Trial

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Trial

Příspěvek od Mlok » 12.11.2014, 10:50 hod.

Bez Vaultu je to horší. SS stojí moc discpline a neumožní hrát tak agresivně (dostat se častěji přes menší až střední skupiny mobů). A když nemůžeš mít perma SS jako u slow ball buildu...

Dávat sentry dopředu je dobré a je to potřeba dělat. Ale samo o sobě nedostatečné. Když se dostanu přes menší až střední skupinku, tak pak často dokážu dát dohromady s další skupinou a střílet na dvě (na co by jen sentry dopředu nestačila). Sem tam se mi stane, že to přeženu a buď musím zpět přes tu první skupinu nebo se to někdy ani už nepodaří (když je skupina větší, tak mi dojde discipline) a umřu.
Dokud jsem ale nezačal hrát takhle agresivně, tak jsem na GR42 nestíhal limit o hodně a k úspěchu bylo hodně daleko. Teď jsem sice zatím pořád GR42 nedal, ale už se blížím.

A ještě je to o minimalizaci Vaultu. Tzn. když jdu přes skupinu lehkých mobů, tak to střídat a během a Vaultovat jen tam kde to je nutné. Tedy abych za skupinou měl co nejvíce discipline.

Já mám Vault naopak hodně rád a když vlezu na Wiz, tak teď nadávám na teleport.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Trial

Příspěvek od Mlok » 02.01.2015, 11:56 hod.

Mám tu nějaké nové poznatky ohledně live i PTR.

Pro aktuální stav na PTR pro CA variantu buildu je lepší hrát jiné gemy než teď na live. Enforcer, který se hrál ve frost/fire buildu vždy je na PTR už dost slabý (jak hodně dmg je self cast, takže posilovat sentry nemá takový význam).
Nově má větší význam Zeis (pro self cast se snáze drží vzdálenost než pro sentry) a pak do hry vstupuje Taeguk.

Já se zaměřoval teď hlavně na trial, protože samotné nové provedení DH mi vůbec nebaví a hrát ho nejspíš běžně vůbec nebudu. Na trial ale bude potřeba (Wiz. bude určitě pořád slabá v trialu), takže ověřuju, zda na PTR budu schopný s poměrně malými změnami DH dávat aspoň stejné nebo vyšší klíče než na live. Kdyby totiž ne, tak bych před patchem dělal zásobu klíčů.

A zatím to vypadá dobře, zatím jsem nahodil ancient Arcane barb, M6 rukavice. Zatím jsem neměl ještě Prider's fall (na live jsem už nafarmil den před testováním, ale ještě se mi nepřevedla na PTR, zkusím znovu až se mi převede), což je značná ztráta RCR.
A i tak jsem dával klíče na GR42 a limitem je nedostatek hatred (tedy s Prider's fall to bude o hodně lepší).

A neměl jsem ještě připravený Taegok a ani nevyhodil Enforcer. Takže s gemy to bude také lepší a půjde trochu výše.

Protože jsem ale chtěl testnout už Taegok, tak mi napadlo, co to zkusit do trialu na live a byl jsem děsně překvapený.

Se Zeis + Enforcer + Trapped jsem se svojím frost/fire buildem dával solo stabilně GR43 klíče a občas GR44 klíč a nepovedl se mi ani jeden GR46 klíč. Hrál jsem jako většina jak tu byl i odkaz na video.

A teď s Taegukem jsem dal 5 z 10 klíčů na GR44 a jeden na GR45. Tedy je to mírně lepší, což mi opravdu překvapilo. Taeguk přišel místo Zeis a zcela změněna strategie trialu. Převzal jsem strategii jak se to hraje se slow ball buildem. Stojí se vlevo od healing well, sentry se hází jako na obrázku
http://tinyurl.com/mttajoy
Pro slow ball se hraje vždy Polar station. Já testoval obojí. Tedy jak nechat Spitfire turet pro větší dmg, tak Polar station. A Polar station je jasně lepší i přes mírnou ztrátu dmg. Při stání zjistí, že je možné stát na místě a umře se jen sem tam (skákací potvory skáčou většinou ne přímo na mě a hned se vrací).
Se spitfire turet se umírá už více, to skáčou více přímo na mě.
A na pohyb není moc čas, když je nutné se starat o nastackování Taegoku. V tomto případě nepůjde ani použít makro, protože je nutné stackovat nerovnoměrně (tedy někdy rychle, někdy pomalu, dle toho jak se obnovuje hatred a pokládají sentry).

Taeguk zhruba vyrovná Zeis. Taeguk má bonus sice aditivní (Zeis multiplikativní), ale zase Zeis se ne pořád drží na 50+ yardů (dost často to klesá na 40 yardů i při optimálním hraní trialu). Umístění sentry jako je na obrázku dmg navýší a to tím, že začnou střílet dříve a také se nikdy nestane, že něco uteče mimo dosah. A to bohatě stačí na ztrátu dmg za Polar station. Plus s polar station se drží moby více na jednom místě a více se projeví AoE spenderů.

U toho jsem si současně vyzkoušel jaký opruz je Taeguk.

Jen doufám, že na PTR půjde udržet Taeguk. Na live to řeším pomocí EA, které stojí o hodně méně hatred a i tak to vychází akorát (abych stihnul nastackovat na max na vlny 42+, tak na začátku nastackuju rychle a hned použiju healing well; ta se do 43+ vlny stačí obnovit, takže je k dispozici když je třeba). Na druhou stranu na trial na PTR se to bude stavět na maximum RCR, takže to snad vyjde.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Trial

Příspěvek od Brum » 30.01.2015, 10:21 hod.

Můžu se zeptat, co špatně delam při trialech? cold CA udělam GR 44 (resp. jsem to nestihl o 5 vterin). Ale trial mam max 42.

Fire Multishot build:
Bait the trap
Polar Station
Punishment
Wolf Companion
Focus
Arsenal

Pasivky jsou: Ballistics, Steady Aim, CtW, CE

Gear, ten co mám teď na sobě. Místo gemu powerful, pain enhancer. Bohužel nemám srovnatelný neck s +fire. Kolik já jich vyhodil...

Stojím dole vlevo od wellu. Jedna Sentry nad dirou uprostred, aby to sbirala. 4 dalsí v řadě kolem wellu dole.

Očividně mi něco nedochází.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Trial

Příspěvek od Mlok » 30.01.2015, 10:47 hod.

- v první řadě nepoužívej na trial MS, ale také Maelstrom (i s MS půjde solo trial výrazně výše než 42, ale je to tak 3-4 lvl horší než Maelstrem, tedy nemá smysl se touhle variantou zabývat; je ale pravda, že nemám fire Trag'Oul Coils, takže je možné, že by se MS varianta trošku přiblížila, ale pořád bude určitě horší)
- pasivky ok
- bracery potřebuješ Trag'Oul Coils (zkoušel jsem více i Reapers a jsou horší i při trialu ve dvou, kde mi globy může suport char sbírat, solo není co řešit, tam jednoznačně Trag'Oul Coils) a je potřeba se je naučit správně používat (tedy načasovat studnu na ten správný okamžik + mít ve chvíli použití studny jak spotřebováno hatred, tak v cooldown oba skilly, abys maximalizoval přínos Trag'Oul Coils)
- Polar station určitě více kousků přímo do mobů (a co nejlépe je rozmístit, abys pokryl maximum území, kde moby většinu času jsou), jedna je na trapped a CtW málo, navýšení fungování trapped a CtW je daleko větší přínos než ztráta bonusu Zeisu pro další 1-2 sentry (já používám 3 sentry nahoru u mobů a jen dvě úplně dolu pro maximalizaci Zeis bonusu; ty dvě pak úplně dolu až pod studnu, Maelstrem teď má obrovský dostřel, takže prostě jistota max bonusu Zeisu)
- stojíš správně, to je nejlepší pozice (testoval jsem všechno možné)
- Pain enhancer určitě nepoužívej; nejlepší je použít 20% cold a nevzít třetí gem vůbec, pokud nemáš takový vhodný amulet, tak pak použij Enforcer

A pak je to celé o co nejlepší práci s hatred managementem a časováním (skilly na doplnění hatred používat ve správnou chvíli, jde i o správné střídání a současně tak, abys to dobře načasoval dohromady pro Trag'Oul Coils). Není to tak jednoduché jak to na první pohled vypadá. Když jsem unavený, tak hned dávám nižší klíče jak to hraju hůře. A samozřejmě si také pohlídat, abys na konci při vyšších vlnách měl pořád venku všech 5 sentry.
V tom je i rozhodování kdy vystřílet hatred rychle vše najednou a získat tak danou vyšší vlnu rychle (což znamená vyšší klíč nebo skok o více vln) nebo někdy naopak ji hrát déle až s rizikem že ji téměř nestihneš ale zase s tím, že po dané vlně začínám na plném hatred.

Narozdíl od předchozího patche, kde to bylo pouze o gearu a správném rozestavení, tak teď je potřeba i aby to hráč dobře zahrál a je na tom hodně co zkazit.

Kromě Reaperes jsem zkoušel ještě i Blood Vengeance místo Steady aim. Ale solo je to malinko horší varianta (ale také se dá použít), takže jsem se vrátil k Steady aim. V týmu ve dvou už to bylo mírně lepší hrát Blood Vengeance (a pořád lepší použít Trag'Oul Coils). Steady aim ve dvou se suport charem má menší přínos, jak je daleko více aditivních buffů a navíc mi supoert sbírá globy průběžně.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Trial

Příspěvek od Brum » 30.01.2015, 13:34 hod.

Super díky za radu. mám téměř ideální BT amulet s cold dmg, tak to bude super.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Trial

Příspěvek od Demogorgon » 31.01.2015, 19:17 hod.

Tak jsem se už dovybavil DH Rucksackem. Ale když to tak zkouknu, tak ten gear nemám vůbec kdo ví jak dobrý. Zkusil jsem trial a nic moc.. já to s ním prostě neumím :( . Gemy jsem měl Zeis a Pain. Styl hraní je docela zajímavý, zvyklý jsem ale na Wizarda :( .

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Trial

Příspěvek od Mlok » 31.01.2015, 22:21 hod.

Priders fall je nutnost, bez té to nepůjde. To je strašná ztráta RCR. Ta ti pak pomůže hodně a zase tolik času to není ji získat z A3 cache. Nemusíš řešit žádnou perfekt.
A pak jestli máš materiál, tak AB zkus bez vitality s RCR. To je dalších 10%, což pomůže hodně.

Na rukavicích pak rerollni IAS na RCR nebo ChD (ideálně to chce obojí, ale to už je na jiné rukavice).

Rucksack máš také bez RCR, ale tam bych to neřešil, to je na déle a na klíče pro Wiz. to bude stačit i bez toho.

Celkově s Priders fall ti chybí strašně moc RCR, takže je jasné, že to jde blbě.

A cvik to chce také, ale to přijde po pár trialech.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Trial

Příspěvek od Demogorgon » 31.01.2015, 23:12 hod.

Ok, díky moc za rady.
Materiál na AB bohužel téměř nemám, ten co mám jsem měl štěstí, že to byl první pokus a hned alespoň tohle :D . Ale je fakt, že ten RCR chybí.

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Trial

Příspěvek od Gold Eagle » 01.02.2015, 14:51 hod.

Tak a jdeme farmit tu helmu z A3, ale nerad se budu loučit s Marauders ancient kebulí co nyní mám. :cry:

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Trial

Příspěvek od McT » 04.02.2015, 07:37 hod.

Včera se nám podařilo dát ve dvojici i trojici rank 54. Sestava byla DH, Crus a pak WD.
Pasivky jsem měl CtW, blood vengeance, CE a Ambush. Na HF amuletu grenadier. Rad bych tam dal i steady aim nebo archery ale nevím místo čeho :-) Byla to možná náhoda, dneska budete dále zkoušet :-) jen s Crusaderem, se nám to pak už nepodařilo. Ale zkoušel jsem pak jiné věci a skilly, vyhodit blood vengeance, nemít hatred generátor, jiný prsten atd...

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“