Při minulé konferenci někteří akcionáří
Activison vypustili informaci, že Diablo III letos nevyjde na základě
prezentace Blizzardu. Po této konferenci vystoupil Mike Morhaime a upřesnil
některé informace. Mimo jiné řekl, že se na příští konferenci dozvíme
informace o betě …
Interface skillů, animace monster, Whirlwind, Necromancer jako NPC a trait Lucky
Shrnutí zpráv za poslední dny je opět tady.
Tentokrát je to celkem pět drobných zpráv. První z nich se týká
uživatelského rozhraní skillů a jeho nastavení, dále byly na oficiálním
webu přidány animace monster, na fóru pak padlo několik slov o Whirlwind
buildu, o návratu Necromancera v podobě NPC a o traitu Lucky.
Co dělat po dosažení levelu 60 + omezení vstupu do PvP arény
Jak bude vypadat hra po dosažení 60. levelu
v Diablu 3 a jak bude omezen vstup do PvP arén? To jsou další dvě otázky,
na které Jay Wilson, hlavní designér Diabla 3, odpovídal v rozhovoru pro
web Diablo3.cc. Přestože nemohl příliš
prozradit, uvedl, že kromě PvP by mělo být ještě něco, co by hráče
bavilo dělat.
Diablo jako monstrum, volnost obchodu, strážci Caldea a vyhodnocení ankety
Začneme stručným shrnutím
rozhovoru, který Jay Wilson poskytl čínskému webu Diablo3.cc. Wilson v něm potvrdil, že Diablo
bude v Diablu 3 jako monstrum, proti kterému budeme bojovat a že se
dočkáme v nějaké podobě pomocníků/žoldáků. Dále prý ve hře nebudou
vůbec žádné předměty vázané na postavu/účet.
Specifikace počítačové sestavy, na které běželo demo Diabla 3
Systémové požadavky Diabla 3 ještě nebyly oficiálně oznámeny a dokud se
vývojáři nepřiblíží k datu vydání, ani je oznamovat nebudou. Ke
kolegům z webu Diii.net se však dostal popis počítačové sestavy, na
které běželo demo Diabla 3 na herní akci G-Star v listopadu 2010.
Informace o betě již brzy, artwork, motiv pro Windows 7 a další střípky
Nejprve několik stručných faktů
o resource systémech, obtížnosti Normal a traitech, dále pak nový artwork
(vlastně se jedná o mučící nástroj), sada nástrojů a pozadí na téma
Diablo III pro uživatele Windows 7 a čtvrtletní konference Activision
Blizzardu, která přinese nové zprávy o beta testu. A nyní
podrobně…
Druhá část rozhovoru s Maxem Schaeferem
Po první části rozhovoru
s Maxem Schaeferem dnes přinášíme druhý díl. Ten bude zaměřen
především na Maxovo současné studio a jeho tvorbu. Tím není nic jiného
nežli Runic Games a jejich dva tituly Torchlight 1 a 2. O Diablu toho však
bohužel příliš v této části interview nepadlo.
O lokacích a jejich náhodné generaci
Náhodnost vnějších lokací je ožehavé téma, protože
právě tato vlastnost napomohla posunout Diablo mezi nesmrtelné tituly.
Dungeony zůstávají v Diablu 3 co se týče náhodnosti v podstatě stejné
jako v Diablu 2, zatímco okolní plochy v tomto směru prý doznaly změn.
O jaké změny jde?
Diablo 3 bez synergií, Health Globy v aréně a legendární předměty
Celkem tři zajímavé informace se
v posledních dnech objevily na oficiálním Diablo Twitteru. Nejprve
vývojáři prozradili důvod, proč v Diablu 3 nebudou synergie. Dále
vysvětlili, jak to bude s Health Globy, tedy s léčením v PvP arénách.
No a třetí věc je přejmenování unikátních předmětů na
legendární.
Video: Děj prvního Diabla v jedné minutě
Populární vlogerka Dodger (kanál PressHearthToContinue)
společně s kanálem TheGameStation vytvořila
zajímavý a vtipný průlet dějem prvního dílu Diabla dlouhý pouze jednu
minutu. Jelikož je video poměrně rychlé, méně zdatnější angličtináři
by mohli mít s porozuměním problém, proto jsme si pro vás připravili
titulky.