Crafting 2.0
Zdravím všechny hráče
Rozhodl jsem se napsat tento článek jako rozšíření craftu u Lootu 2.0, se kterým ve většině věcí souhlasím... obzvláště co se craftu týče...
Crafting 2.0
Úvod
Crafting má ve hře úžasný potenciál. Jelikož je to jediný přirozený způsob, jakým se ze hry odvádí peníze, stojí za to ho udělat pořádně. O craftu gemů nebudu mluvit, o tom se už rozepsal MrMonstrosity... místo toho se soutředím na Haedriga, našeho věrného kováře...
Trénink? Haedrig toho chce umět víc!
10 stupňů tréninku je málo. Tento počet by se měl zvýšit alespoň na 15 s tím, že dostat se na poslední stupeň znamená mnoho a mnoho úsilí. Rovněž čím lepší má Haedrig výcvik, tím lepší předměty by mohl tvořit z nových plánků a přeměty, které mohl tvořit již na nižších úrovních tréninku by byly vylepšeny...
Crafty by neměly mít monopol na sloty
Tímto narážím na craftění archon předmětů. Proč by měly být tak silné, že ve všech směrech předčí drop (pokud nemáte hodně velké štěstí)? Takové rozsahy vlastností (201-230) bych povolil až na 15. úrovni Haedrigova výcviku. Do té doby by vlastnosti měly rozsah 101-130 na 10. úrovni, a s každou další úrovní by bonusy stoupaly...
Využití nemagických předmětů
Tyto předměty budou sloužit jako další ze surovin potřebných ke craftu.
Superior předměty zajistí lepší základní vlastnosti u zbraní (DPS) a brnění (armor). Příklad: Pokud u toho receptu použijeme jako základ Balanced Impellor s vlastností Increased Attack Speed by 17%, tuto vlastnost si zachová i výsledný rare přemět.
Rare properties
Jedná se o vylepšený druh Magic Properties. Vylepšení spočívá v tom, že Magic Propertie má předem stanovené maximum a minimum vlastnosti, u Rare Propertie by tento rozsah byl zvýšen o 50% (výjimkou by byly vlastnosti CC a CD, které jsou již nyní dost vysoké, u nich by byla zvýšena šance na očarování předmětu právě touto vlastností)). Uvedu příklad: Pokud Magic Property jasně stanovuje, že rozsah Vitality je 50-100, tak pokud se Vitalita vylosuje právě jako Rare Propertie, její rozsah by byl 75-150.
Nové a vzácnější plánky
S přídáním pěti nových úrovní výcviku artisana přibudou i nové recepty. Některé budou méně vzácné, jiné zase bude téměř nemožné sehnat. V tomto případě by byla vhodná propojenost s plánovanými Loot runy a Nephalem Trials. Jako příklad jednoho z nejvzácnějších plánků uvádím plánek na Socketovaný Exalted Grand Impellor
Legendární předměty projdou velkou transformací, proto není třeba se jim teď věnovat. Osobně bych craft legendárních předmětů zrušil, jejich jediným zdrojem by měl být dle mého drop.
Děkuji za jakékoliv komentáře či připomínky
A přeju všem příjemné hraní
Rozhodl jsem se napsat tento článek jako rozšíření craftu u Lootu 2.0, se kterým ve většině věcí souhlasím... obzvláště co se craftu týče...
Crafting 2.0
Úvod
Crafting má ve hře úžasný potenciál. Jelikož je to jediný přirozený způsob, jakým se ze hry odvádí peníze, stojí za to ho udělat pořádně. O craftu gemů nebudu mluvit, o tom se už rozepsal MrMonstrosity... místo toho se soutředím na Haedriga, našeho věrného kováře...
Trénink? Haedrig toho chce umět víc!
10 stupňů tréninku je málo. Tento počet by se měl zvýšit alespoň na 15 s tím, že dostat se na poslední stupeň znamená mnoho a mnoho úsilí. Rovněž čím lepší má Haedrig výcvik, tím lepší předměty by mohl tvořit z nových plánků a přeměty, které mohl tvořit již na nižších úrovních tréninku by byly vylepšeny...
Crafty by neměly mít monopol na sloty
Tímto narážím na craftění archon předmětů. Proč by měly být tak silné, že ve všech směrech předčí drop (pokud nemáte hodně velké štěstí)? Takové rozsahy vlastností (201-230) bych povolil až na 15. úrovni Haedrigova výcviku. Do té doby by vlastnosti měly rozsah 101-130 na 10. úrovni, a s každou další úrovní by bonusy stoupaly...
Využití nemagických předmětů
Tyto předměty budou sloužit jako další ze surovin potřebných ke craftu.
Superior předměty zajistí lepší základní vlastnosti u zbraní (DPS) a brnění (armor). Příklad: Pokud u toho receptu použijeme jako základ Balanced Impellor s vlastností Increased Attack Speed by 17%, tuto vlastnost si zachová i výsledný rare přemět.
Rare properties
Jedná se o vylepšený druh Magic Properties. Vylepšení spočívá v tom, že Magic Propertie má předem stanovené maximum a minimum vlastnosti, u Rare Propertie by tento rozsah byl zvýšen o 50% (výjimkou by byly vlastnosti CC a CD, které jsou již nyní dost vysoké, u nich by byla zvýšena šance na očarování předmětu právě touto vlastností)). Uvedu příklad: Pokud Magic Property jasně stanovuje, že rozsah Vitality je 50-100, tak pokud se Vitalita vylosuje právě jako Rare Propertie, její rozsah by byl 75-150.
Nové a vzácnější plánky
S přídáním pěti nových úrovní výcviku artisana přibudou i nové recepty. Některé budou méně vzácné, jiné zase bude téměř nemožné sehnat. V tomto případě by byla vhodná propojenost s plánovanými Loot runy a Nephalem Trials. Jako příklad jednoho z nejvzácnějších plánků uvádím plánek na Socketovaný Exalted Grand Impellor
Legendární předměty projdou velkou transformací, proto není třeba se jim teď věnovat. Osobně bych craft legendárních předmětů zrušil, jejich jediným zdrojem by měl být dle mého drop.
Děkuji za jakékoliv komentáře či připomínky
A přeju všem příjemné hraní
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Crafting 2.0
Pořád je to gamble...já sem o tom kdysi psal článek....já bych si to představoval že to co rozložíš z toho si budoucí item vezme procentuálně afixy a těch kterých roložíš nejvíce z toho by byl výsledný item ....prostě by jsi si sám vytvořil item žádná náhoda...jinak na loot 2.0 jsem zvědav
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Crafting 2.0
Lemurman: Díky... Blizzard do datadisku plánuje něco podobného, tak uvidíme
dawe: Rare (žluté) předměty budou vždy Gamble... pokud chceš pevné staty, od toho jsou ve hře legendárky a setovky... i když v D3 tomu tak zrovna není
dawe: Rare (žluté) předměty budou vždy Gamble... pokud chceš pevné staty, od toho jsou ve hře legendárky a setovky... i když v D3 tomu tak zrovna není
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Crafting 2.0
nejde až tak o pevné staty jde o to co ty by jsi chtěl vycraftit a podle toho rozkládal
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Crafting 2.0
Hmm... pořád nějak nechápu
Možná máš na mysli u toho Loot 2.0 různé druhy brimstonů?
Možná máš na mysli u toho Loot 2.0 různé druhy brimstonů?
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:823
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: Crafting 2.0
taky se mi líbí použití vylepšených bílých předmětů. eště přidat éterické věci jak u d2 (+samoopravování) a mají u mne další + u d3
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:823
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: Crafting 2.0
co boost eth itemů k min+max dmg nebo def? např. takové hezky rolnuté eth titány byly v d2 k nezaplacení... o eth rw ani radši nemluvím
edit: jo, teď sem si uvědomil, že na sc je při smrti nějaká penalty na durabilitu - na to by musel být právě suffix of repairing
edit: jo, teď sem si uvědomil, že na sc je při smrti nějaká penalty na durabilitu - na to by musel být právě suffix of repairing
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
Re: Crafting 2.0
Přesně tak, na mercovi taky eth nemá smysl ptže nedělá prakticky žádný dmg. Affix na repair by to řešil, ale to znamená že by tam chyběl jiný affix a to nechceš. Jedině že by tam byl prostě navíc, to už by mohlo být zajímavé, ale taková mini drobnůstka by blizzu trvala na implementaci aspoň rok.
R.I.P. 27.3.2014
Re: Crafting 2.0
Absolutní blábol, nic co by nezlepšilo herní zážitek nebo podpořilo herní ekonomiku, nedomyšlené a krátkozraké návrhy, které se nikdy ve he hře nemohou objevit. Navíc se strašnými gramatickými chybami i v grafice. Snaha se cení, ale tohle nepadlo na úrodnou půdu. Je to absolutní nesmysl dokonce i pro casual hráče.
No, vzhledem k tomu, že OP nemá ani páru o D3 lootu a jeho vztahu ke craftu, jak byl koncipován a proč byl negativně přijat komunitou, je logicky vzato daný fakt, že toto vlákno, jakož i vlákna jiných méně intelektuálně obdařených jedinců jsou (a to si nalijme čistého vína páni spluhráči) absolutně nepřijatelný žvást, který se nikdy nemůže objevit v jakékoliv verzi Diabla 3
(( toto je můj názor, není to trolling (nebudu ani odpovídat nebo diskutovat o tom, proč se tak vyjadřuji na žádné reakce, abych nerozžehla nějaký flame), pokud to bude tak bráno, klidně mi dejte opět ban, jako mi dáváte běžně, když zde na fóru snažím vyjádřit své a jen své názory.))
Alice
No, vzhledem k tomu, že OP nemá ani páru o D3 lootu a jeho vztahu ke craftu, jak byl koncipován a proč byl negativně přijat komunitou, je logicky vzato daný fakt, že toto vlákno, jakož i vlákna jiných méně intelektuálně obdařených jedinců jsou (a to si nalijme čistého vína páni spluhráči) absolutně nepřijatelný žvást, který se nikdy nemůže objevit v jakékoliv verzi Diabla 3
(( toto je můj názor, není to trolling (nebudu ani odpovídat nebo diskutovat o tom, proč se tak vyjadřuji na žádné reakce, abych nerozžehla nějaký flame), pokud to bude tak bráno, klidně mi dejte opět ban, jako mi dáváte běžně, když zde na fóru snažím vyjádřit své a jen své názory.))
Alice
Re: Crafting 2.0
Drakkari: Díky za vyjádření názoru
Jak to vezmeš...
Pokud by se tyto změny provedly, počet plánků ve hře by se nejméně zdvojnásobil. Některé z nich by byly vzácnější -> huntění plánků. Výroba jednoho takového předmětu stojí dost goldů -> to neodlehčí herní ekonomice?
Gramatické chyby? Nechám se poučit a opravím si je, když řekneš jaké
Craft byl negativně přijat komunitou?? No to jsou mi novinky
A jestli považuješ Loot 2.0 za "absolutně nepřijatelný žvást, který se nikdy nemůže objevit v jakékoliv verzi Diabla 3" tak asi nevíš, co se plánuje do datadisku
Je to Tvůj názor, já Ti ho neberu, jen bych ocenil kdyby ses více rozepsala o tom, jak bys co změnila, abys s tím taky souhlasila
A neboj se, že rozjedeš nějaký flame... pokud se samozřejmě budeš vyjadřovat slušně a na úrovni, tak nic takového nehrozí
Jak to vezmeš...
Pokud by se tyto změny provedly, počet plánků ve hře by se nejméně zdvojnásobil. Některé z nich by byly vzácnější -> huntění plánků. Výroba jednoho takového předmětu stojí dost goldů -> to neodlehčí herní ekonomice?
Gramatické chyby? Nechám se poučit a opravím si je, když řekneš jaké
Craft byl negativně přijat komunitou?? No to jsou mi novinky
A jestli považuješ Loot 2.0 za "absolutně nepřijatelný žvást, který se nikdy nemůže objevit v jakékoliv verzi Diabla 3" tak asi nevíš, co se plánuje do datadisku
Je to Tvůj názor, já Ti ho neberu, jen bych ocenil kdyby ses více rozepsala o tom, jak bys co změnila, abys s tím taky souhlasila
A neboj se, že rozjedeš nějaký flame... pokud se samozřejmě budeš vyjadřovat slušně a na úrovni, tak nic takového nehrozí
Re: Crafting 2.0
Drakkari jestli je tu něco blábol tak tvůj příspěvek, protože jsi neuvedl jediný argument čím jsou ty návrhy špatné.
Re: Crafting 2.0
este vzacnejsie plany? uff, ved mi este okrem ashaera setu nepadol ziaden legendary plan a to mam nahrate stovky hodin. a este aj ten ashaera mi padol az na inferno ked mi uz bol na nic. crafty su na nic kym je AH. skusal som amulet a samozrejme som minul niekolko milionov a vysledok nestoji za nic. niekto robil prieskum kolko craftov potreboval urobit kym vyrobil dobry amulet, tusim ze to vychadzalo na 30 (alebo to bolo 300?) milionov. no dakujem ved to nemusim absolutne riskovat a za tie goldy si dobry amulet rovno kupim a dostanem ho na 100%
proste s tak velkou nahodou ako je to teraz davat miliony do craftov ze mozno nieco vyjde je zly napad. bud by mali dat cenu craftu minimalne 10x nizsiu a potom by som mozno skusal do zblaznenia, alebo to nemoze byt uplne na nahode co dostanem. ja ked som videl tie crapy co sa mi tam rolovali tak som ani netusil ze je take nieco vobec mozne
proste s tak velkou nahodou ako je to teraz davat miliony do craftov ze mozno nieco vyjde je zly napad. bud by mali dat cenu craftu minimalne 10x nizsiu a potom by som mozno skusal do zblaznenia, alebo to nemoze byt uplne na nahode co dostanem. ja ked som videl tie crapy co sa mi tam rolovali tak som ani netusil ze je take nieco vobec mozne
Re: Crafting 2.0
Jde právě o to, aby hráči co hrajou bez AH (a není jich málo!) měli co dál shánět a co dělat
Re: Crafting 2.0
nie je mozne aby hraci bez AH mali zbytocnych 40-50M na kazdy slot na postave na craft ktory sa mozno ani nepodari. to je dozivotna farma goldov ked clovek vezme do uvahy aj ceny gemov na kazdu postavu.
Re: Crafting 2.0
ale o tom to je, aby to byl pořádnej gold burn! výbornej craft je totiž best-in-slot minimálně pro ramena (a bez uvažování setů určitě i ruce a amulet) - jasný, je to dost o štěstí, ale pro člověka bez AH bude stačit k boostu průměrnej craft (v průměru do 20 pokusů) a ten je dosažitelnej dříve, než výbornej craft pro člověka co hraje s AH a tím pádem pro ten boost potřebuje typicky trifecta dobrej roll (v případě ramenou něco lepšího než levný Vile wardy) - což může bejt taky nakrásně stovky i tisíce pokusů...
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Crafting 2.0
... nevím jestli je řeč o SC, HC nebo obecně, ale pokud jde o HC, tak si dovolím tvrdit, že craft rukavic, amuletů, bracerů i ramen se hrubě vyplatí, protože když vrazím do craftu 20mil, tak vycraftím věci, který za stejnou cenu nemám naprosto žádnou šanci koupit ... tzn. třeba na HC má craft obrovskej smysl ...
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: Crafting 2.0
nove a vzacnejsi planky - to je teda pitomost. Me za celou tu dobu hrani D3 padl 1 legendary plan. Nez upravili drop planu, tak mi nepadl jediny gem plan. Pokud by to melo byt takhle, tak doprkvancic to by byl zase opruz.
Re: Crafting 2.0
Když jsem napsal: "Nové a vzácnější plánky", měl jsem na mysli porovnání oproti nynějším rare plánkům... dropy legendárních plánků je extrém, chápu to... za celou dobu hraní mi dropl jediný legendární plánek...
Jde mi o to, že kdyby se něco podobného do hry dostalo, nechci, aby to skončilo jako archon plánky - do dne je už všichni měli, protože padají jako hrušky... navíc nikdo už jiné plánky na "archon sloty" nepotřebuje, protože se to nevyplatí... je to strašně nevybalancované (a věřte mi, není lehké to vybalancovat... vím o čem mluvím , ale když na to mají celý tým...)
Moc se starají o nový obsah a málo o udžení toho starého...
Představoval bych si to nějak takhle:
Nejlépe by šly získat přes nějakou výzvu (end-game) - např. přes loot runy. Zabiješ monstra a objeví se boss. Zabiješ bosse, a jelikož už bude fungovat smart drop, jako plánek na zbraň se vybere plánek na jednoruční kuši (v případě DH)... a jaký plánek se vybere (ze všech craftovatelných kuší) bude záležet na MF, ale základní šance by byly (napřiklad, při MF 100%):
Exalted Impellor: 40%
Exalted Fine Impellor: 30%
Exalted Grand Impellor: 21%
Exalted Grand Impellor (verze s garantovaným socketem): 3%
Exalted Grand Impellor (verze s garantovanou dexteritou: 100-130): 3%
Exalted Grand Impellor (verze s garantovanou hatred generation: 2,0-2,5 per second): 3%
Dále bych samozřejmě odstranil bonus MF při dosažení dalšího paragon levelu a snížil MF bonus za přidaný MP na (řekněme) 10%, aby to hráče nutilo shánět MF na výbavě (samozřejmě jen toho, kdo má zájem )
...a samozřejmě odstranit nesmyslý strop u MF... najednou by třeba lidi dávali do helmy i topazy
Jde mi o to, že kdyby se něco podobného do hry dostalo, nechci, aby to skončilo jako archon plánky - do dne je už všichni měli, protože padají jako hrušky... navíc nikdo už jiné plánky na "archon sloty" nepotřebuje, protože se to nevyplatí... je to strašně nevybalancované (a věřte mi, není lehké to vybalancovat... vím o čem mluvím , ale když na to mají celý tým...)
Moc se starají o nový obsah a málo o udžení toho starého...
Představoval bych si to nějak takhle:
Nejlépe by šly získat přes nějakou výzvu (end-game) - např. přes loot runy. Zabiješ monstra a objeví se boss. Zabiješ bosse, a jelikož už bude fungovat smart drop, jako plánek na zbraň se vybere plánek na jednoruční kuši (v případě DH)... a jaký plánek se vybere (ze všech craftovatelných kuší) bude záležet na MF, ale základní šance by byly (napřiklad, při MF 100%):
Exalted Impellor: 40%
Exalted Fine Impellor: 30%
Exalted Grand Impellor: 21%
Exalted Grand Impellor (verze s garantovaným socketem): 3%
Exalted Grand Impellor (verze s garantovanou dexteritou: 100-130): 3%
Exalted Grand Impellor (verze s garantovanou hatred generation: 2,0-2,5 per second): 3%
Dále bych samozřejmě odstranil bonus MF při dosažení dalšího paragon levelu a snížil MF bonus za přidaný MP na (řekněme) 10%, aby to hráče nutilo shánět MF na výbavě (samozřejmě jen toho, kdo má zájem )
...a samozřejmě odstranit nesmyslý strop u MF... najednou by třeba lidi dávali do helmy i topazy