Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Moderátor:Dark_Deamon
Ahoj,
na modu stále pracuju, momentálně dělám na webových stránkách, které spustím společně s beta verzí modu...
Ale dnes mě napadlo jak vylepšit nynější craftící systém, takže prosím alfa testery o vyjádření svého názoru...
Nyní:
Dáte do kostky předměty - ty se přemění na určitý počet esencí (které musíte skládat do balíčků)
Můj návrh:
Dáte do kostky věc -> ta vám vytvoří esence (stejné jako doposud), ale tyto esence se budou používat v dalších "salvage" receptech... budou se nyní přičítat stejným způsobem jako třeba klíče...
Příklad: Vyjdete z města - dropne vám magická věc - tu dáte do kostky - vznikne vám magická esence - najdete další magický předmět - vložíte ho do kostky s magickou eencí vzniklou z minulého receptu - transmute - vznikne magická esence s vlastností quantity = 2... a takto bude množství stoupat, společně s pohlcenými magickými předměty.
Výhoda - nemusíte se s tím tolik "pižlat", hromadit v truhle a v inventáři, a celkově to bude přehlednější...
Prosím o vaše názory, protože hlas každého se počítá...
Příjemné hraní
na modu stále pracuju, momentálně dělám na webových stránkách, které spustím společně s beta verzí modu...
Ale dnes mě napadlo jak vylepšit nynější craftící systém, takže prosím alfa testery o vyjádření svého názoru...
Nyní:
Dáte do kostky předměty - ty se přemění na určitý počet esencí (které musíte skládat do balíčků)
Můj návrh:
Dáte do kostky věc -> ta vám vytvoří esence (stejné jako doposud), ale tyto esence se budou používat v dalších "salvage" receptech... budou se nyní přičítat stejným způsobem jako třeba klíče...
Příklad: Vyjdete z města - dropne vám magická věc - tu dáte do kostky - vznikne vám magická esence - najdete další magický předmět - vložíte ho do kostky s magickou eencí vzniklou z minulého receptu - transmute - vznikne magická esence s vlastností quantity = 2... a takto bude množství stoupat, společně s pohlcenými magickými předměty.
Výhoda - nemusíte se s tím tolik "pižlat", hromadit v truhle a v inventáři, a celkově to bude přehlednější...
Prosím o vaše názory, protože hlas každého se počítá...
Příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
tohle mě už napadlo ale myslel jsem že se ti s tím nebude chtít předělávat...za mě určitě ano...
jinak nevím jak ostatním ale trochu se ztrácím v receptech...přijde mi jich příliš moc s minimálníma rozdílama...hlavně ty slabší. sám za sebe bych to trochu upravil a zpřehlednil. pořád se musím koukat kolik kterých esencí na jakej gem atd...navíc tam všelijak kombinuješ esence...někam jde jen magic, někam magic+rare, musíš pořád hledat koli jakých charmů k jakýmu gemu, jaký esence a kolik jich...přijde mi to až moc nepřehledný a bez nějakýho systému.
osobně by se mi líbilo to trochu zpřehlednit. zjednodušit recepty ale ztížit jejich shánění. tak třeba. na základní recepty bych dal všude jednotnej recept:
"normal item + gem + 1 magic esence" (čím lepší gem tím lepší vlastnosti)
"normal item + gem + 1 rare esence" (čím lepší gem tím lepší vlastnosti)
magic esence by padaly třeba s šancí 15%.
rare esence by padaly s šancí třeba jen 5%.
1) magic i rare itemy padají dost, takže je zbytečý je nějak moc craftit, tímhle bych jen dal možnost jak zvýšit šanci na lepší rare/magic item.
2) jsou to základní recepty který by měly jít už brzo skládat a pomoct hráči. takže nějakou velkou obtížnost ohledně shánění tuny esencí mi přijde zbytečné.
na craft charmy nechat vždy recept kde používáš 1 charm + další ingredience. řešit kolik chamů použít mi přijde zbytečný.
klidně bych taky třeba místo momentálních tipů esencí udělal třeba magic weapon esence, magic armor esence, magic jewelery (ring amul jewel)esence...rare weapon esence, rare armor esence atd...pak třeba charm esence, prostě na danej tip itemu daná esence aby hráč instinktivně věděl na co danou surovinu využije. pak bych radší řešil snížením šance na získání esence z itemutu obtížnost receptů než zvyšováním množství esencí a recepty nechal jednotný a lehce zapamatovatelný.
nevím jestli půjde pochopit co tím myslím...snad jo...
jinak nevím jak ostatním ale trochu se ztrácím v receptech...přijde mi jich příliš moc s minimálníma rozdílama...hlavně ty slabší. sám za sebe bych to trochu upravil a zpřehlednil. pořád se musím koukat kolik kterých esencí na jakej gem atd...navíc tam všelijak kombinuješ esence...někam jde jen magic, někam magic+rare, musíš pořád hledat koli jakých charmů k jakýmu gemu, jaký esence a kolik jich...přijde mi to až moc nepřehledný a bez nějakýho systému.
osobně by se mi líbilo to trochu zpřehlednit. zjednodušit recepty ale ztížit jejich shánění. tak třeba. na základní recepty bych dal všude jednotnej recept:
"normal item + gem + 1 magic esence" (čím lepší gem tím lepší vlastnosti)
"normal item + gem + 1 rare esence" (čím lepší gem tím lepší vlastnosti)
magic esence by padaly třeba s šancí 15%.
rare esence by padaly s šancí třeba jen 5%.
1) magic i rare itemy padají dost, takže je zbytečý je nějak moc craftit, tímhle bych jen dal možnost jak zvýšit šanci na lepší rare/magic item.
2) jsou to základní recepty který by měly jít už brzo skládat a pomoct hráči. takže nějakou velkou obtížnost ohledně shánění tuny esencí mi přijde zbytečné.
na craft charmy nechat vždy recept kde používáš 1 charm + další ingredience. řešit kolik chamů použít mi přijde zbytečný.
klidně bych taky třeba místo momentálních tipů esencí udělal třeba magic weapon esence, magic armor esence, magic jewelery (ring amul jewel)esence...rare weapon esence, rare armor esence atd...pak třeba charm esence, prostě na danej tip itemu daná esence aby hráč instinktivně věděl na co danou surovinu využije. pak bych radší řešil snížením šance na získání esence z itemutu obtížnost receptů než zvyšováním množství esencí a recepty nechal jednotný a lehce zapamatovatelný.
nevím jestli půjde pochopit co tím myslím...snad jo...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju za Tvoje vyjádření, myslel jsem, že se nedočkám...
Nepřehlednost v receptech - to je největší slabina modu, to si uvědomuju...
A proto jsem vymyslel nový systém craftění, kdy nebudete muset vůbec chodit na net nebo si pamatovat recepty... všechno bude přehledným a jasným sděleno hrou - kolik čeho potřebujete...
Víc druhů esencí... trochu se bojím, jestli to neznepřehlední hru ještě víc, než je teď... ale zkusím si to promyslet
Děkuju ještě jednou za vyjádření k tomuto systému i za další návrhy...
a přeju příjemné hraní
Nepřehlednost v receptech - to je největší slabina modu, to si uvědomuju...
A proto jsem vymyslel nový systém craftění, kdy nebudete muset vůbec chodit na net nebo si pamatovat recepty... všechno bude přehledným a jasným sděleno hrou - kolik čeho potřebujete...
Víc druhů esencí... trochu se bojím, jestli to neznepřehlední hru ještě víc, než je teď... ale zkusím si to promyslet
Děkuju ještě jednou za vyjádření k tomuto systému i za další návrhy...
a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
tak teď tam máš magic, rare, magic jewel a powerfull esence. k tomu musíš počítak kolik dáš charmů na craft charmy, kolik dáš gem piece atd.
navíc některý esence se stackují po 5, některý po 3. Líbí se mi systém a nápad, jen pro mě by bylo fajn to zpřehlednit. třeba bych zrušil počty charmů na crafty a na craft dal vždy potřebný jeden normal charm s tím že by bylo těžší ho sehnat a nešel by vycubit z každýho charmu.
Místo receptů kde kombinuješ 5, 10, 15, 25 atd esencí bych všude dal jednotnej počet esencí a kvalita craftu by záležela jen na síle gemu a lvl postavy která tu věc craftí. jako u klasickýho craftu. Je jasný že pokud dám do cube elite axe+PG gem+esenci danýho tipu a já mám level 5, asi nebudu mít šanci udělat cruel axe s 450% ed.
tady si myslím že méně je někdy více. takže ať už to upravíš jakkoli, mě osobně by se líbilo na všechny crafty používat stejný množství esencí (i třeba jen tu jednu na craft) ale zato by ta esence byla mnohem hůře sehnatelná.
navíc některý esence se stackují po 5, některý po 3. Líbí se mi systém a nápad, jen pro mě by bylo fajn to zpřehlednit. třeba bych zrušil počty charmů na crafty a na craft dal vždy potřebný jeden normal charm s tím že by bylo těžší ho sehnat a nešel by vycubit z každýho charmu.
Místo receptů kde kombinuješ 5, 10, 15, 25 atd esencí bych všude dal jednotnej počet esencí a kvalita craftu by záležela jen na síle gemu a lvl postavy která tu věc craftí. jako u klasickýho craftu. Je jasný že pokud dám do cube elite axe+PG gem+esenci danýho tipu a já mám level 5, asi nebudu mít šanci udělat cruel axe s 450% ed.
tady si myslím že méně je někdy více. takže ať už to upravíš jakkoli, mě osobně by se líbilo na všechny crafty používat stejný množství esencí (i třeba jen tu jednu na craft) ale zato by ta esence byla mnohem hůře sehnatelná.
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tak abyste věděli, že nezahálím
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot001.jpg
Už to začínám testovat v praxi a zatím se daří... doufám, že nenarazím na žádný problém
Jinak - poslední dobou jsem vybíral nějakou hudbu k traileru na mod, který hodlám vytvořit a někdy o Vánocích vložit na YouTube... co na tu hudbu říkáte?
http://events.q-dance.nl/2012-11_24-nov ... drone1.mp3
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot001.jpg
Už to začínám testovat v praxi a zatím se daří... doufám, že nenarazím na žádný problém
Jinak - poslední dobou jsem vybíral nějakou hudbu k traileru na mod, který hodlám vytvořit a někdy o Vánocích vložit na YouTube... co na tu hudbu říkáte?
http://events.q-dance.nl/2012-11_24-nov ... drone1.mp3
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Mně se ta hudba dost líbí, odkud to je? :-) Já to nějak z toho odkazu nemohu poznat.
HC grál: 537/516 (-21)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tak to je na trochu déle...
Všechno to začalo dneska, když jsem si řekl, že se podívám, jak je to s Qlimaxem 2012 (hardstylový koncert konaný každoročně v nizozemsku)
Zavítal jsem na oficiální stránku koncertu http://events.q-dance.nl/2012-11_24-november_qlimax/ a shlédnul trailer... a najednou začala hrát ona písnička na stránkách a já jsem si hned řekl: "Tahle písnička je úžasná!"
Hledal jsem ji všude možně, ale nikde jsem ji nemohl najít... a tak jsem si otevřel zdrojový kód stránky (používám Operu jako internetový prohlížeč) a našel jsem si přímý odkaz na písničku
Znalost jazyka HTML se hodí nejen při tvoření webu
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
I mne se tak ukázka hudby líbí. V ten jeden moment mi to přišlo docela strašidelné. Přesně jak to u Diabla má být. Jsem zvědav s čím se vytasíš dále.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tak to jsem se cítil stejně... trochu mi to připomnělo Diablo 1
Můj mod má zaujmout primárně hratelností, ale říkal jsem si, že pro lepší atmosféru ve hře trochu uberu světla... prostě by byla větší tma
Co myslíte? Hodilo by se to do hry?
Můj mod má zaujmout primárně hratelností, ale říkal jsem si, že pro lepší atmosféru ve hře trochu uberu světla... prostě by byla větší tma
Co myslíte? Hodilo by se to do hry?
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
No, mně osobně by to ve spojení s tou hudbou přišlo fakt dobré :-)
HC grál: 537/516 (-21)
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Světla neubírej. Udělej to prostředí celé černobílé, pokud to půjde. To by bylo maso
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Snažím se být originální... černobílé prostředí už tu bylo v modu Black Parade
Světla uberu jenom trošku, uvidím jaké to bude
Světla uberu jenom trošku, uvidím jaké to bude
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ten mod Black Parade nebyl nikdy dokončen, to se nepočítá
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Stejně si trvám na svém... co já vím, Black Parade se ještě vyvíjí, a nechci mu ukrást tuhle charakteristickou vlastnost... snad to Fraxi chápeš
Jinak dneska jsem se docela zapotil, než konečně všechno běželo tak, jak má...
Vím, že velkým nedostatkem alfa verze byla nepřehlednost v receptech... to se ale od nové verze změní
Celý proces vyjádřen ve screenech 3-9
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot003.jpg
Jinak dneska jsem se docela zapotil, než konečně všechno běželo tak, jak má...
Vím, že velkým nedostatkem alfa verze byla nepřehlednost v receptech... to se ale od nové verze změní
Celý proces vyjádřen ve screenech 3-9
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot003.jpg
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Klidně ubírej světla, kolik je libo. Pokud si bude čím posvítit na cestu (louče ), tak je to úplně v pohodě.
Plánuješ upravovat hudbu pro všechny lokace, či jenom některým
Plánuješ upravovat hudbu pro všechny lokace, či jenom některým
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Co se týče hudby... tak na to si Matta Uelmena moc vážím, protože jeho hudba v D1 i D2 je úžasná...
Pokud ale najdu nějakou dobrou hudbu (nebo tu, co jsem už našel), tak půjde do speciálních (uber) lokací...
Pokud ale najdu nějakou dobrou hudbu (nebo tu, co jsem už našel), tak půjde do speciálních (uber) lokací...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot010.jpg
... tak takhle vypadá, když na svitek aplikujete určitý počet (v tomto případě 5) magic essences... až tedy budou všechny požadované ingredience aplikované na svitek (budou mít zlatě napsáno already absorbed), pak můžete svitek použít rovnou na očarování věci (v tomto případě zbraně)
Stejně to ale nejlépe pochopíte v praxi
Na ni si však budete muset počkat do Vánoc
... tak takhle vypadá, když na svitek aplikujete určitý počet (v tomto případě 5) magic essences... až tedy budou všechny požadované ingredience aplikované na svitek (budou mít zlatě napsáno already absorbed), pak můžete svitek použít rovnou na očarování věci (v tomto případě zbraně)
Stejně to ale nejlépe pochopíte v praxi
Na ni si však budete muset počkat do Vánoc
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Uvažuješ o změně vzhledu některých předmětů Přeci jenom ty svitky, knížky a další tvoje výtvory by si zasloužily unikátní podobu.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
wau...tak ty recepty jsou mazec...to teda klobouk dolů...
jinak nevím jak to Marast myslel, ale musím reagovat na to co psal o loučích. Bylo by dost hustý a moc by se mi líbilo, kdyby jsi do hry implementoval něco jako louče...Prostě klasický obrázek torchky s tím že by měla MAX light radius. Nic víc. ani dmg ani žádný jiný vlastnosti. člověk by je pak musel nosit na druhým slotu aby si tím svítil. jinak by měl prakticky nulovou viditelnost. Ve venkovních prostorech by byla třeba normální jako je ve vanile, ale v uzavřených prostorech jako jeskyně atd by mohla bejt takřka nulová, aby si musel hráč svítit. Dobrý by bylo kdyby šlo udělat něco jako time durability...Prostě že by tý pochodni třeba každý 4 vteřiny ubyl 1b z durability. Hráč by pak musel počítat s tím že musí nakoupit novou nebo ji ioravit atd...
pak bys moh hru dost ztmavit aby si hráči museli/mohli svítit loučema.
jinak nevím jak to Marast myslel, ale musím reagovat na to co psal o loučích. Bylo by dost hustý a moc by se mi líbilo, kdyby jsi do hry implementoval něco jako louče...Prostě klasický obrázek torchky s tím že by měla MAX light radius. Nic víc. ani dmg ani žádný jiný vlastnosti. člověk by je pak musel nosit na druhým slotu aby si tím svítil. jinak by měl prakticky nulovou viditelnost. Ve venkovních prostorech by byla třeba normální jako je ve vanile, ale v uzavřených prostorech jako jeskyně atd by mohla bejt takřka nulová, aby si musel hráč svítit. Dobrý by bylo kdyby šlo udělat něco jako time durability...Prostě že by tý pochodni třeba každý 4 vteřiny ubyl 1b z durability. Hráč by pak musel počítat s tím že musí nakoupit novou nebo ji ioravit atd...
pak bys moh hru dost ztmavit aby si hráči museli/mohli svítit loučema.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Attia: Nápad je to suprový, ale nejsem si jistý, jak moc by byl proveditelný v této podobě. Dost možná by vyžadoval hardcode zásahy, aby se mohly číst údaje ze switche.
Jinak jsi trochu v turnaji pozadu...pohneš s tím?
Jinak jsi trochu v turnaji pozadu...pohneš s tím?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)