Is Alive - Delta

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 29.06.2014, 15:35 hod.

Zdravím všechny diablisty ;)

Uběhlo půl roku od posledního updatu, to je poměrně dost času... tak alespoň doufám, že nová verze bude stát za ten půlrok čekání ;)

Bez dalšího protahování vám přináším novou verzi s označením Delta, kde jsou oproti Gammě tyto změny:

Upravena obtížnost nightmare
Přidány Hint scrolly
Přidány Boss scrolly
Přidána Gemwords (gemová slova)
Přidány nové gemy
Přidán rune crafting
Přidány nové recepty na craft

...a mnoho dalšího ;)

Stahujte jako obvykle z mého podpisu nebo použijte následující link: http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Delta.zip

Instalace je stejná jako vždy - jen rozbalte a složku Is Alive zkopírujte do složky MODS ve vašem Diablo 2 adresáři :)


Prosím vás, abyste mi v případě nálezu chyby / erroru / nějaké nesrovnalosti napsali přímo do tohoto vlákna... moc mi pomůžete ;)


Děkuju za podporu a přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od Attia » 29.06.2014, 23:56 hod.

děkuji za super dárek v narozkám...:-D ;-) du hrát...;-)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 30.06.2014, 16:52 hod.

Přeju vše nejlepší ;)
...a dárek ode mě už teda máš :D


...tak mě napadlo... uspořádat turnaj v Is Alive, určený širšímu seznámení s modem zde na foru... ale raději asi počkám na lepší roční období :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od Attia » 01.07.2014, 16:11 hod.

Tak,to bych podnikl az bude komplet i s hell obtiznosti,ne?;-)

Odesláno z mého HUAWEI Y300-0100

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 10.07.2014, 15:28 hod.

Myslel jsem jen takovou mini challenge v podobě dohrání normalu na HC :)

A mimochodem... rozjel jsem barbara, rozhodl jsem dát War Cry barbovi ještě šanci, tak uvidím, jak se mu povede v mém modu :)
btw vždy jsem měl chuť opakovaně chodit Corpsefireho na normalu... teď to má alespoň nějaký důvod :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 01.08.2014, 20:46 hod.

Nová verze!
Stahujte zde: http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Delta_2.zip
(nebo z mého podpisu)
Změny: opraveny některé bugy a skilly - např. Sanctuary, Decoy a ostatní, které jsem vyjmenoval v tomto vlákně: viewtopic.php?f=119&t=6943&start=200

Přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 30.10.2014, 22:57 hod.

Po delší době se zase ozývám :)
Pomalu ale jistě dělám na další verzi, tentokrát už bude hotový celý hell ;)

Ale proč píšu... konečně se mi podařilo dostat se do posledního patra Hell Realmu na nightmare :D
Konečně... po tolika neúspěšných runech, kdy stačilo chvíli nevěnovat hře plnou pozornost, a už jsem byl pod kytkama... nutno podotknout, že se svým stylem hraní si ani nedokážu hru představit na HC... stejně jako na /players 8...
Při mém posledním (a konečně úspěšném runu) jsem narazil na pár hodně tvrdých oříšků... například tenhle pack - Firewind je sám o sobě boss, a teď si představte, že jich na vás vybafne 7! :D V tu chvíli jsem byl hodně rád za své max fire resy... meteory padaly ostošest, fissure udělal ze země hotové peklo... tohle ani nešlo odlákat a zabít postupně, nemožné zlikvidovat... musel jsem to obejít... v tom samém patře na mě vybaflo ještě tohle. Sin Walker je samotný dost složitý na zabití, a ještě k tomu champion? Ne, děkuji :D
A v posledním patře mě zase přepadl tenhle hnus...i když uznávám, že bonusy mohly být horší... ale i ten extra fast úplně stačil. Dark Fighteři jsou v základu dost rychlí, navíc castí AD... takže fakt super. Asi bych je ale zvládl zabít, i když to bylo hodně o rychlých prstech... škoda, že jsem to nakonec podělal, a přišel o town portal do posledního patra :(
Nezabil jsem tedy 4 uberbossy v posledním patře, ale zvládl bych je... přesto můžu ohodnotit Delta verzi a nightmare obtížnost z pohledu hráče:

Delta verze nabízí opravdu hodně hodin hraní. Řekl bych, že víc než celá vanilla (zabití hell Baala). Extrémem je poslední lokace hry (Hell Realm), která mi bez teleportu zabrala několik hodin, než jsem ji celou proběhnul... a to jsem ani zdaleka nezabíjel vše. Ne, že by ta lokace tak strašně dlouhá a nudná... ale často se člověk zasekne, a musí vymyslet strategii :)
Také lokaci nelze jen tak prolétnout... je tam opravdu tma, a nevidíte ani na krok... nejednou se mi stalo, že jsem to chtěl vzít trochu rychleji, říkám si pohoda, nic tam není... prostě tou uličkou proběhnu, a najednou se nestačím divit - jsem obklíčen packem mana burn a do vteřiny jsem dole. Myslím, že pokud chce mod něčím zaujmout, není to množství změn, nová monstra, nové lokace, nové možnosti craftingu atd... ale jde o celek. A hlavně o atmosféru (kterou v D3 tak postrádám), která je opravdu tím hlavním, čím chci aby mod zapůsobil. Nevnímám to tak jen já, mám své testery, kteří mi to potvrdili.


Toť z pohledu hráče...
Z pohledu modmakera mě ještě čeká dost práce, nejbližším cílem je pro mě dokončení obtížnosti hell... úkol číslo 1. Ten očekávám, že dokončím do Vánoc. Pak mě čeká další verze, ve které bude propracovaný end-game systém. O tom se rozepíšu později. Tím bude základní verze modu hotová. Pak ještě plánuju vytvořit jakýsi datadisk pro mod, který zaujme hlavně úpravou skillů - tak, aby každý skill stál za investici dvaceti bodů. Nebo se o to alespoň budu snažit. Více pak chci se skilly obecně pracovat. A celkově bude datadisk o tom, že pustím uzdu své fantazii. Zatím se ale musím krotit a držet se původního zadání. Ke svým plánům se ale rozepíšu někde samostatně...


Mimochodem... nedávno jsem vytvořil novou verzi, zase toho trochu opravuje... a součástí této verze je malý bonus - můj WC barb :)
Můžete zkusit sami, jaké to je s ním v NM Hell Realmu ;)
Jako odkaz pro stažení poslouží jako obvykle můj podpis...

Snad jsem vás trochu delším textem moc neunavil :)
Přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3270
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od Fraxinus » 01.11.2014, 18:25 hod.

Brutáááál. :)

Těším se, stejně jako asi další, na konečný výsledek.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 02.11.2014, 21:48 hod.

Děkuju za projevený zájem, snad nezklamu ;)

Jinak já dneska konečně prošel celý Hell Realm (NM), zabil bosse v posledním patře... ale to bylo teda něco. Abych to trochu vysvětlil... poslední patro je dost rozsáhlé, a jsou v něm 4 bossové...
Agor - hnusný brouk, který castí volcana při úspěšném zásahu. Nemít max fire resy a stát na místě, dlouho nevydržím. Ale aby toho nebylo málo, při úspěšném zásahu má šanci sám sebe enchantnout okouzlením, které ho na několik vteřin učiní nesmrtelným (v modu je tato vlastnost monster pojmenována shielding). Takže kdo nemá vysokou defense, musí utíkat a nenechat se od něj zasáhnout, jinak ho prostě nezabije. PMH je nepostradatelná vlastnost.
Peltus - lukostřelec, také shielding, takže to samé... nenechat se zasáhnout. Tady už to však bylo o trochu jednodušší...
Trevum - "Lord de Seis", který nevypadal až tak nebezpečně. Když už jsem vyvraždil vše kolem něj, utekl do svého labyrintu a tam jsem ho naháněl jak zvěř. Dost rychlou zvěř. Nutno podotknout, že hraní si na schovku je typické i pro Darkblooda, který sice není tak rychlý, ale je černý. Jednou jsem ho skoro dostal, v jeskyni... na poslední chvíli mi zmiznul do tmy a už jsem ho nikdy nenašel. Trevum si hrál spíš na honěnou, ale kdybych na chvíli nedával pozor a ztratil ho z dohledu (což není nic těžkého), asi by si taky hrál na schovku. Nakonec jsem ho s mercem zahnal do rohu.
Condor - závěrečný boss. Dával docela rány, ale ne jako Swampface. Byl naštěstí pomalý, a tak jsem toho využil... vždycky trochu popoběhl, párkrát na něj zařval a takhle pořád do kola.

Dnešní run se dá popsat i jako akčně prožité dopoledne, ale teda ne, že by se to muselo opakovat každý den :D
Během hraní jsem si samozřejmě dělal poznámky, takže zas mám další nápady, co do modu udělat... v blízké době to sepíšu a hodím do příslušného tématu, abyste se k tomu mohli také vyjádřit, či navrhnout něco svého...


Do té doby se mějte krásně a přeju příjemné hraní ;)

a mimochodem... narazil jsem na dobrou skladbu, vhodnou jako pozadí do jakéhosi "extended traileru" pro mod, jestli na to někdy dojde... hledal jsem něco "temného a akčního", a tohle myslím splňuje obojí:
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 15.11.2014, 19:53 hod.

Tentokrát se podělím o pár screenů...
Kam tenhle portál asi vede? :D :D
Fire Orb
Magic Orb (myslím, že krystal můžu nechat... Teethy, které létají z krystalu se mi zdají ok)

Aktuálně dělám na nových vlastnostech pro monstra... pak bude následovat úprava monster... pak questy (to už mám téměř hotové), nový craft... ale do Vánoc bych to snad měl stihnout :)

Vám přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 22.11.2014, 18:02 hod.

Tak jsem zase o něco postoupil...

Upravil jsem všechny dropy (hell), upgradoval Boss scrolly... a vytvořil nové :)
Takže co se týká questů, už mi chybí jen vytvořit odměny...
Teď mě čeká úprava monster... u bossů mi půjde o to, aby byli opravdu silní... a zároveň o to, aby každý měl jednu silnou imunitu, a naopak jednu slabinu (jako Andy)... to se týká samozřejmě jen nových bossů jako Gremak, Dark Fighter, Deathclaw a další...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 23.11.2014, 15:42 hod.

Monstra upravena, a tak jsem vyrazil na hell... se svým WC barbarem...
A jak to dopadlo? Asi takhle... hell je dost hustej :D
Několikrát jsem zemřel, přestože výbava nebyla tak špatná (na začátek hellu)... a dosáhl jsem tudíž přesně toho, o co mi šlo... :)
Totiž toho, že jsem dostal do rovnováhy poškození a tuhost monster :)
Ve vanille to je jasné - chceš být efektivní v zabíjení - maxuj dmg - monstra jsou víc tuhá než nebezpečná (ovšem jak která, že...) - ale obecně to tak platí. V Is Alive bych chtěl, aby pro efektivní zabíjení bylo zapotřebí investovat i do defenzívy - jak co se týká skillů, tak co se týká výbavy... nebo se připravte na hodně rychlé prsty a zkoušku svých hráčských schopností ;)
Co se týče tuhosti monster, ta je stejná jako ve vanille... monstra jsou ale silnější, a některá agresivnější... o nových schopnostech nemluvě...
Příkaz /players x je určen pouze pro masochisty, není samozřejmostí jako ve vanille... přizpůsobil jsem tomu ale všechny nové dropy tak, aby jeho používání mělo smysl ;) (tudíž nejen z hlediska +%exp)

Jdu dál testovat... a vám přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 23.11.2014, 18:16 hod.

Další postřehy...

Osvobodil jsem Caina, ale během postupu jsem samozřejmě několikrát zařval, to se prostě jinak nedalo... Treehead a Griswold jsou kapitolou sami pro sebe...

Pak jsem si řekl, že zkusím, jak na tom je moje assa z vanilly (v1.13) - všechno v pohodě, co se týká spuštění postavy... pokud tedy nebudete chtít začínat novou postavu, ale pokračovat ve svých z jakékoliv verze vanilly, mělo by to být v pohodě ;)
Assa... guardian, ale na nějaké extra zabíjení není, je to spíš takový experimentální build se kterým běhám Pindla (mimochodem - v Is Alive je konečně opravená aura Sanctuary - takže tuším, že paladin, který tuhle auru vymaxuje, bude celkem solidní zabiják Pindla a jeho kámošů ;)
Zkusil jsem schválně Pindla, a je o trochu těžší no... :D
Na první nájezd zařvali během chvilky merc i shadow...
Pak jsem zkusil Tristram... a to bylo taky dobré... jakmile se přestanete starat o merce, během chvilky zemře, pokud se k němu přimíchají monstra v nějakém hnusném složení... a to měl Treachery (Fade aktivní), Andariel's Visage a Steel Pillar...
Hell Realm... už v prvním patře jsem si skoro neškrtl... zachytil jsem jednu momentku, kdy jsem měl už dost na mále... - ano, všechna monstra mají Salvu + Fanu + Concentration... smrtící kombince :twisted:
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 28.11.2014, 22:16 hod.

Zdravím ;)

S barbarem pořád umírám, na tom se nic nemění... ten hell vážně není procházka růžovým sadem...

Co se týče neherního postupu, právě jsem ve fázi navrhování odměn za questy, lokací, monster a jiných mechanik i co se týče třeba craftu... mnoho z těchto návrhů použiju až do finální verze, takže nyní jak mě napadají různé věci, všechno si zapisuju... a pak třídím podle toho, co má teď nejvyšší prioritu, čím se zabývat nejdříve...
Uvedu pár příkladů... v nadcházející verzi bude např. upraven drop v Tal Rasha's Tombs... je jich 7, a v každé bude dropovat navíc jeden druh gemů :)
Nebo speciální craft class-specific itemů...
Do finální verze si nechám například monstra s nabíjecími skilly assky, využití reqlvl v craftingu, nové gemwordy a další věci...

Nadcházející Omega verze bude upravovat celý hell, bude obsahovat pár nových změn... a prakticky to bude první hratelná verze určená pro všechny hráče :)
Plná verze bude obsahovat to, co Omega + propracovaný end-game systém :)
Proč? Protože myslím, že to vanilla postrádá... nějaké hodně nebezpečné lokace, kvůli kterým by měl hráč motivaci postupovat hrou dál i po dokončení hellu a lepšit se... takové lokace by měly vyšší alvl, drop by byl lepší, ale ne zas nějak extrémně... nechci z toho Avalon ;)
Chci, aby hráči mohli chodit i klasické lokace které mají rádi, a přitom neměli pocit, že o něco přicházejí... to se týká hlavně případných nových setů a unikátů, které se v Is Alive nikdy neobjeví ;)


Tak... to bude asi všechno, pro dnešek... užijte si víkend a přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 11.12.2014, 17:26 hod.

Zdravím všechny diablisty ;)

Takže... teď řeším věci ohledně craftingu. Hlavně nové recepty a odměny za questy (které už mám promyšlené, stačí to už jen udělat). Nové recepty budou využívat nových kvalit gemů (tzn. 4 dalších kvalit vyšších než perfect). Dále jsem se rozhodl, že crafty vytvořené pomocí MPE (Most Powerful Essence - vzniká rozkladem unikátních a setových věcí) již nebudou kvality crafted, nýbrž rare. Je to kvůli tomu, že kvalita crafted vycházela ve výsledku hůř než rare. Dále craft class-specific itemů (assassin claws, sorceress orbs, druid a barbarian helms, necro a paladin shields, amazon weapons) bude také zajímavý. Bude se jednat pouze o rare craft, jako gem se použije libovolný kvality perfect. Výsledný předmět bude tedy kvality rare, a navíc má 50% šanci dostat bonus +1 to all character skill, +1 do každé větve skillů (šance se počítají zvlášť a mohou se objevovat současně)
K bonusům, které předmět obdrží díky své kvalitě rare, se přičtou tyto bonusy. Je tedy možné, že se na clawu objeví bonus +4 to assassin skills (+2 dostane jako klasický rare claw a +2 jako výše zmíněné bonusy). Nutno dodat, že takový případ bude mimořádně vzácný, ale možný. Vezměte si šanci, s jakou se vám rare předmět vygeneruje s vlastností +2 to character skills... no a šance, že se vám tam objeví dalších +2 to character skills je přesně... 1:16 ;) )
Uvidím, jak to bude vypadat v praxi... jsem na to hodně zvědavý :)

Takže až dodělám všechno kolem craftu (což by mohlo být do konce víkendu), budu mít již všechno hotové a bude následovat všeobecný balanc. Pak se vrhnu na pořádné hraní, abych ještě stihl odhalit a opravit většinu chyb.
A pak přijde moment, kdy bych velmi ocenil vaši případnou pomoc :)
O co jde? Budu mít konečně hotovou verzi, kde mám upravený hell... a tudíž určený ke hraní. Od vás bych chtěl (teď mluvím ke všem hráčům, i těm, kteří mod ještě nehráli, ale zajímají se o něj a chtějí mi trochu pomoct), abyste vzali své nejlepší postavy které máte a otestovali, jak se jim daří v modu... s jejich kompatibilitou by neměl být problém, i když jsou z verze 1.13) - stačí je jen zkopírovat do složky s modem a můžete hrát ;)
Otestovat bych chtěl hlavně superunikátní bosse, lokace které chodíte rádi (alvl 85), act bosse... a samozřejmě Hell Realm :twisted:
Velmi ocením vaší případnou pomoc... jestli máte zájem, napište sem do topicu nebo mi pošlete PM. Pokud by někdo rád pomohl ale nechce testovat (třeba kvůli nedostatku času, což se v pohodě může stát), může mi svou postavu z vanilly jednoduše "darovat" a já bych to už sám otestoval... i když je teda vždycky lepší, když s ní člověk umí hrát - má její ovládání v malíčku)
Tato testovací verze by mohla být připravená někdy v průběhu příštího týdne...

Snad se nějaký zájemce najde :)
Předem děkuji za pomoc ;)

To bude ode mě asi všechno... mějte se hezky a přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Delta

Příspěvek od ZOMB » 14.12.2014, 23:24 hod.

To byl ale náročný víkend :)
Nejdůležitější je to, že jsem právě před chvílí dokončil veškerou naplánovanou práci na modu. To znamená, že první nová verze je na světě :)
Teď tedy přichází na řadu testování... konečně nějaká záživnější činnost než jen měnění čísel a textu v tabulkách :D
Co jsem zatím zkoušel, tak je to celkem mazec... a jsem vážně zvědavý, jak si v modu povedou vaše vypiplané postavy z vanilly :twisted:
Jen připomínám, že tato verze, kterou vydám do Vánoc (a mám ji už téměř hotovou), upravuje celou obtížnost hell - nová monstra, nové questy, nové recepty na craft, nové lokace (Palace Sewers lvl 1 + 2 + 3 a Hell Realm lvl 1-16). Obvyklé optional questy byly doplněny o závěrečný quest, zahrnující sehnání částí všech osmi bossů Hell Realmu. Odměna ale stojí za to ;)
To je ode mě asi všechno... jo, a moje nabídka stále trvá ;)
Kdo by chtěl pomoct s testováním, je vítán ;)
Nešlo by o testování za účelem hledání bugů, ale za účelem testování obtížnosti modu.

Za týden bych mohl být hotový s testováním... resp. radši si na to nechávám týden a další víkend, člověk nikdy neví, co bude potřeba ještě dodělat...

Zatím vám přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“