Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Moderátor: Dark_Deamon

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 30.08.2018, 08:24 hod.

Morbid: Barbarovy skilly si teprve rozmyslím. Je pravda, že házecí potiony jsou v D2 nedotažené a bylo by fajn s tím něco udělat. Přes tento skill bych mohl např. udělat to, že bych vytvořil silnější elixíry, které hráč může získat právě tímto skillem. To je však větší zásah do hry, proto takovou změnu do Skilleru radši vynechám...
U Poison Daggeru není zas tak špatný nápad přidat mu teleport (podobně jako ho má Dragon Flight u assassinky). Díky za tip :) Tuto změnu bych případně implementoval až poté, co budu mít dokončené všechny charaktery a začne fáze "balancování" :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 01.09.2018, 13:50 hod.

Ahoj,hrám dalej ked mám čas,konečne mi adly runy na necro wand,moje postrehy:asi i podla tej rune-kalkulačky,čo si mi dal, je v D2 lod málo rune-words,neuvažoval si o ríadnom rozšírení tohoto elementu v budúcnosti?Trebárs i o spojení s Is alive,a ak by sa ti ako si písal,zdali rune-wordy v D2 moc siln,tak ich nadizajnovat tak,aby neboli rehnane OP.Celkom by sa hodila trebars wand-ka na golemanera zo skilleru.Je mi tiež záhadou,prečo pre slizz-pardon blizz bolo pri tak málo runewordov spísat prehladnejší zoznam,Median xl od B-laz ich má doslova tony a má spísaný pekný prehladný zoznam. PS A tiež ma napadlo odstrániť idiociu ovodneho D2 lod,že:mám dost goldov na drahú wand-ku,ale ju nemožem kúit,pretože pri cene trebars 550000 goldov a levli 44 ju nemožem kúpiť,pretože sa dá nakúpit len za tie goldy,čo má postava u seba a nie v truhle a u seba može mat char len 10000 gold za level.Problem povodnej hry nie skileru,viem. :wave: PSS Díky za prácu a snad aj hraš nielen pracuješ na mode. :lol:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 02.09.2018, 10:49 hod.

Morbid: Díky za komentář :) Osobně si nemyslím, že počet RW by byl v D2 problém, problém je jejich síla (na to, jak jednoduše dosažitelné některé jsou). Pokud bych sahal do itemů v D2, zaměřil bych se spíš na klasické magic / rare / set / unique / craft. Proč ne RW? RW si totiž hráči musí někde najít (recepty na netu), zatímco jiné itemy mu ve hře prostě padnou (nebo nepadnou). Median má všechno nové - spousty itemů, unique, setů, RW... sice to má přehledně seřazené, nicméně je toho tak strašně moc, že je celkem obtížné se v tom ve výsledku vyznat.
Jinak s tím goldem - při nákupu se používají i goldy v truhle, ne? Alespoň u gamblu to tak funguje...
A neboj, taky hraju :D Ale teď jsem na dovolené, takže mám od hraní i modování na chvíli klid :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 03.09.2018, 13:18 hod.

Ahoj,skutočne je to tak,že ak aj máš max goldov u charu v batohu na daný level charu a chceš kúpit/gamblit item drahší ako daná čiastka,a goldy v cheste máš,nezmošeš nič.Ináč ak sa mi odarí najst nejaký ekný komlet set na boj z blízka rád si rozohrám death knighta necra na decreify.Tiež som kedysi premýšlal,ako niekto može hrat na hell proti baalovi či inym silnym bosom skeletomancera,si par krat uprdne a kostaci lahnu a novych nevycarujes.So skilerom a aurou na blood golema by to mohlo pekne íst,by sa im snad dobre regenerovali životy.Cav a idem uz hrat. :wave:

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 11.09.2018, 09:52 hod.

Ahoj,hráte ešte niekto D2Skiller? ja stále,ked mám čas. :wave:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 11.09.2018, 10:13 hod.

Morbid: To rád slyším. Nechtěl by sis ve vedlejším tématu s příběhy založit vlastní příběh, kde bys popisoval, jak postupuješ hrou, a svoje celkové postřehy s danou postavou? Moc bych takovou zpětnou vazbu ocenil :)

Jinak já jsem teď dlouhodobě mimo svůj herní PC, takže bohužel hrát nemůžu...
Už ale tvořím koncept skillů k paladinovi, takže se můžete těšit na další postavu :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 12.09.2018, 11:55 hod.

Ahoj,možno niečo naíšem,ale asi až ked rozohrám toho death knghta od 1.aladinov a križákov v hrách neznášam ale som zvedavý na modifikovanho.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 13.09.2018, 18:49 hod.

Hodně štěstí ;)

Jinak já jsem doplnil koncept Paladina, jako vždy ho najdete na začátku tohoto vlákna. Určitě to ještě není finální podoba, zvažuji nějakým způsobem modifikovat ještě Might a Charge. Na co se ale můžete těšit:
1) Použitelnější FoHer
2) Oprava a posílení Sanctuary aury
3) Lehce posílené elementální ofenzivní aury
4) Defenzivní aury nově budou fungovat i jako pasivní skilly (po vzoru resistantních aur)
5) Větší celková použitelnost nepoužívaných aur
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 15.09.2018, 08:39 hod.

Cav a kedy asi bude paladin skiller hotový?Chcel by som otestovať to miznutie vecí zo shatered stash pri upgradovaní. :wave:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 15.09.2018, 20:34 hod.

Morbid: Sám ještě uvidím, do dvou týdnů bych to měl určitě stihnout, ideálně bych to mohl mít hotové do týdne ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 18.09.2018, 10:29 hod.

Cav,prosííím,ešte pred spojením s is alive zvačšiť charom batoh,ason 2 krát,už to začína byt otravné,jak je v povodnej hre maly batoh,zoberiem ar veci zo zeme,port,zas par veci port.atd.A nechávat ich na zemi nechcem (zbieram iba tie čo sa daju dobre predat,aspon za par tisic,ano mam asi 10000000 goldov,ale šetrím na gambling v Hell-i a na nákup itemov pre necra aby kuzlil Iron golemy z čo naj itemov.) :wave:

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 21.09.2018, 15:23 hod.

Ahojte,mam otázku nie priamo k skilleru,ale ma zaujma,že ak hram s plugy Kitt-om,ako vypnut ten zaprdený Diablo (world?) event,aby sa mi nezjavoval uberdiablo?Zjavuje sa po nejakom čase či chcem alebo nie a info som googlil a nič.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 21.09.2018, 21:03 hod.

Co se týče Diablo eventu, ten můžeš zakázat v konfiguračním souboru plugy.ini (v adresáři Skilleru) - otevři to jako textový soubor, najdi řádek, kde je něco jako WORLD_EVENT_ENABLE=1 (nepamatuju si přesně) a místo 1 napiš 0 :)
Jinak v Is Alive je inventář větší oproti vanille :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 27.09.2018, 10:26 hod.

Zdravím,dík za pomoc,ide to bez eventu.Nejak nov info?Stále hrám necra a už mi i popadali leg a set pre in chary.Asi teraz skusim kuzelničku. :wave:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 28.09.2018, 12:23 hod.

A jak to s necrem jde? Jak jsi s ním daleko? :)

Jinak já jsem teď byl bohužel delší dobu mimo svůj hlavní PC, takže vydání paladina se trochu opozdí. Věřím ale, že zatím těch změn a možných buildů je natolik, že mírné zpoždění nevadí :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 29.09.2018, 08:34 hod.

Ahoj,lvl asi 82,hell obtiažnosť,začiatok Harrogatu.To je moj build,čo som si vymyslel sám (je mi jasné,že niečo podobne vymyslel i niekto iný-po 1 bode do golemov a golem mastery,1 bod bone armor,20 bone wall,20 bone prison,20 bone spear ((primárny skill)),20 bone spirit a asi 2-3 body zatial na teeth-paradny masomlynček,ak sa to s ním vie.Inač ta light kuzelnička ma pekne serie tým light damage od 1 do xyz.Niekedy mám pocit,akoby som tie potvory len olizoval s tými bleskovými kúzlami.Asi radšej rozohrám skeletonmancera (vždy mi bolo záhadou,ako sa s ním hrá proti bossom na helli,keď tie kostry boss dorazí a nemá si z čoho char vykuzliť nové,ale s tou aurou od blood golema bymohli vydržat pekne.)

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky: 425
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Morbid#2486

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Morbid » 01.10.2018, 13:25 hod.

Ahoj,neviem kde sa stala chyba.ale hram skeletonmancera a: podla popisu by mal skill skeleton mastery pridavat life aj kostram aj magom,ale pridava len kostram a mágom namiesto life armor (je jedno či hard skill point alebo item skill point). :)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 04.10.2018, 21:49 hod.

Díky za nahlášení, mrknu se na to :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

alesh88
Quill Rat
Příspěvky: 36

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od alesh88 » 06.11.2018, 09:57 hod.

vážený pane Zombe, ještě jednou děkuji za dosavadní práci na Skilleru (a po letošním BlizzConu ji ocení ještě víc fanoušků). necromant mě bavil, akorát jsem ho pohřbil při alkoholem doprovázené hře.

můžu být tak drzý a zeptat se, zda bude v dohledné době připraven Barbarian? ;)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 06.11.2018, 12:09 hod.

Díky za zpětnou vazbu, necro nechť odpočívá v pokoji :)

Je fakt, že díky letošnímu Blizzconu mám minimálně další rok dobrou šanci přijít s něčím, co by se mohlo ujmout, co hráči ocení.

Co se týče pokračování - sice toho teď mám dost na práci a moc nestíhám, ale tlačí na mě i fanoušci v zahraničí, takže s vývojem pohnu. Aktuálně je naplánovaný paladin (kterého ještě musím doimplementovat), další na řadě bude právě barbar. Uvidím, jak budu stíhat, každopádně by bylo super mít do Vánoc obě tyto postavy hotové. Minimálně koncept pro barbara bude určitě. Pak už bude zbývat jen amazonka.

Zároveň trochu poodhalím své plány do budoucna. Jelikož jsem se setkal s velmi pozitivní zpětnou vazbou, Skiller použiju jako základ pro další mod, který bude rovněž z kategorie "konzervativní rozšíření původní hry". Nebude se tedy jednat o žádné velké změny, které by upozadily ducha a styl hraní původní hry. Podobně jako u Skilleru se bude jednat o takové změny, které přidají do hry nové možnosti, které však neupozadí ty stávající. Takové změny budou malé (např. možnost upgradování setových předmětů, lehké změny v dropech, aby se více vyplatilo používat vyšší nastavení /players), ale i rozsáhlejší (např. rozšíření stávajícího endgame systému - nutno zdůraznit, že v konzervativním duchu).

Každopádně se máte na co těšit ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“