Exploding Palm

Bit
Doom Knight
Příspěvky:564
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ficek-2914
Bydliště:Turnov
Re: Exploding Palm

Příspěvek od Bit » 05.05.2014, 17:28 hod.

on podle mně reflect prošel brutálním nerfem páč už nedělá nikomu nic
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449

mdmT
Minion of Destruction
Příspěvky:874
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mdmT#2837

Re: Exploding Palm

Příspěvek od mdmT » 05.05.2014, 17:39 hod.

... našel jsem to na několika fórech, důvod je tento : No longer reflects a portion of incoming damage, Now reflects a fixed amount of damage per attack ... Tzn. je tam cap danej levelem monstra a druhem útoku, s tím souvisí,k že více zabrat dává několik rychlých úroků než jeden masivní ... při jednom masivním dostanu zpět jeden cap, při spoutě rychlých třeba několik capů po sobě ... jaká je výše a pod. jsem nenašel, ale každopádně toto je důvod a aktuální způsob výpočtu RD ...

EDIT - je to v patch notes k patchi 2.0.1 tzn. patch těsně před vydáním ros : např. zde : http://www.dslreports.com/forum/r290625 ... s-Now-Live

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Exploding Palm

Příspěvek od Antabus » 05.05.2014, 17:57 hod.

dík moc za odpovedi -myslím, že problem je objasněn :)

Odpovědět

Zpět na „Monk“