Patch Notes 2.1.2

Diablo III Patch 2.1.2 – v2.1.2.28709


Obecné

  • V chatu se objeví zpráva, když zabijete goblína (nebo vám v horším případě zdrhne).
  • Není možné jít Brawling, pokud jste se podíleli na otevření GR.
  • Affix "Monster Kills grant X experience" se násobí s herní obtížností.
  • Léčení

    • Léčení bylo v "Character sheet" nahrazeno "Recovery".
      • "Recovery" je odhad, kolik Toughness můžete obnovit během boje. Je počítáno z Léčení, Life (HP), a Toughness.
      • Léčení je viditelné, když najedete myší na řádek "Recovery".
    • Během levelů 67 až 70 byl navýšen počet počet životů získatelných z Vitality.
    • Na levelu 70 byly navýšeny životy.
    • Léčení z kuliček (Health Globes) bylo sníženo.
    • Byly navýšeny životy petům a kumpánům.

 

  • Sociální věci

    • Na seznamu lidí v komunitě  bude zobrazen počet lidí.
    • Seznam klanu, komunity a přátel je nyní detailnější.
    • Klanový seznam nyní ukazuje jak dlouho je daný hráč offline.
    • Klanový seznam může být nyní řazen podle toho, jak dlouho jsou hráči offline.

Postavy

  • Obecné

    • Byly učiněny vylepšení v prioritách dovedností, které využívají "štíty" – např. Cheat death, absorb štíty, a % redukce poškození (Damage Reduction).
    • Peti
      • Útoky, kterým se hráči mohli vyhnout, ale peti poškození dostali by nyní měly správně dávat nižší poškození petům.
      • Hráči by měli být nyní léčení z "Life per Kill", když nepřítele zabije pet

 

  • Barbar

    • Aktivní dovednosti

      • Frenzy
        • Runa Vanguard – rychlost pohybu zvýšena z 15 % na 25 %
      • Furious Charge
        • Runa Dreadnought – Furious Charge lze použít dvakrát po sobě.

 

  • Demon Hunter

    • Aktivní dovedosti

      • Chakram
        • Runa Serpentine změněna z jedové na ledovou.
      • Evasive Fire
        • Runa Parting Gift změněna z jedové na fyzickou.
      • Grenade
        • Runa Gas Grenades nahrazena runou "Cold Grenade" – zanechá na zemi jezírko ledu, které zpomalí nepřátele na 3 sekundy. Uděluje ledové poškození.
      • Multishot
        • Runa Suppression Fire byla předělána. Nyní odhodí první dva zasažené nepřátele.
      • Sentry
        • Byla předělána.
        • Byl odebrán cooldown.
        • Má dva "náboje", poté je třeba čekat 8 sekund na dobití. Lze zkrátit "cooldown reduction" bonusy. Stojí 20 Hatred místo původních 30.
      • Smoke Screen
        • Zvýšen cooldown ze 2 na 3 sekundy.
        • Runa Choking Gas byla nahrazena runou "Vanishing Powder". Nyní stojí 0 Discipline a má 8 sekund cooldown.
      • Spike Trap
        • Runa Echoing Blast změněna z jedové na ledovou.
    • Pasivní dovednosti

      • Custom Engineering – Dovednost byla předělána, Sentry má 3 "náboje".
      • Night Stalker – Dovednost byla předělána, primární dovednosti nyní generují o 4 Hatred více.

 

  • Monk

    • Aktivní dovedosti

      • Epiphany – opraven bug, kdy hráč mohl zůstat zaseknutý na zdi, když se monk teleportoval za použití Epiphany

 

  • Witch Doctor

    • Aktivní dovedosti

      • Haunt
        • Runa Grasping Spirit byla nahrazena runou "Poisoned Spirit". Nepřátelé zasažení Hauntem nyní dostávají o 20 % vyšší poškození ze všech zdrojů. Runa je nyní jedová místo ledové.

 

  • Wizard

  • Aktivní dovedosti

    • Hydra
      • Zvýšen počet útoků jednotlivých hyder.
      • Rychlost útoku (Attack speed) ovlivňuje jak rychle budou hydří hlavy útočit.
      • Sníženo poškození z 195 % na 165 %
      • Runa Arcane Hydra má sníženo poškození z 245 % na 205 %
      • Runa Blazing Hydra má sníženo poškození z 185 % na 155 % – DoT se nyní neškáluje s rychlostí útoku (Attack speed).
      • Runa Frost Hydra má sníženo poškození z 275 % na 255 %
      • Runa Lightning Hydramá sníženo poškození z 305 % na 255 %
      • Runa Mammoth Hydra sníženo poškození z 400 % na 330 %

Předměty

  • Life on Hit a Life Regeneration bylo navýšeno o 25 %
  • Vzácnost těch nejvzácnějších předmětů byla snížena (budou padat častěji).
  • Jeden štos (stack) materiálu na profese má nyní 5000 kusů.
  • Do hry byly přidány "Ancient" předměty.

    • Jsou to silnější verze legendárních předmětů.
    • Mají silnější některé affixy.
    • Moja, štíty a Orby mají navýšené poškození nebo blok.
    • Padají na Torment 1 a výše. S vyšším Tormentem je vyšší šance na Ancient předmět.
    • Každá legendárka/setovka má svojí Ancient verzi. Platí i pro profese.
    • Kadala vám může prodat Ancient verzi legendárky.
  • Band of Untold Secrets byl odebrán ze hry
  • Bottomless Potion of Fear
    • Nový legendární potion.
    • Když jej použijete, nepřátelé dostanou strach (Fear) na 3 až 4 sekundy.
  • Broken Crown má novou legendární sílu – když vaše postava má na sobě tuto helmu a padne gem, padne i druhý gem stejného druhu jako máte v helmě a se stejnou kvalitou, jako má první gem. Např. V helmě máte Topaz, padne Imperial Diamond, jako druhý, bonusový gem padne Imperial Topaz. Neplatí pro helmu, kterou již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získanou helmu!
  • Shard of Hate
    • Není ovlivněn "proc koeficientem".
    • Nyní by sám měl procovat častěji.
  • Předměty určené pro jednotlivé postavy

    • Barbarian

      • The Legacy of Raekor

        • 2. setový bonus – první nepřítel zasažený útokem Furious Charge dostane dalších 100 % poškození.
        • 4. setový bonus – Furious Charge má nyní aktivní všechny runy.
        • 5. setový bonus – nepřátelé zasažení útokem Furious Charge dostávají 3 000 % poškození během 3 vteřin. Tato DoT neuděluje kritické poškození. Místo toho se Critical Hit Chance a Critical Hit Damage rozpočte do celkového poškození.
    • Demon Hunter

      • Embodiment of the Maruader

        • Filozofie této změny: chceme větší část udíleného poškození přesunout ze Sentries na Demon Huntra z důvodů, aby se DH více účastnil hry. V konečném důsledku by DH měl být silnější, ale je nutné, aby si hráčí na nový styl zvykli.
        • 2. setový bonus – máte všechny Companion
        • 4. setový bonus – Sentry vystřelí stejné Hatred spender ve chvíli, kdy tak učiníte i vy.
        • 6. setový bonus –  Hatred generátory (Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale a Multishot) udělují o 100 % více poškození za každou aktivní sentry.
      • Helltrapper
        • The Caltrops, Sentries, a Spike Traps vyvolané tímto předmětem nemohou překročit normální limit těchto dovedností.
    • Monk

      • Monkey King's Garb

        • Filozofie této změny: Jen díky minimu změn ve vybavení, sestavě (build) a s upraveným čtvrtým setovým bonusem se Monkey King's Garb monk vyrovná nebo vylepší své nejlepší výsledky, kterých dosáhl v GR. Díky těmto změnám by monkměl jednoduše (nebo aspoň obstojně) vylepšit své nejlepší časy a levely v GR.
        • byl předělán
        • 2. setový bonus – Použití Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush,  Wave of Light vyvolá návnadu, která k sobě přivolá (Taunt) nepřátele a poté vybouchne a udělí 1000 % poškození. Profituje z vašeho nejvyššího elementálního poškození. Např. máte bonus 35 % k ohnivému, 55 % jedovému a 100 % k ledovému, tento výbuch bude mít bonus z ledového poškození.
        • 4. setový bonus – takto zasažení nepřátelé dostávají další 3 sekundy o 500 % víc poškození z Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, Wave of Light.
      • Sunwuko's Shines
        • nyní místo "Attack Speed" má garantovanou volnou díru na kámen
    • Witch Doctor

      • Carnevil – opraven bug, kdy jedové šipky (Poison Darts) vystřelené fetishema nyní správně profitují z +% Poison Dart poškození.
    • Wizard

      • Firebird's Finery

        • 6. setový bonus – DoT nyní neuděluje poškození Rift Guardianům, pokud se hráč odejde moc daleko. Ve chvíli, kdy se vrátí blíž, poškození DoT se rozběhne znovu.
  • Nové sezonní legendární předměty

    • V PC hře nebudou dostupné do chvíle, než začne druhá sezóna. V běžné hře budou dostupné až po ukončení druhé sezóny!
    • Byly přidány nové legendární kameny.

      • Esoteric Alteration

        • Obdržené nefyzické poškození je sníženo o 10 %
        • Každý další stupeň: + 0,5 % ke snížení.
        • 25. stupeň: pokud máte méně než 50 % životů, vaše odolnosti na led, oheň, blesky, jedy a arcane jsou zvýšeny o 75 %
      • Gem of Ease

        • Za každého zabitého nepřítele získáte 500 zkušeností.
        • Násobí se s obtížností hry.
        • Každý další stupeň: +50 ke zkušenostem za každého zabitého nepřítele.
        • 25. stupeň: Level postavy potřebný k nasazení předmětu snížen na 1.
      • Molten Wildebeest's Gizzard

        • Obnovuje 10 000 životů za sekundu.
        • Každý další stupeň: + 1 000 k obnově životů.
        • 25. stupeň: Pokud po 4 sekundy neobdržíte poškození, zapne se štít, který absorbuje 200 % vašeho celkového Life per Second.
    • Nové sezónní legendární předměty, které mohou padnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy

      • Crusader

        • Belt of the Trove

          • Pásek
          • Každých 6 až 8 sekund je vykouzlen Bombardment, který dopadne na náhodného nepřítele.
      • Demon Hunter

        • Odyssey's End

          • Luk
          • Nepřátelé zpomalení Entangling Shot-em dostávají o 20 % až 25 % více poškození ze všech zdrojů.
      • Wizard

        • Halo of Arlyse

          • Prsten
          • Ice Armor snižuje příchozí melee poškozenío 50 % až 60 % a automaticky vykouzlí Frost Nova, pokud obdržíte poškození za 10 % životů.
  • Další legendární předměty obdržely legendární sílu (Legendary Power). Neplatí pro předměty, které již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získané předměty!

    • Barbar

    • Monk

      • Gungdo Gear
        • Posmrtná exploze z Exploding Palm nyní udělí zasaženým nepřátelům Exploding Palm.
    • Witch Doctor

      • Wormwood
        • Locust Swarm je zakouzlen každou sekundu na blízké nepřátele.
        • Nyní je jeden primární affix vždy bonus k jedovému poškození v rozmezí 20 % až 25 %
  • Opravy chyb

    • Opravena chyba, kdy poškození z Gem of Efficacious bylo nesprávně reflektováno (Reflect damage affix) zpět na hráče.
    • Opravena chyba, kdy bonus z Bane of the Trapped nebyl aplikován na Oslepené (Blinded) nebo okouzlené (Charmed) nepřátele.
    • Opravena chyba, kdy Invigorating Gemstone neredukoval příchozí poškození, když jste byli zamražení (Frozen) nebo oslepení (Blinded). Zároveň byla opravena chyba, kdy vás kámen neléčil, když jste byli oslepení (Blinded).
    • Opravena chyba, kdy bonus z Bane of the Trapped nebyl aplikován na klony vyvolané z Monkey King's Garb

Achievementy

  • Byly přidány conquesty pro druhou sezónu.
  • "The Lord of Bells" není potřebný pro splnění "You're Not The Boss Of Me".

Adventure Mode

  • New Tristram má v adventure mode nový vzhled.
  • Whimsydale by mělo dávat více odměn.
  • Bounties

    • Bounties, které byly vypnuty v patchi 2.1.0 byly znovu zapnuty.
    • Následující eventy odbdržely úpravy; podmínky pro jejich splnění byly upraveny:
      • A Miner's Gold
      • The Jar of Souls
      • The Matriarch's Bones
      • The Miser's Will
      • The Scavenged Scabbard
    • Clear the Barracks
      • První patro bylo upraveno, aby bylo snažší najít vstup do druhého patra.
  • Nephalem Rifts

    • Hráči nebudou oživeni na Checkpointu (obvykle začátek riftu).
    • Hráč bude oživen na mrtvole po určité časové prodlevě.
    • S každou smrtí bude oživení trvat déle.
    • Za každý splněný rift je více zlata a zkušeností.
    • Hodně map obdrželo nový vzhled (rozložení).
  • Monstra

    • Počet nepřátel byl výrazně navýšen.
    • Poškození, které udělují nepřátelé v riftech 26 a výš bylo sníženo.
    • Následující Rift Guardiani byli upraveni:
      • Bloodmaw

        • Bloodmaw byl nefér souboj kvůli kombinaci dovedností, které vás mohly sundat na jednu ránu, omráčení (stun), a AoE poškození. Jeho skokový (Leap) útok byl upraven, už vás nesundá na jednu ránu. Ale aby souboj zůstal dynamický, bude skákat o něco častěji.
      • Erethon

        • Erethonův přískok (dash) útok byl upraven, AoE část útoku byla nahrazena útokem z dálky (ranged).
      • Rime

        • Rime byl neférový vůči postavám, které bojují na blízko (melee). Jeho Aoe útoky by se neměly vzájemně překrývat a délka jednotlivých útoků byla zkrácena. Navíc jeho útoky na dálku by měly být více nebezpečné pro postavy bojující na dálku.
  • Pylony

    • Nyní by se dva pylony neměly vyskytovat blízko sebe.
    • Conduit Pylon

      • Poškození vychází z hráčova poškození zbraně.
      • Zasáhne omezený počet nepřátel.
      • Jeden a ten samý cíl zasáhne méně častěji.
    • Shield pylon

      • Nyní vrací nepřátelům poškození.
    • Speed Pylon

      • Nyní trvá jednu minutu místo původních 30 sekund.
      • Když naběhnete do nepřítele, je vyhozen do vzduchu a dostane poškození.
      • Když vběhnete do zdi, vyvolané elitním monstrem, zeď rozbijete.
      • Ničí předměty, které se dají rozbít (dveře, bedny, židle atd.).
  • Realm of Trials

    • Prodleva mezi jednotlivýma vlnama byla zkrácena.
    • Bylo upraveno, jaký typ monster se objeví.
    • Odměna se škáluje s obdrženým klíčem.
    • Keystone of Trials nyní necinkne (tak jak běžně cinkají legendárky) a na minimapě se nezobrazí hvězdička.
  • Opravy chyb

    • Opravena chyba, kdy jste u kumpána (Follower) mohli měnit dovednosti během Greater Riftu.

Profese

  • Kovář

    • "Salvage all" nerozloží věci, které mají změněný vzhled, nebo je do nich vložený kámen.

Kumpáni (Followers)

  • Templar

    • Opravy chyb

      • Opravena chyba, kdy Inspire přidávalo nesprávné množství Wrath regenerace.

Monstra

  • Extra Health a Vampiric affixy byly odebrány ze hry.
  • Anarch

    • Už na vás nemůže vběhnout "přes dvě mapy".
    • Z přískoku (dash) se stal útok na blízko.
  • Corrupted Angel

    • Už na vás nemůže vběhnout "přes dvě mapy".
    • Byl odebrán Unholy Shield.
  • Inferno Zombie

    • Méně XP za zabití tohoto monstra, má upravené poškození a životy. Vše je srovnáno na úroveň ostatních zombie.
  • Punisher

    • Nemůže na vás skočit "přes dvě mapy".
    • Omráčení (stun) zkráceno.
  • Treasure Goblins

    • Do hry byli přidáni noví goblíni. Jsou pouze v Adventure mode!
      • Jewel Hoarder

      • Blood Thief

      • Odious Collector

      • Malevolent Tormentor

    • Stojí vždy před portálem.
    • Mají speciálni ikonku na minimapě.
    • Nejlepší itemy z nich padají na Torment 1 a výš.
    • Byly udělány změny v tom, jak a kam goblíni utíkají.

Napsat komentář