Stack stejných efektů z různých zdrojů

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
PotulnyDruid
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Stack stejných efektů z různých zdrojů

Příspěvek od PotulnyDruid » 09.04.2015, 12:24 hod.

Mám dotaz, který možná někomu připadne hloupí, ale já chci mít jistotu.
Jak je to se stackem u kouzel, která dávají stejný postih, ale od sebe se liší? Například u WD, kde Piranhas dává 15% increased damage a Haunt - Poisoned Spirit (runa) dává 20% increased damage. Znamená to že když zasáhnu jednu potvornost oběma kouzli, bude mít zvýšený damage o 35%? Nebo se to nesčítá a počítá se pouze nejvyšší účinek?
Děkuji za odpovědi, nedává mi to spát :D

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Stack stejných efektů z různých zdrojů

Příspěvek od hulkxxxl » 09.04.2015, 13:51 hod.

určitě se to počítá není to tak že by se bral jen jeden efekt

dle typu se to myslím dokonce nejen sčítá ale i násobí (jestli dobře počítám tak to je potom 38%)

počítají se nejen od tebe ale i od zbytku party takže každej nahází to svoje a výsledek je že to padá jak muchy
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Stack stejných efektů z různých zdrojů

Příspěvek od Frozen » 09.04.2015, 13:54 hod.

ano, násobí se to. Proto čím více +dmg spellů, tím více adidas...
Obrázek

PotulnyDruid
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Stack stejných efektů z různých zdrojů

Příspěvek od PotulnyDruid » 10.04.2015, 10:55 hod.

Násobí O_o

A to prosím vás jak?

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Stack stejných efektů z různých zdrojů

Příspěvek od Frozen » 10.04.2015, 11:20 hod.

Takže např haunt dá + 20% (1.2)
Piraně dají + 15% (1.15)

tzn. = 1.2*1.15=1.38

pokud by bylo více spellů dalo by se pokračovat... proto každé zvýšení v partě je obrovský bonus i když je to o pár % ve výsledku je to obrovské číslo...

WD
haunt (1.20)
piraně (1.15)
toxin (1.10)
bracery (1.29) (např)

Cruss
Bracery (1.29)
Shield Glare (1.20)
Toxin (1.10)

DH
Companion (1.10)
Cult of the week (1.2)
Trapped gem (1.24)
Zeis Gem (1.2725)
Bane of Powerfull (1.20)
Restraint (1.5)
Focus (1.5)

takže ve výsledku je to pro DH..... 1.20*1.15*1.10*1.29*1.29*1.20*1.10*1.10*1.2*1.24*1.2725*1.20*1.5*1.5 = 18.7517712

proto říkám, že čím více bonusů tím více adidas... i 10% se počítá.... protože ve výsledku to je daleko více... Pak se nedivím, že md tam posílá crity za 1mld.

pokud by to bylo bez cruse...kterej přidává "jen" 3 bonusy.... a to ještě né závratné, tak je to pouze číslo 11.0123157 a 18.75 vs 11 je už docela rozdíl ne? na to že se jedná jen o blbý tři bonusy... a samotné DH se dostane pouze na číslo 5.6236356.... tzn. samotné DH udělá 3x méně bordelu než v 3man partě.... (jasně pokud by byly optimální podmínky)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“