Stránka 1 z 1

Monk 2.4.2

Napsal: 07.07.2016, 08:42 hod.
od wert
Tady jsou zatím známé změny pro monka:

Blinding Flash - Crippling Light
- damage redukce oslepených nepřátel snížena ze 40% na 25%

Epiphany - Soothing Mist
- léčení redukováno o 60%, ze 40232 života za schopnost na 16093 života, množství bonusově vyléčeného života za health globe byl redukováno z 10% na 4%

Exploding Palm - Flesh is Weak
- damage bonus redukován z 20% na 15%

Inner Sanctuary - Forbidden Palace
- runa dále nezvyšuje damage, kterou nepřátelé obdrží uvnitř Inner Sanctuary

Mantra of Conviction
- damage pasivní vlastnosti skillu snížena z 10% na 8%
- damage aktivní vlasntostí skillu snížena z 20% na 16%
- runa Overawe: damage bonus snížen ze 16% na 12%

Re: Monk 2.4.2

Napsal: 07.07.2016, 09:10 hod.
od wert
Tak jsem trochu prozkoumal možnosti supporta a vypadá to na návrat LpS healera.

Prioritou by mělo být maxování Life per Second a Healing Globe Bonus.

Změnou oproti současnému je, že to bude opravdu čistej healer, bonusy k dmg chybí (IS, toxic gem)

LpS bonusy:

Mantra of Healing - Sustenance
21 457 + 7% z LpS bonusu (x2 - Inna 2p bonus)

Inner Sanctuary - Safe Heaven
35 779 + 7% LpS bonusu (při stání v placce)

Healing Globe bonusy:

Mantra of Healing - aktivní
štít 62 064 + 15% HGB (Healing Globe Bonus)

Cyclone Strike - Soothing Breeze
31 036 + 17% HGB

Epiphany - Soothing Mist
16 093 + 4% HGB

Gear zhruba takto http://ptr.d3planner.com/143776240, ring Band of Rue Chambers se dá nahradit Occulusem

Výhodou je, že na itemech mohou být oba bonusy současně. LpS na všem kromě zbraní, HGB na ringách, amu, botách, tělu, ramenách. Takže není až takovej problém mít 350 000 LpS (s moltenem) a 150 000 - 200 000 HGB.

Re: Monk 2.4.2

Napsal: 14.08.2019, 09:26 hod.
od osorek
V současné verzi hry takový mnich odvádí opravdu dobrou práci a myslím si, že tato strategie bude platit po dlouhou dobu, děkuji za velmi dobrý vývoj tohoto obtížného tématu!