DH 2.4 - UE

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 11.11.2015, 08:33 hod.

Založím na to samostatné téma, ať obecné téma o 2.4 není plné jen informací o UE setu.

Začal jsem to tímto příspěvkem v sekci obecné info o 2.4
https://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 77#p297258

Redukce cooldownu Vengeance bude na zbrani a to konkrétně:
"Dawn's info
P4_ItemPassive_Unique_Ring_023: Reduce the cooldown of Vengeance by {c_magic}[{VALUE1}*100]%{/c_magic}."
Tzn. Dawn půjde do kostky, snížit výrazně cooldown Vengeance bude daleko větší bonus než aditivní bonus Calamity. Calamity v kostce se mi nikdy nelíbila, oproti jiným charům, kde šlo použít Furnace to bylo hodně slabé. Takže konečně rozumné využití weapon slotu v kostce.

Teď k tomu bude otázka, jaký item bude
"P4_ItemPassive_Unique_Ring_041: Vengeance gains the effect of the Dark Heart rune."
Doufám, že to budou bracery a ne pásek. Raději bych měl pořád dmg z WH než navyšovat redukci dmg (35% bracery + 50% Vengeance). A Reapers také nebudou potřeba (ty hraju na nižší GR a TX, kde nepotřebuju 35% redukcni dmg), protože dostatek hatred zcela zajistí Sethe.

A další otázkou je jak moc velká cooldown redukce bude na Dawn. A tedy jestli bude potřeba ještě použít Obsidian nebo ne. Spíš si ale myslím, že to potřeba bude. I kdyby redukce byla 40-50s, tak to pořád s decentím CDR nebude stačit. To by bylo 90s-50s=40s. A k tomu dejme tomu 21% CDR, takže 31,6s (nebo více, když redukce nebude ani těch 50s).

A přijde mi lepší mít perma Vengeance než CoE + ani ne 50% času Vengeance.

V případě použití Obsidianu je otázkou, zda by pořád bylo možné ponechat Companion. Jestli by se pak stíhalo včas redukovat obojí a nenarušilo to perma Vengeance.
Určitě zkusím i variantu vyhodit Companion, tedy dát Vengeance místo Companion. Tak bych mohl ponechat i Vanishing Powder. Ten by už měl cooldown pod 5s, což by neměl být problém, aby Obsidian stíhal současně s Vengeance redukovat obojí.

Zatím se mi to hodně líbí, uvidíme jak to nakonec dopadne na live. Raději bych hrál UE než M6. M6 mi dříve bavilo. S přidáním FaR to je ale už horší, to už začíná být přehnaná klikačka, když se musí pořád házet sentry a současně ještě zajišťovat FaR. Dříve když se hodila sentry a hned následoval multishot nebo CA, tak to bylo ještě ok.

Edit:
A změna bonusu UE:
"Gain 50% (up from 20% damage reduction and deal 50% (up from 20%) increased damage for 5 seconds if no enemy is within 10 yards of you"
To je docela velký bonus, protože je to multiplikativní bonus. Tzn. je to zvýšení ze 120% na 150% -> 25% navýšení dmg. A k tomu prodloužení na 5s. To ale nebylo ani nutné, stejně nikdy nebylo možné stát delší dobu blízko mobů.

Tím to už trochu dotáhne dmg M6.
- U6 mělo max dmg 1560% (81 discipline + 20% multiplikativní bonus UE)
- U6 bude mít max dmg 1973%
- nový nástřel M6 má v ideální situaci dmg> self cast 5x 400% + 100% a k tomu sentry 5x 200% = 3100%, což je téměř 2x tolik co UE (proto se mi to zdálo, že to bude moc a bude ještě nerf na PTR)

Tzn. UE bude na tom skoro stejně jako je self cast M6 (M6 tedy bude mít navíc dmg ze sentry). Čísla se mohou samozřejmě ještě změnit. Já si myslím, že tenhle nástřel je tak akorát, protože UE bude mít spoustu jiných výhod oproti M6 (něco už jsem psal v obecném vláknu k 2.4 u příspěvku k M6).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 12.11.2015, 16:12 hod.

"P4_ItemPassive_Unique_Ring_041: Vengeance gains the effect of the Dark Heart rune."
Tak nakonec ani pásek, ani bracery, ale helma. To mi nejdříve trochu zklamalo, že to nepůjde použít (RoRG varianta nic neřeší) kvůli ztrátě Cindecoatu, ale nejspíš půjde docela dobře:

Teď ve 2.3 se Cindercoatem to mám takto:
- 48% RCR Yang's
- 8% RCR shoulders
- 30% RCR Cinder
- 10% RCR paragon
0.52 * 0.92 * 0.7 * 0.9 = 0.3

Mám 3APS MS -> 75 hatred/s *0.3 = 22.5 hatred/s
Mám 5hatred/s regeneraci -> výsledná spotřeba 17.5 hatred/s při spamu MS

A teď bez Cinderu s +10hatred/s za Seethe:
0.52 * 0.92 * 0.9 = 0.3

Mám 3APS MS -> 75 hatred/s *0.43 = 32.3 hatred/s
Budu mít 15hatres/s regeneration -> 17.3 hatred/s MS

Takže při spamování MS to vychází stejně, zato regeneraci hatred mimo spamování hatred bude mnohem lepší.

A zůstane možnost použít WH i Wraps of Clarity. K tomu do kostky Obsidian pro perma Vengeance.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 13.11.2015, 14:48 hod.

První testy U6:
- mám už helmu pro Vengeance 50% redukci a používám v kostce
- perma Vengeance je bez problémů s Obsidianem, ale žádná velká rezerva tam není, tzn. nepůjde použít druhý skill s velkým cooldownem
- zatím mám další skill companion s 20% AR a používám pasivně pro větší tougness
- testuju teď na notebooku, kde to běží blbě + ještě velký ping na US server, dohromady se to hraje hodně blbě, protože testuju zatím s velkou tougness (půjde to poladit do větší dmg s menší tougness)
- i s Obsidianem (bez unity) tougness 128mil., jsem docela čuměl jak to šlo snadno vysoko (ono se to nasčítá 50% za UE, 50% Vengeance, 35% bracery + dva defense skilly + už mám na dost itemech navýšený main stat za gemy)
- hatred stačí s perma Vengeance, dochází pouze sem tam u elitek a u RG, ale to jen proto, že jak hraju s vysokou tougness, tak nemusím zatím téměř vůbec se snažit uhýbat (až to bude na vyšších GR s větším uhýbáním, tak bude hatred pořád dost)
- když už hatred sem tam dojde, tak generárot +15hatred/s obnový hatred strašně rychle
- použil jsem ještě i přepracovanou Thrill of the Hunt, takže se vše pak hezky zpomaluje
- už by nebylo nutné použít Iceblink a chtělo by Stricken, ale ten nemám z live nalevelovaný (protože NS)

Chybí mi nový toulec se 75-100% na MS, což je velká ztráta dmg. Ten to zase posune dále.

Zatím GR63 hodně blbý roll za 10 minut + jak hraju na tom notebooku, tak to dle toho vypadá (bída s nouzí). Zkusím ještě výše, ale chtělo by to dropnout nový roll DML pro MS bonus.

Už jsem ale dropnul nově použitelný rucksack, takže budu moct testnout M6. Zatím v MS variantě. Sice jsem dropnul Manticoru, ale neáčková verze a blbý roll. S tím to nemá cenu testovat s CA.

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Naliim » 13.11.2015, 14:53 hod.

Ty toulce me mrzí. Podařilo se mě zíksat jak DML tak BR v ačkových verzích se super rolem :( Takto pojedu zase znova! BTW jak se ti zda novy koncept UE setu? Krom toho co jsi napsal nějaká "pocitová" záležitost?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 13.11.2015, 15:24 hod.

UE se mi líbí. Rád hraju buildy, které nejsou příliš překombinované. Takže se mi i líbí ta varianta, kterou jsem začal testovat, tedy s Companion jako defense (kde pak používám jen generátor + MS + Vengeance + Vault). Půjde použít i Wolf, ale s tím, že se bude používat jen občas. Zrovna ale třeba u RG, kde se hodí dmg boost nejvíce, tak tam to Obsidian lépe stíhá, takže tam půjde i Wolf použít.

Teď jsem dal GR64, půjde to výše. Stále bez toulce. RG na GR64 byl pořád pod minutu (neměřil jsem, jen odhad).

Oproti tomu M6 jsem jen zkusil sestavit a tam to je potřeba nějak dál gearem pořešit, strašně malá tougness oproti UE. Bude potřeba zřejmě použít pásek na redukci dmg (zatím nemám).

A už se mi nelíbí stejně moc na hraní, takže se budu zatím více zabývat UE. U M6 už je to na můj vkus řešit současně sentry a perma Vengeance a FaR. Dříve to bylo jen sentry a nebyl ani FaR, ani Vengeance, tak to bylo dobré (pro můj vkus).

Otázkou je, jestli ale bude ten dmg boost stačit u UE. Jak to mám, tak to půjde tak někam na GR70. Když se přidá toulec, tak to bude cca +3-4GR za ten boost dmg.

A další velký boost dmg už není kde udělat. Ještě zůstavají testnout varianty bez Obsidianu a s CoE. Je možné, že to vyjde o malinko lépe (a třeba taky hůře), ale rozdíly nebudou nijak zásadní typu 2x větší dmg. A i 2x větší dmg je posun jen o 5lvl GR.

Ještě vlastně zbývá přidat Stricken, který nemám. Ten to trochu posune, ale zase ne tolik, tenhle build ho až tolik zase nepotřebuje.

A to je pořád málo třeba ve srovnání s FB setem, kde už je někdo na GR85. Ale třeba FB set dostane ještě mírný nerf, to se také stát může.

A také je potřeba brát v úvahu, že výsledek oproti live je o 3GR výše jen za menší live monster.

S LoN buildy nesrovnávám, tam bude nerf určitě.

V každém případě mě se na hraní UE líbí o trochu více než ve 2.3. A ve 2.3 mi baví. Takže kdyby to nechali jak to je, tak budu spokojený i v případě, že jiné chary se dostanou na vyšší GR.

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Naliim » 13.11.2015, 15:59 hod.

Já si právě taky UE oblíbil navíc už mám nějake kouksy v a verzi :) osobně PTR nejedu a nechavam se překvapit až to dají do normal hry!

Uživatelský avatar
Sonic1SVK
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sonic1SVK#2152

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Sonic1SVK » 13.11.2015, 21:09 hod.

Ja som to skusal tak ze som pouzil EQ co si pisal, no ako Belt som si dal Crashing Rain . Dal som si 55tku v pohode. Zaujimave ze aj bez Unity nekapem (aspon zatial) vdaka helme v kocke. Off handu mam novu drupnutu s 86% Multishot. Pozeral som rebricek a vsetci co dali 80tku pouzivaju 3x M6 a 3x Shadow set

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 13.11.2015, 21:44 hod.

Předek žebříčku je všude 3x M6 + 3x S6. To si myslím ale že nerfnou, že tuhle kombinaci asi nechtěli. Jinak by museli naopak celé 6 kusové sety boostnout.

Už jsem si dropnul nový DML a začal levelovat Stricken. Zatím Stricken jen 53lvl.
A s tímto posun na úspěšný GR67. Blbý roll a stále v pohodě na první pokus, i když žádná extra rezerva. Stricken je určitě lepší než Ice blink od určitého lvl GR (na GR65+ už určitě).

Procování Trapped a CtW zajišťuje pěkně nová pasivka Thrill of the Hunt, takže Iceblink není potřeba.

Určitě to půjde ještě znatelně výše než GR67, tak na GR70 bych se mohl dostat. Chtělo by to ale ještě výše.

A zatím jedu pořád bez CoE s perma Vengeance. Zatím nevím jestli je dmg bonus z Vengeance multiplikativní, to bude chtít specifické testy. Ale mohl by být, protože nezvedne sheet dmg. A Vengeance přidá dmg docela dost (zkoušeno bez Vengeance pro srovnání). To ale může být i jen z raket navíc + aditivního bonusu. Pokud by těch 40% bylo multiplikativních, tak CoE bude slabší. Pokud aditivních, tak s CoE by to mohlo být o něco silnější, ale samozřejmě těžší na hraní.

Uživatelský avatar
Sonic1SVK
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sonic1SVK#2152

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Sonic1SVK » 13.11.2015, 22:15 hod.

Momentalne mam CDR 43,58% Tak dal som si 56tku, myslim ze dam aj 57cku .Aky mas Belt?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 14.11.2015, 06:49 hod.

Pásek WH a CDR jen na helmě a paragon. Na perma Vengeance větší CDR stejně nestačí a stejně je potřeba Obsidian. A s Obsidianem zase není potřeba větší CDR než mám a je zbytečně kvůli tomu vyhazovat jiné staty.

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Naliim » 19.11.2015, 17:28 hod.

No tak jsem se hecl a šel na solo GR :) Zkusil jsem 56 a padla :) Rift a monstra celkem špatný asi 5x jsem lehl,ale i tak to celkem jde. Ohledně Hatred dal jsme si pasivku NIght Stalker a zkusil to s COV ringem a šlo to :) možná to zkusím natlačit dál!

Saintling
Quill Rat
Příspěvky:3
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Night#2338

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Saintling » 23.11.2015, 09:49 hod.

Mlok píše:Předek žebříčku je všude 3x M6 + 3x S6. To si myslím ale že nerfnou, že tuhle kombinaci asi nechtěli. Jinak by museli naopak celé 6 kusové sety boostnout.
Uz to asi nejak nerfnuli. Nevite jak? nejak jsem se tomu nedohledal :(

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 23.11.2015, 10:23 hod.

Upravili S2 bonus. Změnili ho z "all dmg" na "your dmg", takže se už neaplikuje na sentry. Teď ještě nějaký boost dmg k 6p setům, jinak bude DH tak -10GR oproti ostatním (a to ještě aktuálně nejlépe vychází S6, s UE to je ještě horší).

Saintling
Quill Rat
Příspěvky:3
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Night#2338

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Saintling » 23.11.2015, 11:04 hod.

ja jsem si to porad cetl ty bonusy a porad jsem si rikal ze je to stejny :x ... ono zatim to vypada ze vycniva s tou dmg jen crusader co jsem vcera byl na PTR na season.
UE jsem hral posledni season a bylo to super myslim ze tedkon to bude taky oki i ten mara vypada pekne. jeste urcite budou nejake upravy nez to pujde live.

Uživatelský avatar
iki
Wraith
Příspěvky:198
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:iki#2722

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od iki » 23.11.2015, 11:46 hod.

Ja bych si fakt pral, aby UE nebo Mara byl fakt pouzitelny. Demona nehraju tak moc, spis zkusebne, ale manzelka odmita hrat aktivne jine chary, proto treba tuto sezonu temer vypustila. Nestacila s dmg na zbytek party a to ji bralo chut, takze nase rodinne vecerni hry byly stornovany :)
Uz jen kvuli ni bych si pral, aby se DH vratil zpet. Nemusi byt nutne OP, ale musi mit do party nejaky smysl. S tim prvnim M6 setem to byla parada, chodil jsem jako tiki wd a ona proste dps. A bavilo nas to ukrutne. Treba i tak, ze kdyz se nam podarilo zbavit se na vikend dcerky, ne abychom nekam vyrazili ven, ale nez jsem se vratil domu, pivo na stole, jidlo na stole, diablo spustene a do sedmi do rana se hralo :)
Ale k tematu - venujeme se ted aspon chvilkove farmeni veci, ktere by mohly pomoci, az se patch spusti. M6 jsem opustil a zkusil UE, prakticky stejny princip hry a clovek se nemusi ucit uplne novy prstoklad :) Ale je to slabe, pohybuju se nekde tesne nad GR50.
Pro me tedy ideal, kdyz se bude DH pohybovat po patchi aspon do GR70. Zkousim maximum s tim, co mam, ale nepodrizuju se globalnimu maximu, kde na to nemam. Takze si davam na kazdou sezonu cil v solu +10GR. Predtim to bylo GR50 s WW barbarem, ted GR60 s uli monkem, tak ted 70 s DH? Mohlo by byt.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 23.11.2015, 12:09 hod.

+10GR půjde (v tom ale bude započteno i snížení health monster pro solo, takže to bude vlastně jen +7GR). Já mám zatím +7GR na ptr s použitím nových itemů i augmentu. Ale bez jakékoliv snahy o maximum. Byl to první pokus, který vyšel i když s minimální rezervou. Při větší snaze to půjde ještě minimálně o ty 3lvl výše.

To je ale stejně velká bída. Když budu hrát více i Wiz., tak s tou s FB setem půjde minimálně o dalších 10lvl výše. Teď je to na PTR u FB zkreslené, protože se využívá bug S2 DH setu, který by pro Wiz. neměl fungovat, ale funguje. Tím je Wiz. ještě daleko výše než o těch 10lvl.

Zatím je na tom u DH trošku lépe S6, ale ten já hrát nechci. I ten ale zaostává na ostatní postavy (i když ne na všechny, zatím je výrazně vepředu Sader, Wiz. a Monk).

Saintling
Quill Rat
Příspěvky:3
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Night#2338

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Saintling » 26.11.2015, 08:02 hod.

myslim ze po novych upravach setu budu hrat M6 vypada to uz hratelne - jak zvyseni dmg tak redukce dmg ze zoeys secret . celkem pekne boostli i UE si myslim. + boost CD redukce dawn coz je taky nemaly boost

Unhallowed Essence
2pc
Generators now also generate 2 additional Hatred. (11/24)
4pc
Increased damage reduction bonus and damage dealt bonus from 50% for 5 seconds to 60% for 8 seconds. (11/24)
6pc
Increased damage bonus from 15% to 20% per point of Discipline. (11/24)
Marauder’s Set
4pc
Increased damage bonus for Sentries from 200% to 300%. (11/24)
6pc
Increased damage bonus per Sentry from 400% to 600%. (11/24)
Natalya’s Set
Increased damage reduction from 50% to 60%. (11/24)
Increased duration from 6 to 10 seconds. (11/24)
Shadow’s Mantle
Fixed a bug where the bonus was applying to non-Demon Hunters. (11/24)
Fortress Ballista
Fixed a bug where this item wasn’t dropping. (11/24)
Dawn
Increased cooldown reduction from 45-60% to 50-65%. (11/24)
Zoey’s Secret
Increased damage reduction per Companion from 6-7% to 8-9%. (11/24)

Demon Hunter
Preparation
Invigoration
Increased max Discipline bonus from 15 to 20. (11/24)
Vengeance
Increased duration from 15 to 20 seconds. (11/24)
Shadow Power
While equipped with Lianna’s Wings (Legendary: Shadow Powers also triggers Smoke Screen), Shadow Power will go on a lockout equal to the duration of Smoke Screen (1.5 second with Lingering Fog rune, 1.0 second otherwise), then go on a 1.5 second cooldown along with Smoke Screen. (11/24)
Since Evasive Fire and Evasive Fire – Focus rune are the only outliers in terms of Hatred generation, we’re increasing the other four generators by 1 Hatred each to match.
Hungering Arrow
Increased base Hatred generation from 3 to 4. (11/24)
Serrated Arrow
Increased base Hatred generation from 3 to 4. (11/24)
Entangling Shot
Increased base Hatred generation from 3 to 4. (11/24)
Justice is Served
Increased Hatred generation from 6 to 7. (11/24)
Bolas
Increased base Hatred generation from 3 to 4. (11/24)
Thunder Ball
Increased Hatred generation from 6 to 7. (11/24)
Grenade
Increased base Hatred generation from 3 to 4. (11/24)
Tinkerer
Increased Hatred generation from 6 to 7. (11/24)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 26.11.2015, 08:56 hod.

Jak jsem psal v sousedním vláknu k 2.4, tak se mi ty úpravy líbí (už jsem s UE i chvíli zkoušel), ale pořád tomu dmg ještě chybí na ideální balance oproti ostatním postavám.

Na PTR stále DH na GR78 s UE (už to není první pozice, první je někdo na GR80 s LoN) a to je hodně dobrý hráč, který testoval 5h fishingu GR a k tomu měl perfekntí gear (včetně augmentu gemů na vysokém lvl).

Oproti tomu ostatní postavy už jsou na GR80+ Wiz dokonce na GR85.

A DH je jediný char u kterého LoN build ještě stále o chlup vede před všemi sety.

A M6 je na tom o chlup hůře než UE. To pořádně testoval ten stejný maník co dal s UE GR78. A psal, že s M6 dával o 1-2lvl méně.

Edit: Tak M6 set si dost polepšil. Předtím ho Killstepz (aktuálně první místo DH na S4 s GR72) až v tolika variantách netestoval a zaměřil se především na UE (přeci jen u M6 je daleko více možností včetně různých variant CA). Teď M6 více testoval Kamil (aktuálně první místo DH na NS na live s GR71) zase s téměř perfektní výbavou. A dostal z toho GR81.

Testeři srovnatelní (oba nejlepší hráči DH) a výbava také. Takže to vypadá, že naopak M6 má o trochu větší potenciál než UE. Ono je to poměrně logické, protože base bonus setů má M6 lepší (self shot se +- rovná dmg EU, takže co střílí sentry je vše navíc).

Dle toho si myslím, že M6 už zůstane jak je. U UE je jistá malá naděje na decentní dmg boost. Chtělo by to ke všem již udělaným změnám ještě zvýšit bonus za disciplinu z 20% na 25-30%.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Seton » 26.11.2015, 14:59 hod.

Rád vidím M6 boost :). Ale Kamil má PL2000+ :D, o kolik níž půjde GR pro "normální" lidi s PL okolo 1000? :D :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Dark_Deamon » 26.11.2015, 16:40 hod.

A co Natalya?

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“