Firebird set - obecna pravidla

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 14.10.2014, 11:09 hod.

Soráč za ten pásek, jen jsem rychle mrknul a blbě (jen na číslo a automaticky bral attack speed). S Furnace bych ale asi také už volil raději 15% life. Pro variantu Furnace + SoJ v každém případě, tam už je hodně dmg do elitek. Bez SoJe je to ještě na zvážení. To už sám zkus, co tě bude na vyšším lvl GR limitovat dříve, jestli dmg nebo tougness.
Já to mám třeba jednoduché. Na GR40 (zatím jen jeden pokus, časem ještě pár pokusů zkusím, když teď mám už přímo klíče na GR40) mě limituje dmg i tougness, tak si nevyberu :-)

Pokud na Magefistech máš také attack speed, tak není co řešit. S Giftem bych ale už spíše volil varianta Furnace i kdybys měl perfekt magefisty (int, vit., ChC, ChD, fire dmg). Jedině kdybys měl opravdu perfekt roll Sunkeeperu jako mám já, tak by byla varianta s perfekt magefisty na zvážení oproti Furnace (trochu dělá to, že nemáš pořád perfekt roll Furnace ani když bude Giftnutý).

Devastator je sice také velmi slušný, ale prostě mu chybí dmg do elitek. To ani nemusíš počítat (mohl by vyjít o chlup lépe do obyč mobů, ale bude ztrácet na variantu Furnace hodně do elitek, určitě raději volit Furnace).

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Demogorgon » 14.10.2014, 11:28 hod.

Škoda, že ty Magefisty teď nevím jak vypadají, z práce se nemám jak mrknout. Ani nevím, jestli jsem něco musel přerolovat. Ten Sunkeepr se taky zrovna nepodívám :( .

Devastator byl slušný, to je pravda (dmg zbraně 1634-2203, fire 18%, 724 int.), ale elitky určitě chybí. To jsem hodně poznal u Furnace. Zkusím to pak jak budu mít chvíli ještě zrevidovat a propočítat ještě s více alternativami.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 14.10.2014, 11:55 hod.

Máš SoJ, takže je více variant a může to vycházet různě dle konkrétních rollů.

Já jak nemám fire SoJ, tak tím se to zjednodušilo. Perfekt Sunkeeper (který mám) už může bez fire SoJe porazit pouze slušný roll Furnace (nemusí být perfekt roll, ale nesmí to být ani úplně nejhorší roll). Vše ostatní ztrácí moc do elitek.
A na SoJ mám děsnou smůlu. Od té doby, co potřebuju Fire SoJ, tak už mi 2x SoJ padnul, ovšem v obou případech light varianta a to ještě horší než mám (light SoJ mám dobrý).
U ringů mi aspoň potěšil perfekt unity. O to více, že ho můžu používat jak na Wiz., tak na DH (akorát budu muset pořád přehazovat, to aspoň usnadňuje, že v obou případech potřebuju Trapped gem, takže je to najednou).

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Demogorgon » 14.10.2014, 12:08 hod.

Jo Unity mi včera taky padl perfect roll. Jediné co mě napadá, jestli je lepší mít inteligenci a nebo critik chance a dmg. Ale to je jedno, protože mám myslím přerolovanou díru :) .
SoJ jsem zasel měl docela štěstí, vím, že mám v truhle ještě jeden a ten má přímo na sobě fire. Ale to že jej nemám mi muselo blbě vycházet v tom excelu, tak nevím co má za staty. Asi mu chybělo co má ten současný co nosím. Na to se asi taky znova musím podívat. Je to dost dávno co jsem jej měl a od té doby jsem vyměnil snad celý gear.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 14.10.2014, 12:21 hod.

Pefekt unity je právě s ChC + ChD (bez main statu) + socket + elite dmg, tzn. musí už dropnout buď se socketem nebo vysokým ChD jako 4. stat (a na to je šance sakra malá, když současně musí mít 6% ChC a 15% do elitek). Mě tak vychází o 3% vyšší dmg než když bych rollnul 500 int. (chvíli jsem tam měl 500 int., protože se povedlo jako první a došel mi materiál, take ChD jsem rollnul až pak po čase).
Bonus takového unity je multichar použití, protože už nemá main stat. A to byl právě poslední impuls udělat si DH, že mám unity.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Demogorgon » 14.10.2014, 12:32 hod.

Jo já ten Unity v této podobě právě zahlídl na tobě :D . Je fakt, že je díky tomu pro kohokoliv, což je taky super. Ale nikdy jsem to nezkoušek propočítat.

PhanKorbal
Quill Rat
Příspěvky:21
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od PhanKorbal » 16.10.2014, 13:50 hod.

Panove chcel by sem sa optat. Co je vyhodnejsi mat Furnance a tym padem nemat offhand a ruky to znamena -40% fire dmg nebo dat Sunkeeper a mat aj ruky, ofhand a chest?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 16.10.2014, 13:59 hod.

Pokud je oboje srovnatelný roll, tak
Furnace > Sunkeeper

Perfekt Sunkeeper už se může vyrovnat nebo lehce být lepší než hodně mizerný roll Furnace. A to celé za předpokladu, že k tomu perfekt Sunkeeperu budeš mít ještě perfektní offhand a perfektní magefisty.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Demogorgon » 16.10.2014, 14:11 hod.

PhanKorbal: V tomhle vlákně je dost hluboko zakopaná tabulka, která se výborně hodí pro porovnání takových výměn. Mě pomohla už mnohokrát, mimojiné i ohledně Furnace a jednoručky. Mohu jen doporučit.

Tady je znova ten odkaz:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1181041020

PhanKorbal
Quill Rat
Příspěvky:21
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od PhanKorbal » 16.10.2014, 15:59 hod.

Diky za odpovede, z tej tabulky sem uplne mimo :) Ale logicky jak moze byt iba +20% dmg vs elite lepsi nez +40% dmg fire a to nepocitam ze na offhande moze byt +10 crit chance...

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Demogorgon » 16.10.2014, 16:58 hod.

Já mám mnohem lepší Furnace, než jednoručka s Magefistama a offhande. A to mám ty Magefisty i offhande dobrý roll (staty jak mají být, včetně 10% crit ch. apod.). Především mě zajíma DMG z FB setu a né přímou DMG (což je například Blizzard). Já bohužel nemám žádnou perfect roll jednoručky. A navíc díky Furnaci, která má mnohem vyšší základní DMG zbraně je mnohem vyšší DMG pro Toxic gem, který se počítá z této hodnoty. To taky není zanedbatelné číslo.

A vše vím právě díky té tabulce (mimo ten Toxic gem, ale tam je výpočet jasný). Ve hře jsem to pak samozřejmě taky poznal :) .

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 16.10.2014, 17:08 hod.

Pořád mi vrtá v hlavě Furnace vs Maximus na T6. Zajímá mě spíše Trash. Jestli počítám správně tak:

Trash

Furnace: (1+90,79)*(1+0,59)*(1+0,28)*(1+0,515*4,64)*3704,8 = 2 345 933
Maximus: (1+90,79)*(1+0,79)*(1+0,14)*(1+0,515*4,64)*3365 = 2 136 421

Furnace je o 9% lepší.

Elites

Furnace: (1+90,79)*(1+0,59)*(1+0,59)*(1+0,28)*(1+0,515*4,64)*3704,8 = 3 730 034
Maximus: (1+90,79)*(1+0,79)*(1+0,12)*(1+0,14)*(1+0,515*4,64)*3365 = 2 392 791

Furnace je o 55% lepší.

Do výpočtů nejsou zohledněny buffy (pouze PIntpoint) a debuffy (Force weapon a 5% EE navíc pro variantu s Maximusem)) ani gemy, které jsou pro obě varianty stejné (Zeis, Toxin, BoTT). 20% Fire damage z Maximusu jsem dorovnal vyšší base damage Furnace a 14% k Blizzardu na Cindercoatu.

Pokud je to tak, tak Maximus je lepší jen "opticky" a když je vyvolaný Demon a kosí co mu vleze do cesty a menší cast time. Vážně se mi zdálo, že s Maximusem se hraje lépe. Teď zbývá poslední zásadní otázka, jak ovlivní ztráta 20% Fire damage z Maximusu dočasnou DoT, kde se Fire počítá 2x?
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 16.10.2014, 17:22 hod.

Na T6 to právě celé dohání dvojité násobení. Výsledná čísla co jsi spočítal vynásob ještě jednou poměrem fire dmg. Ono na T6 pro trash je to jen o dočasné DoT, tam nikdy intinite nedosáhneš. U elitek jak u které, u RG pak už vždy.

Takže Maximus budeš navíc násobit (1,79/1,59)=1,126. Tedy Maximus získá za dvojité násobení navíc 12,6%, což je více než těch 9% co ztrácí. Rozdíl je ale minimální. Když pak ještě přidáš něco za řetěz...

Maximus x Furnace je ještě jeden faktor a to rychlost zbraně. Je to přeci jen příjemnější castit s rychlejší zbraní s kratší animací. Zvlášť na T6, kde často házíš několik Bliz. na různá místa v jeden okamžik.

Já také nemám žádný velký rozdíl Maximus x Sunkeeper. Fire dmg mám naopak mírně více u Sunkeeperu, ale s dost malým rozdílem (Maximus mám 20% fire, offhand i magefisty nemají ani v jednom případě celých 20%). Maximus ale zase vede v mojem případě v přímém srovnání bez započtení dvojitého násobení. S dvojitým násobením fire je to +- nastejno, Maximus mi ale dát větší poison dmg Toxinu.
Reálně jsem měřil i obyč moby a Maximus vede s mírným náskokem. Ale rozdíl byl příliš malý a do elitek ztrácí i v mojem případě dost, takže hraju spíše více Sunkeeper. Pro Sunkeeper u mě hovoří ještě 8% CDR navíc z magefistů, což mám rád (na T6 je to super, na vysoké GR blbé, protože mi pak chybí ta vit, co tam kvůli tomu není).

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 16.10.2014, 17:29 hod.

No zase Toxin bude u Furnace dávat více né? Což by mělo zase něco dohnat. Cast time je znát, to jsem zmiňoval, ale damage do elit je jinde úplně s Furnace. Je to prostě dost vyrovnané.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 16.10.2014, 17:49 hod.

Ano. Toxin bude lepší s Furnace, ale rozdíl bude dost malý. O dost menší než mám já Sunkeeper x Maximus. Já bych hrál, co pocitově vyhovuje více. Rychlé je to tak jako tak a čas se bude lišit zcela minimálně.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od McT » 17.10.2014, 07:45 hod.

Hoši, já to četl několikrát ale i tak jsem teda nepochopil co je lepší :-) Výsledek je takový, že to vychází +- stejně do obyč mobů a je lepší hrát to co vychází pocitově? Do elit vychází lépe Furnance, to je asi jasné.
Maximus vs Sunkeeper - Maximus mi ukazuje do +9% dmg a přitom mám stejně % do fire jako u offhand. Takže na obyč moby by měl být teoreticky lepší. Jenže je tu problém když chci Maximus tak musím sundat buď brnění (cindercoat -16% fire) a nebo rukavice (-19% do fire). Abych měl stále 6 kousku sady firebird. A když přijdu zase o minimálně 16% fire tak vychází to v konečném důsledku stále lépe do obyč mobů? U T6 kde DoTka nenastane to asi zase tak moc nevadí, ale u trialu v pozdější fázi kde DoTka začně působit?
A jako poslední... Co mám měnit v případě 2HD weapon? V mém případě asi brnění že? to mám stále slabé a nemůžu najít jiné. U firebird rukavic mám CdH a CdC téměř na nějvyšších číslech, ale tím bych zbytečně přišel o fire dmg z magefitech.

Takže z mého pohledu a mého vybavení se nevyplatí moc používat maximus vs sunkeeper. V případě maximusu vždy přijdu o min.16% fire a to nevím jestli mě vynahradí těch +9% do dmg základu.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 17.10.2014, 08:19 hod.

Dava_C má navíc pro Furnace % dmg do Blizz. (% dmg do Blizz. sice nijak nezvýší infinite DoT a tedy na vysoké GR to nic moc přínos není, na T6 je to ale rozhodně dobrý stat, protože na T6 to je hlavně o přímé dmg a dočasné DoT).
A díky tomu mu Furnace téměř dohání Maximus i do obyč mobů (stejně úplně nedožené díky dvojitému násobení fire dmg pro dočasnou DoT). A k tomu Maximus má řetěz, který na T6 funguje slušně a je i zábava navíc.

Do elit pak sice vede Furnace hodně, u elit to ale dožene BH se kterou to jde rychle tak jako tak (tedy i s Maximem). Maximus tak na T6 ztratí trochu více jen u RG a i tam to je pak třeba jen cca 5s rozdílu.

Ve výsledku bych řekl, že na T6 to bude na čas celého riftu +- nastejno, proto hrát co vyhovuje více.

Sunkeeper x Maximus jsem psal jak to mám zhruba já. Ještě jednou trochu podrobněji:
- pro Sunkeeper mám o 13% fire více (ani offhand, ani magefisty nemají perfekt hodnotu fire)
- pro Sunkeeper mám o 8% CDR více (na T6 super, na vysoké GR tenhle setup nehraju, protože je problém chybějící vit na magefistech)
- Maximus má větší base dmg (z hlavy nevím přesná čísla)
- Maximus dá větší poison dmg (ale pouze do obyč mobů, do elitek už dává více Sunkeeper)

Dle kalkulátoru infine DoT mi vede mírně Maximus do obyč mobů. Ale jen o málo a pro dočasnou DoT to Sunkeeper dožene dvojitým násobením fire. To jsou teoretická čísla.
V praxi jsem se to testoval trošku více a výsledky jsou hodně vyrovnané, je to dle situace:
- Maximus má mírně rychlejší nástup dmg (vyšší base dmg, vyšší poison) než se ke slovu dostane více dvojité násobení fire dmg; tzn. vše co má méně life, tak je o chlup dříve mrtvé
- obyč moby s hodně life chcípnou za +- za stejný čas; přesně to otestovat je téměř nemožné, protože jsou tam vlivy jako Area dmg, gemy (hlavně Zeis to ovlivní dost); a nelze udělat přesné testovací prostředí bez gemů a bez dalších vlivů, co ztěžují testování, protože bych už testoval něco jiného (v některých jiných případech to tak testovat lze, tady ne)
- elitky jsou jasné, tam mi Sunkeeper vede (ověřeno i na Ghomovi)
- pak jsem dal 5 a 5 riftů s D3recount a srovnával průměrné DPS/s za celý rift; výsledek byl mírně ve prospěch Sunkeeperu; tady je ale problém malý zvorek dat, protože změřená hodnota DPS/s za celý rift je velmi závislá na konkrétním riftu (a tedy dost kolísá dle konkrétního riftu i pro stejný gear). Tedy pro přesnější srovnání by se muselo změřit aspoň 50 riftů. To je možné udělat, tohle měření nijak nezdržuje, je to normální hraní. Já ale nemám rád trvale zapnutá čísla dmg, která jsou nutná, aby D3recount něco měřil, proto jsem více než 5 a 5 riftů zatím nezměřil.

Sem tam si ale Maximus vezmu, řetěz mi občas baví hrát. U Sunkeeperu mám rád zase větší CDR a tedy častěji dostupnou BH (a to přitom nehraju ani pořád se Strongarmy, na T6 je BH hlavně velký přímý dmg dealer a ani tak nejde o ten bonus ze strongarmů).

V případě 2-hand bych na T6 měnil určitě raději magefisty. T6 bych bez Cindercoat nehrál, pak je málo AP. Když je opravdu hodně mobů, tak mi občas dojde AP i pro Cindercoat + Frozen storm (neztrácím 20 AP za Energy Armor) + offhand (+14 maximum AP) jak naházím více Apocall. rychle po sobě na velkém území.

Hlavní je ale hrát, co je zábavnější. S DH už jsem dal trošku více riftů a jsem s aktuálním gearem znatelně pomalejší (ale pořád to ještě není tak hrozné, pod 70 minut to na 10 riftů kde hodně sbírám věci to trvale držím a postupně lehce zrychluju, jak se učím optimalizovat pokládání sentry a v gearu mám ještě dost rezervy) než s Wiz. a stejně to budu s Wiz. střídat a hrát oboje. S DH nebudu určitě hrát akorát Bounties, tam jsem o dost pomalejší a navíc s Wiz. o hodně více XP (s Wiz po cestě zabíjím skoro vše a v podstatě to nezdrží vůbec, s DH by to spomalilo dost, takže po cestě zabíjím méně a i tak jsem ještě o trochu pomalejší).

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 17.10.2014, 09:13 hod.

Já teda vím o DH v podstatě kulový, jen na hodně obecné úrovni, ale DH je na bounties o parník před všema ostatníma, pokud jde o kešky. Danneta DH only je nejčastější hláška ve split bounties (byla před 2.1, po 2.1 si chodím bounties solo na T6 a stačí to). Možná Aether walker wizard se přiblíží, ale s tím nemám zkušenost.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
vyrostek
Wraith
Příspěvky:147
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vyrostek#2592

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od vyrostek » 17.10.2014, 09:25 hod.

natocil jsem si na zdejsi doporuceni na T6 rifty % do blizzardu a je to vyrazne poznat. ted jen switchuju ramena a chestu podle toho co jdu, parada. nevite prosim jak dobre funguje ApoC u blizzardu a hydry?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 17.10.2014, 09:58 hod.

Tady jde hlavně o to, co pro koho znamenají bounties, jestli sólo nebo v partě, jestli normal nebo T6, jestli co nejrychleji získat cachku nebo i maximalizovat XP.

Mně jde čistě o T6 solo bounties s maximalizováním zabíjení monster pro co největší XP. Při téhle metodě expím na bounties i teď mírně rychleji než v riftech (před 2.1 to byl daleko větší rozdíl ve prospěch bounties), takže když už běhám pro cachky, tak ať o má i nějaký jiný užitek. A je to i příjemné prostřídání od neustálých riftů.

Danneta DH má jednu jedinou výhodu, opravdu superrychlý pohyb. To je super pro split bounties pro plnění některých konkrétních bounties kde trvá dlouho cesta a přitom není potřeba toho až tak moc zabít na větším území. Tam bude určitě top. A pak možná i obecně pro normal boutnies, kde všechno lehne jen pohledem (a lze tak využít i self castění a může to bých s DH superrychlé obecně).

To ovšem není vůbec co potřebuju já pro svoje sólo T6 bounties s cílem mít i více XP.

S Wiz. dokážu držet dlouhodobý průměr těsně pod 10 minut (pořád s tím, že zabiju téměř všechno po cestě co potkám i v bounties, kde to není vyžadováno, takže je hodně XP).

U DH je jeden zásadní problém. Hodně ztrácí na T6 na Wiz. v situacích kdy je velká hustota mobů a současně velké území. U Wiz. prostě hodím větší množství Apocal. a všechno na větším území rychle chcípne. U DH sice při dobrém gearu stačí na obyč moby na T6 jedna sentry, ale i tak je to hodně limitující. Než nahodíš 4 sentry na větší území, tak to trvá (limituje hodnota CDR a čekání na další sentry).
A tohle je v A1 bounties v podstatě téměř všude. Někde je to i nutné na splnění (tam se to nejvíce projeví u těch co mají 125-150 mobů v úkolu), já to ale chci využiívat i tam kde to povinné není (když jedu Butchera, tak vše po cestě zabiju, pěkně to expí).

I když zrovna mám Empowered shrinu, tak i v tomto případě jsem pořád pomalejší než Wiz. s Apocal. Čekání na sentry není jediný limitují faktor. Druhým je velikost území. Sentry vyžaduje, abys byl dost blízko, jinak nebude střílat. S Apocal. pokreješ mnohem větíš území, můžeš být o dost dále od již hozené Apocal. než od sentry.

Tzn. rychlost pohybu vůbec není co rozhoduje o celkovém času.

A to celé s frost rocket buildem DH. Nehodlám si dělat více buildů, ale jeden co se mi líbí na hraní, naučím se ho dobře hrát a využiju všude.
A už z něj mám GR41 klíče :-) A bude časem ještě lépe.

U DH jsem dokonce mírně rychlejší, když k Vaultu nepoužiju Tactical Advantage (tedy mírně zpomalím pohyb i pro můj build) a použiju místo toho Ambush. Větší dmg mi přinese více (ve více případech stačí 1 sentry a nemusím házet druhou na stejnou skupinu mobů) než zpomalení pohybu. Platí to jak pro můj styl bounties, tak pro T6 rifty.

U DH se těm 10 minutám na jednu cachku nedokážu ani přiblížit. A doladění gearu s tím nic nezmění (doladěním gearu už jen trochu zvednu dmg + nepatrně zkrátím čas čekání na další sentry, to ale už zásadní rozdíl na T6 boutnies neudělá).

V riftech je ten rozdíl pak daleko menší, protože tam nejsou tak časté situace, kdy s Wiz. naházím tolik Apocal. na velký prostor. A často je rift ve stylu skupinka, nic, skupinka, nic. A v takovém případě není už limitem čekání na další sentry.

Největší časový rozdíl mám v riftech u super dobrých rollů riftu jako dostatečně velký hřbitov. Ten je právě ve stylu apocal. všude najednou. Tam Wiz. pod 3 minuty, DH kolem 4,5 minuty. Tedy o 50% delší čas. Celkově (pro větší počet riftů) je rozdíl mnohem menší, protože u těch horších rollů, které trvají déle i s Wiz. je rozdíl času už velmi malý (tam to mám třeba s Wiz. 5 minut x 5,5 minuty DH, takže jen o 10% pomlejší s DH). A těch superrollů bývá málo.

Edit:
Ještě doplnění k rychlosti pohybu. Tu nemám u Wiz. o moc menší než Danneta DH. Tohle jsem u Wiz. chvíli ladil obecně pro T6. Tím myslím, abych měl tak akorát nízkou tougness (a k tomu větší healing), aby už hodně procoval ilusionist a zase nebyla moc nízká na hraní bez soustředění na pohodu.
Na boutnies jedu Wormhole a k tomu mi hodně procuje ilusionist a už jsem se naučil i cíleně po cestě ho procovat. Tedy když je potřeba, tak může mít skoro souvislý teleport. Tohle je další důvod proč hraju Frozne storm, s Prismatic mám moc tougness na T6.
Na botech mám teď třeba kvůli tomu raději life per second.

Odpovědět

Zpět na „Wizard“