeš hrát PvP a budeš hrát s kamošema (podle toho s jakýma to je fakt :D) kteří tě přinejhorším budou supportovat a protahovat… a i tak si pořád užiješ dobrou hru a to že nějaký no-lifer má narunovaný celý strom skillů ti bude moct být úlně šumák ne?
franzkfk: No já si to bez barbara neumím představit… ve D2 se mi líbil ale nebavilo mě to za něj ale teď… to bude už s ním jiná řežba!
Schvalne: když někdo těch x hodin má je to fajn…
Silblade: přesně tak 😀 už teď se těším až budu u toho trávit X hodin jen farmením jednoho itemu
Psychopat: Podle mě je lepší ta variabilita, náhoda, že ti něco padne/nepadne, někdo může hrát pár hodin a padne mu cool legendary item, někdo hraje neustále a nic mu nepadne aneb systém náhody, který zajišťuje, že všechny nejvyšší levely nemají na vrub stejný equip, i když mohou mít stejný skilly. Mně taky neštvalo, že mi v D2 nikdy nepadla vzácnější runa než Lum, beru to sportovně. A když padne něco lepšího, tak ta radost se pak nedá vynahradit.:D
Schvalne: nebylo to myšleno 2 runy v jednom spelu. Bylo to myšleno tak že budu moc mít stejný spel zapamatovaný v těch top sedmi jakoby 2× a v každém pak míít jinou runu. Ale asi je fakt že to takto nepůjde, hold si člověk bude muset zvolit.
Quetak: no pokud mi ve hře dáš alabastrovou runu s největším rankem tak tě začnu považovat za hodně dobrého kamaráda
Psychopat: A neni to tak ve všech online hrách? že prostě abys měl všechno nej, musíš tomu ten čas obětovat.. jinak nemyslím, že půjde mít v jednom spellu 2 runy
Psychopat: V D2 naopak byli ty rozdíly ve skillech veliký, když měl někdo top equip tak měl třeba +10 all skills a to bylo sakra znát. V D3 +all skills nebude pokud se nemýlim a runy pujdou vyměňovat/kupovat takže i příležitostnej hráč bude mít možnost je získat od kamarádů např.
Přeci jen mě trochu mrzí, že i když super systém run, který vytvoří obrovské množství variací kouzel. Má za následek i prohloubení propasti mezi občasnými hráči a hráči kteří budou u Diabla trávit několik hodin denně. U D2 jste moli narazit na postavu co má lepší vybavení ale rozhodně ne o moc lepší skily. Tady se Vám může stát že tím že někdo hraje pouze občas nebude schopen najít runy z vyšších levelů a tím pádem nikdy nedosáhne úrovně top kouzel. Je jasné že musí být hráči co hrají pravidelně nějak odměnění. No jsem zvědavý jak toto všechno bude nakonec vyvážené. Docela by mě zajímalo jestli bude možné mít stejné kouzlo na dvou slotech a v každém jinou runu. Jelikož je proměna těchto skilů natolik výrazná určitě by to bylo použitelné, myslím že to tak ale asi nebude.
franzkfk: Aspon jedna postava typu „close combat/hruba sila/zadny sr##i“ tady musi zustat. To je takovej zaklad drtivy vetsiny her. A nez aby zbytecne barba nahrazovali nejakym warriorem nebo gladiatorem, myslim, ze je lepsi, kdyz potkame staryho znamyho. Navic bych rek, ze zpracovani barba probehlo na jednicku (totez plati o barbarske sympatacce). Vsak ono by se ti nakonec stejskalo..
bobromil: Ano aj ja som si to myslel. Ale ray of frost bude mozno plosne mrazit.
Garn: Díky, že jsi odpověděl na mou otázku. Zajímá mě totiž, jaké „charaktery“ vedou tenhle web. Jestli to jsou hlavně lidi zaměřený na melee nebo naopak:) Co se týče mě, tak než jsem se našel, tak jsem používal hlavně barbara, ale přestalo mě to bavit. Nakonec jsem se našel v Nekromantovi – summoning a bone spear. Teď mě logicky zajímá jen Witchdoctor. Jedinej z nich je zvláštní:) Podle mě těch hafo lidí, co hráli za barbara v D2, přestane v D3 bavit a najdou si jinej char. Kdyby bylo mě, tak bych barbara do D3 nedával, stejně jako to měl v plánu North.
Darrian: Tyrael říkal, že musí zničit Worldstone, jelikož je příliš poškozený. A taky říkal, že neví, jaký to bude mít dopad na svět Sanctuary. Evidentně zničení Worldstonu znamená 1:0 pro peklo:)
No dopr… teď jsem si to pustil znovu a se zvukem, to je nářez… fakt perfektně promakaný a ať mi někdo ještě jednou tvrdí, že to není temný… Pauzy barbara jsou super, myslím že ty „granáty“ u DH problém nebudou… u wizardky je to bomba, jen mi u toho chybí ještě nějaké zaklínání, pak by to bylo opravdu bezchybný… sakra to bude kousek, blizzardi… no prostě nemám slov
Nemám slov. Co každé nové info jsem na tu hru hladoví více a více… po dlouhé době bude fakt nějaká smažba která bude prostě stát za to 😀 už se fakt moc těším 😀
Páni, tak tomuhle říkám novinka… to je naprostá paráda… už nepůjdou všichni s jedním stejným skillem, ale budou různě upravené, dle chutí a možností hráče, no to je prostě dokonalost… blizzardi, klobouk dolů… Videa super, provedení super, všechno paráda… jen některé runy mi přijdou efektem málo od sebe odlišné, ale musím se na to podívat ještě znova… ne v práci na noťasu bez zvuku. Jediné co se mi nelíbilo, jak už tu někdo zmiňoval, jsou miny, vypadající jak z Windows hry, to mi taky nějak nesedí… ale když se nad tím více zamyslím, tak to vlastně ani problém není a nakonec to třeba bude fajn. Sakra, já se nemohu dočkat… sou to borci, tak krátce před vydáním, takové změny, takové nápady… tak málo odhaleno a přeci je v tom toho tolik, no nářez
Darrian: Pointa celého Diabla a nejen her, ale i knížek je, že „existuje legenda“ třeba o Diablovi, a také existovala legenda mluvící o tom, jak ho zničit. Stejně tak byla legenda o Worldstonu, akorát nikdo nevěděl, co se skutečně stane, když se zničí a co je to vlastně za předmět. Takže to naše věčné honění se za megickými předměty bylo jen proto, že Cain slyšel legendu o tom, jak udělat to a to.
Všichni si mysleli, že když se zničí Světovín, tak to zničí svět nebo tak něco, ale nic se nestalo, takže legenda jaksi pravdivá nebyla. 
No
Akurát som prešiel hru a zabil som Balla
Len akosi nechápem tomu koncu hry…to znamená že ak Tyrael zničil ten Svetovín vravel že skoro zničí celý svet ľudí to znamená že zaniknú mestá ako Lut Gholeim, Kurast, a pod ? 
Myslim ze to pluvnutie bude asi najsilnejsi zo vsetkych skillov :D… ale nie, vsetky su uzasne
ray of frost , ja ked som to videl v nejakom gameplayi tak som myslel ze je to len modry disengrate s nejakou runou
No zrovna granaty mi pres caru neprijdou, ale v tom, ze vsechno nejde svadet na fantasy z Ivosem souhlasim… Podobna diskuse se tu vedla kvuli double-Xbows pri ohlaseni DH… Proste je otazka co je jeste fantasy a co uz je ulet… Ano – jednoduchy preklad slova fantasy do materskeho jazyka skutecne znamena fantazie, ale i ta by mela mit urcity meze
Ale jak rikam, granaty mi prijdou jeste OK a z tech videi jsem vseobecne nadsenej a tesim jak babka na duchod… parada 
Blizzard nikoho nenutí si na tento skill dát zrovna tuhle runu
Ono to vystrelenie do vzduchu za DH fakt vyzera dosť divne aj na fantasy.Keby napr. vastrelila do vzduchu šíp ktorý by vybuchol a popadaly na zem nejake vybusniny vyzeralo by to o dosť lepšie ako tá veľká ostnatá guľa.
Videjka jsou luxusni, hlavne to barbarovo odplivnuti
Ivos: A jseš si naprosto jistej, že magická kuše nemůže z šípu vykouzlit granát?
Mě to přijde naprosto normální. Fantasy je tady od toho, aby se využívala fantazie, ne aby se tvořilo podle jasných pravidel.
Ivos: „aneb fantasy hranice tam, kde si je představuje Ivoš“ Ámen s Tebou ..
Hodně zajímavý, netušil jsem že to bude mít TAKOVÝ efekt na skily, čekal jsem něco decentnějšího … ale tohle se mi zamlouvá mnohem víc
Spector: Ale i fantasy ma svoje hranice. Nemuzes prece zbastit kazdou ptakovinu, na ktery je nalepka „fantasy“.
Kdyz vezmu silnyho chlapa, dam mu do ruky velkou sekeru a pridam trosku fantasy.. mam whirlwind. Kdyz vezmu ranged-postavu, dam ji dve minikuse, muzu pridavat co chci, ale nikdy mi nevyjde maturita z pyrokineze.
Kritizovat to, že jsou v Diablu kouzelné efekty, už fakt hraničí s potřebou bílého pláště se zapínáním vzadu

Ivos: Kdo by řekl, že tu budeš psát také s**nce
Ivos: Kdo by řekl, že někdo může vystřeli paprsek ledu? Že se někdo dokáže s několika kilovými sekyrami točit jako káča? Že někdo může vyvolat ducha, co kolem sebe bleje sajrajt zabíjející vše okolo? Je to fantasy pro krista pána, co řešíte takový voloviny (abych nebyl sprostej)?
Barb, Monk, Wiz a Doc naprosto luxusni. DH opet vyhrava cenu za nejvetsi spatlaninu. Kdo by to byl rekl, ze ze dvou minikusi jde vystrelit horici piano, ktery se ve vzduchu rozdeli na 3 zapalny granaty a samozrejme jejich vybuch je user-friendly
Rozhodně dost zajímavé… Jsem myslel, že říkali, že to bude trochu jinak – no ono to stejně bude beztak ještě jinak…
Nádhera,skvělé efekty,animace..
Mirda: To mizení zbraně je dost divné …
Sweeping Wind s Obsidian runou tiez nevyzera zle
Všimli jste si, že wizardovi a witch doctorovi při kouzlení zmizí zbraň? U těch jednoručních to tak nevadí, ale třeba s takovou halapartnou by to vypadalo dost podivně. Ale možná to jenom nemají dodělané…
Jinak co se týče zpracování těch efektů, tak whirlwind jasně vede. I když acid cloud s alabaster rune vypadá taky chutně
(trochu mi to připomíná Reptila z Mortal Kombatu).
Pánové, tohle bude neskutečná jízda v multiplayeru.:D To budou lítat pulzující paprsky, uragány, granáty, kyselinové koupele, kam se hrabou 25-členné raidy ve wowku… tady budete mít ve čtyřech lidech tolik efektů a barev, že se vám z monitoru začne kouřit.:D
Garn: Jo, taky mi to tak přišlo …
Richard: Ty screeny jsou rok staré, proto jsem je sem už nedával. Spector: Ano, to je salvaging cube.
Mamut:
Mimochodem, ta kostka dole, ta slouží k rozkladu itemů, nebo jsem vedle?
Ten monkův spirit vypadá jako mléko od alpské kravičky
Ty screeny jsou zajímavé, ale přijde mi, že ten inventář byl od té doby předělaný .. nebo se pletu? Mám dojem, že ta verze s tím malovaným charem byla pak nějak předělaná?
Videa s runami vypadají parádně, ale mnohem víc se mi líbí screenhoty z adresy od Donara.
Ta hra vypadá naprosto bombově a i když jsem měl občas pochybnosti o tom speciálním diablo feelingu, tak tyhle obrázky mě utvrdili v tom, že tam je. A ty ikony předmětů… fantazie! 
http://game.163.com/…1/20766.html#…
Až to vyjde, tak ani nebude potřeba Diablo 4, protože v trojce bude tolik všemožných herních kombinací, že milovníci v oblasti tvoření buildů budou mít do důchodu vystaráno
Škoda jen toho talismanu ten se mi opravdu líbil. Vřím že až je vylepší a vrátí bude to opravdu paráda.
pallino2293: A toho většinu určitě ještě nevíme…
Teraz už viem preto to vyrábajú tak dlho, je to úžasné!!!
To mě se nejvíc líbí Barbar a jeho WW a taky to bude první build co budu hrát (spíš zkouška udělat nějakej build)
Sem zvědavej jak ty efekty budou vypadat ve hře a ne na černym pozadí jak je to v těch videích…
Videa jsou fakt super. Toho Witch Doctora bych asi nedoporučoval hrát v alkoholovém opojení, to by žaludek nemusel zvládnout
Efekty super, nejvic ale ocenuju paradni ozvuceni, clovek ma pocit, ze tam ten led svisti a praska, kyselina sumi taky paradne
Doufam, ze WD nebude moc slabej v pvp 
Ty videa jsou lahoda, krásný efekty, hlavně barbarův whirlwind a ray of frost od wizardky. To ale musí být docela mravenčí práce si takto vyhrát s každým skillem, s každou runou. Teď si ještě vemte rank od každé runy, podle mě každý další bude mít taky vliv na podobu skillu (sice třeba malý, že přidají pár jisker navíc, přidají na intenzitě světla, ale pořád to je změna), takže fakt piplačka. 20 schopností x 5 postav x 5 run x 7 ranků = 3500 různých efektů skillů??? To nemá žádná hra.:D
Jirkis: Jojo, to bylo hodně stylový.
Jinak ty efekty vypadají fakt úžasně některé. Nejvíc se mi líbí u Ray of Frost s Alabaster runou, jak ty se ty dva paparsky otáčí kolem své osy.
uááá, kdyže to vyjde?
Každá taková nová zpráva nebo ukázka mě na to natěšuje čímdál tim víc. Když sem se rozhodoval co hrát, monk byla moje jasná volba
Ikdyž po shlédnutí tehlech ukázek, se mi hodně zamlouvá DH…uvidíme, nakonec se stejně rozhodnu až když hru poprvé spustim a uvidim ty postavy na svym monitoru. Ale to čekání je ubíjející.
Hehe, vsimli jste si jak barbar natahl az z paty a odplivl si ? 😀
obavam sa ale, ze pri tolkych kombinaciach skill-runa bude playtest na dlho… i ked odkladat vydanie koli tomu asi nema velmi vyznam, ked tie najlepsie komba odhalia hraci az casom… davam tomu tak tyzden po vydani
Tak toto sa im podarilo !!!
A co jsem se tak docet tak talismany jsou prozatim zruseny, pry je to nuda tvrdi Bashiok ( http://forums.battle.net/thread.html?… )
Efekty se mi libi, ale jsem velice zvedav jak to bude vypadat kdyz v MP budou hrat treba 4 hraci, jestli to bude stale prehledny. Ale kazdopadne bezva novinka a tesim se na betu
walo: Vidím to stejně!
morte: Proč málo v D2 bylo sice 30 schopností ale nakonec většina stejně využívala 4–5
no mne sa najviac pacili efekty u sorcky… kazdopadne hrat budem urcite za Witch doktora, rozsievat jed, vyvolavat zombikov a fukat nepriatelovi sipky za ucho si proste nemozem nechat ujst…
morte: A to Garn ještě nezmínil traity, který by se dali označit za pasivní skily a hned je to už víc než v d2..
morte: Když k tomu připočítáš právě skill runy, tak ani ne, to ti vychází na circa 100 kombinací na postavu. Některé kombinace asi nebudou zas tak unikátní, ale i kdybychom jsme se měli dostat na 60 (což je +/- D2), tak to není zrovna málo.
vyzera to dobre len dufam ze runy zo skillov sa budu dat vyberat a nebude to stat majland
Inak diky za preklad.
Nieje tých 20 schopností trocha málo?
ty videa nemaji chybu, akorat u toho WD se mi zda, ze dvakrat se zmeni jen podoba toho spellu, a nejde rozeznat, jak presne to bude zmeneny, jestli dmg, nebo jeste snizovat resist nebo cokoliv…
Moc pěkný videa konečně něco zajímavýho. Už se to blíží, teď akorát nevim co vyjde dřív jestli Diablo 3 nebo Guild Wars 2.