2.4.1 MONK

pan HU
Doom Knight
Příspěvky:453
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Poldinka#2370
Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od pan HU » 06.06.2016, 08:25 hod.

klasik19 píše:čau pánové, prosil bych znalce monka o přesná návod jak funguje sweeping wind = inner storm, konkrétně to stackování, které je tak životně důležité....pokud mě zasáhne potvora s melee range útokem, přicházím ihned o stack? díky za vysvětlení, na TX to padá všechno bez problému, ale na vyšší GR přicházím čast o stack a je to v háji, zřejmě tím , že potvory neumírají tak rychle, zasáhnou mě a tím pádem přicházím o stack.
TOHLE PROSÍM TAKY VYSVĚTLIT ... SE ŠPATNOU ANGLIČTINOU SI TO SÁM NEJSEM SCHOPEN NASTUDOVAT A V PODSTATĚ NEORZUMÍM PŘESNĚ FUNGOVÁNÍ TOHO SWK SETU V KOMBINACI SE SWEEPING WIND.

Mám totožný poznatek jako klasik19. na TX stacky nikdy nespadnou, na vyšších GR ano a to je problém. Taky mi přijde, že je nějaký bug když je na CoE zrovna cold cyklus ..nějak mi to rozhodí útoky nebo co ...jako bych v ten moment neměl DMG vůbec.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pold ... o/79394615
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od Glimmer Man » 06.06.2016, 08:48 hod.

EDIT: Jelikož jsem tu napsal něco, co bylo mylné, tak jsem to raději smazal, abych nikoho nezblbnul. ;)
Naposledy upravil(a) Glimmer Man dne 08.06.2016, 09:41 hod., celkem upraveno 1 x.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

duspes
Quill Rat
Příspěvky:25
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od duspes » 06.06.2016, 09:05 hod.

Přesně to vysvětlí Scav. Ale na to samé jsem se ho ptal, když mi pomáhal s monkem. S tím meele utokem jsem si to myslel taky. :-))
Zjednodušeně. Stack se spotřebovává se zakouzlením WoL. viz. 6set bonus +3000% DMG
Na TX je to na pohodu , protože potvory padaj na ránu a tím pádem nekouzlíš tak rychle po sobě a stačí se ti obnovovat stacky.

P.S. To s tím zabitím, jak píše Glimmer Man, na to možná má taky vliv, ale takhle podrobně jsem po tom taky nepátral.
Musíme počkat na nějakého monkofila :-)))

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od kaindra » 06.06.2016, 09:25 hod.

Ty stacky padaji, kdyz pobliz tebe se ochomejtaj mobove a lezou ti do cyclony, na TX se ani nepriblizi, na vyssi GR se rezes a v uzkych chodbach se ti tam pletou, proste hlavne to davat z dalky a nikoho si moc nepoustet k sobe a to je vicemene cely.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

pan HU
Doom Knight
Příspěvky:453
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Poldinka#2370
Bydliště:Praha

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od pan HU » 06.06.2016, 09:34 hod.

Tak to je dobrý, čekal jsem to složitější. Díky tomu co píšeš tím pádem ale odpadá DMG efekt u Sweeping wind, když si je stejně nepouštím k tělu ... je to tak ? čili nemusím dávat fire aspekt i na toto kouzlo a klidně tam hodím inner storm aby se více regeneroval spirit.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od kaindra » 06.06.2016, 09:41 hod.

HH tak nejaky "DMG" aspect u Sweepingu jsem nikdy neregistroval, protoze v porovnani se zvonama, co davaj desitky miliard (diky strickenu pak u RG i stovky) je to cislo naprosto zanedbatelny a navic ty potrebujes mit stacky na zvony.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

pan HU
Doom Knight
Příspěvky:453
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Poldinka#2370
Bydliště:Praha

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od pan HU » 06.06.2016, 11:07 hod.

Pak už jenom ta klasická pře, zda teď po úpravě ve 2.4.1. hrát Stricken nebo Powerfull ... zatím mám ten. A protože jsem v začátku, tak nenosím Zeis jako ti, co jsem občas potkal na publicu, ale mám tam jeden defenzivní šutr, abych pořád neležel.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů

Uživatelský avatar
wert
Wraith
Příspěvky:176
BattleTag:Scavenger#2939

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od wert » 07.06.2016, 13:59 hod.

to kaindra: to lezení mobek do cyklony je blbost, to nemá žádný vliv.

to pan HU : dmg sweepingu je nepodstatná, jde ti jen o stacky a o to aby byl aktivní (kvůli dmg redukci - 2p set bonus). Co se týká gemů - Zeis je základ, jestli chceš mít defenzivní gem tak ho dej místo Powerfullu/Strickenu.

Co se týká mechanismu stacků já to vidím takto:

Každý WoL spotřebuje 1 stack aby dal 6p set bonus 3000%. Stacky se ti obnovují 2 za sekundu pokud nedáváš damage - bonus z beltu Kyoshiro. Samotný sweeping wind trvá 6 sekund a obnoví se pokaždé když zasáhneš svým útokem nepřítele, který má melee attack. To znamená, že když útočíš na skupinu mobů, který maj element nebo ranged attack a sypeš jeden zvon za druhým stacky ti prostě dojdou - nemaj se jak regenerovat. A jak se dostaneš na 0 už musíš znovu aktivovat Sweeping Wind aby ti doplňoval stacky aspoň pásek.

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od kaindra » 08.06.2016, 07:51 hod.

to Wert: Je to presne obracene nez to pises, pokud davas rady, tak si to nejdriv zahraj nez tu sam zacnes teoretizovat. Hraju to na sezone a mam nahrano pres 100 hodin, GR80.
Lezeni mobek do cyklony MA vliv a to zasadni: A to ze skillu Sweeping Wind, ktery hned ze zacatku rika: Surround yourself in a vortex that continously deals 105% weapon damage to all enemis within 10 yards - takze SW dela dmg v okoli 10 yards kolem tebe + opasek Kyoshiro prave rika, ze dostavas stacky, pokud nedavas dmg. Jelikoz ti mobky lezou do cyklony (SW), ty udelujes dmg kolem sebe a tim padem nedostavas stacky.

Pokud nikoho nemas kolem sebe tak je uplne fuk, do ceho ty zvony davas, protoze diky rychlosti Torchi, ktera je obourucna, se ti stihne dobit stack, takze muzes to sazet permanentne nezavisle na tom, co proti tobe stoji a nikdy ti stacky nedojdou.

S dvema jednoruckama to nemam vyzkouseny, tam se to muze menit..
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

Uživatelský avatar
wert
Wraith
Příspěvky:176
BattleTag:Scavenger#2939

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od wert » 08.06.2016, 09:13 hod.

to kaindra: jo máš pravdu s tím beltem, takže sry. Faktem je, že jsem to netestoval, mám ho jen na farmu takže jsem to nijak nepitval.

pan HU
Doom Knight
Příspěvky:453
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Poldinka#2370
Bydliště:Praha

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od pan HU » 08.06.2016, 09:20 hod.

Díky za rady ... ještě tedy vyzkouším, zda je lepší mít 2hand v ruce a tu jednu wristu důležitou v kostce nebo zda bude lepší do rukou ty 2 wristy (na WoL a na +7 stacků). Ale to by musely padnout v A-verzi, což se nějak pořád neděje. Navíc 2hand Torch mám celkem luxusní.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od kaindra » 08.06.2016, 09:41 hod.

to Wert: jo OK, taky se ti omlouvam, ze jsem trosku vylitl
to pan HU: mno, co jsem se tak koukal, tak spis se to jede s Kyoshiru + druha je Crystal Fist, kvuli dalsi redukci dmg. Zatim mam jenom Ackovy Kyoshiru a nechce se mi utracet DB, ale podle me je to lepsi s jednoruckama, v GR je dost znat, kdyz chytnu speed pylon tudiz i attack speed a najednou ty zvony maj uplne jinou kadenci...
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

duspes
Quill Rat
Příspěvky:25
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od duspes » 13.06.2016, 11:13 hod.

Zdar momčičáci :-))
Tak jsem si říkal, že to už chápu, jak funguje SW. Pak kouknu na Youtube a jsem zase v loji. :-D

https://www.youtube.com/watch?v=xKxXozlg0cY
http://www.diablofans.com/builds/76343- ... h-los-gr70

Můžete mi vysvětlit jak to dělá, že má stále 10 stacků? Podle toho co psal kaindra, by mu měly ubývat ukrutným způsobem. Drží si stále 10, občas propad na 8 a šup hnedle na 10. Má na to takový vliv Obsidian?
P.S. Anglicky neumím, ve škole mě učili rusky :-). Z psaného textu jsem schopen něco vydedukovat, ale tohle je na mě moc. Takže klídek. ;)

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od hulkxxxl » 13.06.2016, 12:44 hod.

a není to tím že ten T rush je channeling skill (zmáčkneš a jedeš žádná klikačka)? tedy stack mu zmizí jen když to odpálí (6p bonus), pak stačí chvilka mimo monstra a díky opasku to má zpátky

kdyby jsi házel zvony tak jsi bez stacků raz dva když jsi mezi mobama to je jasný
Obrázek Obrázek

duspes
Quill Rat
Příspěvky:25
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od duspes » 13.06.2016, 13:31 hod.

Ahaaa, tak proto se při běhu stále modlí. :D
Já Tempest Rush nehrál, tak mě to zaujalo vzhledem ke zdejší diskusi ohledně stacků SW.
No jo, ale teď pro mě vyvstaly další otázky.
Jestli jsem to pochopil správně, tak vleze do riftu, nahodí SW, zmáčkne levé tlačítko myši s Tempest Rush a běží po mapě (modlí se).
Stacky neubývají a DMG dává jen SW. Ve chvili, kdy povolí a znovu klikne TempestRush tak díky runě Flurry udělí DMG TempestRush s využitím 6set bonusu a přijde o stack. Ale to mu nevadí, protože TempestRush nehází tak často a "mino" mobky se mu stacky rychle obnoví.
Spirit generator jsem pochopil, Blinding Flash + Laws of Seph.

Edit: Tak jsem si diskusi ještě jednou celou přečetl a snad konečně ty stacky u WoL a TR chápu.

Jen teda ještě vysvětlit, proč mu ve videu ty stacky neubývají, když se pohybuje více méně mezi mobkama. :?:
Naposledy upravil(a) duspes dne 13.06.2016, 14:29 hod., celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od hulkxxxl » 13.06.2016, 13:39 hod.

no ten tr když běháš a motáš holí taky má nějakou dmg ale fakt směšnou

hlavní je nabrat ty stacky aby jsi mohl dlouho běhat chce to zdroje, pak u elity uděláš bum znásobené 3000% bonusem ideálně si počkat ještě na správnej element u coe, kdysi jsem to hrával, ale to už je fakt nostalgie, mám pocit že to bejvala kombinace inna a swk setů
Obrázek Obrázek

duspes
Quill Rat
Příspěvky:25
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.4.1 MONK

Příspěvek od duspes » 13.06.2016, 14:42 hod.

Tak jsem narazil ještě na jedno video s komentářem ohledně stacku SW.
https://youtu.be/4BdEbjchdGw?t=3m30s
Může mi to, prosím, tady nějaká dobrá duše přeložit?

Díky

Edit: Tak mi to nedalo a ustrojil jsem monka. Od minulé sezony jsem s nim nehrál.
Nastakuju SW a vlezu mezi moby a ono se nic neděje, jen moby umíraj. Zkoušeno na T6 T8. TX bych tak neustál.
Pokud používám WoL a to fakt rychle po sobě, propad max o 2 stacky. Tady si nejsem jistý, jestli se 6set bonus aktivuje při každém použití WoL.

Odpovědět

Zpět na „Monk“