Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky: 839
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 01.07.2013, 21:43 hod.

ZOMB: tak to je samozřejmě otázka. Is alive jak sem (a nejen já) TENKRÁT představoval, bys měl udělanej už dávno, ale vidim, že mód s málo změnama nejsi schopen udělat. Takže asi bude nejlepší když tam zakomponuješ víc věcí.
-> sem pro, ale tohle dle mi náročností dost připomíná fraxův grál. Jen to ňák seriózně navrhnout bude dost krutý a pak samozřejmě testování hráčema. Myslim, že sem pak budou lidi hodně psát co by se mělo snížit a zvýšit a dát to celé dohromady, není dle mě práce pro jednoho člověka.
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 01.07.2013, 23:42 hod.

Zrovna nedávno jsem přemýšlel nad tím co čeká v budoucnu Is Alive. Bohužel mě nenapadaly veselé představy. Spousta nápadů co máš se mi MOC líbí ale nejvíc se mi líbila prvotní myšlenka Is Alive. Bohužel, podle mě momentální směr Is Alive který nabírá z něj dělá jen další mód s tunami úprav který si zahrajou 2-4 nadšenci. Není to D2 jak ho známe a není to Is Alive jaký jsi ho chtěl mít na startu uzavřený bety.

V Is Alive šlo o zachování veškerý zaběhlých techniky a principů z D2 LoD a jediný 2 změny v plánu byly obtížnost a craft. Obtížnost byla jako výzva pro lidi co jim přijde D2 snadný a craft pro lidi co si rádi hrají a zkouší. Už nynější podoba Is Alive je na míle vzdálena této představě. Propojení atributů se skillama je fajn ale není to vanila D2 LoD...větší vliv atributů na postavu je super, ale není to vanila D2 LoD. takhle bych mohl pokračovat.
Na tenhle mód jsem se těšil hlavně proto, že mám D2 prolezlý křížem krážem, pamatuju si kvanta RW's, buildů, breakpointů, receptů a těšil jsem se hlavně na to že tyhle informace konečně využiju na 100%. Že nastavíš obtížnost tak vysoko že budu muset dumat co kde ubrat co kde přidat co kde vylepšít abych se pohnul dál.

Upřímě, nechci se učit další věci, jaký vliv má str na postavu, co vše jsi změnil jaký synergie u skilů jsou jinak atd. Chci hrát klasický D2 na mnohonásobně vyšší obtížnosti a využím tam ty roky zkušeností co v D2 LoD mám. Pro mě Is Alive v podobě jakou má teď a kam pomalu směřuje spadá do škatulky módů s tisíci úpravami. Takových módů (neber to prosím nijak špatně) je na internetu nepřeberný množství. někdo má víc úprav, někdo míň. Tvý úpravy se mi líbí víc než jakýkoli jiný ale není to to, na co jsem čekal a na co se těšil.

I když jsem sám přidával v tomhle topiku návrhy na úpravy atd, myslím že to byla chyba. Člověk v módování strašně lehce sklouzne k větším úpravám a dalším a dalším a pak už se to veze.

I když na tom mám taky svůj podíl, osobně nejlepší cesta která by se mi líbila v Is Alive je OBROVSKEJ krok zpátky. Skoro na začátek.

Všechno nechat jako je ve vanile a změnit JEN obtížnost monster. Zaměřit se JEN na balanc monster a craftů. Nic víc neřešit. Na tohle jsem se těšil a tohle bych si chtěl zahrát. Je mi blbý ti to psát už jen proto kolik jsi do toho dal práce a času, ale tohle prostě není Is Alive jaký jsi ho chtěl mít na začátku a to je podle mě i důvod proč prakticky nikdo netestuje a myslim že takřka nikdo testovat nebude.

Lidí v D2 zbylo málo. A kdo zbyl tak hraje vanila verzi 1.10, 1.11 nebo 1.13. Mód si někdo občas zahraje ale přemrštěný módy který MOC mění vanila verzi už tyhle stařešiny v D2 nebaví. Stačí se zeptat v D2 sekci kdo z aktivních D2 plajerů plánuje tenhle mód v téhle podobě hrát a jak dlouho.

Snad se neurazíš nebo tě tím nenaštvu, hlavně proto kolik času a práce jsi tomu obětoval ale (to je jen můj osobní názor) pokud má mít Is Alive nějaký úspěch a hráčskou základnu, musí se vrátit do původní myšlenky BEZ VÝJIMEK. Obtížnost a craft...NIC VÍC...*A*

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky: 839
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 02.07.2013, 11:11 hod.

Attia: převážně s tebou souhlasim, ale místo craftu sem se naopak těšil na efekt těch statů - prostě si myslim, že systém v D2, kde se u drtivý většiny postav dálá síla a dex jen na věci - max na blok - a zbytek do vitality neni ideální.
Hlavně sem se těšil na ňáký (jednotný), zvýšení kouzel díky energy (to ale dostavo zbytečně složitý systém, tím že to každá postava měla mít jinak u každýho skillu).
na craft sem se zas tolik netěšil, spíš sem myslel, že by se ňáký RW-hlavně ty s aurama, rozšířily třeba do meče či luku, aby se používali i jiní pomocníci, nežli desert.
Těšil se se na mírné posílení všech nepřátel. Posílení bossů na vyšší obtížnosti. Ale hlavně na silné superunikáty, který by s sebou měli fakt silný miniony a byly ňák zaměřený. Například fixní holy freeze aura, cold enchanted, cursed-decrepify, a jeho minioni by byly kouzlící kostry s chladem a bojový kostry-samozřejmě se zděděnou cold enchanted.
To je přesně ten masakr na kterej sem se těšil :)

edit: celý by se to dalo udělat za chvíly místo postupnýho a zdlouhavýho upravovaní akt za aktem - tak jak je to teď - čily upravování 15 aktů.
Is alive už je dál než to co sem s attiou píšem a tyhle prvky zrovna moc neobsahuje. Takže pokud chceš udělat mód o kterym sme se na začátku bavily -> začal bych odznova (a nenechal bych se tak unést)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 02.07.2013, 19:15 hod.

Díky za komentáře ;)

Nechal jsem se unést, to je fakt... skilly teda upravovat nebudu (alespoň tedy ne v rámci tohoto modu), zaměřím se na ty nejzákladnější věci - obtížnost, craft a vlastnosti

Chtěl bych konečně dokončit obtížnost normal, ale zabere to ještě nějaký čas...
Jinak s tím vrácením nazpátek... nepřijde mi to špatné :)

Odstraním hlavně kryptu a charm of sacrifice, který stejně nakonec ani pořádně nefungoval :(

Se superunikáty si chci pohrát, aby byli agresivnější a nebezpečnější, drop jim zůstane stejný... přijde mi např. že Countess je ve vanille strašně slabá vzhledem k tomu, jaké pěkné runy dropuje :)


Ještě jednou díky za odezvu, snad se brzo zase ozvu ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 02.07.2013, 23:42 hod.

@ hami: nechápej mě špatně. Mě se rozšíření vlivu atributů na postavu moc líbí. Taky si myslim že vanila D2 mohla být víc propracovanější v tomhle směru, ale není. To že atributy ovlivňují spoustu dalších vedlejších efektů včetně skillů je super věc. Jen to prostě není pro mě to co jsem od Is Alive čekal a na co se na začátku těšil.

Koukni se do aktivních sekcí D2. Hraje se JEN vanila verze...hrají se různý verze hry (1.10, 1.11, 1.13) ale vždycky vanila...prakticky NIKDO z aktivních lidí na fóru nehraje nějak víc jakýkoli módy a pokud se Is Alive změní v základu tak ho ani nikdo hrát nebude. O tohle mi jde. Pokud ZOMB chce aby Is Alive lidi hráli, musí nechat všechny principy D2 tak jak jsou ve vanile. Tohle podle mě budou lidi hrát. Vliv atributů na postavu je podle mě velká změna protože od základu mění zaběhlý principy a strategie postav.

Všechny ostatní nápady by si ZOMB mohl nechat do velkýho módu kde by využil všechno ostatní nápady a v Is Alive nechat čistě jen hoodně vysokou obtížnost a případný nový craft systém, který je jen navíc a nijak neovlivňuje dosavadní craft a principy D2 a zarytý D2 plajer ho není nucen nijak využívat.

Bohužel si ale prostě myslím že Is Alive si najde příznivce jen tehdy, pokud bude obtížnost hooodně vysoká ale BUDE se přitom jednat o klasický D2 se všemi jeho chybami i přednostmi tak jako ho lidi znají.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky: 839
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 03.07.2013, 09:35 hod.

Attia: Já si právě myslim, že hrát D2 mod jen s tak málo úpravama by zas moc lidí nebavilo. Neni moc proč
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 03.07.2013, 17:54 hod.

Množství a hloubka úprav musí být přiměřená, proto jsem založil tenhle topic ;)

Attia: Ono to u těch vlastností není tak drastické, za 10 bodů investovaných do síly se Ti zvýší rychlost pohybu a útoku o 1%, za 10 bodů do obratnosti pak získáš 1% do rychlosti útoku, a za pět bodů se pak o 1% zrychlí block (tohle klidně změním, aby se to vyplatilo i amazonce :D )

Jde o to, že lidi budou dál dávat do dex primárně na max block, do strength na vybavení a do vitality na život... jen z jiných vlastností než vitality budou mít více bonusů :)
Ale i přesto bude vitality převažovat :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky: 1051
Currenly, I'm playing: Diablo 2: Resurrected
BattleTag: Marast#2705
Bydliště: Ivančice

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Marast » 03.07.2013, 19:01 hod.

Attia píše:Bohužel si ale prostě myslím že Is Alive si najde příznivce jen tehdy, pokud bude obtížnost hooodně vysoká ale BUDE se přitom jednat o klasický D2 se všemi jeho chybami i přednostmi tak jako ho lidi znají.
A já nesouhlasím s druhou částí této věty. Nač např. nechávat nefunkční dovednosti, které se ve Vanille téměř nedají použít :?: Zrovna tady by stále mohly úpravy být.
A pokud těch změn v mechanismech této hry bude jenom pár stěžejních a budou dobře zdokumentované, snáze si je člověk zapamatuje a nebude mít v tom zase takový zmatek.
Pokud se tento mód podaří dokončit v rozumné míře, tak si jej s vámi rád zahraju.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 03.07.2013, 23:50 hod.

v zásadě se mi ty úpravy líbí a souhlasím s nima, nejde o to že bych nechtěl aby byl použitelnej skill telekinesis u sosy...99% úprav co v momentálním Is Alive jsou se mi líbí a na spoustě mám svůj podíl když jsem se nechal unést a vymýšlel jak divej co kde upravit aby to bylo LEPŠÍ...

Co těma postama ale chci naznačit je to, že když vemu v potaz v jaké míře se v ČR hrají (a debatuje se o nich) neznámější a nejlepší módy ze světa, je jasný, že ta skupinka maratonců co stále hraje D2 prdí na nějaký módy a hraje vanila verzi tak jak ji blizzard stvořil a nepřijde mi že by se hrnuli do módů. Pokud bude Is Alive jedním z těch módů který přetvoří principy D2, tak bude taky jedním z těch módů který maji sice super nápad, super provedení ale nikdo jej nebude hrát.

Vidíš tu někde aktivní debaty o Medianu, Zy-Elu, Avalonu nebo jakýmkoli jiným módu? Jediný aktivní témata v D2 sekci jsou témata o vanila D2 LoD. A tihle hráči módy hrát nebudou. Tihle hráči chcou hrát vanila D2.

Proto podle mě Is Alive bude hrávanej jen když zaujmeš ty poslední kmety co jsou v D2 sekci aktivní. Je baví D2, nebaví je módy. Proto vidím budoucnost Is Alive v jednoduchosti a v zachování principů vanila D2.

Ať uděláš JAKEJKOLI mód tak lidi už ho hrát nebudou...sebelepší mód už dnes NEMÁ šanci na aktivní hraní větší skupiny lidí. Jediná šance (můj názor) je nechat jim vanila D2 a dát jim výzvu a motivaci. Neměnit D2 ale měnit obtížnost a výzvu kterou můžou v D2 dosáhnout.

Proč se hrají NAKED eventy? protože samotný D2 je v principu snadný. Proč se vymýšlí crazy buildy? protože lidi chtějí výzvu a chtějí ukázat lidem v okolí co dokázali. Ale chtějí to dokázat v D2 LoD...ne v módu který mění hru.

Tohle je prostě můj názor na věc. Neříkám že úpravy jsou špatný, jen si prostě myslim že v dnešní době nemá takovej mód šanci zaujmout. Ale možná se pletu, mluvím jen za sebe ne za ostatní plajery.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3270
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 04.07.2013, 09:59 hod.

V zásadě souhlasím s tím, že nebude dobré, když bude mod příliš překombinovaný. Ty "rare" zvířátka s novými skilly, které nás snadno zabijopu, + lepší craft systém postačí.

To, co je udělané, jako vliv síly na rychlost útoku a tak, když už je to udlaný a nějak to funguje, bych asi už nechal.

Ale rozhodně bych si příliš nehrál s rychlostmi na základě bot...zde pokud by to chtěl ZOMB opravdu řešit, bych spíš dělal věci, jako že lehčí boty by měly vyšší šanci, že se na nich vygeneruje FR/W než třeba na plechových botách.

Dále..rozhodně bych ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ nerealizoval ten nápad se skilly, aby byly mnohé "použitelné". Klidně ať se posílí skilly typu telekinesis nebo se vykompenzují bugy (třeba u inferna). Mnoho skillů ale opravit nepůjde vůbec, neboť se jedná o bugy buď přímo v exáči, nebo v dllkách. Každopádně, vrátím se na začátek odstavce...bych ani náhodou nezvyšoval třeba procenta ve skillech typu Avoid, Masteries nebo Lower resist nebo critical strike. Jejich účinnost totiž roste trochu jinak než je na první pohled zřejmé, tedy logaritmicky. V mnoha modech např. ve warcraftu 3 vedlo např. lineární zvyšování šancí na critical nebo na stun nebo na úhyby k tomu, že byli někteří hráči či monstra neporazitelní, velmi imba.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 04.07.2013, 15:06 hod.

Jasně, chápu o co jde...

Je důležité si uvědomit, pro jakou skupinu lidí mod tvořím - v tomto případě to je primárně naše místní partička a toho bych se měl držet... a jak píše Attia, stačí jen tyhle malé změny (obtížnost + craft), ale zato si zaslouží být provedené perfektně...

Nakonec vymažu celou synergii z energie, protože kouzla se mi zdají dost silná sama o sobě (+ synergie a +all skilly atd.)...

Fraxi: Na skilly jsem se už vykašlal v rámci tohoto modu, ale i tak díky za vyjádření svého názoru ;)
Ono právě jsem chtěl poupravit hlavně skilly, které si to zasloužily - např. jmenované Inferno, nebo Cloak of Shadows, který se kvůli růstu trvání nevyplatí vylepšovat (kdyby bylo tvání efektu konstantní, např. 10 sekund, byl by to o dost efektivnější skill)
A botky taky nechám na pokoji ;)


Ještě jednou moc děkuju, že mě takto podporujete a radíte mi ;)
Opravdu si toho vážím :!:

Ještě na něco bych se chtěl zeptat... mám nechat rozdíly mezi postavami, kjteré jsem vytvořil, nebo taky smazat?
Jedná se třeba o to, že ve vanille mají postavy v základu stejnou regeneraci many (tzn. 100% se obnoví za 2 minuty), a já jsem zvýhodnil sorceress (té to trvá jen minutu a půl) a necra (tomu zas 105 sekund), naopak jsem znevýhodnil barbara (celkem dvě a půl minuty) a amazonku (135 sekund)
Dále jsem zvýšil amazonce a assassnice základní rychlost pohybu, a naopak jsem ji snížil necrovi a sorceress...

Měl jsem přichystané i další změny, které by přidaly na rozdílnosti mezi postavami (každá by měla svůj bonus - např. Druid by měl 25% absorbci elementálního poškození, Sorca by oproti ostatním kouzlila o 25% rychleji, kletby zeslané na Necra by měly čtvrtinové trvání atd...), ale z toho asi sejde :(


Jinak budoucnost modu (a jeho účel) vidím tak, že by nastoupil po ukončení turnaje Liga zbohatlíků ve formě dalšího turnaje s jasným pravidlem - hraje se tento mod :) a další pravidla by se vytvořila

Doufám, že to do té doby stihnu, a že mi budete i nadále pomáhat ;)
Proto myslím, že by bylo dobré, kdyby každý, kdo by měl zájem se do tohoto turnaje později přihlásit, vyjádřil svůj názor na věc, a tak by spoluvytvářel pravidla turnaje :)


Snad to nebylo moc vyčerpávající :D

Přeju vám všem příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3270
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 04.07.2013, 19:19 hod.

Paráda.

Takže k tomu, cos řekl o skillech: tak to jo, já myslel, že máš na mysli tamty.
Rozdíly mezi postavami bych smazal, neboť lze úplně každou jet svým způsobem jako kouzelník, střelec, bojovník nablízko i jako tank. Rozdíly, co jsi zatím udělal, by spoustu buildů úplně znehodnotily. To samé se týká i rychlosti regenerace many. Sorcka ji má pořešennou skillem warmth, ostatní ji mají konstantní, ale každý +manu získává, nebo spíš si může dovolit získávat, jinak. Takovej barbar má už nyní dost problémů s manou, jediný, čeho by se touto úpravou dosáhlo, by bylo to, že by z něj byl ještrě větší alkoholik, nebo hůř, že by ho nikdo nechtěl hrát. Nech manu jak je.

Co se toho dalšího týče...PM. :)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 04.07.2013, 20:05 hod.

Pravda, pravda... nechám to tedy při starém :)

Díky za příspěvek ;) (a PM)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky: 839
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 04.07.2013, 22:59 hod.

já si osobně nemyslím, že by lidi nehráli módy kvůli velkýmu počtu změn, a mód s malym množstvím hrát budou.
Spíš bych řekl, že to že se lidé na tomto fóru tak aktivně vyskytují je tím, že si o svých zážitcích chtějí vyprávět. A nejjednodušší způsob k tomu, aby sme všichni byly na jedný lodi je hrát orig hru, protože na módu se prakticky nelze shodnout a vanilla je prostě jednou vanilla.
Abych to řek jinak, většina lidí zkouší módy, ale vždy se také vrací k vanille. Jelikož často hrajem jiné módy nemáme se o čem bavit, ale vanillu máme stejnou (rozdíly mezi verzema jsou oproti rozdílům mezi módy minimální
je to sice trochu OT, na druhou stranu to zastává můj názor na módy, kterej je dost proti attiovi
edit: taky si například myslim, že kdyby se tu udělala velká podsekce na path of exile a začalo by to hrát tak 3-5 lidí z naší d2 gardy, přidali by se i ostatní. To sdílení zážitků je prostě důležitý
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 04.07.2013, 23:27 hod.

Nechápej mě hami špatně. Mě se líbí módy s více úpravama. směr kudma se vydal Is Alive se mi moc líbí. Líbily se mi třeba i synergický charmy, líbí se mi propojení atributů s postavama a další spousta úprav co měl ZOMB v plánu...jen ne v Is Alive.

Líbí se mi tvoje "úvaha" (dá-li se to tak nazvat) o tom jak píšeš že se nejvíc debatuje o vanile protože ji máme všichni společnou. S tím souhlasím ale zároveň bych tady rád navázal. Pokud bude Is Alive prakticky totožnej s vanila verzí, mají lidi větší možnost porovnávat kdo je jak dobrej a kdo co v Is Alive dokázal. Pokud někdo řekne že dohrál normal v Is Alive za Arctic Blast druida, bude za kinga protože každej ví že arctic blast je dost slabej skill i ve vanila verzi natož pak v Is Alive. Pokud ale upravíš synergie z atributů, nikdo nebude vědět jestli dohrát normal za tohodle druida bylo snadný nebo těžký protože nikdo neví jak silnej je teď vlastně ten skill.

Tím pádem lidem vemeš hlavní poměřovací měřítko čímž je vanila verze a lidi nebudou mít s čím srovnávat svoje výkony.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 15.08.2013, 07:24 hod.

Zdravím všechny ;)

Prosil bych opět o vyjádření k tomuto návrhu...

...tentokrát jde o dobrovolné questy, samozřejmě klasického charakteru - vyhledej a zabij, seber předmět a dostaneš odměnu :)

Odměna by byla taková (trochu jsem o tom přemýšlel), že to nebudou části gearu (nebudu tvořit nové unikáty nebo sety, abych nenarušil původní sadu předmětů z vanilly), ale gemy, runy, recepty, a ingredience na craft (který hodlám do další verze značně rozšířit) a další věci, které chci nechat jako překvapení :)

Tyto questy by zajišťovaly svitky, které buď koupíte u Gheeda, nebo dropnou během putování hrou (budou jiné - ty, které koupíte u Gheeda, toho po vás budou chtít málo a odměna bude menší, ale quest který dropnete z monster vás může klidně provázet celou obtížností, jednodušší pak celým jedním aktem, a odměna bude značná)


Děkuju za případné komentáře ;)

Přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 15.08.2013, 10:51 hod.

nevím jak to chceš přesně udělat ale byla by to malá pecka...!!! za tohle jsem určit PRO...sežeš věci atd to si myslím že jde celkem lehce udělat a dokážu si to představit...ale jak chceš udělat "zabij někoho" jako úkol tak to netuším...

ale jinak určitě JO...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 15.08.2013, 11:17 hod.

Díky za komentář ;)

Představuju si to tak, že "zabij někoho" udělám tím způsobem, že bude mít určitou šanci na drop questového předmětu (plánuju 10%ní šanci na drop u všech takových bossů), aby to hráče nutilo k opakovaným nájezdům (což je, řekněme si na rovinu, jedna z nejzábavnějších věcí na Diablu, a je celkem škoda, že ve vanille si to dokážeme plně užít až na hellu - proto jsem udělal normal tak těžký...)
Zároveň tím chci hráče motivovat, aby procházel hru celou (questy budou spojené především s jeskyněmi, kobkami a superunikáty)

Nebo může být quest typu vyhledej a najdi - např. Nah-Gul bude střežit truhlu, která bude mít šanci 10% na drop questového předmětu - úkolem tedy nebude zabít Nah-Gula, ale otevřít truhlu a vzít předmět :) (tohle plánuju u těžkých bossů)

Samozřejmě to bude promíchané a mám spoustu dalších nápadů, které se dají zrealizovat (už na to mám v moddingu potřebný skill :) )

Zase ta šance ale nesmí být moc nízká... nechci, abychom zkejsli na normalu 100 hodin :D
Někde ale bude šance na drop vyšší...jak říkám... bude to všemožně promíchané, různě provedené... na tom se alespoň pořádně vyřádím :twisted:


Tyto změny bych provedl do dalšího patche, kde doopravím akt 2 (superunikáty, balanc monster a jejich vlastností + questy do 1. a 2. aktu na normalu)...takže mi to bude možná trochu déle trvat...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 17.09.2013, 15:21 hod.

Zdravím zase po nějaké době :wave:

Tentokrát potřebuju poradit ohledně nových levelů - ano / ne?

Jde o tohle... procházel jsem si celý akt 2 - seznam všech lokací, jejich propojenost, umístění superunikátů atd. a uvědomil jsem si, jak mi palác přišel vždy strašně krátký a přitom nabízí soustu možností...

Palác ve vanilla verzi:
Obrázek

Palác v modu:
Obrázek

Tato další tři patra by byla rozšířením, kde by se pohybovala mírně silnější monstra (questová oblast)

Podobným způsobem bych rozšířil i act 4, protože mi přijde hrozně krátký a přitom má skvělý potenciál :D


Co na to říkáte? Mám přidat do paláce další 3 levely? Můžete navrhnout i něco jiného (propojenost), kdyby vás něco napadlo...

Děkuju za postřehy ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 17.09.2013, 16:38 hod.

osobně bych palác nerozšiřoval protože mi naopak přišel vždycky moc dlouhej :-D nikdy mě nebavilo jím procházet :-D ale to je jen můj subjektivní pocit...;-)

Pokud bych něco změnil v 2 aktu, tak by bylo super kdyby byly propojený TR hrobky. S tím že jako přechod mezi nima by byla nějaká krátká lokace se superunikátem. Nevím jestli by to šlo ale líbilo by se mi to...;-)

Taky by se mi líbilo využití všech hrobek. Tzn že aby se hráš posunul dál, musel by projít všechny falešný hrobky a tam sebrat nějaký ingredience na dokončení horadrické hole. Až pak by se mu složila hotová hůl která by šla použít do questu.

Taky by se mi líbilo v magotech přodat 4 patro kde by teprve byla královna červů. To patro by nebyly chodby jako první tři patra ale byl by to obrovskej otevřenej prostor s všemožnou hmizí havětí a v opačným rohu než je vchod by byla královna. Do toho patra bych dal na zem spoustu mrtvol který jdou vybrat (použít mrtvoly ze všech aktů aby tam byl zástup všech možných hrdinů)...prostě něco jako doupě kam si červi tahaj mrtvou kořist.

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“