Stránka 4 z 6

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 30.04.2015, 08:02 hod.
od kaindra
Tak i ja se musim pochlubit, vcera vecer po pracovnim dnu jsem dal GR 49 :wave: (predtim rekord GR 46), malem jsem dal GR 50, ale uteklo mi to asi o 30 sekund sakra :ble:

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 11.05.2015, 11:18 hod.
od Seton
Ahoj. S wizzem začínám, chci se zeptat an ten TR Star Pact build, ten by se mi líbil :), někdo nějaký zkušenosti? dá se s tím jet GR48+ ? Dík :)

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 11.05.2015, 11:58 hod.
od skyrim1988
Zdar sefe :D I ty zkousis kouzlit :D ?Ja vcera po 3 dnech co jsem to nezapl,zmakl tu 50tku s barbem.Takze mise splnena a jde se na Wizze :D Ukol zni jasne - GR50 ;) nebo tak nejak priblizne...

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 11.05.2015, 12:19 hod.
od Seton
Jojo, chytnul jsem 4. mízu s Wizzem :D. Akorát nemám žádnej gear, šlapu do toho už 3den a padají 2H meče a štíty...no k posrání :D. CG k 50ce ;). Tak dáme wizz run non-S dneska?.
Btw ví teda někdo jak je to s tím star pactem? hraje se?

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 11.05.2015, 12:30 hod.
od Kuki10
Tak nějak přibližně. [FACE WITH TEARS OF JOY]

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 11.05.2015, 12:31 hod.
od Seton
aaaha :D

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 12.05.2015, 13:06 hod.
od Brum
Star Pact se hraje vetsinou do grupy. Doporucuju hrat gear podle dropu zbrani, ktery dostanes. Urcujici jsou hlavne SS, WoH, GoO, AW. Samozrejmosti je TR set, bez nej to jde, ale ne tak vysoko/lehce. Wizard ma v soucasnosti nekolik buildu, ktere se dostanou na 50+, cili je z ceho vybirat.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 12.05.2015, 13:40 hod.
od Seton
Ok, díky. Shlídl jsem se v kombinaci Del(4)/Tal(6) setů :). Tak to začínám pomalu skládat :)

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 13.05.2015, 10:08 hod.
od Brum
Shodou okolnosti to hraju ted taky. Je to zdaleka nejstabilnejsi build na GR jaky jsem kdy hral napric vsemi charaktery. Minimální odchylky v GR a je uplně fuk jak je rollnutý. Samozřejmě čím větší densita, tím lépe, ale jestli tam jsou act 5 potvory, nebo zombie je skoro jedno. Se svym gearem (prumerna ancient GeO, vetsina gearu ancient, bez Unity a bez Templar tokenu) a svym skillem (prumer) udelam GR47 ve 100% případů. GR 48 jsem zkusil jen pár a dám tak 80%. Jsem si jist že GR49 nedám. Nemám na to DPS. Ale nemám to zatím nahráno, zkouším to pár dní. Učím se přeskakovat elity a vodit za sebou přes bubliny celý vláček potvor.

Je to docela fajn i na solo trialy. Ve 100% dám trial 47, obcas i 48, coz je uroven GR, ktery ted priblizne hraju.

Co mi na buildu vadí je nulová DPS na bosse. Na GR48 ho můžu pižlat i 5 minut. Zkoušim tam proto zařadit i různý jiný skilly, ale zatím bez většího úspěchu. Build v podpisu je stejny, jen jsem ted vyhodil Energy Twister a lighting meteor spoustim pomoci Black Hole:Supermassive. Prijde mi to lepsi. Ten Twister si lital kam ho napadlo. Jeste mozna zkusim Strongarm Bracers s tim, ale myslim, ze nemam uplne povedeny v bance. Kazdopadne pak jeste zkusim vymenit sta gem za cdr gem v helme. Ale tougness mi klesne ve spojitosti s bracerem asi o dost. Chtelo by to Unity/Templar token, ale za 530PL jsem tyhle 2 veci nevidel. Jedinou Unity mi dropnul na zem nejakej barb se STR samozrejme.

Na group speed GR jsem build trochu prekopal, jestli to funguje nebo ne netusim, protoze v grupe byly 2 DH PL 750+ , cili jsem se skoro nestihal portovat ... Pokud tam nejsou 4 DPS, tak jsem nahodil Glass Cannon, misto Duplicates jsem dal Meteor:Star Pact a u teleportu zmenil runu na Wormhole.
Je jeden build co na speed GR pouziva bubble a Arcane Orb, ale podle me nempouziva zaroven 6TR, nejsem si ted jisty. Kazdopadne na US foru bylo zajimave video.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 17.05.2015, 07:57 hod.
od Grammator
Co se týče DMO tak ten je spíš party build, dmg má ale hodně slušný, což je vidět hlavně u bosse, solo sem s tím byl 42 kde sem chytil nejhorší monstra včetně exorcistů, dmg bylo krása (s erethonem sem si potykal a za půlminutku byl dole) ale furt sem zdechal, tak sem to zatím dál nezkoušel, musel bych víc investovat do T nebo chytit dream rift (s 5 po sobě jdoucíma shield pylonama ^^).

TR jedu s meteor shower+cindercoat+reapers a nemůžu si to vynachválit, v plný parádě každej jednotlivej meteo crituje přes miliardu, navíc jsem resource cost srazil tak, že za těch 6s ani nestihnu utratit AP a narozdíl od SS mám kontrolu nad tím, kam pošlu molten impact. Původně sem jel s 2pc FB na větší výdrž, ale co sem se přeorientoval na partu tak svištim max dmg. TR má hlavně mnohem větší výdrž a lepší CC.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 17.05.2015, 13:56 hod.
od Brum
Nevim no, z toho co jsem zkousel je DMO set build snad s nejhorší single target DPS a tudíž nehorší na bosse. Zvlášť bez Hydry. Určitě bych ho jako party build nehrál bez Primus helmy. Viděl jsem video s tvým buildem někde a na pohled to fungovalo dobře, ale to byla sehraná parta top hráčů, kteří spolu hrají pravidelně. V měm případě bych na tom tedy nemohl postavit svůj build. A naopak DMO už z principu má daleko lepší CC než TR, pokud nemluvíš o melee buildu a i tam bych si nebyl úplně jistý.

Posty výše ale byly spíše o Delrasha buildech TR6+DMO4+Nilfur/TnT/Primus. To je můj šálek kávy, žádné solo fishování nejlepších možných riftů. Je mi úplně šumák, co je v riftu ya potvory a stejně to funguje stejně dobře. Když jsem na GR47+ dostal winged assassiny a podobný lahůdky s range TR buildem, tak jsem to mohl rovnou vypnout. Velká burst dmg mi byla k ničemu. Furt jsem ležel.

Každopádně jsem od posledního postu něco málo vyzkoušel. Nechal jsem Strongarm Bracery se Supermassive, našel trochu lepší RoRG a hlavně vrátil zpět vitality gem do helmy, protože jsem byl na GR 48+ už moc křehký na můj vkus. Vyhodil jsem totiž Mirrors a dal Force Weapon. Zkoušel jsem i Mammoth Hydru, ale protože nemám ancient SS, tak to nebylo ono. Navic jsem neměl dorešeny BP stejně. Nakonec jsem vyhodil Evocation a dal Glass Cannon. A nahodil jsem ancient GoO (3k dps). Dal jsem jeden pokus na GR49 (act 5 potvory) a nedal ho o 15 vteřin. Vypadá to nadějně. Zkoušel jsem to s Nilfur Boots, protože mám sice slušný normal TnT, ale nemám pořádný SS. A myslím, že nemám ani ancient Primus helmu, ale to se musím podívat. Helmu chci vyzkoušet přístě.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 21.05.2015, 09:30 hod.
od Brum
Tak je to jen o treninku. Zkusil jsem nejakych dalsich 10 GR47-49 a jde to samo. GR48 za 8 min. GR49 za 10 min (cca 4. pokus). GR50 za 13 min (1. pokus). GR51 za 16 min (1. pokus). GR52 ze srandy za 17 min (1. pokus). Takze konence padl GR50 bez Unity/Teplara. Ne fakt token na Templara nemuze byt ve hre... Ten GR52 mel moc peknou densitu a spawnul jsem RG po 8 minutach. Bohuzel to byl Cold Snap. Muj asi nejneoblibenejsi boss, ktereho dostavam z pravidelnou jistotou alespon kazdy treti rift. Takze nejakych 9 min na nej padlo... :(

Bez jakehokoliv upgradu gearu, cili jenom trenink. Uz chapu, ze je nutny tahat vlacek za sebou a nedobijet monstra. Idealni jsou velke prostory kde se da tocit dokolecka a pokryt tak velikou plochu bublinama. Pokud ma elitka affixy, ktere tolik neotravuji, tak je tahat sebou. Pokud ne, tak preskocit. Modry zabijim vetsinou rovnou, protoze padaji rychle, ale zluty taham pul mapy nez padnou.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 22.05.2015, 07:09 hod.
od Grammator
Já jedu pure DMO s frozen orbem, který dává několik hitů a crituje mi za 1-2mld, takže na jedno vyprázdění AP dám minimálně 20+ mld dmg (záleží na critech), bohužel FO je potřeba umístit přesně na moba, který má dostat nejvíc dmg a slow time CC tolik nepomáhá (dmg slow time je mi u pr... takový build by mě nebavil), proto se to dost komplikovaně hraje solo, kde se kvůli CD ST nedá ani pořádně kitovat, s mladou co má pull/palm monka je to ovšem už jiná paráda, stáhne mi je do ST a ty se pak nestihnou rozutýct do toho pár miliard cold dmg a bum! do party krásnej build...

Pak jedu teda pure TR viz výše (obojí s F&R), tam je dmg trochu jinde, survivalibility je tak desetinásobná a díky BH a frozen solid má lepší CC, já měl ale dycky slabost pro FO :) s TR mi vadí vlastně jen poison...

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 22.05.2015, 08:47 hod.
od Brum
No na solo bude mit DMO build vzdy vetsi survivalibitu nez range pure TR build, a to o parnik... o tom se ned8 snad ani prit :) Ale jasne pure TR build ma vetsi DPS, o tom zadna.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 25.05.2015, 07:21 hod.
od Grammator
Přesně naopak :D ale nehraju vláček...

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 25.05.2015, 14:41 hod.
od Brum
Můžu se zeptat, co tě vede k závěru, že TR6 F+R range build nabízí vyšší survivalibitu, než TR6+DMO4 build, ve kterém je vše, včetně projektilů slownuté v bublinách?

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 26.05.2015, 05:06 hod.
od Grammator
Vůbec nic, proč se ptáš?

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 26.05.2015, 05:48 hod.
od Brum
Grammator píše:TR má hlavně mnohem větší výdrž a lepší CC.
Pak jsem asi nepochopil smysl tvých několika předchozích příspěvků.

Zkusil jsem malou obměnu. Místo BH jsem zkusil lightning Energy Twister. Místo Strongarm bracers jsem nasadil APD. Ihned padl GR51. Je to DPS boost, protože se nečeká na BH. lignting stack je up časteji a sám Energy Twister lze v rámci arcane power spamovat. Hlavně na RG to je znát. Ale více mi vyhovuje BH, je s tím snadnější hraní.

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 26.05.2015, 07:57 hod.
od Grammator
Srovnávám pure DMO/TR...

Re: Tal Rasha - 2.2. final - best practice

Napsal: 26.05.2015, 23:19 hod.
od Kuki10
Znáte ten pocit, když craftite zbraň, pak vybíráte mezi dvěma a nakonec strčite ramaland do té blbé? :)