Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Odpovědět
fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687
Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od fuxicek » 23.11.2012, 13:45 hod.

coyd proc by mel byt clovek s vyssi AS na tom hure s manou? kdyz si bude primackavat a nebude to tlacitko drzet jak tele, tak je na tom lepe ne? vyssi dmg je prece lepsi a hausnumera ktere tikaji nad acidem polityma mobama to potvrzuji.

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od Nekronaut » 23.11.2012, 13:58 hod.

No já souhlasím s coydem v tom, že vysoký AS je pro WD s acidem na nic, ale nesouhlasím s tím, že by to víc žralo manu. Manu to žere jen o tolik víc, o co rychleji mačkáš tlačítko s acidem, tzn. o to větší dmg za sekundu uděláš. Jiná věc je to, že to dělat rychle nepotřebuješ. Tedy neplést jabka s hruškama.

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od coyd » 23.11.2012, 13:59 hod.

Hure je na tom proto ze musi treba acid ci jiny skill narocny na manu zmacknout 2x misto jednou pri stejnem dps.. Tezko se to vysvetluje ale pri oneshotu je to ze mas 250K dps irelevantni pokud mas 2,5att/sec protoze na ten oneshot kill se pouzije jenom 100K.. Nevim jestli je to pochopitelne jak jsem to napsal ale snad jo

Jeste dodam ze vysoky attack speed je dobry samozrejme na nejaky autoattack skill ktery je levny na manu ale na acid nebo treba jiny na manu narocny skill plati co jsem psal vyse. Ale pokud ma nekdo 200K dps unbuff apod tak je to jedno protoze nejspis oneshotuje i s vysokym att speedem. Plati to spise pro lidi s nizsim dps a u tech budget guidu snad nejvic..
Naposledy upravil(a) coyd dne 23.11.2012, 14:06 hod., celkem upraveno 1 x.
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od Nekronaut » 23.11.2012, 14:05 hod.

coyd píše: Jeste dodam ze vysoky attack speed je dobry samozrejme na nejaky autoattack skill ktery je levny na manu ale na acid nebo treba jiny na manu narocny skill plati co jsem psal vyse
Přesně tak, AS má smysl stackovat pro nějaký skill, který držíš v jednom kuse.

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od fuxicek » 23.11.2012, 14:28 hod.

Chapu ze za zmacknuti, ktere trva pul vteriny mi protece vic many, to je pravda, nicmene jak pises pri dps 150k a vice to nijak neni poznat, nehlede na to, ze za to zmacknuti, ti to proste udela toho attacku vice a zpusobi to vetsi skody. Hergot nechtejte me nastvat, chci si prave koupit pox s AS a vy na me s timhle?

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od coyd » 23.11.2012, 15:05 hod.

chci si prave koupit pox s AS a vy na me s timhle
Samozrejme nikoho nechci odrazovat od jeho buildu nebo koupe itemu 0:-) jen jsem chtel trosku poteoretizovat. Kazdy at si hraje jak mu to vyhovuje a je podle nej nejlepsi. Ja osobne bych u ringu na ukor att speedu sel do rolu s vyssim int/CC/CHD ;)
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Uživatelský avatar
vyrostek
Wraith
Příspěvky:147
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vyrostek#2592

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od vyrostek » 23.11.2012, 15:38 hod.

Podobne jsem uvazoval u Skornu, ktery ma AS 1 a dmg na nem je pomerne levna. Dani za to je, ze musim mit pickup na 3 itemech, protoze zabak je mimo. Diky nemu dam acidem na one hit i ty moby, ktere bych pri zbrani s AS 1,4 a stejne DPS musel dat na 2x. Proste kdo chce pri farmeni davat co nejvic veci na jednu ranu pomoci mana narocnych skillu tak IMO dmg > CH > CD > AS.

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od coyd » 23.11.2012, 16:09 hod.

Jj nad skornem jsem taky uvazoval je super na brutalni dmg ale nechtel se mi pak dodatecne resit pickup radius a brat ho v podstate jako nutnost na aspon 3 itemech. Ale kazdopadne taky reseni
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od Nekronaut » 23.11.2012, 17:02 hod.

Já to samé. Nebýt radiusu, už bych ho asi měl. No možná ho stejně časem zkusím, v nejhorším se prodá...

saaajt18
Fallen Shaman
Příspěvky:60

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od saaajt18 » 23.11.2012, 21:09 hod.

coyd to popisal uplne presne ako to je pri wd a acid cloudu...ja to takto hram na HC so skornom ktory je aj tam dost lacny a pickup na 3 itemoch tiez nie je problem zohnat...pointa toho je ze so skornom co ma as 1 pri mane napr 850 stihnem dat acid cca 6krat za 6s a spravi mi to napr pri 5 moboch cca 3m dmg...ale ked budem mat jednorucku a pojdem na +% as a vyzeniem to na 2 aps /atack per sec/ tak tu istu manu vybacham za 3s ale nespravim ani 1,5m + dalej mam manu len na primary atack co je vacsinou single target a to je neporovnatelne pomalsie zabijanie hlavne vacsej skupiny mobov...aj som to testoval a so skornom mi to ide ovela rychlejsie pricom nemam ziadny +% as...s manou mam aj ted niekedy problem ked su tuhe elity...neviem si predstavit hrat acid build s rychlou jednoruckou /sacriface nehram na hc je to dost problem bez supportu :)/...ale zalezi od gearu...na sc to asi moc nemusite riesit :)

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od fuxicek » 24.11.2012, 08:47 hod.

porad mi unika pointa celeho pribehu, prece pokud mam vetsi damage, tak davam proste vetsi damage a to co by bez attack speedu spadlo na sest cloudu proste spadne na tri, jo neco jineho je na vyssi MP, tam bych problem s manou videl jako realny(tuzsi monstra), ale na mojem MP0 lezi vse drive nez mi mana dojde. a prece kdyz mam attack speed 2, tak ten damage otocim za vterinu dvakrat a davam vetsi dmg nez pri attack speedu jedna a pouze jednom damagi za vterinu, jinak skorn jsem zkousel taky, ale ubere mi tolik desitek tisic damage, ze jsem to nadobro zavrhl. a je tu samozrejme jedna podstatna vec a tou je regen many, pokud se toto zanedba tak je to spatne, uplne staci neco pres sto za vterinu a hraje se super.

jo ted mi to asi doslo o co tu jde, myslite to tak, kdyz budu porovnavat dva WD se stejnym ciselnym dmg, kdy jeden bude mit AS 1 a druhy AS 2, tak je na tom samozrejme lip ten s AS 1, mysleli jste to tak??

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od Nekronaut » 24.11.2012, 10:15 hod.

Ber to prostě tak, že na jedno kliknutí máš stejný dmg s +AS i bez něj.

saaajt18
Fallen Shaman
Příspěvky:60

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od saaajt18 » 24.11.2012, 10:40 hod.

fuxicek - tak nejak sme to mysleli...ale je to trosku zlozitejsie...vcera som napr robil vypocty /prakticke aj teoreticke/ konkretne na moju postavu so skornom v hc.../su tam obmedzenejsie zdroje a +% as sa tazko hlada/...a vyslo mi ze za jedno minutie many /tj 6 x acid cloud/ spravim 2 553 000 dmg do 5tich mobov, tj. 510 600 kazdemu z nich...pri rovnakom geare som skusal najlepsi mozny sword co by sa dal kupit za cenu skornu + co mozno najlepsie mojo /v hc je naozaj tazke kupit za rovnaku cenu tak kvalitnu jednorucku + mojo aby sa to aspon priblizovalo urovni skorna a tak som pridal skoro 2nasobok ceny/ a vyslo mi ze za rovnaky cas co je v mojom pripade 6s zakedy miniem manu so skornom spravim 1 932 000 do 5 mobov, tj 386 400 kazdemu z nich...bral som do uvahy len rychlost samotneho swordu co je 1,4 a teda za 6s spravim po zaokruhleni 8,5 utoku /so skornom 6 utokov co je logicke kedze ma rychlost atacku 1/...lenze pri mane 888 co mam mozem acid pouzit len 6x a teda 2,5 utoku musim urobit s primary skillom /pouzil som firebomb - roll the bones/...ak by sme chceli este zvysovat atack speed je to na ukor inych statov napr int alebo crity hit a crit dmg a vo vysledku by nam to dalo este mensi plosny dmg za jedno minutie many...cize mi vychadza aj podla cisiel aj podla pomerne dost hodin skusania a testovania skorna /aj inych obojruciek/ ze pomala zbran jasne prevysuje zbran rychlu...samozrejme je v tom vela faktorov ovplyvnujuce moje testovanie...hram hc a veci su tam vzacnejsie a vyber je ovela mensi ako v sc...dalej su to obmedzene zdroje...momentalne sa da spravit na hc gear za cca 3m s ktorym sa da v pohode farmit a prejst inferno...v sc za 3m sa da spravit gear na farmenie mp1...skusal som jedno aj druhe...velky rozdiel je aj napr v legendarnom moje thing off to deep...v hc zozenies len tazko a ked tak so smiesny dmg...na sc som zohnal za 350k mojo ktore sa na hc ani nepredava...atd...posledna vec je ako tu uz niekto pisal ze od urciteho dmg alebo dps straca toto co pisem realny zmysel pre farmenie mp1...ak mam napr 150k dps pri as 2 tak prakticky normal mobov davam one shot a teda sa mi oplati mat skor rychlejsiu zbran + % do as...lenze toto sa na hc dosiahnut "neda" :)...takto zdlllhavo to nejako vidim ja fuxicek...je toho este vela co by som mohol k tomu popisat ale nechcem nudit...pripravujem clanok ktory mozno desi aj uverejnim...

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od fuxicek » 24.11.2012, 10:43 hod.

ale s vyssim AS mam vyssi base damage, nevim nejak mi to vubec nedava smysl, ted jsem to zkousel a se speedem 1 mi vyjde 5 proudu na 1k many za sebou, ktere jsou hodne pomale a se speedem 2 mi vyjde proudu sest, ale monstra lezi za polovicni dobu, ponevac tu davku dostanou v polovicnim case. s vysokym AS je ta hra svizna, nikde se to nezadrhava, udelam prc sem prc tam a vsechno lezi na zemi, zatim co vy s AS1 plivnete acid do jednoho hloucku, ja uz mam hotove hloucky dva a pul, v tom vidim smysl AS a vnimam to jako prinos, ne jako zbytecnost.

saaajt18
Fallen Shaman
Příspěvky:60

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od saaajt18 » 24.11.2012, 10:43 hod.

nekronaut tvoje tvrdenie by bola pravda v 2 pripadoch...ak by bola nekonecna mana alebo naopak ak by si ziadnu nemal a pouzival len priamary atack...v skutocnosti sa to dost lisi ako uvadzam vyssie...mozno je to tazke pochopit a aj mne samotnemu to trvalo dlhsie ked som si to vsetko zratal na realne cisla a podla nich pochopil :) tym netvrdim ze som sa nemohol pomylil a mam bezvyhradnu pravdu :)

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od fuxicek » 24.11.2012, 10:47 hod.

saaajt mozna proto ze mam base dmg 220k mi to proste nedava smysl, respektive nic takoveho nepozoruju.

saaajt18
Fallen Shaman
Příspěvky:60

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od saaajt18 » 24.11.2012, 10:56 hod.

fuxicek - ako pisem je to dost tazke pochopit...a este k tomu ze si napisal regen many 100...to sa realne neda dosiahnut...ja ratam so zakladnym regenom many co je 45 za s /max 55+ ak zozeniem na moju ale v hc stym ani neratam radsej/...ak mas cca 1000 many tak so spedom 1 spravis 5,8 acidov /1 acid = 172many/ a so spedom 2 spravis tych istych 5,8 acidov ale za menej casu...resp za polovinu...ale nespravis 2x taku velku dmg...to je pointa celej story...ak chces napis mi /radsej do spravy nech nenudime/ min a max dmg jednorucky min a max dmg obojruky a ake mas staty pri kazdej jednotlivej zbrani...tj hlavne crit ch...crit dmg...as zbrane...+%as na veciach...inteligence...a kolko mas many pri kazdej zbrani...a ja ti lahko vyratam kolko priemerne spravis dmg pre jedneho alebo 5 mobov za rovnaky casovy usek...

edit...no o tom pisem fuxicek :) keby chodis vyssie mp videl by si ako to myslim aj realne :)

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od fuxicek » 24.11.2012, 11:06 hod.

nadelit tutez damage za polovicni cas v praxi znamena nadelovat v case vyssi damage, pozor na to, neco jineho to je pocitat na jednu manu a neco jineho to bude na hodinu hry, kdy ja projdu cely act 3 dvakrat a ty? nevim, a k vyssim MP- nehraju, protoze v tom nevidim smysl a dokud nebudu ty elitaky one shotovat budu hrat mp0. potom se mozna presunu na mp5.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od Kuki10 » 24.11.2012, 11:16 hod.

Juchuuu, WD lvl 60 a pujdu zkouset vase buildy.:-)
Ovsem musim neco nadropovat, WD budu hrat uplne bez AH, at mam nejakou zmenu.:-)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

saaajt18
Fallen Shaman
Příspěvky:60

Re: Projaxuv Guide 1.0.5 primarne mp5 a niz ;) (upraven)

Příspěvek od saaajt18 » 24.11.2012, 11:23 hod.

pre tvoj pripad kedy hras mp0 a mas 220k dps ci kolko tento priklad nema ziadny zmysel preto si to asi aj nepochopil alebo nechcel :) a neviem ako si dosiahol vysledku kde das rovnaku dmg za polovicny cas /"nadelit tutez damage za polovicni cas v praxi znamena nadelovat v case vyssi damage"/...ale asi si to myslel ze pri mp0 das vsetkych mobov one shot ci mas jednorucku alebo dvoj...a tym padom je jasne ze to naoko vyzera ze to davas 2x rychlejsie...ale skus si mp5 a uvidis ze to 2x tak rychlejsie nedas pretoze uz nedas one shot ziadneho moba...pri klasickom dps co hram ja cca 50k /standart pre HC/ prejdem 3ti act rychlejsie s dvojruckou ako s jednou...ale ako som pisal pre high dps sc wd toto nema vyznam a kazdy bude tvrdit - viac as = lepsie...to uz ale nie je nastastie moj problem :)

Odpovědět

Zpět na „Witch Doctor“