Náš TeamSpeak DiabloFans.cz je funkční na nové adrese 85.118.131.207 s portem 9233. Připojit se můžete hned. Do 5. října máme k dispozici celkem 100 slotů, další počet se poté upřesní podle počtu hráčů. V případě dotazů ohledně TeamSpeaku kontaktujte Kukiho.
Aktuální stav online hráčů na TeamSpeaku můžete vidět o pár řádků výše a nebo pak na každé stránce tohoto webu v pravém sloupci dole.
Souhlasím, také pro sólo používám unity. Ale po posledním patchi se šutry z GR je to zbytečné, nenacházíš-li se zrovna v GR. Na T6 je po posledním patchi i ten uniťák zbytečná odolnost navíc, kterou nevyužiješ. Záleží samozřejmě i na gearu….
Ještě jeden odkaz pro ty, co by chtěli tvrdit, že SoJ je lepší, než double Unity. Není. Důvod můžete shlédnout v odkazu níže.
https://www.youtube.com/watch?v=9Hl1lNdBq0U
Hellfire je dobrej na solo leveling. Spolu se šutrem na prachy a bracerama, který dávají prachy za expy je to prostě super. Po 70 je dobrý na to, aby schoval do truhly…a použil na příští solo leveling.
od 70 je samozřejmě nejlepší double Unity pro solo a SoJ pro multi. Na HC v mulťáku je ještě velmi dobrej set prsten + amulet, který v setu dávají 50cd a 250vit. Samozřejmě vše musí mít pořádné staty.
Ale jde, řekl bych, že každej SoJ, kde se rollne tvůj elemental dmg, je lepší než jakejkoliv Hellfire… Nemusíš bejt progamer, aby sis spočítal, že prostě SoJ rulezz… najdeš SoJ, má +17 fire, + 28 elites, +main stat a to poslední si změníš na socket a bum, pryč s helfirem 🙂
Ty šutry nikdo neshazuje, to je jasný, že ty šutry musí být, prakticky jenom díky nim je ta hra tak lehká…
A navíc, udělat nebo najít Jordan se socketem stále dobrej nejde, a to když jsou ty nový legendární gemy tak op prostě nejde opomíjet
😀 přesně tak 😀
Já nehraju hard core jako vy, já hraju pro zábavu.
Jo, asi si to myslí… Tak ho v tom nech, má lávové pole 🙂
DarkMartin: 20% elemental dmg + 50CD nebo main stat +30% dmg do elit + socket= SoJ……ty si myślis,ze tomu muze konkurovat hellfire ring?:))
Anduinlothar já zase moc nerozumím tobě, co je tak úžasnýho na Jordanu? třeba mě se určitě hodí víc HR protože ta šance na lávové pole působí i na fetishe, takže ho tam mám neustále minimálně 2x.
Asi ti moc nerozumím… Co ti brání udělat si socket do Jordanu a dát si tam ten svůj supr šutrák?
Anduinlothar: tak RoRG je jasnej, ale Jordar namísto HR oželím, zvlášť když do HR narvu gem třeba 2000% damage on critical hit. Já hraju s WD a to je teda něco 🙂
DarkMartin: Ale většina buildů nemá pro hellfire ring místo… Máš RoRG, Jordan, Unity… Hellfire ring ti nedá nic navíc, aby se vyplatilo ho craftit.
Naposledy se vyplatilo ho mít před dvěma lety, kdy většina lidí chodila kvůli efektivnosti MP1-2, cca od patche 1.0.7 je to absolutní ztráta času jej tvořit.
Helfire ring má taky cenu, už jenom kvůli tomu, že má v sobě díru na legendární gem.
Tib3rian: V excelu funkce randbetween funguje docela v pohodě, možná by si tedy ten algoritmus mohli vypůjčit odtamtud. Použít jejich funkci randbetween 0-100 a pokud se vytočí menší (nebo rovno) číslo než máš MP*10, pak ti klíč/orgán spadne, pokud větší, tak máš smůlu. A hurá, je na světě spravedlivá a fungujující pravděpodobnost pádu klíče/orgánu. Analogii by bylo možné použít na pravděpodobnosti u tormentu.
IAczech: Ale hellfire amulet se celkem povést může.
HR nema v soucasny dobe vubec cenu farmit … Je proste k nicemu… Takova je realita … Jsem ne porovnal s prvnim hellfire ringem a nic moc. Rovnou na rozbiti.
Anduinlothar: Predpokladam, ze tak ako v D3 tak i v D2 existovali algoritmi, ktore sa nahodne "spustali" v jednotlivych lokaciach, ktore si runoval a tie mali tak mensiu ci vacsiu sancu na dropy. Nie som ziadny matematik, ale podla mna tam nefunguje cista mat. pravdepodobnost. Je to akysi hod kockou alebo co, ktory je radikalne nahodny + nejaky ten nondrop alebo iny algoritmus.
Nevím, jestli někdo vůbec věříte těm jejich pravděpodobnostem… Ve vanille odpovídala akorát pravděpodobnost na mp10=100 %, jinak mi přijde, že to měli rozházené, stejně jako to mají rozházené tentokrát. Zákon velkých čísel zde asi neplatí, ale je pravda, že třeba 100 návštěv je pro někoho málo (takže 20 klíčů z tohoto množství návštěv je ještě ok). Ve vanille se mi zase stávalo, že na mp8 jsem měl z Ghoma+Rakanotha z 20 návštěv 18 orgánů, ze Siege+Kulleho také, ale Leoric+Maghda mi dali jen 3… Tak fajn, 20 návštěv je málo, po dalších 1000 pokusech by se to určitě srovnalo na těch 80 %, ale statistika stejně tak říká, že byla zaokrouhleno jedna miliardtina procenta pravděpodobnost, že bych při P=80% měl z 20 pokusů jen 3 ty jejich přiblblé orgány. Já si o těch jejich pravděpodobnostech myslím tedy své, ale nikomu tento svůj postoj (ovlivněný popsanými zkušenostmi a a z nich vyplývající pochopitelnou dávkou emotivního zabarvení) nevnucuji.
*ani po veľkom počte pokusov.
Viem aké sú šance, ale keď to hrá človek už po X-tý krát a stále nič. Na internete sa dajú nájsť rôzne diskusie, kde kľúč nepadol veľkom počte pokusov.
Torment I: 25%
Torment II: 28%
Torment III: 33%
Torment IV: 38%
Torment V: 43%
Torment VI: 50%
T6 = 50% šance na drop klíče
nekde tady na webu je napsana sance an drop klice z keywardenu cim vetsi obtiznost tim vetsi sance na klic
Hele, ten Hellfire Ring, měl jsem ten samej problém, ale naopak. Skromaždovali se mi klíče z 1 a 4 aktu 🙂 Je to prostě o štěstí, žádnej bug.
OFFTOPIC:
Mám otázku, farmí niekto kľúče pre Hellfire Ring?
Predtým som nemal problém, no teraz si už ani nepamätám kedy mi naposledy vypadol kľúč z Keywardena vo Fields of Misery alebo Silver Spire Level 1. V Stonefort a Dahlgur Oasis padajú bez problémov (mám z každého po 5 kusov, no Key of Bones alebo Key of Evil žiaden).
Poradí niekto, kde môže byť problém. Hrám na obtiažnosti T1 alebo T2.
http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/infernal-machine.html
Bezvadny .. Jak budu mit volno taak rad zahraji s lidma na ts …