Nový systém runových kamenů a jeho ukázka

runestonesPo delší době přišli vývojaři
s pořádnou kupou informací ohledně nového způsobu variability postav –
runových kamenů a jejich efektu na různá kouzla. Přicházíme tedy
s překladem článku, který se objevil společně s několika videi na
oficiálních stránkách www.diablo3.com.

Rozsáhlé možnosti při úpravě postav patří mezi ty aspekty hry, které
považujeme za primární. A proto budou mít hráči mnoho způsobů jak si
svou postavu vylepšit a pozměnit – ať už pomocí talismanů (charms),
traitů, zlepšování předmětů (enhancements), vzácných kamenů (gems),
brnění, zbraní, barev nebo schopností. Nyní vám představujeme nový
způsob: runové kameny.

Existuje přes 20 schopností pro každé povolání a hráč má možnost
si vybrat sedm z nich. Tyto schopnosti mu dovolí používat speciální útoky
a sesílat kouzla, ale stejně tak mohou aktivovat mnohé obranné dovednosti,
vyvolávat pomocníky, pokládat pasti nebo umožní rychlý pohyb po bojišti.
Přestože tyto schopnosti umožňují taktizovaní při obraně Sanctuary proti
blížící se invazi démonů. Runové kameny mu dovolí pozměnit schopnosti
jak vzhledově, tak funkčně.

runestones

Máme 5 typů runových kamenů: karmínové, indigové, obsidiánové,
zlaté a alabastrové. Každý z nich má jiný vliv na dané kouzlo.
Například pokud přidáte karmínový runový kámen ke kouzlu, pak vám
zvětší zranění, které udělujete. Přidání alabastrového runového
kamenu přidá efekt omráčení.

runestones-nabidka

Runové kameny se od sebe neliší jen barvou, ale i svojí úrovní
(rankem) – čím vyšší rank daný runový kámen má, tím účinnější
je. Budete muset zkoumat a zkoušet ke kterým skillům přiřadíte jaké
runové kameny abyste zjistili, které kombinace vyhovují právě vám.

Tak zní překlad oficiálního článku, který najdete na http://eu.blizzard.com/…nestones.xml
společně s několika velmi názornými ukázkami jak jednotlivé runy
ovlivní několik vybraných kouzel, které vřele doporučujeme shlédnout.

327 komentářů u „Nový systém runových kamenů a jeho ukázka

  1. Sry za OT, ale zrovna před pár dny jsem řešil, že mi nějak nefunguje myška, lítala jak urvaná ze řetěza, nedokázal jsem ji zkrotit, D2 se hrálo mizerně, L4D bylo nehratelné. Nevěděl jsem, že nová podložka, může myš tak rozzuřit.:D Stačí plastovou podložku vyměnit za látkovou a hned jak to pěkně fachčí.:) Mimochodem to sucho venku se snad odráží i na D3, dlouho už tu nebylo nic nového… či aspoň novej článek na tomhle webu. Něco tam napište, cokoliv, už se mi nechce psát další z 300 komentářů.:D

  2. Myslím si, že tyhle věci jsou většinou kvalitní a to že je tam něco co máš rád, je jen skvělý bonus, který ti dělá ke kvalitě radost každý den… já sám mám podložku Razer a nyní již třetí myšku od Razeru, Lachesis a jsem naprosto spokojený… Ale podložka je už dost zničená, tak rád zkusím tuhle, která mi budě dělat radost i designem… pokud bude nějaký pěkný s Wizardkou :) Myšky bych se trochu bál, ale to jsem se bál i Razerky při přechodu z Geniuse a nemůžu si vynachválit :-D 8-)

  3. Pseudopes: No, zrovna na Diablo nepotřebuješ nějakou uber myš. :-D Spíš bych to viděl jako pěknej sběratelskej předmět pro fanouška Diabla, nevím, co je na tom ovcoidní. V tom případě jsou ovcoidní veškeré předměty se speciální (hry, muzika, sport,…) tématikou a colletors edice her tím tuplem. Co se týče podložek, tak zrovna STEEL Series, jak už psal Richard, jsou hodně kvalitní.

  4. Kristovy rány já jako nevim, ale neměla by se myška vybírat podle toho jak myšuje, popř. podložka podle toho jak podkládá, místo toho vybírat ji podle popisku? Já si třeba brousim zuby na Razera Abyssus. Vybral bych si myšku spíše protože, má měkký kliky, né že na sobě má nějakej supr čupr artwork, proto, že se dobře drží a nezničí mi ruku, a né proto, že vypadá jako fakt cool a eště ke všemu jí prodává Blizzard a je jako pro ty fakt nejvíc cool fanoušky… Možná někdo pochopí můj lehce sakrastický post a nezflamuje mě až domu, ale fakt mi přijde, že čekat na koupi myši s artworkem (nebo podložky čert to vem) je dost #Beeeee (ovcoidní).

  5. Tak to já si počkám, až bude podložka s Wizardkou, tedy doufám že bude, akorát potřebuji novou :) Těším se na novou anketu, jsem zvědav a doufám, že k tomu bude zas střípek nějaké informace… už zas delší dobu nic a já potřebuji doplnit Diablo3 tekutiny 😀 Hlavně aby už byla ta beta a došla i ke mně :-P

  6. Sarevok: No, ono to bylo trochu jinak. ;-) Navíc ten ban nebyl perma, ale týdenní. Udělala to už jedna US guilda před nimi a ti to nahlásili. Blizz to nestihl opravit do otevření na EU realmech a Ensidia toho bugu zneužila znovu – prý o tom nevěděli, že na to ti amíci přišli, Blizzard tvrdil, že o tom vědět museli. Takže takové docela…ale dost OT prosím. ;-)

  7. Dostala banán celá guilda za to že přišli na to že pomocí saronite bomb jde zabít Lich king

    och toto je poriadne uchylne. ak tomu rozumiem nepouzili ziaden hack/script ale vyuzili to co im hra ponuka. ja byt nimi dam ich na sud a s dobrym pravnikom by som nemusel najmenej 20 rokov pracovat za to co by som vysudil. potrestat hraca zato ze som neschopny programator a game designer je ubohe.

  8. Quetak: Jo, to byla tuším Ensidia, na ten incident si vzpomínám. To ale bohužel nebylo záměrně, takže ty bany byly hodně sporný. Právě se bojím, že v D3 toho půjde exploitnout mnohem víc, protože ten svět ani ve dvojce není na toto nějak extra postavený. Vzhledem k tomu, že ti borci dělají i externí skripty, tak to bude mít Blizz těžký, jestli tomu budou chtít zabránit úplně.

  9. Co vim tak ve Wow Dostala banán celá guilda za to že přišli na to že pomocí saronite bomb jde zabít Lich king, byl to myslím i world first kill, bohužel jim ta sláva dlouho nevydržela, achievement jim odebrali a ještě dostali banán za zneužívání mechanik hry. V D3 se může stát něco podobnýho, někdo přijde na to jak jde zabít nějakej těžkej boss během minuty tim, že si někam třeba zalezeš kam na tebe on nebude moct a budeš na něj házet nějaký low-cost spelly, možností je dost.

  10. Pseudopes: To mělo být 10 metrů, šel pullnout už od vchodu. :-D Neviděl jsem ta jejich videa, si to vygooli, mají toho na Youtube tuny, možná tam najdeš něco „poškozujícího“. Jen vím, že tam psal, že našli způsob jak ze sebe skriptem udělat GMko v Riftu… Myslím, že Diablu můžou dost ublížit, když se do toho opřou. ;-)

  11. Garn: Hmm, pull Prince za 10 minut. Tak ho 1 zabijou rychlejc, no to se stane čoveče. :-D Jasné, ressování v BG je problém, ale i když to neopraví, všichni moc dobře ví, že když to budou dělat, dostanou banána. PvE něco jinýho, ale tam to zas pěkně řeší ten týdenní reset :-D Prostě suma-sumárum, ukazují na chyby, ale škody moc nenadělají. To mi prostě nevymluvíš 😀

  12. Je fakt, že barvu unikátů v D2 jsem nedávno řešil… na PC to mám v pohodě, ale na NB to je tak podobné žluté, že si to často pletu… Nicméně legendary je opravu lepší než unique, z pohledu logiky a vlastně mi to i pro ucho zní lépe :). Překlad je opravdu dobrý jen na příběh, dialogy, questy popř. popisky skillů a itemů, když někdo opravdu nerozumí… ale názvy monster, předmětů atp. to je tragédie, to ano :). Bug s Barbarem mě děsně bavil… takovej teleport stropem, jestli tam nějaký je… je to taková legrácka, ale jasně že logicky by to jít nemělo :).

    Garn: Dědictví krve mám taky nejraději, je to hooodně povedené… na Sin war jsem zvědav, ale musím počkat na CZ, která snad někdy bude :)

  13. bunkerman: Vzhledem k tomu, že Diablo 3 bude pro max 4 lidi a RAoV má podle toho rozhovoru 4 členy, tak budou hrát na svým serveru spolu a my na ně maximálně narazíme v aréně, takže klidně ať si bugujou, když to nebudou zveřejňovat tak aby o tom každý věděl (třeba Rift exploity taky nezveřejnili) a nebude to zasahovat do té ekonomiky D3, jako že D3 bude teprve týden venku a oni už budou mít legendary sety z hell :-D

  14. Garn: A pak se diví, že dostanou ban na půl roku. :-D

    Co se týče těch barev, tak v D3 a potažmo ani ve wowku se vůbec neobjevuje červená barva. Čímto? Moc agresivní? :-D Dokážu si představit temně rudý Legendary item, nevypadalo by to špatně. Jako žlutá – oranžová – zlatá, to je pořád podobné spektrum barev, ale na červenou nepřišli nebo ji nemají nějak v oblibě. Škoda.

  15. No vidím, že je tu spousta znalců WoWka. :-D Ti borci objevili exploity kvůli kterým dostali zabanovaný accounty, třeba instantní ressování v BGčkách, podívejte se na ta jejich videa. WoWko je MMO kde na tom dělá tým 24/7 aby takovéto bugy a exploity odstranil, proto se to neprojeví, v Diablu takový tým nebude nejspíš a když zveřejní nějaký exploit, tak toho může zneužít dost lidí než se to opraví. Vím že kámoš exploitoval Karazhan, že pullovali last bosse 10m od vstupního portálu, fungovalo to prý 5 hodin než to opravili.

  16. Schvalne: Myslíš, že nejde? V D2 je pár bugů, jeden nevím, jestli funguje na B.netu, ale na SP jde dost využít – barbar, pokud má malej level na leapu (ne leap attack) a tudíž skáče velmi blízko, dokáže v prvním aktu vlastně od Kasáren až po Katakomby 3. patro proskakovat mříže. Stoupněte si k nim, a klikněte na druhou stranu. Barbar proskočí :-D Je to takový lehký tríček, ale ukazuje, že se nějaké texturky využít dají také ;-)

  17. Lunreal: Pseudopes má pravdu.. „exploity“ je ve WoW spíše označení pro bugování textur pomocí různých spellů a dalších různých způsobů a ne pro bugování jako takový, jinak by asi za to dávno měli ban, ale zas mě nenapadá jak by něco takovéh šlo udělat v D3, kde je pohled shora a vlastně celá hra bude v uzavřeném prostředí a ne v otevřeném světě jako je WoW

  18. KUFI: Aha, tak to jo, bral jsem oranžová = zlatá. (oproti tomu, že původně byly fialové) Moje chyba. :-) Hlavně nevíš kdo, a jestli vůbec bude překlad dělat. Blizz může tu hru zakódovat tak, že ten překlad prostě neuděláš. Jinak už mi dokonce někdo psal, že překlad by měl zorganizovat náš web…zábavná to myšlenka. :-D

  19. KUFI: ja nemyslim preklad vseho.. 😀 kdyz jsem si instaloval cestinu do D2,tak jsem si tam hodil jen preklad pribehu,vsechno ostatni jsem si nechal anglicky – mohl sis tam prece nechat preklozit co jsi chtel… a tak bych to chtel i v D3.. ostatni veci jsou lehky na prelozeni,ale prece jen kdyz mas nejaky ten filmecek tak titulky jsou k tomu super,protoze ne vsemu rozumim… a hlavne kdyz ti tam Cain vysvetluje pribeh – a nejen on,tak je lepsi to mit cesky,protoze ne vsechno bych v te rychlosti stacil prelozit.. a ja na pribeh v Diablovi obecne dam hodne..

  20. Garn: Pokud by se preklad tykal jenom pribehu a predmety a monstra zustaly v originale, tak to bych bral. Ale jak pise Silblade, prelozeny bude urcite vsechno a to pak budou krkolomny slovni spojeni. Co se tyce barev – unikaty prejmenovali na legendary (proti tomu nic nemam), ale legendary(unique) budou v D3 oranzovy, a ne zlaty jako v D2. Urcite si na to clovek zvykne, ale preci jenom absence ty zlaty barvy me mrzi.

  21. Pseudopes: Nejlepší je podle mě Dědictví krve, hned první knížka, která u nás vyšla a v češtině. Příběh o Bartucově zbroji, dost dobře napsané a překlad je výborný. Pokud bys radši angličtinu, tak doporučuju si přečíst nejnovější trilogii The Sin War, ale je pouze v Aj. Na druhou stranu z té nové trilogie budou prý vycházet reálie v Diablu III a bude na ni prý i odkazovat příběh.

  22. Garn: Prosím tě, dlouho o tom přemýšlím – doporuč nějakou knížku o Diablu, knížku, která tě nejvíc zaujala, nejlépe napsaná apod. Angličtina čeština nehraje roli, ať už to bude 1 knížka nebo sága také jedno.

    Jinak k tomu loru máš asi pravdu – o příběh Diabla se stará o mnoho méně lidí než o příběh Stacraftu (o W3 nemluvě), dost často potkávám na battle.netu lidi co říkaji, že musí dohrát kampaň, aby věděli jak to skončí, ale že když hrajou, tak laddery. Já jsem toho velezářným příkladem, pořád hraju ladder a pořád se snažím hrát i kampaň, abych věděl jak to skončí.

    Nicméně si myslím, po tom co vidím dialogy v SC2, že by to neměl být problém s titulkama, který tam jsou, přelouskat i pro méně zdatného angličtináře. v D3 to vidím stejně. Ani v D2 to nebylo napsaný nějakou strhující angličtinou.

  23. KUFI: Takhle… myslím, že kdyby se toho ujali filmoví dabéři, tak bys mohl být v klidu, pač my máme ty nejlepší dabéry. Úplně slyším, jak Caina dabuje třeba ten, co daboval v Jurském parku toho starýho dědu, kterej park vymyslel.:) Není to tak hrozná představa, ALE… na druhou stranu si hru (potažmo i film) líp užiješ v originále, protože angličtina zní mnohem epičtěji. Nic třeba proti dabingu Pána prstenů, ale na originál to prostě nemá. To se týká teda her/filmů hlavně historických, fantasy, hororů či velkofilmů obecně. Tudíž český dabing pro D3 spíš NE, ale titulky český určitě ano. Titulky k příběhu samozřejmě, ne všichni jsme tak zdatní angličtináři, abychom se ve všech těch frázích a kolikrát neznámých slovíček vyznali, takže „CZECH subtitles“ pro game intro, questy, lore ano, ale itemy, skilly a monstra bych nechal v originále. Ale škoda, nebude mi vyhověno, protože když už se rozhodnou pro překlad do češtiny, tak určitě se vším všudy.:D

  24. KUFI: Itemy překládat je hloupost, ale jestli tam budou nějaké rozsáhlé texty o Lore (+ ty lore books, kde ti předčítají příběhy) + Questy, tak by to myslím hodně lidem pomohlo a třeba by se více zajímali o Lore. Většina lidí nemá problémy s jednoduchými texty, ale mluvenému slovu porozumí málokdo, obzvlášť, když bude šmelcovat nějaké příšerky. :-D Jako mě je to vcelku putna, půlku knížek o Diablu jsem přečetl anglicky a druhou půlku česky, ale docela mě třeba mrzí, že o Lore Diabla se zajímá o dost menší % hráčů než třeba o Warcraft a dokonce bych řekl, že i o Starcraft.

  25. Lunreal: taky zalezelo jakej si mel monitor. Ty stary 14″ CRT vykopavky meli kolikrat tak dojebany barvy, ze se clovek moch klidne splict. Ja ten problem teda nemel a zlata barva mi bude hodne chybet. Davala tomu predmetu prirozenej pocit jedinecnosti. Ale kdyz uz duhovy D3, tak holt se vsim vsudy (rek si Blizzard). Jeste cekam az udelaji ruzovej font. Coz mi pripomina dalsi vec co mi vadi. A sice, ze ten diablackej font je ve hre velice malo pouzivanej. Defakto jenom na nadpisech jako „Stats“ „Skills“ a tak. Zbytek je psanej nejakym obyc fontem :-?

    1. je skoda ze jste diablo radio museli zrusit,kolikrat jsem ho poslouchal…:) ale tak soundtracky mam,takze v pohode..:)
    2. Myslite, ze v diablu 3 nebude mozne si dat v nastaveni ceske titulky? vim,ze rikali ze ceskou lokalizaci nebudou delat – jako na jednu stranu diky bohu,protoze slyset ceskyho nadabovanyho Caina bych ani nechtel,ale mohli by tam dat aspon vsude ceskej preklad,ale to asi neudelaji ze? No a s tim se dostavam k Maxu Prasakovi-zna ho nekdo? delal cestinu do Diabla 2,moc peknou cestinu,tak jestli nekdo nevi,jestli bude ochotnej to prelozit i pro D3? bylo by to opravdu super..:)

  26. tady je to hezky napsané jak to bude: Runes: Purple Legendary Items: Orange Rare Items: Yellow Set Items: Orange
    (Setový předměty nejsou podtypem v D3. Jsou to prostě legendární věci s přidanými bonusy pokud sou věci ze stejnýho setu equipnutý.) Magical Items: Blue Normal Items: White Junk Items: Gray Quest/Lore items: Green

  27. moc podobnost s WoW nevidím.. krom legendarních a obyčejných itemů a odpadu.. zelený – Wow uncommon (magic)/ D3 quest item; fialová – WoW epic/ D3 runy; modrá – WoW rare/ D3 magic; žlutá – WoW heirloom/ D3 rare..

    Jinak škoda toho rádia, z vlastní zkušenosti vím jak OSA dovede potrápit..

  28. Neovius: To jo neměnit když to někomu nevyhovuje, ale zase podle jednoho přísloví: „Nehrab na to dokud to funguje.“ Původní barevnej systém s neotřelou zlatou (moc her to nemá) byl pěknej, přehlednej a pochopitelnej, takhle se to může plést, jak s wowkem, tak ze začátku možná aj s něčim jiným – fialové runy, oranžové itemky, to je takové ohrané :D, navíc jak píše top, zlatá prostě byla kůl ;-) Je to pocitové, ale asi nelze nalézt systém, který by vyhovoval každému. Kdyby to nechali, tak budou whinovat, že to chce změnu, když to změní… dadada 😀

  29. bunkerman: Nějaký dobrák na nás poslal OSA. ;-) Sice jsme byli v právu, ale to je nějak moc nezajímá. :-D

    EDIT: Aby to nevyznělo jací jsou to zmetci (i když občas …), tak problém je v rozdílech českého a amerického autorského zákona. Licencování, které poskytuje Blizzard u nás prostě nestačí. Jen doufám, že tady nebude nějaký flame. =D

  30. Lunreal: Průlomové bych to úplně nepřeložil, ale fakt jsem nevěděl jak, tak doslova v uvozovkách :-D

    ramm: Co se toho výčtu týče – Je pravda, že toto řekli. Otázka na snadě – proč takovou „soutěž“ dělají, když vím, že to ty lidi více zklame než potěší a nadchne? Byl tam také koment, který říkal něco jako, že po tomhle ho už ani moc nezajímá vydání bety, jestli to bude stejné jako tohle, že to nemá cenu. Pokud budou pokračovat s reklamní kampaní tímhle stylem, tak takových lidí bude víc, aj já začínám přemýšlet o tom, že se na koupi vykašlu, a raději si zahraji Heart of the Swarm. Prostě nadšení opadá úměrně tomu, jaké usilí věnují fanouškům, a bude a bude stále více.

  31. Pseudopes: Kdyz uz sme u toho, tak taky postnu jeden komentar z diablofans, kterej mi hned zvysil naladu:

    „Knowing Blizzard, the Diablo Bar™ system seen in these screenshots was probably designed over the course of many months of work by a crack-team of Blizzard graphic artists, ventriloquists and entomologists. Planning it was a 12-step process, followed by numerous consultations with leading experts, then a large number of rough sketches were rendered in Etch-a-Sketch. Then when it came time to deciding on a final design, following vicious weeks of in-fighting and backstabbing, a final design was agreed upon. Then the graphics artists worked 24-hour shifts non-stop for 3 months designing it from scratch, pixel by pixel in Microsoft Paint. Add to that 1 month for compiling the final product, 1 month for beta-testing on numerous monitors, and 1 month for shipping to Irvine from the depths of Mongolia, and that was it.“

  32. Omlouvám se za double post, ale jeden komentář na incgamers dle mého úplně vystihuje situaci:

    „Apocalypse: i have to disagree, i think this is ground breaking. its a ground breaking slap in the face. “thanks for following us and getting people to click the stupid like button as a reward let me show you something you have already seen a million times” “

    v překladu

    „Apokalypse: musím nesouhlasit, myslím si, že toto je „zem-lámající“. Je to zem-lámající facka. „děkujeme za podporu, za to, že jste klikali na to stupidní like tlačítko a jako odměnu vám ukážeme něco, co jste všichni viděli už asi milionkrát““

    To je úplně přesné vyjádření pocitů, není co dodat, perfektně vyjádřeno.

  33. Bartuc: Hh, netušíš o čem mluvíš. Tak o tom nemluv prosím ;-)

    Ten 1M milestone je asi největší propadák v herních dějinách. Měli ohromnou masu lidí, kterou mohli nadchnout pro D3 ještě víc, a takhle nehorázně to zazdí :-D Mi přišlo, že jim asi s prominutím mrdlo v hlavě. Ale tak co, každý má shitty days, ačkoli tenhle byl hodně drsnej.

  34. Sorry,OT ale… Vývojářská firma Blizzard předvedla komentované video, ukazující hratelnost v druhém díle strategie StarCraft II. Oproti prvnímu Wings of Liberty je Heart of Swarm výrazně zaměřen na postavu královny čepelí, Sarah Kerrigan, známou již z prvního StarCraftu . Ačkoliv budete mít své Zergy, hlavní je Kerrigan. Její schopnosti půjdou vylepšovat a její přítomnost upraví schopnosti jednotek Zergů, které budou s ní. Podle vývojářů bude hra připomínat hodně hry na hrdiny díky soustředění se právě na postavu Kerrigan… (To už není Starcraft ale Diacraft :P )

  35. no ja osobne som presiel diablo 2 kompletne asi po roku vlastnictva a mylsim ze pravdu mate obaja budu aj taky co v zivote 60 nedaju ale aj taky maniaci co budu expit lvl 60 na pockanie v case meranom na hodiny tiez si mylsim ze ideal by bolo keby clovek dohral hell tak na lvl 50 a potom to tak zlahka doexpoval pre radost sak toho endgame obsahu tam bude dost tak preco pocas toho aj trochu neexpit 😀

  36. Lunreal: Poznam niekolko ludi, co hravaju D2 obcas aj v sucasnosti a nikdy neprekrocili 33 level. Ja hravam D2 pomerne casto uz 2 roky a nikdy som hell nepresiel, nehovoriac o tom, ze do 3 aktu na hell som sa po rokoch obcasneho hrania dostal az pred par mesiacmi. Takychto ludi je vela. Navstevnici tohto webu povacsinou patria do uzkej skupiny ortodoxnych fanusikov Diabla. A ti ziju tak trochu vo sne a v iluzii, ze vsetci co hraju D2 vedia kde hladat ake predmety, samozrejme presli hru, vedia o nej vsetko atd. Takze skutocne neviem ako mozes predpokladat nejake opacne rekordy, ved ten 60 level bude zodpovedat priblizne 80 levelu v D2, a to je uz extrem.

  37. Ty achievy nejsou vůbec špatnej nápad, dneska to je velmi rozšířená a řekl bych i populární záležitost. Samozřejmě, najdou se i tací, kterým jsou podobný cíle úplnej šumák, chtěji si prostě dobře zahrát a nějaký speciální cíle se jim zdají zbytečné, ale myslím, že právě achievy přidávají na znovuhratelnosti. Nutí to hráče k lepším herním výkonům a když to dokážou, zbývá jen se poplácat po rameni a otevřít šampáňo a pak když si prochází všechny ty dovršené achievy, tak se jim hruď dme pýchou.:D Dobře s tím šampáněm přeháním, ale i tak jsou achievy určitě dobrá věc. Hmm, i 60 lvl může dát zabrat, záleží teda, jakej budou mít metr pro expy. Pokud bude např. z 59. na 60. lvl to trvat stejně dlouho jako z 90. na 99. v D2, tak se pak relativně nízkej strop levelu vykompenzuje. Běžnému hráči to určitě zabere pár týdnů, měsíců, až 60 dosáhne – z japonskejch dětí, kteří hrají ve dne v noci, jedí u PC, se*ou u PC a spí u PC (s otevřenejma očima, aby jim neunikl nějakej unikátní boss) si příklad neberte.:D

  38. Garn: Tak samozřejmě to už je pak v SP na jednotlivci, jestli si bude cokoliv editovat nebo ne…pokud si chci sám plnit achievy, tak si nebudu zážitek kazit obcházením původní verze hry (když jsem viděl u kamaráda D2 s nějakým praštěným modem, kde z každé příšery vypadly setové a unique předměty, tak se mi zvedl žaludek :) ).

  39. Garn&Stone: Tak tak, to mě prostě složilo… TL šel z PC nadobro pryč a ani budoucí verze se tam asi nevrátí, jestli se nestane zázrak :)

    Stranger: Nevím, jestli zrovna tohle by mě bralo… možná, kdyby to bylo opravu promyšlené… nechme se překvapit, jak to dokončí a pak je můžeme inspirovat do datadisku… protože toho stejně ještě spoustu nevíme :)

  40. Nevim, podle mě je dosažení max. lvl v D2 i D3 špatně (pokud to beru z pohledu SP hráče – a že SP only není zanedbatelné množství..). V D2 to bylo přehnané až moc „nahoru“, že kdo si chtěl maxnout všecky postavy, tak měl do důchodu o zábavu postaráno, v D3 je dosažení max. lvl (zatím) až moc jednoduché (když to beru z osobního hlediska, že vymetu každý roh mapy) – a dál už bude záležet jen na tom, co lákavého vymyslí blizz dál..pořád běhat na bosse kvůli předmětům mě netáhne a zkusit MP si budu muset rozmyslet :) Líbilo by se mi tak něco mezi, killnout závěrečného bosse na hell a i když bych pročmuchal každý metr čtvereční mapy tak stále mít 5–10 lvlů do max., které by trvalo dojet tak 1–2 měsíce při hraní tak 2 hodinky denně (oproti D2, kde po dohrání hell byla postava na 75.lvl, do 90 je to takové mírnější zlo a od 90–99 jak tu někdo naznačil je to utrpení :) ). Tím by i dali jakous takous lepší zábavu pro hráče do vydání datadisku (a v datadisku použít stejný systém). Proč třeba neexistují SP achievementy? Mně by ani nevadilo, že si nemůžu porovnávat s ostatníma hráčema kolik mám bodů..Ale osobně by mě bavilo plnit výzvy typu „sejmi bosse pod 2 minuty“, „sejmi bosse aniž by ti dostal HP pod 50 procent“ atd. – a aby to nebylo jen o bodech, tak dostávat za určitě skupiny dosažených achievů nebo za dosažení těžkého achievu nějakou luxusní odměnu typu zbraň/gem/…prostě klasické achiev výzvy, jen vytvořené pro single – a myslím, že bych nebyl sám, kdo by tím rád trávil čas :)

  41. nekonecny dungeon jako v Torchlightu byla kravina na entou… kdyz jsem zabil toho konecnyho bosse – ktery mi mimochodem trvalo ho zabi skoro 30 minut,protoze mel snad miliardu HP… tak pak se otevre nekonecny dungeon a tam jsem jen vlezl,asi za 30 sekund vylezl a vymazal Torch z myho kompu.. 😀

  42. Quetak: Neverending dungeon v TL se mi zdá právě jako strašná ptákovina. Celé je to easy, nejde to nijak balancovat, „bossové“ nemají žádnou AI ani extra ability, často je sejmeš jen tak v davu. V tomto je D2 lepší, i když bossové by tam mohli používat více abilit a více náhodně, aby to nebyl zas až takový grind.

  43. Quetak: Tak to byl moment, kdy jsem po pár lvlech torchlight vypnul, protože to byla absolutní nuda, dokousat se až tam a když se člověk prokouše k něčemu, co se neustále opakuje… no opravdu nic pro mě.

    Lunreal: To co píšeš není špatný nápad… sic se v DII občas taky chodila třeba kněžka v A1, nebylo by špatné, kdyby člověk mohl expit všude a procházet tak více lokací… ale možná to je právě něco ,co Blizzard chystá, aby se vyhnuli jenom nájezdům na bosse :)

  44. Jako endgame obsah by se mi líbil nějaký neverending dungeon něco jako v Torchlight. Náhodná generace potvor, vzhledu dungeonu a i typ aby nebyl pořád ve stejnym prostředí ale s různým tématem. Sem tam nějakej boss atd. Vše pouze pro hráče lvl60 a s pořádnou obtížností. S narůstající dobou(zabitými nepřáteli) v tom dungu by se taky mohla pomalu zvyšovat obtížnost potvor a magic find aby mělo smysl postupovat pořád dál.

  45. Lunreal: ale podle mě to co říkáš má právě svou logiku. Pro mě jako hráče který tomu nemůže dát tolik je 60 level stejně obtížně dosažitelný ale pokud se budu chtít účastnit arén tak to bude nezbytné. Pro jiné které to bude snadné zase bude hra nabízet právě to co píšeš, hledání lepších věcí, run zlepšování artisanů. A hlavně se mi líbí že má každý level váhu.

  46. A pritom by stacila jedina vec- pridat do hry obtiznost/mod, ve ktere by expy a dropy napric vsemy akty byly balancovane a clovek si tak mohl po dohrani zakladnich 3 obtiznosti bez starosti vybrat svou oblibenou lokaci a tam jit s kamosema levelovat. Gradujici obtiznost v D2 od prvniho do pateho aktu nakonec vyustila v ty nepopularni baal runy, coz by tento mod jednoduse odstranil.

  47. Ale ja prece nerikam ze kazdy musel mit 99lvl, ale ze bylo dobry ze tam ta moznost byla. Tady se dostanete na 60ku a konec, zabijite sice potvory, ale uz jediny po cem se divate sou ty padly predmety, ja zas mel rad kdyz sem sejmul skupinku monster a videl sem ze se mi zas o kousek prodlouzil exp bar. Co myslite ze budete delat v D3? Jen si hrat se skillama? Stejne kdo bude chtit mit nejlepsi char tak bude muset najit nejlepsi runy, sestavit si nejlepsi gemy, nacraftit si nejlepsi itemy a bude to trvat uplne stejne dlouho jako dostat se v d2 na 99lvl nebo si poskladat elitni runovy slovo nebo najit grandfathera, tak proc by ziskani max. urovne melo byt jednodussi? Cim min veci o ktery se da usilovat do D3 daji, tim kratsi zivotnost ta hra bude mit. Ale samozrejme vase nazory respektuju a doufam ze pravda bude nekde uprostred.

  48. Víceméně souhlasím s názorem TOP. Opravdu už to nebylo o zábavě, ale o vůli a hru to spíše kazilo… baalruny pohřbily zbytek hry… rychle průtah a pak jen pořád dokola baalruny. Jsem rád, že se tomuhle Blizzard chce vyvarovat a těším se, co vše na nás přichystal… včetně soubojů, které teď vychytali, ikdyž nevím jestli to bude můj šálek kávy. Každopádně si nedokážu představit, že by datadisk byl jen o hledání předmětů a plnění úkolů, běž žádných EXPů a LVLů, ikdyž budou muset pozměnit hru, tohle tam dle mě bude muset být… Koneckonců je to hlavně na hráčích, jestli si kvalit hry budou chtít na plno užít, nebo jestli pojednou stylem baalrunů… já třeba vždy vše procházel a musel sem mít každý byť sebezbytečnější quest, protože ta hra mě bavila hlavně jako celek :)

  49. top: Souhlasím a přidám, že zde dle mého bude mnohem těžší najít tu řekněme ideální kombinaci skillů pro danou postavu. V D2 se používali 2–3, tady jich používáme 7 a to nezapočítávám co se stane když přidáme runy. Ta pestrost postav je obrovská. Pro lidi, kteří si najdou na webu návod jak vytvořit dokonalou postavu, který se určitě po čase objeví nebude problém ji namaxovat a hrát s ní. Pro ty kteří si na svojí vysněnou postavu budou chtít přijít sami bude dle mého maximální level i když 60 těžko splnitelným cílem. Jinak jedním z end game obsahů jsou přeci již potvrzené PvP souboje.

  50. Lunreal: No ja ti nevim… V D2 se da dostat na lvl 90 a dal uz je to maraton, ktery je daleko vic o vuli, nez o zabave… proste nerozumim tomu, co je na 10 000 najezdech na Baala (aby ses dostal z 90 na 99) tak strasne cool… A myslim, ze pri te rozmanitosti skillu, kterou poskytuji runy, se nake masovosti a homogenity postav bat nemusime ;-) Ja jsem naopak rad, ze po 10 letech hrani Diabla si konecne maxnu nakou postavu :-)

  51. Myslim, ze je to trochu skoda, ze jen pouhym dohratim na hell budete mit temer maximalni nebo maximalni level. Vzdyt to bylo prave na tom super, ze jste delali diablo a ball runy a krome nalezenych itemu vzdycky poskocily aspon trochu expy a clovek se sice nadrel, ale z 80 na 90 lvl se vysplhal a sila charu pak byla o necem jinym, clovek si mohl dat dalsich 10 skill pointu do synegrii apod. Takhle budeme mit vsichni jak ovecky 60lvl, namaxovany skilly a lisit se jen itemama? Thats kinda boring :/. Jsem zvedavy co pridaji za eventy po dohrani, ale odebrat uplne moznost si pomalicku zvysovat level podle me neni dobrej krok.

  52. Psychopat: Osobně si myslím, že s datadiskem tu hranici posunout musí. Předpokládám, že s datadiskem přibyde další akt a ten bude mít vyšší obtížnost, takže by bylo vhodné přidat i pár levlíků, jinak by to skončilo tím, že by v pátém aktu nepřibývali zkušenosti, pokud by jste se na 60 lvl dostai už ve čtvrtém aktu. Samozřejmě to nebude jen tupé přidání např 10 lvl, ale budou muset pozměnit celou hru. Taky pokud mají teď naplánované, že po skončení normal budetemít zhruba 30 lvl, tak s pátým aktem by jste se dostali výš a pak by to na nightmare nebylo tak vyvážené jako předtím.

  53. Je zajímavé že sem chodí povětšinou stále stejní lidé, komentují každý nový článek, ale většina na téma které se zde již několikráte probíralo odpovídá různě a povětšinou špatněě. V několika rozhovorech bylo řečeno že plánují udělat levelů míň, tak aby byl postup na každou další úroveň znatelný a měl smysl. Podle stylu hraní někdo 60 levelu na konci hellu prý nedosáhne, ale někdo jej může dosáhnout i těsně před koncem. Vše by mělo být protože plánují jakýsi „end game content“. Toto jsou officiální informace. Dále byl ořečeno že datadisk nutně nemusí znamenat navýšení levelu aby jen uměle tuto hranici posunul. Celá hra je na tento level navržená (viz počet skilů a ranků v nich). Tipuji že pokud výjde datadisk a posune hranici například o 15 levelů bude to znamenat novou úroveň skilů i traitů a né jen posunutí hranice, která by asi ani neměla smysl.

  54. No grafik si opravdu vyhrál, nevypadá to vůbec špatně :)

    Co se týče LVLu, mimo již zmíněné myslím také bylo řečeno, že se nebude jednat jen o nájezdy na bosse ale zajímavější možností získávání EXPů ;). Lvlní přišlo hlavně datadiskem… já si pamatuji, kolik jsem bez LOD musel udělat diablo runů abych se dostal na blbej 67 lvl, s LOD je to opravdu otázka pár hodin :)

  55. Dosiahnut 60 level nebude take jednoduche. Vacsine beznych hracov D2 sa o niecom takom ako 80 level mohlo len snivat. este pred 5 rokmi som cital s otvorenymi ustami, ako jeden skuseny hrac D2 mal postavu na 75 levely. Hovoril som si – to je neskutocne 75 level. Pre mna bolo aj 60 strasne vela. Prejst D3 na hell zaberie strasne vela casu a prilezitostnym hracom sa to nikdy nepodari. V end game sice nebude levelovanie ale bude tam vsetko ostatne. Hladanie itemov, crafting a navyse aj spajanie gemov, a urcite este viac.

  56. Richard: 3. a ne 6. pad :). Nicmene ano, mas pravdu. Ale porad si stojim za tim, ze to neni tak do oci bijici jako dnes hojne uzivane „byl jsem z kamaradem venku“ nebo „vyhodil jsem ho s okna“. Ale to uz je hodne OT, takze bych to ukoncil :) Pseudopes: „, otevře se ti „další půlka hry““ tohle nekde tvrdili? Nebo to odvozujes od WoW? Pokud by tomu tak bylo, tak jedine dobre, jelikoz 60ka bude imo mnohem jednodussi nez 99 v D2.

  57. Pseudopes: Aha, je to možné. Já jsem to zachytil tak, jak jsem napsal, ale samozřejmě to nemusí být pravda :-) Je pravděpodobné, že to bude tak, jak píšeš Ty. I tak bych byl rád, aby ten 60. lvl nebyla záležitost týdne … doufám, že nebude. Stejně si myslím, že později v datáči nějaké levely do hry přidají (i když tvrdili, že ne) .. :-))

  58. Jj, předpokládal jsem, že jsou všichni schopni přeložit těch pár jednoduchých větiček ;-) Píše, že je grafickej návrhář a tohle vytvořil ve svým volným čase, pohrál si s obrázkama a udělal krabičku, která vypadá jako od cigaret. Všechny materiály,který na to použil pocházejí od Blizzu.

  59. Ohledně té znovuhratelnosti – asi nejsem jediný, kdo hrál D2 offline, ale jsem jediný, kdo trávil (a tráví) denně čas u D2 ani ne tak kvůli lepší a lepší výbavě (i když, ty setové itemy pro různé classy mají své kouzlo :) ), jako spíš kvůli dosažení toho posvátného 99.levelu? :) Zdá se mi, že Blizz chce tohle trošku omezit a že maxnout postavu bude jednodušší a rychlejší než ve dvojce..Jinak ohledně kurzoru, připojuji se k těm co chtějí ručičku zpátky, mám jí doma ve Winech a v práci jsem ji měl taky (a kolegové ji tak nesnášeli když potřebovali něco udělat na mém PC :-D)

  60. StoneCZE: S těmi bossy bych to viděl tak, že by mohli přidávat takový ty skupinky s jedním týpkem, co byl nějak spešl, a ze kterýho padl nějakej suprovej (mnohdy k ničemu) loot + 4 potky.. 😀 Takže spíš mini-bossové.. A jestli to bude taková haluz jako v D2, že na Hell byla každá druhá potvora imune to magic + physical, tak to bude fakt supr. A co se týče znovuhratelnosti, tak si myslím, že bude tak moc potencionálních buildů, takových kombinací a všeho možnýho, že se nám to až nebude chtít hrát znova, jak moc to bude znovuhratelný.. 😀

  61. iNstinkt: no novym patchem u Diabla urcite nedosahnes novych dungeonu a uz vubec novych bossu,to by jsi musel kazdym patchem menit pribeh atd atd,takze to je podle me blbost… pokud teda nepridas novy akt(napr datadiskem) tak novy bossove urcite nebudou… napr,kde by jsi chtel pridat v D2 novyho bosse novym patchem??? ani jednim se to tam nezmenilo.. jen se pridaly novy predmety,opravily chyby atd..

  62. M_Luke: Zjednodusovani se mi taky nelibi (bohuzel je to celosvetovej trend), nicmene co tvori diablo znovuhratelnym jsou tuny a tuny random predmetu…a to v trojce dotahli podle mne skoro k dokonalosti craft systemem a artisanama……..byla by chyba se honit jen za konkretnim uniq itemem, craftovani by tohle mohlo vsechno dost prodlouzit

  63. Já jen stále doufám, aby i D3 mělo tak fantastickou znovuhratelnost jako D2. Náhodně generovaná mapa a dungeony, drop, 3 obtížnosti… Doufám že ano. Protože ne grafika, ale znovuhratelnost dělá hru legendární. Pevně věřím, že zjednodušení, která v D3 budou oproti D2, nebudou mít na znovuhratelnost vliv. A rovněž že start zábavného hraní nebude na maximálním levelu jako ve wowku… (tzn, že to nebude honička za maximálním levelem, abych mohl začít hrát…)

  64. Hegemon: Jop, o kurzor strach nemám, mám dokonce za to, že už v současné hře je jiný (možná by to Garn mohl potvrdit?). Ale nedokázal jsem si (stále vlastně nedokážu) představit, kolik je práce s tím doděláním .. změnou toho systému, aby se tam ta zbraň nechala, pro každý typ zbraně a každou class se vytvořil nějaká animace pohybu apod. Ale pokud je to jak říkáš, tak třeba budu (budeme) mile překvapeni.

  65. Jsem si ale vsiml – z tech screenshotu co tu nekdo dal -: http://game.163.com/…1/20766.html#… : ze sipka tam je opravdu jen sipka,doufam ze to zmeni na tu zeleznou ruku – ta byla uplne super a zadna jina hra tam tuto packu nemela a to taky delalo diablo vyjimecnym… i na techto malickostech zalezi (a me se ta packa opravdu hodne libi:) ) tak doufam,ze ji tam budou mit… byla by to skoda

  66. NOX: Jak kde no, ale bohužel v Diablu to platí až moc na můj vkus, ale tak o tom to je. Nicméně nějaká propast, která by znevýhodňovala málo hrajicí hráče? Pochybuji. Pokud vím, že hraji málo a mám prdlajs itemy, tak se nebudu cpát do arén proti nějakým no-liferům, ale budu si hrát s podobnými lidmi a budeme v pohodičce :)

  67. bohuzial, ci si dobry aj na vyssej obtiaznosti zalezi viac na odohranych hodinach ako na skusenostiach a shopnostiach hraca. A ked nemas moc casu tazko budes mat perfektny equip, a obchodovanie vyrazne pomaha pri vylepsovani equipu- napr. runy v D2, kto nehral ako fanatik, urcite nemal vela vysokych run a cize ziadnu „enigmu“, ale vdaka obchodovaniu si mohol behom 10 minut zadovazit napriklad Pul. Takze vdaka tradingu si aj obcasnejsi hraci mozu zadovazit kadečo, všelico a voľačo a priepast za zmenšuje.

  68. Psychopat: Kto to bude hrat len obcas, na hell sa mozno ani nedostane a nebude mat ani namaxovane skilly. Kto bude hrat pravidelne, dosiahne mozno max level skillov, ale asi nenajde dost najvyssich run. No a kto bude hrat niekolko hodin denne, tak bude mat dostatok naj run aj inych veci. Myslim teda, ze ziadna priepast nevznikne.

  69. podla mna esencialne je prave to, aby neboli casom buildy a sety, ktore bude mat hafo ludi… tym sa podla mna prave straca vzrusenie z objavovania niecoho noveho, tvorby unikatneho charakteru… je jasne, ze to sa neda dosiahnut nikdy, ale zaujima ma ako vyriesia napr. trading itemov, ci budu take, ktore sa nebudu dat vymenit, resp. predat… tym by sa to dalo obmedzit a dosiahnut to, ze aj obcasny hrac by mohol najst nieco co skuseni povedzme nemaju… ako je to vlastne s tym tradingom vyriesene teraz? priznam sa, ze D2 som na Battlenete nikdy nehral…

  70. Psychopat: tak pokud nebudeš hrát PvP a budeš hrát s kamošema (podle toho s jakýma to je fakt :D) kteří tě přinejhorším budou supportovat a protahovat… a i tak si pořád užiješ dobrou hru a to že nějaký no-lifer má narunovaný celý strom skillů ti bude moct být úlně šumák ne? :P

    franzkfk: No já si to bez barbara neumím představit… ve D2 se mi líbil ale nebavilo mě to za něj ale teď… to bude už s ním jiná řežba! ;)

  71. Psychopat: Podle mě je lepší ta variabilita, náhoda, že ti něco padne/nepadne, někdo může hrát pár hodin a padne mu cool legendary item, někdo hraje neustále a nic mu nepadne aneb systém náhody, který zajišťuje, že všechny nejvyšší levely nemají na vrub stejný equip, i když mohou mít stejný skilly. Mně taky neštvalo, že mi v D2 nikdy nepadla vzácnější runa než Lum, beru to sportovně. A když padne něco lepšího, tak ta radost se pak nedá vynahradit.:D

  72. Psychopat: V D2 naopak byli ty rozdíly ve skillech veliký, když měl někdo top equip tak měl třeba +10 all skills a to bylo sakra znát. V D3 +all skills nebude pokud se nemýlim a runy pujdou vyměňovat/kupovat takže i příležitostnej hráč bude mít možnost je získat od kamarádů např.

  73. Přeci jen mě trochu mrzí, že i když super systém run, který vytvoří obrovské množství variací kouzel. Má za následek i prohloubení propasti mezi občasnými hráči a hráči kteří budou u Diabla trávit několik hodin denně. U D2 jste moli narazit na postavu co má lepší vybavení ale rozhodně ne o moc lepší skily. Tady se Vám může stát že tím že někdo hraje pouze občas nebude schopen najít runy z vyšších levelů a tím pádem nikdy nedosáhne úrovně top kouzel. Je jasné že musí být hráči co hrají pravidelně nějak odměnění. No jsem zvědavý jak toto všechno bude nakonec vyvážené. Docela by mě zajímalo jestli bude možné mít stejné kouzlo na dvou slotech a v každém jinou runu. Jelikož je proměna těchto skilů natolik výrazná určitě by to bylo použitelné, myslím že to tak ale asi nebude.

  74. franzkfk: Aspon jedna postava typu „close combat/hruba sila/zadny sr##i“ tady musi zustat. To je takovej zaklad drtivy vetsiny her. A nez aby zbytecne barba nahrazovali nejakym warriorem nebo gladiatorem, myslim, ze je lepsi, kdyz potkame staryho znamyho. Navic bych rek, ze zpracovani barba probehlo na jednicku (totez plati o barbarske sympatacce). Vsak ono by se ti nakonec stejskalo.. :)

  75. Garn: Díky, že jsi odpověděl na mou otázku. Zajímá mě totiž, jaké „charaktery“ vedou tenhle web. Jestli to jsou hlavně lidi zaměřený na melee nebo naopak:) Co se týče mě, tak než jsem se našel, tak jsem používal hlavně barbara, ale přestalo mě to bavit. Nakonec jsem se našel v Nekromantovi – summoning a bone spear. Teď mě logicky zajímá jen Witchdoctor. Jedinej z nich je zvláštní:) Podle mě těch hafo lidí, co hráli za barbara v D2, přestane v D3 bavit a najdou si jinej char. Kdyby bylo mě, tak bych barbara do D3 nedával, stejně jako to měl v plánu North.

  76. No dopr… teď jsem si to pustil znovu a se zvukem, to je nářez… fakt perfektně promakaný a ať mi někdo ještě jednou tvrdí, že to není temný… Pauzy barbara jsou super, myslím že ty „granáty“ u DH problém nebudou… u wizardky je to bomba, jen mi u toho chybí ještě nějaké zaklínání, pak by to bylo opravdu bezchybný… sakra to bude kousek, blizzardi… no prostě nemám slov 8-)

  77. Páni, tak tomuhle říkám novinka… to je naprostá paráda… už nepůjdou všichni s jedním stejným skillem, ale budou různě upravené, dle chutí a možností hráče, no to je prostě dokonalost… blizzardi, klobouk dolů… Videa super, provedení super, všechno paráda… jen některé runy mi přijdou efektem málo od sebe odlišné, ale musím se na to podívat ještě znova… ne v práci na noťasu bez zvuku. Jediné co se mi nelíbilo, jak už tu někdo zmiňoval, jsou miny, vypadající jak z Windows hry, to mi taky nějak nesedí… ale když se nad tím více zamyslím, tak to vlastně ani problém není a nakonec to třeba bude fajn. Sakra, já se nemohu dočkat… sou to borci, tak krátce před vydáním, takové změny, takové nápady… tak málo odhaleno a přeci je v tom toho tolik, no nářez :)

  78. Darrian: Pointa celého Diabla a nejen her, ale i knížek je, že „existuje legenda“ třeba o Diablovi, a také existovala legenda mluvící o tom, jak ho zničit. Stejně tak byla legenda o Worldstonu, akorát nikdo nevěděl, co se skutečně stane, když se zničí a co je to vlastně za předmět. Takže to naše věčné honění se za megickými předměty bylo jen proto, že Cain slyšel legendu o tom, jak udělat to a to. :-D Všichni si mysleli, že když se zničí Světovín, tak to zničí svět nebo tak něco, ale nic se nestalo, takže legenda jaksi pravdivá nebyla. :-D

  79. No zrovna granaty mi pres caru neprijdou, ale v tom, ze vsechno nejde svadet na fantasy z Ivosem souhlasim… Podobna diskuse se tu vedla kvuli double-Xbows pri ohlaseni DH… Proste je otazka co je jeste fantasy a co uz je ulet… Ano – jednoduchy preklad slova fantasy do materskeho jazyka skutecne znamena fantazie, ale i ta by mela mit urcity meze :-) Ale jak rikam, granaty mi prijdou jeste OK a z tech videi jsem vseobecne nadsenej a tesim jak babka na duchod… parada :-)

  80. Všimli jste si, že wizardovi a witch doctorovi při kouzlení zmizí zbraň? U těch jednoručních to tak nevadí, ale třeba s takovou halapartnou by to vypadalo dost podivně. Ale možná to jenom nemají dodělané…

    Jinak co se týče zpracování těch efektů, tak whirlwind jasně vede. I když acid cloud s alabaster rune vypadá taky chutně :-D (trochu mi to připomíná Reptila z Mortal Kombatu).

  81. Videa s runami vypadají parádně, ale mnohem víc se mi líbí screenhoty z adresy od Donara. 8-O Ta hra vypadá naprosto bombově a i když jsem měl občas pochybnosti o tom speciálním diablo feelingu, tak tyhle obrázky mě utvrdili v tom, že tam je. A ty ikony předmětů… fantazie! 8-O

  82. Ty videa jsou lahoda, krásný efekty, hlavně barbarův whirlwind a ray of frost od wizardky. To ale musí být docela mravenčí práce si takto vyhrát s každým skillem, s každou runou. Teď si ještě vemte rank od každé runy, podle mě každý další bude mít taky vliv na podobu skillu (sice třeba malý, že přidají pár jisker navíc, přidají na intenzitě světla, ale pořád to je změna), takže fakt piplačka. 20 schopností x 5 postav x 5 run x 7 ranků = 3500 různých efektů skillů??? To nemá žádná hra.:D

  83. uááá, kdyže to vyjde? :-P Každá taková nová zpráva nebo ukázka mě na to natěšuje čímdál tim víc. Když sem se rozhodoval co hrát, monk byla moje jasná volba :) Ikdyž po shlédnutí tehlech ukázek, se mi hodně zamlouvá DH…uvidíme, nakonec se stejně rozhodnu až když hru poprvé spustim a uvidim ty postavy na svym monitoru. Ale to čekání je ubíjející.

Napsat komentář