Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 13.01.2013, 11:49 hod.

Attia: to je asi velkej rozdíl v našem přístupu pro mě jsou primární právě ty vlivy statů - to je vlastně to hlavní co na IsAlive vidim. Ty v tom zas vidíš craft a ty uber lokace, což je (spolu s uber itemy) jediné o čem je Avalon.
Také je fakt, že je zatím jen první akt - čili lidé stále jen lvlují a zkuší cryptu. Kdyby tu byly další akty nebyl by takovej důvod furt tam lézt. Tímto to začíná lidem co to hrajou déle připadat jak avalon uber lokace a craft - který vzdáleně připomíná uber itemy. Třeba se tu krititzoval ten uber charm co dával + 1 skill. Ale toho se dosáhlo s postavou na 30. lvl - takže 4/5 akt.

Tordah: mě osobně nepřijde že je tu ňáký velký bordel v tématech. Je tu tohle, kde se řeší co dál s móde, téma s chary, s recepty a pak zážitky a rady do hry.

ZOMB: První věc co bych udělal pro balanc žoldáků je možnost dávání jistých RW (tím myslím ty s aurou) i do jiných věcí než kopí a polearm - merc se dle mě nepoužívá právě kvůli té jeho jedné auře, ale protože může dávat dvě. K RW mam další návrhy, ale už teď tu mam zas slohovku tak to necham na jindy.
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od bubavanek » 13.01.2013, 12:24 hod.

Ty sockety byl jen jeden návrh, krom toho je to drobná úprava (oproti jiným návrhům). Sockety nebudou, to už ZOMB psal. Takže nechápu proč se to tady rozebírá dál a dál.
Myslel jsem, že od toho tady to téma je, aby se se napsaly i nějaké návrhy.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 13.01.2013, 12:37 hod.

bubavanek: taky nevim proč se do toho furt reje. osobně si nemyslim, že je to špatný návrh. Jinak si taky myslim, že je to tu hlavně kvůli návrhám a jejich diskusi.
Jinak znáte někdo mód The Hell k D1?? - Is Alive bych si představoval trochu jako to The HEll
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 13.01.2013, 14:55 hod.

@ Hami: ok i kdyby 4/5 akt. i tak je to prostě podle mě přestřelený mít teď charm s +1 all skill. Kdy se ve vanile dostaneš ke skillerům? min req 42lvl a to není ani + all skill.

ty sockety já nechtěl omílat pořád dokola, jen jsem to zmiňoval proto, že se tu debatuje o moc změnách a žádná není vychytaná. Jestli má někdo pocit že furt omílám sockety tak se omlouvám. záměr to nebyl.

Nevadí mi ty změny jako takový, spíš postup jak se nastavují. Nejdřív bych se zaměřil na základní věci které utváří tenhle mod. Dokončit normal akt a vybalancovat sílu monster a bosů. (tohle je pro mě prioritní zábava na tomhle módu. Jeho obtížnost.) Pak vybalancovat sílu cratů a vyladit stat systém. Až tohle bude nějak vychytaný tak pak se můžeš dívat na pomocníky, sockety, úpravu skilů a následný balanc synergií z energi apod.

dělá to jeden moder...není reálný aby začal upravovat všechno najednou a vše bylo okamžitě super.

Tordah má pravdu s těma buildama. Tím že se pojedou klasický OP chary tak se toho moc nevybalancuje. zkoušel někdo i jiný buildy než klasický OP chary? já třeba jel Arctic Blast druida kterej je dost imba na moby hlavně proto že má 5% ed za bod v energy. Ale na bosy si neškrtne a to jsem byl hodně nadlevelovanej. Obecně co jsem zkoušel melee postavy tak jsou vesměs bez šancí. Projít kryptu s čímkoli krom smitera je nereálný i s hight levelem. Melee chary obecně je o nervy hrat v tomhle modu protože si myslím že je tam až moc mrazících potvor.

Obecně hrát tu cokoli co nemá element dmg je o nervy a stonásobně pomalejší než jakýkoli caster char. Mnohem raději bych byl kdyby se řešilo jak posílit melee chary a chary s fyzickým dmg (např. bowka) než řešit synergie z energy. Caster chary to dávají na pohodu i bez tý synergie z energi.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 13.01.2013, 15:43 hod.

Attia: problém je právě v OP efektu u FO či hyder - skillů bezsynergií
Na zkoušku sem skisil vzít mojí sorcku z normal diabla a dal sem jí do isAlive a zresetoval skilly a staty. Momentálně má to sorcka u sebe dost blbou - slabou výbavu a díky energy sem vytáh FO na 1600 a hydry asi na 3k - přesně problémy o kterých sem psal

Melee postavy bych posílil díky vyššímu vlivu dex a str. Ono to tak bylo i ve vanille - pokud byl melee char dost naboostěnej tak to dával neskutečně, ale když byl slabej tak se to s nim utahat nedalo. A sorcka to dává i se slabim equipem, protože to prostě ňák umrazí a vždy se (na dálku) trefí. Žádnej char zde vlastně neni dost silnej na cryptu právě třeba sorcka ňák vose.. Stále se tu řeší sorcka, ale myslim, že nekr s armou před sebou a CE je mnohem víc OP. A to je i v avalonu třeba. Prostě CE neni třeba žádnym způsobem posilovat a je to naprosto smrtící skill.
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 13.01.2013, 17:51 hod.

u toho necra s CE souhlasím. kor v kryptě kde je těch monster fakt neskutečný množství a na pl1 mají kotel HPček. Problém si myslím by aspoň částečně vyřešilo kdyby se krypta trochu vylidnila a udělaly se tam klasický skupinky dál od sebe. CE by aspoň částečně ztratilo efektivitu tím že by tam bylo mnohem míň mrtvol a slabší buildy by si mohli lépe roztahat ty skupinky a umlátit je. bohužel to pomůže zas těm OP charům ale myslím že to jinak prostě nepůjde.

Druhý problém je ten, že nelze kryptu balancovat podle jednoho OP charu. Vždycky bude Fury težce IMBA proti skupinám než třeba Sacrifice. Ale je lepší podle mě když ta krypta bude jednodušší a schůdná i pro obyčený meleečka jako bash barbar, zeal palach nebo wolf druid. Tak jak je to nastavený teď je ta krypta pro 90% postav nehratelná a je to hratelný jen pro pár vyvolených OP buildů. Místo toho aby se pak hrály netradiční buildy to hráče nutí jít stále do těch klasických buildů protože s jinejma to prostě hrát nejde tak, aby u toho nestrávil víkend u jednoho patra krypty.

já s tebou hami ve většině vecí souhlasím jen myslím že každej koupáme na jeden problém z opačných směrů.

Hydru jsem třeba nezkoušel ale FO ano. a už od začátku jsem říkal že třeba ES/FO sorcka bude těžce OP už kvůli 100% pierce.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 13.01.2013, 17:59 hod.

a kdes vytáh sorcku na lvl 30?? Já se to snažim nahrabat v tristramu, ale stejně to tam leze pomalu
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
kolij
Burning Soul
Příspěvky:604
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Kolij#2462

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od kolij » 13.01.2013, 18:03 hod.

Miniony u Countesy dávají/dávaly hodně expů, sem tam dal za run 3-4 levely, ale nevím jestli to je už spravené...

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 13.01.2013, 18:17 hod.

jj asi je
teď sem tam byl a vůbec se to na lvl nepodepsalo
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 13.01.2013, 20:00 hod.

krypta...na pl1 jsem dal z 21 lvl na 24 jen do 6. patra. Pak když zvedneš plx tak to leze hodně nahoru, jen je to pomalejší postup. ale ta coldka si to dava naprosto bez problemu.

nebo andy...s coldkou je to na pohodu přes static field...

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od bubavanek » 13.01.2013, 23:26 hod.

Takže se asi shodneme na tom, že bychom měli nechat teď ZOMBa pracovat na tom, co je rozdělaný, ať to dá nějak dohromady.
Co se týče charu, to se musí vše odzkoušet a jet se i netradiční buildy. Nezkoušel jsem PlugY, ale jestli fungují, tak není problém udělat v Hero Editoru postavu a pomocí plugů jí potom zresetovat skilly a vyzkoušet různý buildy.

A že se ještě vracím k těm socketům. Myslím, že takovej Throw Barb by ty sockety v throw axe docela ocenil. Protože pro něj je docela problém sehnat ele dmg. Takže asi tak. Já vím, že s tím pořád otravuju.

Další co mě napadlo, pro takovou amu udělat quivery co by jí dávaly nějaký skilly navíc (i když už má skilly v lukách, takže to asi nic).
Další palovi Auric shieldy by mohli vždy dávat +skilly.
Nebo dát větší šanci LR nebo AD na hůlkách, ať už jako charges nebo oskill. Na switch pro mele chary by to bylo fajn.

A teď mi k tomu něco řekněte. Ale prosím i s důvody proč ano a proč ne.

Díky

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 14.01.2013, 10:58 hod.

1. Schánět hůlku znamená běhat k obchodníkovi a z5. Čili bych jim dal klidně fixně hůlku s AD a LR. Samozřejmě až v atkovém aktu jako je rozumné.
2. Klidně bych udělal class itemy tak aby vždy měli +skills, protože když padne class item bez skillů je to jako kdyby nepad.
3. Osobně nemám moc zkušeností ani s aamou s lukem nebo jinou házecí postavou čili nemůžu moc hodnotit z hlediska balancu zda je to potřeba. Ale ideově se mi to líbí.

Dlouho se tu mluví o statech - můj návrh

STAT INVESTOVANÉ Z ITEMŮ
STR. +3-4 ED% per point, +1IAS per 3-5 point
DEX. +1FBR per 3-4 point, +1IAS per 3-5 point, 1,5x vliv na blok než původně, +1% to attack rating per 4point (efekt násobný i s bonusem z itemů), stejné AR jako z itemů
VIT. Z investovaných by postavy dostávali o 1 více life než původně. +1FHR per 3 point
(osobně bych rád, aby se vyhodnocení zda postava půjde do hit recovery dělalo z class postavy a zákl. vitality)
ENERGY: o jedno víc many z každého bodu než původně, +%dmg vliv na skilly. Toto se zřejmě bude muset udělat různě pro různé skilly (nebo skupiny skillů). Samozřejmě sem stále pro násobný efekt :) , násobný efekt na regen many 1% per 3-4body.

STAT. Z ITEMŮ
STR. +0,5ED per point
DEX. 0,5x vliv na block než původně, efekt na AR stejné jak původně (či poloviční)
VIT. o1 méně life než původně nebo stejně
ENERGY: stejně či o jedna méně many než původně

Samozřejmě to není konečný návrh, různá procenta se budou muset odzkoušet a doladit, ale jako základní idea k zhodnocení by to mělo stačit
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 23.01.2013, 23:01 hod.

tohle by se mi líbilo v IsAlive
http://www.youtube.com/watch?v=hrMa1Xly1R8
a vstup do dungeonu by byl vstup do uber lvl
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 22.03.2013, 21:47 hod.

hami: přidat vlastnostem další staty je maličkost, pak už to stačí jen vybalancovat... tohle budu dělat, až budu mít všechny nápady jakž takž zrealizované... pak bude následovat řádný balanc :)

Říkal jsem si, že bych vás mohl informovat o dalším postupu na mém modu...
Moc času jsem na něj poslední dobou moc neměl, snad se to zlepší, ale dal jsem si v hlavě dohromady pár návrhů, o kterých vás nyní informuju...

1) Skill charmy
O co se jedná? Zjednodušeně o to, že každý skill bude mít svůj charm, který během postupu hry můžete naleznout a který se bude vylepšovat... budete na to potřebovat některé základní, některé vzácné ingredience, maximální level charmy by byl (zatím naplánovaný) 10
Tohoto levelu by bylo možné dosáhnout nedříve v pátém aktu na hell :)
Charmy na skilly s potřebným level 1 a 6 by padaly na normalu, na nightmaru 1, 6, 12 a 18 na nightmaru a všechny by pak bylo možné dropnout na hellu (něco jako systém dropu run)
Důležitou věcí je, že různé bonusy ke skillům by skrze charmy nestoupaly lineárně, nýbrž kvadraticky (aby level 10 charmu stál za to!)

2) Mapy
Jedná se o jakýsi systém náhodných questů... během putování budete nacházet útržky (budou lokace, kde jejich šance na drop bude větší), na kterých bude klíčové slovo, např. DEMON, a jakmile dáte útržku skrze horadrickou kostku potřebná písmena, která budou prodávat obchodníci - cena písmen bude stoupat podle pořadí v abecedě, stejně jako akt a obtížnost, kde budete moct písmeno získat (např. Akara na normalu bude prodávat písmeno 'A' za třeba 500000 goldů, a Malah na Hellu zase 'Z' za třeba 10M goldů (bude záležet na tom, jak budou goldy padat), a z takto aktivovaných map se vytvoří postály do lokací, které budou stát za to :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 22.03.2013, 22:47 hod.

ty mapky určitě super...to je dobrej nápad...jen sem si říkal že by bylo usper kdyby ty písmena šly i dropovat a nejen kupovat...

jinak k těm charmům...to bys jako dělal 30 charmů pro každej char? není to zbytečný? navíc si moc nedovedu představit jak bys chtěl shánět charm pro svůj build...a hrát buildy podle toho jaký charmy ti napadaj moc dlouho asi zábavný nebude...

mě by se líbilo kdybys udělal charmy který by ti zlepšovaly různý věci. podle užitečnosti by se odvíjela cena a suroviny na to potřebně...

Life small charm:
1lvl = +5life, 2lvl = +10life, 3lvl = +15life, 4lvl = +20life, 5lvl = +20life, 3% replenish, 6lvl = 20 life, 6% reple, atd

Mana small charm:
1lvl = +5mana, 2lvl = +10mana, 3lvl = +15mana, 4lvl = +20mana, 5lvl = +20mana, 5% mana regen, 6lvl = 20 life, 6% mana regen, atd

Melee charm:
1lvl = +3dmg, 2lvl = +6dmg, 3lvl = +9dmg, 4lvl = +12dmg, 5lvl = +12dmg, 5% Life per hit, 6lvl = +12dmg, 10% Life per hit, atd

stejný charmy bys pak moh vymyslet na redukci, ias nebo blokování nebo pro castery, element charmy který by dávaly +% element dmg, na vyšších úrovních -enemy rezist, atd...každej z těch charmů by měl 10 levelů aby byl maxnutej.

z Baala na hell by pak padala ingredience (jen z něj nebo z jinýho TOP monstra), pomocí které bys mohl charm upnout na (jakoby) 11lvl, ale stal by se z něj třeba uniq charm který by si zachoval předešlý vlastnosti + bys k tomu dostal top vlastnost jako CNBF, +skilly, aura when equip atd...

myslím že by to bylo lepší než dělat charmy pro každej skill, už jen proto že to nahrává zase jen caster charům...když to řeknu blbě, tak barbarovi je k prdu +1 to berzerker oproti toku když sosa dostane +1 to blizzard...ten rozdíl je pak opět nepřiměřenej stejně jako je tomu u skillerů...se koukni ve vanile na psychical dmg chary...žádnej nenosí skillery, protože jsou mu nanic...každej raději nasadí na barbara life/dmg charmy než +1 to combat skills protože +skilly jsou prostě psych dmgerům nanic...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 23.03.2013, 08:31 hod.

Charmů hodlám udělat 30 pro každý char, ale hře řeknu, aby dropovaly pouze charmy pro postavu, se kterou bych tu chvíli hrál... takže sehnat charmy pro svůj build by snad nebylo tak těžké (i když by to teda chvíli trvalo)

To, co navrhuješ, jsem měl taky v hlavě rozpracované a je to dobrý návrh... mohl bych to nějak dát do druhého aktu (který ještě upravuju)

Abych to trochu víc vysvětlil... skill charmy by nezvyšovaly pouze +skill, uvedu to na příkladech:
Ice Bolt - se zvyšujícím lvlem charmu by se zvyšovalo dmg
Ice Blast - se zvyšujícím lvlem charmu by se zvyšovalo dmg a freeze duration (dmg by bylo ve finále menší než ice boltu)
Bash - se zvyšujícím lvlem charmu by se zvyšovalo dmg%, +dmg (to je to přímé dmg, např na lvlu 1 je to +1) a AR

Tímto hodlám zvýraznit vlastnosti některých skillů, aby byly více použitelné...
Když to ještě trochu více vysvětlím...
Počítám s tím, že (teoreticky) všechny skilly máš na lvlu 20 a skill charmy všech skillů na lvlu 10 (v reálu to však udělám tak, aby se charmy všech skillů nevešly do inventáře :) )
Každý skill by měl některou svoji vlastnost, kvůli které bys ho používal...

Např. když si vezmu cold sosnu
Ice Bolt - ten by měl bezkonkurenčně nejvyšší dmg
Ice Blast - nejvyšší doba zmražení
Glacial Spike - ten by se hodil na skupinky, měl by dlouhou dobu zmražení, ale nižší než Ice Blast, ale zase vyšší dmg než Ice Blast
Blizzard - měl by velké plošné dmg, to by stačilo :D (větší než Glacial Spike, nižší než Ice Bolt, ale zase nižší freeze než Glacial Spike)

Tímto chci dosáhnout různých druhů buildů, např. light soso která používá jako podpůrný skill Ice Blast, který by maxovala jen skrze charm, a pěkně by zmrazoval. Samotné light skilly ještě trochu vylepším.

A melee chary nebudou znevýhodněny. Tomu budu věnovat hodně pozornosti, ale budu potřebovat hodně testování :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Fingolfinjas
Quill Rat
Příspěvky:23

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fingolfinjas » 23.03.2013, 14:02 hod.

Me skillery nadchly! Pro meho skeleton summonera je to jedina vec jak zlepsovat postavu. Nepotrebuju nic jinyho, stejne me vetsina priser zabije na 2 - 3 rany pokud se ke me dostanou...
To zlepsovani v dalsich statech pro skill je pekny. Urcite nebudu prispusobovat build charmu, naopak bych si dal tu praci a nasel ten spravnej. O tom to preci je, hledat ty dobry veci
Me ted momentalne prijde, ze svitky na crafteny veci jsou mnohem horsi nez na rera. Za necra se mi uz nevyplati craftit, hledam jen veci + skills a ty charmy by byli presne pro me.

Ty mini questy jsou super. Na to se tesim.


Jinak k tomu testu tech melee charu. Ja ted zkousim Barbara s obourucakem na koncentraci a od 8 lvl. to jde v pohode. Musel jsem ho ale mirne predvybavit od necra. Anadriel sundal na 20. lvl. jak nic.

V jaky fazy prave jsi? :-) Na tyhle zmeny se dost tesim xD Za necra uz nemam co delat (52. lvl. 2 akt nigthmare, uber Anadriel zabita :twisted: )

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 23.03.2013, 18:09 hod.

@ ZOMB: tak v tom případě je to OK...1) jsem netušil že lze říct hře aby dropovala jen určitý charmy pro určitej char...2) pokud nejde jen o zvýšení samotnýho skillu ale jde o zvedání různých bonusů toho skillu tak to je pak úplně o něčem jiným Ve výsledku vlastně na těch charmech uděláš to co jsem chtěl já, jen s tím že to bude pro každej skill zvlášť a ne obecně pro vlastnsti. takže za mě OK...fakt dobrý...;-)

jinak mě napadlo že by postava mohla nosit jen 2 charmy. Left charm a Right charm. nic víc. Prostě aby mohla nosit jen 2 charmy na 2 skilly. A nebo jen jeden jako je třeba annihil nebo torch. To proto aby nevymizely z inventáře ostatní charmy, protože by se tím podle mě úplně odbouralo nošení jinejch charmů. Každej by radši narval inv plnej těchto skill charmů.

hele teď mě napadá, pokud jde nastavit aby hra dropovala jen charmy pro danej character, lze tedy i nastavit aby hra dropovala s menší pravděpodobností věci právě pro danej char? třeba že barbar má menší šanci na melee itemy než na caster itemy?

to by vysvětlovalo jeden diablovskej Murfyho zákon, že dropuješ všechny itemy který nepotřebuješ ale ty který potřebuješ tak nedropneš :-D

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 23.03.2013, 19:47 hod.

Fingolfinjas: Jsem rád že se Ti to líbí... snad se mi to poraří dobře zrealizovat :)
Bohužel jsou tyto nápady stále jen v mojí hlavě, ale dneska hodlám začít (protože oby systémy dají hodně práce)

Attia: To jsem rád, že už si rozumíme :)
Co se týká omezování charmů, tak to podle mě nebude potřeba... charmy budou samy o sobě zabírat dost místa v inventáři (plánuju 2x2 políčka) a stejně jich nebudeš maxovat tolik... za ty ingredience to stát nebude :D (stačí 2 hlavní skilly + pár podpůrných, další by hráč ani nechtěl)

A ohledně toho dropu pro classy... není to prěsně tak, jak jsem napsal (z pohledu hráče ano, z pohledu provedení to je jiné)
Tento nápad staví na tom, že každá postava má pro každý required lvl (1, 6, 12, 18, 24, 30) celkem pět skillů
1) Každý skill ze své řady (z pěti) bude mít svůj index (např. Amazon - Magic Arrow bude mít index 1)
2) Dropneš nějaký skill charm, jediné co budeš vědět je to, že to bude jeden z pěti skillů dané řady (např. budeš vědět, že to bude jeden ze skillů pro amazonku a potřebným levelem 1, ale nebudeš vědět jaký), charm při samotném dropu už bude mít svůj index (číslo 1-5), ale ty ho neuvidíš...
3) Dáš charm do kostky, která pozná, že hraješ za amazonku (nebo jinou postavu) a vybere proto ze skupiny charmů pro amazonku právě ten s daným indexem a potřebným levelem :D

Není to tedy drop, co určuje jaký předmět (pro který charakter) se k tobě dostane, nýbrž horadrická kostka :D

Takže bohužel, tento systém nevysvětluje tento podivný diablovský Murfyho zákon... je to o náhodě...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 23.03.2013, 21:00 hod.

jasný, chápu jak to myslíš :-D ale je to škoda...mohly jsme rozlousknout jednu mysteriózní záhadu :-D

tak jako omezit se to může kdykoli kdyby to bylo moc OP a lidi nosily jen tyhle charmy v invu...

jen se trochu bojím jedný věci. jakýkoli radikální zasahování do dmg težce rozhodí balanc dmg vs monstra...a neznám mód kterej by měl vybalancovaný dmg tak aby to bylo pořád stejně obtížný (na začátku i v end game)...každej mód co jsem hrál (zy-el, median, avalon...) je těžkej a zábavnej pro nováčky když nevíš co si oblíct, co craftit atd...jakmile prokoukneš mód a zjistíš co na sebe nahodit, tak maj všechny tyhle módy jednu stejnou vlastnost...dmg těžce převyšuje nad monstrama...neznám mód kterej by radikálně zvednul dmg skillů a vybalancoval to tak aby to bylo těžký i s dobrou výbavou...ve všech módech musíš pro výzvu chodit do spešl lokací protože klasická hra je až moc lehká...

osobně by se mi víc líbilo kdyby ses vydal spíš cestou, že dmg necháš jak je ve vanile a jen změníš styl jak ho získat...tzn že víš že max dmg blizzardu s perf výbavou je cca 15k...a to by neměl překročit blizzard ani tady s perf výbavou...jen by měl být rozdíl v tom že dam ho máš jen z věcí a ze synergií, tady ho získáš navíc z charmů a z energy. Takže bys měl snížil úměrně tomu synergie tak, aby výsledný dmg s perf výbavou bylo zase jen 15k na blizzard...

výzva by pak byla v tom že máš postavu s dmg jako ve vanile...ale monstra jsou mnohem těžší a tužší. je nanic když jsou monstra tužší a agresivnější když dmg jde násobně nahoru oproti vanile...snad se chápem...prostě se jen bojím toho že se tohle prostě nevybalancuje tak jako to je nevybalancovaný u všech jiných módů...už teď jenom tím že mají některý skilly 1% bonus z energie je dělá těžce OP...

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“