Seznam chystaných změn, které vývojáři oznámili během dnešního livestreamu:
- Sorcerer a Barbar dostanou v „několika příštích týdnech“ buff.
- V Helltides a Nightmare Dungeons dojde k „podstatnému“ zvýšení množství nepřátel.
- V příštím patchi přibude další záložka v truhle a množství elixírů se bude stackovat na 99. Ve druhé sezóně přijde speciální záložka pro Gemy.
- Cena respecování bude snížená o 40 %, aby se podpořilo testování buildů.
- Ve hře dojde k „úpravám“, aby levelování mezi 50-100 bylo „méně jako práce“. Do endgamu se pak plánuje přidat více rozmanitosti.
- V budoucnu bude více příležitostí k získání uber unikátních předmětů. Míra dropu bude časem „o něco“ vyšší.
- O build loadoutech se „diskutuje“, ale v současné době nejsou bezprostředně v plánu.
- Ve 2. sezóně se objeví způsob, jak snáze získávat konkrétní unikátní předměty a/nebo konkrétní legendární aspekty.
- Systém snižování poškození (brnění, rezistance) bude ve 2. sezóně „přepracován“.
- V budoucnu bude k dispozici více možností úpravy vybavení.
- Šance na drop legendárních předmětů bude vylepšena pro treasure gobilny. V budoucnu se mohou objevit různé typy loot goblinů.
- Dnes odpoledne bude spuštěna oprava, která zahrnuje oznámené změny v NMD.
Hotfix 3.0
Dneska (22.7.) v noci vyšel slibovaný Hotfix 3, který snížil obtížnost ve vyšších tierech Nightmare dungeonů. Vývojáři reagují na hráčské stížnosti, že nerfy postav zasáhly Diablo 4 příliš silně 🔥 Nyní by podle vývojářů mělo být i pro casual hráče reálné pushnout level 100 v průběhu jedné sezóny, aniž bude třeba využívat Exploity nebo velmi omezený počet buildů. Jak se tedy mění statistky monster:
35 Tier NMD
HP snížené o 2%
Poškození snížěné o 1%
50 Tier NMD
HP snížené o 20%
Poškození snížené o 13%
70 Tier NMD
HP snížené o 60%
Poškození snížené o 54%
100 Tier NMD
HP snížené o 82%
Poškození snížené o 79%