Zdravím všechny,
na toto téma jsem zde nenašel žádný post, tak jsem založil nový
Zajímalo by mě, co přesně dělá arcene element. Našel jsem pouze toto:
FIRE - Critical hits scored with Fire damage set targets ablaze, dealing additional fire DoT.
LIGHTNING - Critical hits scored with Lightning damage stun targets for 2 seconds.
COLD - Critical hits scored with Cold damage freeze enemies for a short duration of time. Also has a chance to snare.
POISON - Critical hits scored with Poison damage impart an unknown bonus. Also has a chance to inflict a DoT.
ARCANE - Critical hits scored with Arcane damage "silence" enemy targets
HOLY - Critical hits scored with Holy damage heals you.
Ale z popisku u arcane, jsem nepochopil, co to znamá, že "umlčí" nepřátele.
Jedu totiž lightning wizzarda s bonusem na meteory (Tal Rasha) a zkoušel jsem místo lightning meteorů arcane meteory, a přislo
mi, že nepřátelé jsou slabší. Možná subjektivní dojem, nevím.
Mám 112 arcane power.
LIGHTNING meteory - mám +74% do elementu, takže defacto stihnu 3 meteory za 2615% základní damage.
ARCANE meteory - mám +5% do elementu, takže defacto stihnu 4 meteory + páty z bonusu setu, celkem za 2630% základní damage.
Bonusový lightning meteor mi padá z Electrocute.
Chtěl bych jen potvrdit/vyvrátit, že v mém případě jsou lepší arcane meteory, které "oslabují" nepřátele, než ty lightning, u kterých
mi cca každý druhý immobilizuje napřátele. Mám 53% CC.
Děkuji za příspěvky.
Jak fungují jednotlivé elementy
Re: Jak fungují jednotlivé elementy
Silence znamena, ze nemuze sesilat kouzla. Kdyz se to tedy odvodi z jinych her.
Problem je, ze takto to v D3 nefunguje.
Jedine co se projevuje je cold, ze zpomaluje, ale to je tak asi vse.
Problem je, ze takto to v D3 nefunguje.
Jedine co se projevuje je cold, ze zpomaluje, ale to je tak asi vse.