Fire Hydra 2.1.0

Odpovědět
Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489
Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Dava_C » 07.10.2014, 06:57 hod.

Pokud nemáš Evocation, tak si Diamond do hlavy nedávej.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 07.10.2014, 07:05 hod.

No to mne nenapadlo, diky. Zkusim to jak to bude slapat.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 07:26 hod.

Souhlas s Dava_C.

Buď varianta s více CDR, tedy CDR helma + Evocation. V tu chvíli nemáš GC, takže neztrácíš za něj tougness a je to ok. A za ztrátu dmg z GC zase máš častěji BH a dmg navíc ze Strongarmů. V téhle CDR variantě si ale musíš dávat dobrý pozoz na to, abys u elitek vždy měl bonus ze Strongarmů ve chvíli přechodu na infinite DoT, abys měl dostatek dmg.
Nebo do helmy % life a pak k tomu GC.

Já to mám jednoduché, na GR hraju pořád variantu s Time Warp (tedy bez BH). A pro tuhle variantu je nesmysl hrát s více CDR, tedy v helmě mám % life. Slow time mi procuje pořád ilusionist, stejně jako teleport, takže bych CDR ani neocenil.

A BH variantu zatím pořád hrát nemůžu. Budu ji více znovu zkoušet až někdy v budoucnu padnou dobré magefisty nebo Furnace. Pro BH variantu musím mít vit na rukavicích. Magefisty takovém nemám (ty co mám jsou super na T6, kde tolik life nepotřebuju, tedy CDR se hodí i více). S Furnace zase už magefisty nepotřebuju, to bych nahodil FB rukavice (které mám s int + vit + ChC + ChD).
Slow time varianta se mi ale hraje dobře, takže to není problém.

Dava_C:
Nějak tě nemůžu pořád dohnat s paragonem. Tím nemyslím úplně, to nehrozí nikdy s mojim časem. Chtěl jsem se ale dostat na rozdíl 100 paragonů. To znamená pro mě cca 2-2,5 méně odehraného času (na udržení rozdíl 100 paragonů; s vyšším paragonem ten poměr mírně klesá postupně směrem k dvojnásobku).
To bych ale nejdříve musel se aspoň dostat na ten rozdíl 100. To bys ale nesměl některý den (asi o víkendu to bylo) dát 3 paragony za den. To už jsi musel hrát ten den dost.
Budu muset chvilku zabrat :-)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 07.10.2014, 08:00 hod.

Chtěl bych se zeptat, teď používám gemy Poison, powerfull a zeis. Teďka si upgraduji gem Trapped a rád bych věděl místo kterého ho mám vyměnit. Když bych hrál ve skupině (třeba s DH, který by dával control imairing control), tak mi vychází nejlépe vyhodit poison gem. Pokud ten mi ten gem dává pouze do DoTky, jen těch 10% dmg, tak vychází z toho co používám nejhůře. Pletu se a nebo mám pravdu? Powerfull je celkem pořád zapnutý a 20%+15% do elit je dost na to abych ho vyhodil a Zeis je pro wizard ve skupině také super.
Nevím proč ale stále mám nějaký vnitřní odpor k tomu poisonu a nevím proč je tak stále využívaný. Ten dmg % do weapon je dobrý, ale pokud se nepočítá do DoTky tak není nic moc ne? Je dobrý akorát na T6 do riftu, ale na velké ranky nic moc ( můj názor )

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 08:44 hod.

Zeis je pro Wiz. povinnost jak sólo, tak v partě.

Možné varianty gemů jsou:
- Zeis + Trapped + Toxin
- Zeis + Powerfull + Toxin
- Zeis + Trapped + Powerfull

V partě je to složitější. Poison gem v partě je povinnost, protože zvyšuje dmg celé partě. Ale nemusíš ho mít zrovna ty. Tzn., že je potřeba mít koordinovanou partu, aby ho někdo měl. Tedy pokud v partě má někdo jiný Toxin, tak hraj variantu Zeis + Trapped + Powerfull.

10% bonus dmg z Toxin se počítá do infinite DoT. Kdyby ne, tak to už by byl opravdu slabý. A poison dmg vůbec není zanedbatlná z Toxin. Aktuálně i se Sunkeeperm (s Furnace je ještě více) mi dává Toxin 12mil. dmg/s do elitek, což je skoro 9% dmg mojí infite DoT. To je dost podstatná část dmg.

Trapped určitě použít v partě, tam bude fungovat pořád. Já bych ho používal i sólo (tam v případě BH varianty buildu za předpokladu, že máš Templáře s TF + Intimidatě + případně ještě Freeze of defl. a ESS of Johan; nejdůležitější je ale TF a intimidate). Není to ale dogma pro sólo hru.

Pro sólo:
Toxin x Powerfull:
- na vysoké GR má Powerfull více dmg do elitek když je aktivní (o kolik více záleží na konkrétním gearu, nejmenší rozdíl je pro variantu Furnace + SoJ, kde je jak hodně dmg do elitek a další navýšení přinese už málo, tak je tu největší poison dmg Toxinu)
- do obyč mobů dá Toxin vždy o trochu více dmg i když je Powerfull aktivní (samotná poison dmg dá o trochu více dmg než 10% bonusu navíc u Powerfull)
- Powerfull není aktivní pořád (nemáš ho na začátku do první elitky, někdy ztratíš bonus během GR a sem tam ho ztratíš i těsně před RG, což je pak problém největší)
- Toxin pomůže s corrupty (nahodí poison štít)
- Toxin pomůže s lepším následováním mobů za tebou (když mob přestane dostávat dmg, tak se větišnou zastaví, Toxin prodlouží dmg o +10s po konci Apocal.)
Shrnul bych to tak, že s Powerfull na tom můžeš v některém konkrétním rollu GR být mírně lépe a někdy i znatelně hůře. Toxin dává konzistentnější výsledky. Já už hraju výhradně Toxin.
Co se pak týká T6, tak tam je Toxin mnohem lepší než Powerfull. Poison dmg v rámci samotné jedné Apocal. je hodně velká a na T6 házíš skoro pořád jen tu jednu Apocal. a stačí to.

Pro sólu hru je možné hrát i Powerfull místo trapped i když za mě je Trapped lepší. I v BH variantě buildu jede trapped poměrně hodně. Templář zajistí aby jel ve všech důležitých situacích (u RG pořád, u elitek většinou, u obyč mobů občas). Aura z Trapped se dost hodí. Trochu pomůže s přežitím na vysokých GR a současně sem tam také pomůže procovat dmg bonus z Trapped.
-

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 07.10.2014, 08:56 hod.

Jak to tak vidím tak bych asi potřeboval 4 gemy :-) Problém je, že když nemá SoJ tak ten powerfull mi toho přidá celkem do elit. Ale zase na druhou stranu, pokud budu mít Trapped na vysoké úrovni a budu hrát v partě tak bude fungovat pořád a tím se pak vyrovná Powerfull.

Takže ideálně je teda využivat, to co máš ty: Zeis, Trapped a Toxin (To platí hlavně pro partu, ale i pro sólo, když je temlář na to upraven)
V případě, že by v partě někdo měl toxin, tak pro maximální dmg do elit by bylo nejvhodnější použít: Zeis, Trapped a Powerfull (za cenu snížení dmg do mobů)

Je pravda, že Powerfull na vysokém ranku není moc užitečný. Elity se mlátí celkem dost dlouho a když se k tomu připočítá cesta kde žádné elity nejsou tak se ztratí jeho účinek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 09:06 hod.

Také nemám SoJ a hraju bez Powerfull (je ale už nutné hrát aspoň Sunkeeper, který hraješ taky; třeba s Devastatorem bez SoJ bych už hodně uvažoval zase dát Powerfull). Zkoušel jsem více jak Powerfull, tak Toxin a zůstal trvale u Toxinu.
Teď už začínám dávat konzistentně GR38 (posledních 5 pokusů bylo 5 z 5 úspěšných) a to právě z Toxinem. Z Powerfull jsem několikrát GR38 nedal těsně i jen kvůli gemu (blbé rolly s málo elitkami, kde jsem dostkrát přišel i o bonus těsně před RG a pak to těsně nestihnul). Navíc corrupti mi bez Toxinu děsně prudí. A dostávám je dost často.
GR39 jsem dal zatím pouze z Toxinem (z Powerfull jsem ho ale ani nezkoušel).

A Trapped je u mě jednoznačný, když to hraju s Time warp. Trapped hraju pořád ale i na T6, kde slow time nepoužívám. Tam ale nejen, že mám BH + nějaké CDR + Templáře se vším co má mít, ale ještě navíc Frozne storm. Frozen storm tedy hraju i z dalších důvodů na T6:
- rozbíjí to samo všechny předměty a dveře, tohle mám hrozně rád
- nepotřebuju vysokou tougness, naopak se hodí mít nižší, aby mi aspoň trochu procoval ilusionist a zrychlil mi pohyb (tady by se nabízela ještě varianta s prismatic bez unity, ale to by znamenalo přehazovat gemy a navíc mi teď padnul perfect. roll unity, takže ani jiný ring by nebyl jen tak lepší).

Ještě k Templáři a Trapped. U RG se musíš vždy pozicovat tak, aby Templář od něj neutekl. Tedy tak akorát daleko. Je to akorát někde na hranici potřebné pro maximální dmg ze Zeisu (je možné, že občas budeš mít jen 40 yardů bonus). Pokud to tak uděláš, tak budeš dmg bonus z Trapped po 100% času u RG (nebo 95% pro RG, kteří skáčí nebo se teleportují a občas tedy Templář u nich chvilku není).

A ještě jednu nevýhodu má Powerfull. Dmg z něho nenarůstá. Takže čím vyšší lvl gemů budeš mít, tím více bude ztrácet. I když i pro Powerfull je vysoký lvl důležitý, abys bonus zcela neztrácel.

Edit:
Pro představu přesná čísla pro můj gear (budeš to mít trochu podobné, když hraješ Sunkeeper bez SoJ jako já; bude se to lišit hlavně za jiný lvl gemů), kolik přidá dmg který gem. Čísla jsou pro situaci infinite DoT. Ze začátku Toxin přidá o hodně více (jak ještě nemáš fire dmg na max a poison dmg je tak daleko větší částí celkové dmg).
- Powerfull do obyč mobů: 14,8%
- Powerfull do elit: 25,6%
- Toxin všude: 17%
- Trapped: 27,3%
- Zeis (pro max vzdálenost): 30%
Naposledy upravil(a) Mlok dne 07.10.2014, 09:17 hod., celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
DoctorFish
Wraith
Příspěvky:102
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:DoctorFish#2128

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od DoctorFish » 07.10.2014, 09:08 hod.

Zdarek, Jsem opet zpet, Několik dni zpatky jsem uspesne zdolal GR39. Na GR40 mam zatím smulu ohledne mobu. Kazdopadbe mam dilema. Bud používat WH belt a amu Haunt of Vaxo a nebo Blackthorne amu+belt a do třetice vseho dobrého SoE + libovolny amu s Int/CHC/CHD/socket. Ted babo rad.

Podle profilu tam mam nechtic nahozeny BT belt, jinac se mi povedlo dosáhnout 109% do elitek, ale ze bych postrehnul nejaky markantni rozdil, to ne.
PS : povedlo se mi rollnout lepsi kalhoty a shouldery, tudíž jsem zvysil o něco armor a vitku jsem dostal na hodnotu 750K - tak snad to nebude zbytecne
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904

We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 09:25 hod.

Dmg je na vysoké GR sice hodně důležitá, ale není všechno. Je potřeba to mít postavené tak, aby tě nedostatek tougness nezpomaloval a nenutí hrát příliš defensivně. Každý to bude mít trochu jinak, dle toho jak dobře umí zahrát. Nejlepší hráči to dokáži i s menší tougness (a pak k tomu dávají ještě Force armor). Tohle ale u každého nefunguje. Mě třeba WH zpomaluje. Nárůst dmg je pro mě menší než co mi pak brzdí chybějící SoE. Tedy já mám jasnou volbu SoE.

Já bych vybíral z varianty SoE x WH. Vyzkoušej s čím se ti bude lépe hrát. S WH to chce zkoušet i s Force armor.

Pro Furnace + SoJ mi Blackthrone tak moc dobrý nepřijde. Tam už dmg do elitek navíc z Blackthroneu přinese hrozně málo. A zvlášť pokud hraješ Powerfull gem.
A na defense mi také tak moc dobrý nepřijde. Elitky zase až takový problém nejsou ohledně defense, spíš obyč moby, které jsou pak všude jak už rychle neumírají. A 250 vit také tolik není (navíc extra vysoký life funguje pouze v případě, že máš opravdu hodně life per kill, abys ho stačil doplňovat). SoE + EoE je na defense úplně někde jinde než Blackthrone.

Pro variantu SoE je pak nejlepší EoE s ChC, ChD, fire, socket. Defense je dost a můžeš tak maximalizovat dmg na amuletu a nevadí tak ztráta AR za int. z amuletu.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 07.10.2014, 09:28 hod.

Jo konečně jsem dostal Sunkeepra, je to asi dva dny, radost veliká :-)
Dneska si upgraduju Trapped aspoň na 25rank a vyzkouším to místo powerfullu. Mimochodem, kdyby ten toxin měl templář tak těch 10% buff bude fungovat do party i pro mě a nebo ne? Koukám že jej u templáře nemáš a tak nevím jestli bonusy z gemů funguj
Pak mě ještě prosím napiš co máš za kouzla když jedeš s Time warp, stále koukám na tvůj profil ale ten time jsem tam ještě nenašel a tak nevím jakou máš kombinaci kouzel a i pasivek :-) Frozen storm vyzkouším, ale bez trappedu to bylo pro mě celkem zbytečné.
Pak je tu problém v Unity, mám jen jeden kus a ten stojí ještě za prd. Ale zase drop wailing host mě celkem vyšel tak není zase tak špatný :)

No mám zase co zkoušet :-)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 07.10.2014, 09:36 hod.


Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 10:03 hod.

Leg. gemy na followerech nefungují vůbec.

Hraju více T6, takže ze hry málokdy vyskočím s buildem na GR.

Na vyšší GR to hraju takhle:
- Apocal., Hydra, MW, Prismatic, Safe passage (zkoušel jsem všechny teleporty a zůstávám u safe passage), Time warp
- Blur, Ilusion., GC, UA (občas jsem hrával místo UA Dominance, na GR39+ raději UA)
gear:
- bracery a helma Aughilds (Strongarmy jsou k ničemu na tuhle variantu, aktuálně je ale nehraju ani na T6 s BH, bonus z nich na T6 tak moc nepotřebuju a se Slave bonds mám o něco větší dmg všude, tedy i tam kde není BH a navíc i trochu více tougness, chtěl jsem malinko navýšit k Frozen armor, abych mohl hrát zcela "bezmoek" na T6
- v helmě gem na % life
- FB rukavice s int, vit, ChC, ChD
- zbytek stejný jako na T6

A ještě měním paragon defense záložku. Na T6 hraju AR, armor, life per sec. Na vysoké GR raději AR, armor, % life (mám teď hodně life per kill, takže stíhám doplňovat life a je lepší tedy mít více life a méně life per s.). Už abych měl paragon 800 :-) Pak to nebudu muset měnit.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 07.10.2014, 10:11 hod.

Tak to je co mi nesedělo, ty máš místo BH Time warp. Jinak to hrajeme komplet stejně. Já mám právě BH celkem rád a líbí se mi. Celkem dokáže zachránit i život, když potřebuješ utéct a BH si je stáhne k sobě. I ten dmg z ní není špatný, ale je pravda že když nemám tu pasivku na colldown tak to trvá dlouho a zase ji nehodm tolikrát jak bych měl.
To je děs, tolik kombinací a každá má něco do sebe :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 10:40 hod.

Varianta s BH je na vysoké GR možná mírně silnější. Ovšem pouze za předpokladu, že bych k tomu měl gear (buď ty magefisty s vit nebo Furnace). Time warp je právě naopak ještě bezpečnější než varianta s BH. Zejméně když je opravdu velká densita mobů. V tu chvíli nepotřebuju je táhnout za sebou nikam daleko a mám pak slow time všude (jak procuje ilusionist a že na GR38+ už procuje hodně, tak házím jeden za druhým).

Problém varianty Time warp je ve chvíli malé density mobů, kdy elitku (a někdy i obyč moby) potřebuješ rychle za sebou táhnout někam dále. Tam to slow time zdržuje a je potřeba ho používat méně (tzn. pro elitku nahodit třeba jen jeden na začátku, abych měl 10% dmg bonusu snapshotnutý do infinite DoT). A pak druhá nevýhoda ohledně přímé dmg. Blazer dává poměrně velká přímou dmg, u slow timu je potřeba pak dobře využívát hydru. Hydra je ale zase lepší u slow timu, protože moby pomaleji utíkají pryč.

Těch 10% za Time warp + ještě větší uptime Trapped zhruba vyváží, možná dokonce i lehce převáží ztrátu za Stronagarmy s BH. Hlavně 10% za Time warp mám i pro RG (což bonus ze Strongarmů není).

BH jako skill hraju také rád, proto hraju na T6. Na vysokých GR se současným gearem mám ve variantě BH horší výsledky, proto zůstávám u Time warpu. Na T6 je navíc super, že mám k BH CDR gem v helmě + 8% CDR magefisty + Evocation (+ Paragon), takže BH je dostupná už poměrně rychle. I když to pořád zdaleka nemá na BH v Archon CDR buildu, kde jsem ji měl každých 3,5s (samozřejmě jen pro čas mimo Archon).

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 07.10.2014, 10:54 hod.

Chlapi to je slozity jak mlaticka, nebylo mi lip kdyz jsem spokojene na normalu rezal moby hlava nehlava? Jak poznam ze mam bonus ze Strongarmu? Jinak ja jsem zase v paragonech honil tebe Mloku. Jednu dobu jsem byl i pred tebou, ale pak jsi mi hodne utekl kdyz jsi mel tu dovolenou nebo neco :-)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 07.10.2014, 11:06 hod.

Jojo bylo to jednoduší :-)
Ohledně poznání to nepoznáš, black hole je bráno i jako knockback, takže ten bonus co máš v strongarmech funguje i na BH.

Já zapomněl, že ten timewarp má 10% do DMG :-) Je těch 10% i pro skupinu a nebo jen pro Tebe? ... Pokud to neplatí pro skupinu, tak ve skupině zase bude lepší použít BH, dle mého úsudku :) Magefisty i strongarmy můžu mít určitě lepší, ale zatím nemám nic jiného tak musím dělat stím co mám.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 11:13 hod.

U Strongarmů je potřeba mít odhad pro svůj gear jak rychle dosáhneš infinite DoT. To už teď jde získat snadno, když je infinite DoT označena přímo ve hře. A pak už snadno získáš odhad, že budeš mít snaphsotnutý bonus ze Strongarmů.

Ono je to v reálu většinou dost jednoduché. Hodíš Apocal., BH a hned hydru a pro většinu gearů to je dostačují ke získání infinite DoT a to včas než skončí bonus ze Strongarmů.
Kontrolně si to můžeš ověřit dle toho s jakou hodnotou bude tick infinite DoT. Jakmile na elitce už budeš mít infinite DoT, tak přestaneš dávat další přímou dmg, abys viděl čísla pouze pro infinte DoT (+ případně Toxin) a rozdíl když tam je snapshotnutý bonus ze Strongarmů a když není je dost velký, takže to poznáš zcela jasně.

Jinak já teď začínám uvažovat, že si nakonec možná udělám i druhou postavu a to konkrétně light DH. Light varianta, co se teď hodně začala hrát se mi líbí. A navíc bych se vůbec nezlobil, kdybych si o trochu ještě zvednul lvl gemů i pro Wiz.
A ocenil bych to i pro klíče na GR pro Wiz. (tady to nebude až tak úplně jednoduché, abych dával o dost vyšší klíče sólo, tak DH musí mít slušný gear).
Dlouho se mi do DH nechtělo, protože jsem nechtěl hrát dlouho bez unity a bez TnT. A při mojí smůle na vzácené předměty by to mohlo být hodně dlouho. TnT bych mohl tedy craftit dlouhodobě za shardy od Wiz. U unity je to ale horší při ceně ringů. M6 půjde rychle. A RoRG také není problém.
Tohle mi ale aktuální drop nového unity vyřešil, mám teď perfect multichar unity. A TnT bych zatím mohl vzít nouzově co mi padly pro Wiz. Nebyly by ideální, mám int + vit + ChC + AtS, takže by mi chybělo ChD (po rerollu int na dex). Použít by to zatím ale šlo.

A Gabynator pěkně s GR48 s light DH.

Edit: 10% z Time warp je i pro partu. Já dříve hrál Point of No Return, to se ale ukázalo jako jasně horší. Je to sice lepší pro defense, ale chybí 10% dmg bonus a pak to ještě více zhoršuje následování mobů za mnou.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Dava_C » 07.10.2014, 13:15 hod.

Ten Gabynatorův ostrej pokus jsem shodou okolností viděl live, ale mimo to taky další XX runů, které nedal, ovšem na druhou stranu v těch zvěrstvech, co se teď dějí díky leaderboardu (3rd party program, exploit s party game atd.), tak je to ještě akceptovatelné a bez Conduitu.

Co se týče paragonů, tak taky záleží, jak rychle expíš, ne jen jak často hraješ, ty jsi puntíčkář a určitě budeš expit rychleji než já, zvláště pokud jedeš cíleně, což já nejedu, neni co hrotit, na všech frontách je boj předem prohraný díky noliferům, exploiterům a cheaterům :).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 07.10.2014, 14:05 hod.

Je mi jasné, že to bylo po mnoha neúspěšných pokusech. Kdybych si stavěl light DH, tak opravdu nemám cíl dát GR48. Ale dostat se třeba na GR42-44 by byl takový rozumný cíl. U DH je to navíc snažší o to, že kolem GR42-44 je ještě šance si klíče z trialu dělat i sólo. I když už musí být slušně poladěný ten DH a hrát se to aspoň trochu dobře. Tedy kromě toho, že bych měl chvíli změnu od Wiz. a že se mi dle videa i docela líbí styl hry (je to zase změna s omezením pobýhání oproti Wiz.), tak by se i líbilo, že bych měl dostatečně vysoké klíče i jen hrou sólo.
Už jsem koukal i na další potřebný equip a nic z toho není už extra vzácné, aby se to brzy nesehnalo. Ještě tak amulet. Amulet ale možná budu i nějaký mít co by šel použít (tedy, že bych mohl rerollovat int na něco jiného a získat použitelný pro DH).

Co se týká 3d party programů, tak to bych neviděl nijak moc žhavé (ohledně umístění v GR). V podstatě tu jde o Turbohud. Jediné co to poskytne pro vyšší GR jsou monstar na minimapě. Já to za žádnou velkou výhodu nepovažuju. D3 na klienta odesílá jak monstra, tak mapu jen v pro malé okolí, takže to není jako v D2 s Maphackem, kde bylo vidět celé patro. A nemyslím si, že by to byl důvod, proč VocaloidNyan dal ten lvl co dal.
Mně by se líbil Turbohud kvůli statistikám (hlavně dmg meter). Jenže tam se mi stejně nelíbí, že to vše počítá z čísel, které lítají nad monstry. U nich není jisté, že se vždy korektně zobrazují a ještě musí být zapnutá aby to fungovalo (mám vypnutá, aby to bylo přehlednější). Když už, tak bych to chtěl vše mít počítané z health baru monster (a to žádný 3rd party program nedělá). Takže jsem se na to rovnou vykašlal. O bezpečnost (ohledně banu) bych žádnou starost neměl. Bliz. nemá jak legálně zjistit, že to někdo používá. Narozdíl od Maphacku v D2 nic do paměti aplikace nezapisuje. A jak je vidět ohledně VocaloidNyan, tak Bliz. to zřejmě vůbec nezajímá. U něj měli podklad na ban a stejně nic. Buď je to nezajímá vůbec nebo Turbohud nepovažují za žádnou výhodu pro hráče.

Já myslím, že budeme expit +- nastejno. Nemám postavený build na úplně nejrychlejší exp. na T6. Na to je lepší equip na zrychlení pohybu typu Warzechian Armguards. A to nepoužívám.
A asi jsem zahrál o trošku více pokusů na vyšších GR, tobě se GR39 povedlo rychleji. Což zase trochu zdrží paragony (na GR expím pomaleji).
Je ale pravda, že v posledních dnech jsem dostkrát vynechal i když jsem hrát mohl a přečetl jsem večer 2 knížky (četl jsem i třeba v MHD po cestě do práce, jinak bych 2 knižky nedal tak rychle).

A vůbec mi nejde o to být lepší než nějaký nolifer. Třeba u paragonu je jasné, že pro mě 1000+ je naprosto mimo realitu. Tam se můžu dostat pouze v případě, že by nějaký další patch přinesl velké zrychlení expení. Aktuálně mám dlouhodobý cíl paragon 800. Dlouhodobý znamená tak možná na příští vánoce (tedy za rok a něco).
Baví mi ale si dávat reálné rozumné cíle na které se musím sem tam trochu v rámci mojich možností snažit. A to těch 100 paragon rozdílu oproti tobě je.

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od DeathHero » 07.10.2014, 18:18 hod.

Co byste zlepsily u meho wizze ? Mam v planu zamenit tal rasha helmu za firebird az bude lepsi pak mozna najit slusny magefisty. Hraju s nim jenom T6 rifty :wave:
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Odpovědět

Zpět na „Wizard“