Interface skillů, animace monster, Whirlwind, Necromancer jako NPC a trait Lucky

barbar Shrnutí zpráv za poslední dny je opět tady.
Tentokrát je to celkem pět drobných zpráv. První z nich se týká
uživatelského rozhraní skillů a jeho nastavení, dále byly na oficiálním
webu přidány animace monster, na fóru pak padlo několik slov o Whirlwind
buildu, o návratu Necromancera v podobě NPC a o traitu Lucky.

(Pokračování textu…)

Co dělat po dosažení levelu 60 + omezení vstupu do PvP arény

pvp-areny Jak bude vypadat hra po dosažení 60. levelu
v Diablu 3 a jak bude omezen vstup do PvP arén? To jsou další dvě otázky,
na které Jay Wilson, hlavní designér Diabla 3, odpovídal v rozhovoru pro
web Diablo3.cc. Přestože nemohl příliš
prozradit, uvedl, že kromě PvP by mělo být ještě něco, co by hráče
bavilo dělat.

(Pokračování textu…)

Diablo jako monstrum, volnost obchodu, strážci Caldea a vyhodnocení ankety

diablo-trailer Začneme stručným shrnutím
rozhovoru, který Jay Wilson poskytl čínskému webu Diablo3.cc. Wilson v něm potvrdil, že Diablo
bude v Diablu 3 jako monstrum, proti kterému budeme bojovat a že se
dočkáme v nějaké podobě pomocníků/žoldáků. Dále prý ve hře nebudou
vůbec žádné předměty vázané na postavu/účet.

(Pokračování textu…)

Specifikace počítačové sestavy, na které běželo demo Diabla 3

systemove-pozadavky
Systémové požadavky Diabla 3 ještě nebyly oficiálně oznámeny a dokud se
vývojáři nepřiblíží k datu vydání, ani je oznamovat nebudou. Ke
kolegům z webu Diii.net se však dostal popis počítačové sestavy, na
které běželo demo Diabla 3 na herní akci G-Star v listopadu 2010.

(Pokračování textu…)

Informace o betě již brzy, artwork, motiv pro Windows 7 a další střípky

aaa-diablo3-logo Nejprve několik stručných faktů
o resource systémech, obtížnosti Normal a traitech, dále pak nový artwork
(vlastně se jedná o mučící nástroj), sada nástrojů a pozadí na téma
Diablo III pro uživatele Windows 7 a čtvrtletní konference Activision
Blizzardu, která přinese nové zprávy o beta testu. A nyní
podrobně…

(Pokračování textu…)

Diablo 3 bez synergií, Health Globy v aréně a legendární předměty

health-globe Celkem tři zajímavé informace se
v posledních dnech objevily na oficiálním Diablo Twitteru. Nejprve
vývojáři prozradili důvod, proč v Diablu 3 nebudou synergie. Dále
vysvětlili, jak to bude s Health Globy, tedy s léčením v PvP arénách.
No a třetí věc je přejmenování unikátních předmětů na
legendární.

(Pokračování textu…)

Video: Děj prvního Diabla v jedné minutě

diablo1Populární vlogerka Dodger (kanál PressHearthToContinue)
společně s kanálem TheGameStation vytvořila
zajímavý a vtipný průlet dějem prvního dílu Diabla dlouhý pouze jednu
minutu. Jelikož je video poměrně rychlé, méně zdatnější angličtináři
by mohli mít s porozuměním problém, proto jsme si pro vás připravili
titulky.

(Pokračování textu…)