Hledáme členy do tymu pro zaběhlý vývoj MMORPG Reya

To, co se nedá zařadit jinam a netýká se D2 a D3.
Odpovědět
Theoderic
Quill Rat
Příspěvky:1
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Hledáme členy do tymu pro zaběhlý vývoj MMORPG Reya

Příspěvek od Theoderic » 19.06.2012, 19:18 hod.

Obrázek

Rád bych požadal drahé administratory zda bych mohl toto tema zde umístit.

Reya Online je MMORPG vyvíjené ryze českými a slovenskými vývojáři, kteří se podíleli například na vývoji hry UFO Afterlight. Hru Reya vyvíjejí na platformě Hero Engine, kterou pro své potřeby využívá třeba MMORPG Star Wars: The Old Republic, které vyzdvihlo tento engine mezi vrcholnou špičku pro vývoj tohoto žánru.
Tým hry Reya Online se snaží hráči nabídnout především svobodu, která v dnešních MMORPG chybí. Od tvorby postavičky přes frakční boje až po volnost světa. Mimojiné klademe duraz na podporu jazyku CZ / SK / EN.

Hráči bude Reya Online nabídnuta ve své základní podobě zcela zdarma. Zároveň bude nabídnut systém mikroplateb, které hráčům umožní ?lidové? rozšíření této základní verze hry o nové doplňky a rovněž přinese týmu finance, které umožní kvalitní rozvoj hry. Odhadujeme, že hra bude při současné rychlosti vývoje spuštěna přibližně za 2 roky.

Již brzy plánujeme první zveřejnění projektu pro veřejnost včetně zpuštění stranek.

- Blogu o hře: kde se budou nalezat informace o hře, včetně grafickych i video galerií.
- Art Department sekce: kde naleznete prezentaci tymove tvorby kreslířů.
- Forum: kde budete moci komunikovat s vývojáři o hře samotné.
- Systém v němž si budete moci vyzkoušet stavající tech demo.


Tým Cybersphere, který stojí za tímto, projektem nyní hledá posily do svého týmu.

Programátor

- U programátorů je na prvním místě chuť se učit novým věcem. Znalost jazyků C# a C++ popř Unrealscript je výhodou, protože takoví lidi už mají něco za sebou v programátorské činnosti. Pro práci programátora vyžadujeme znalost jazyka HeroScript nebo HSL určených pro práci v Hero Engine, který využíváme. Více o tomto jazyku se dočtete zde: http://wiki.heroengine.com/wiki/HeroScript . Dále by měl mít chuť dotáhnout práci do konce.

Animátor

Animator by měl mít aspoň zakladní znalost s animacema, nehledáme nikoho kdo překypuje znalostmi ale někoho kdo se rád tomuto věnuje. Jedinym snad nejduležitějším co by měl mit člověk co se zajima o animace je jeho snaha praci dokončit


3D grafik

Měl by mít jisté zkušenosti s 3D max popř Maya a chuť na sobě pracovat. nehledame nikoho přiliž zkušeneho avšak měl by zvladat modely vytvařet dle předloh kreslířů a že jich je opravdu hodně. Grafik musí zároveň mít zkušenosti s texturováním 3D modelů. U 3D objektů, jak u postav, tak předmětů. Ano, i 3D grafici by měli svou práci dotáhnout do konce.


Tree editor

- Vyžadována je pokročilá znalost programu Speedtree, aktuálně s verzí 6. Dále by měl mít cit pro vytváření modelů stromů a jiné flory v tomto programu.


World editor

- Vyžadována je snaha o detajly a záliba budovat svět.
Pro představu jak vypadá prace našich world editorů v HE - http://youtu.be/fQV1SBngVKw

Obrázek / Obrázek / Obrázek

Webmaster + Web grafik

- Hledáme někoho se znalostmi pro vytvoření funkčního PhP webu. Dále člověka se znalostí systému Wordpress a fora založenem na SMF - Simplemachines. Dale se v teto skupině hleda i člověk se zajmem o 2d grafiku pro tvorbu www stranek a jejich aktualizaci


Art Creator - Kreslíř

- Hledáme lidi se zájmem o malování/kreslení a předevšim bujnou fantasií. Tito lidé mají za ukol připravovat artworky pro 3d modeláře, malují wallpapery a taktéž navrhují UI - User Interface vč Character Sheet - do hry samotné.


Gamedesigner - Questař

Ukolem gamedesignera je vymýšlet nové systemy a především sepisovat Questy pro postavičky do hry, které budou naprogramovány. Co by měl mit je především velka fantasie a chuť všechny nápady sepsat.

Kontakt na mě:

E-MAIL: sasaszeiner@seznam.cz
ICQ: 469-014-592

Obrázek

Uživatelský avatar
MasonHawk
Quill Rat
Příspěvky:1
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Hledáme členy do tymu pro zaběhlý vývoj MMORPG Reya

Příspěvek od MasonHawk » 12.08.2022, 10:15 hod.

Maya a 3DS MAX jsem nezkoušel, zato v Blenderu jsem si vyhrál až až.
Blender je populární 3D modelovací program, ve kterém lze vytvářet profesionální modely (např. do her), animované filmy nebo např. fyzikální simulace.
nejen modelování, texturování, rigování, animování, kompozitor, jednoduchý videoeditor,stále se zlepšující nástroj pro motion tracking, progresivní renderer Cycles,...
Pro pohodlné ovládání programu je doporučován grafický tablet. V práci jsem používal XP-Pen Deco 01 V2 drawing pad, to Lko bylo super když jsem měl 2 monitory vedle sebe. že můžete využívat změny tlaku hrotu pera a nemusíte některé atributy štětců neustále ručně přenastavovat.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“