Sentry - Mechanika na pozadí

Odpovědět
Brum
Doom Knight
Příspěvky:411
Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Brum » 29.10.2014, 11:17 hod.

Diky za rady, oba dva. O chest se ted snazim u Kadali, u luku jsem rerolloval tusim vitalitu na +10% dmg. Nic lepsiho jsem bohuzel neucraftil, a to uz budu velice blizko krafu 100 luku, protoze nejen že se již dlouho trápím s modrým materiálem, ale došel mi ted aktuálně i bílý materiál, kterýho jsem měl fakt hodně...

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 29.10.2014, 11:31 hod.

máš recht vychází mi to líp s tím coldem, tak to dneska skusím testnout element mám jen taky na bracerech (po ripu nemám soj)

ukazovalo to o 1mil dps víc v těch 30 sekundách

jo taky jsem měl asi 5000 bílého a už jsem začal žebrat, ten craft luku leze do peněz ehm teda do matroše, ale už jsem měl víckrát kliku asi, za cca 20 pokusů jsem udělal schopné kousky
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 29.10.2014, 11:43 hod.

Já jsem na cca 100 craftech luku a mám ten co mám. Už je slušný, ale mohl by být ještě lepší, zase časem. Už takhle jsem vypotřeboval 3 Gifty (jak jsem vždy jel po sériích kdy jsem měl materiál a pak vyměnil za lepší kus).
Ty máš v podstatě úplně srovnatelný roll po 20 pokusech co já po těch 100.

Materiál mi dochází permanentně všechen. Jak goldů a leg. materiálu je dost, tak pak dochází obyč materiál. Aktuálně už mám znovu nějaký bílý matroš a nemám vůbec žádné žlutý (včera jsem jen tak narychlo spotřeboval 4tis. žlutého na rerollu nového kousku armoru a ten se navíc ještě ani nepovedl, na příliš vysoké částce jsem to vzdal a bude nový kousek, zase o tolik lepší ten kousek nebyl abych se spokojil se 14% sentry).

V tomhle je aspoň dobré hrát DH, moc nebrzdí sbírání všeho materiálu (a sbírám teď úplně všechno, tedy během riftu většinou jdu do města).

George
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od George » 02.11.2014, 10:03 hod.

Zdravim - Mloku vidim, ze mas poradny prehled, tak mi to neda a zeptam se...

Kam dale posunou mojeho SC DH - zkousel jsem hodne variant (fire / lighting / BP 4,15) a stejne jsem zakotvil na stavjicim, ktery mi prijde nejlepsi, kdy uz praticky neni co vylepsovat (krome maximalnich rollu na itemech, i kdyz uz tak mam vetsinu skoro max). Proste jsem schopny v parte chodit efetivne GR40-50 (solo 40), nicmene mam pocit, ze proste uz neni kam dale... proto jsem zacal pred 14 dny HC, kde je to zase samozrejme o necem jinem.

Uvitam kazdou radu kam dale, proste me to presatlo nejak bavit, GR 45+ jsou ciste o stesti rollu mapy a o zebricky mi fakt nejde i kdyz me plno lidi hecuje at zkousim co nejvyssi, ze to padne :D
Naposledy upravil(a) George dne 02.11.2014, 12:54 hod., celkem upraveno 1 x.

Barbis
Fallen Shaman
Příspěvky:60
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Barbis#2592

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Barbis » 02.11.2014, 11:48 hod.

Mam misto 20%fire na amuletu udelat diru? Popripade co tam strcit. Dekuji.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/barb ... ero/492222

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 02.11.2014, 18:17 hod.

*****LSD*****:
Pro zásadnější změnu pro dobře postavený 4,15 breakpoint bys potřeboval o hodně lepší TaT (48+). S těmi co máš smůla. Bez nich můžeš ladit jen v rámci rollů. Nějaké rezervy tam jsou, třeba na botech dát buď multishot nebo EA (při tolik cold dmg to bude +- nastejno na 2,84 jestli multishot nebo EA).

Pro sólo GR dostat se opravdu vysoku je nutné hrát slow ball build. Ten ovšem ne každému sedí (mě ten styl vůbec nesedí) a navíc je dost těžký na hraní. S cold/fire rocket se dá tak na 44-45 max. I tam ale pouze s perfekt gearem (perfektní rolly) + opravdu mraky pokusů na dobrý roll GR. S tím co máš bys ale už minimálně 42 dát mohl, i když i tam to bude chtít dost pokusů. Já jsem byl blízko k úspěchu na GR42 a mám dmg mírně nižší, ale ne o moc, když bys dal unity místo SoJe (což je otázka, někdo hraje GR42+ už bez unity na max dmg s tím, že cokoliv one hit kill; mně se hraje lépe GR42 ještě pořád s unity).

Mám trošku jiný přístup. Jsem na tom aktuálně hodně podobně s gearem. A já tomu říkám startovní gear se kterým už mi to slušně baví a který budu postupně zlepšovat. Teď už to tedy jde hodně pomalu, ale to vždy když už to je ze slušného základu. Aktuálně točím pořád dokola Quivery a vypadá to, že to bude na dlouho. Jsem na asi 20 kouskách Rucksacků a pořád ani jeden perfektní; chci variantu s vit i varaintu s CDR. Variantu s vit tedy už jednu mám, ale o hodně horší roll než nosím (o 3,2% nižší dmg), takže mi lépe vychází nosit ten s jedním špatným statem a perfektní zbytek než ten s vit s horšším roolem. A místo toho nosím helmu s vit, kde ztrácím jen 2,5% na druhou se skill dmg.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od McT » 03.11.2014, 10:56 hod.

Chtěl bych se blbě zeptat, v prvním listu jsou výstřeli za 30sec.

BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA - tj. za sekundu 3,3 střel
BP 4,15 = 150 střel = 14xCA, 36x MS, 100x EA - tj. za sekundu 5střel

Nebo jsem to špatně pochopil a těch 150 střel je pouze z jedné sentry?
Pokud jsem to správně pochopil tak kolik tak nějak v průměru dává jedna sentry dmg? Někde jsem viděl že jste psali cca 90-100m, nebo je to víc?

Pokud je tomu tak, tak Mloku ten DH musí přeci dávat tak o 2-3 víc DMG než wizard ne?:-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 03.11.2014, 11:11 hod.

Pochopil jsi to správně, je to jak píšeš a dmg pro jednu sentry je pak kolem těch 100m (aktálně jsem na 116m a s perfektním gearem je to ještě více).

Dmg s Wiz. je obtížné srovnávat. Na jednom místě pokud má DH venku všechny sentry, tak v tu chvíli dmg dává o hodně větší než Wiz. Jenže to má několik ale:
- sentry má 4-4,6s cooldown (dle toho kdo má kolik CDR, uvedl jsem reálné rozmezí jak se to hraje), takže to chvíli trvá než položíš všechny sentry a to je pro jedno místo
- sentry nemohou být na více mistech najednou, Wiz. postupně nahodí intinite DoT na mnohem více mobů
- proto také single target má DH o hodně vyšší dmg než Wiz. a na vysokém GR tam kde s Wiz. dávám RG 5 minut, tak s DH to trvá kolem 2 minutu, tedy méně než polovinu času
- během riftu ale tím, že Wiz. dokáže dávat dmg pro velké množství mobů najednou je Wiz. mírně rychlejší (oproti frost/fire rocket buildu)

A přesně kvůli všem těm důvodům exceluje DH v trialu. V trialu má čas předem položit všechny sentry a monstra jsou všechna v prostoru co pokryjí.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Cartman » 03.11.2014, 11:42 hod.

Jak ze se hraje to dh? Se nahodi sentry a ty maj sanci diky pasivce? Ze vystreli strely co mam v barech a ja je defacto sam za sebe nepozivam a jen se schovavam? V dh mam tezkej gulas ; )-

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 03.11.2014, 12:14 hod.

S full m6 setem střílí jen hatred spendery obvykle se používají 3.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Gepi
Fallen Shaman
Příspěvky:98
BattleTag:Gepi#1756
Bydliště:Kladno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Gepi » 03.11.2014, 12:15 hod.

No skoro jo ;-) není to pasivkou ale marauder setem... A celý to je o dobrém umisťování sentry a vyhýbání se. Pak se hraje slow Ball lightning a tam už to je víc než jen umisťování sentry tam střílís i ty sám plus vyhýbání a snaha udržet smoke screen a házet MfD a starat se o zdroje...
Obrázek

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Cartman » 03.11.2014, 12:57 hod.

Tak jo, diky, ted uz v nem mam jasno. A nema nejakou pasivku stejne jeste? Ze strili raketky a zaroven je tam ta sance? Nebo neco podobnyho, koukl bych se na stranky, ale sem rad, ze mi jde forum na mobilu : ))

Barbis
Fallen Shaman
Příspěvky:60
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Barbis#2592

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Barbis » 03.11.2014, 17:08 hod.

Total Single Sentry Damage over 30 seconds:
4,922,305,899
Single Sentry DPS:
164,076,863

Je to brano bez Gemu. Ty jsem tam nezakrizkoval. Je to dobre?

Barbis
Fallen Shaman
Příspěvky:60
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Barbis#2592

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Barbis » 03.11.2014, 17:16 hod.

Tak oprava, ja tam mel zaskrtano elitky, chiled, 10yards.

Total Single Sentry Damage over 30 seconds:
3,704,180,178
Single Sentry DPS:
123,472,673

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od McT » 06.11.2014, 09:20 hod.

Přesouvám jsme z dovolením z fora DH sentry build (snad to také někomu lehce pomůže) :-)

Zde jsem našel nějaké odkazy. Pokud je to na nic tak e omlouvám za spam. Hlavně ten první odkaz mě přijde, celkem zajímavý.
http://diablo.mercwear.com/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 09:59 hod.

Použitelné je obojí, ale je to už zbytečné od té doby co existuje ten nový kalkulátor s importem postav, který umí vše v jednom
http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/

A ten je čím dál lepší. Autor na něm pořád hodně maká a doplňuje. Už je tam aktuálně úplně vše co lze najít jinde (jinde ovšem jednotlivě na více místech nebo zase něco bez importu postavy, tady to je vše pohromadě i s importem) a už i dost věcí navíc.

Autor zapracuje na můj podnět nakonec (nejdříve se mu nechtělo, že to bude moc práce) i správný výpočet Toxinu a Painu pro více sentry. Pro jednu sentry vše počítá už správně. Pro Pain a Toxin je ale velmi důležité srovnání pro více sentry (tedy minimálně pro vyšší GR, pro T6 to tak potřeba není, protože po většinu času na jednoho moba útočí pouze 1 sentry), protože jejich DoTky se projeví pouze jednou.
Když se srovnává pouze pro 1 sentry, tak to pak Toxin a Pain děsně nadhodnocuje pro reálné použití na vyšších GR, kde je pořád venku více sentry.
A zatím pro více sentry byl zjednodušený výpočet, kde to jen vynásobilo počtem, což bylo špatně, protože to započítalo všechny DoTky x krát (dle počtu sentry) a ty se mají počítat pouze jednou.
Tohle zatím ale stejně žádný jiný kalkulátor neumí, takže až to zapracuje, tak to bude další věc co bude umět navíc.

Tedy aktuálně je to jediný potřebný odkaz, kde se zjistí všechno včetně breakpointu (a ohledně breakpointu toho umí opravdu hodně).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od McT » 06.11.2014, 10:04 hod.

Pěkné, akorát jsem to zkoušel a tvůj profil se mi nějak nechce načíst :-/

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 10:08 hod.

Vybral jsi EU? Předvolené je US. Teď jsem zkusil a načetl se bez problémů.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od McT » 06.11.2014, 10:11 hod.

Vybrané jsem to měl a zkusil jsem to ted a už to jde, tak nevím kde byla chyba :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 10:15 hod.

Jediná škoda je, že to neumí importovat stav paragon bodů. To ale není chyba kalkulátoru, nenabízí to API Bliz. přes které to načítá. Stačí ale zadat ty 4 skupiny (ATS, CDR, ChC, ChD). Dex to načte už s paragon body, protože to vrací API správně v celkové hodnotě dex pro postavu.

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“