Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 26.03.2013, 18:22 hod.

Je to vlastně celkem jednoduché... až budu mít hotovou verzu s většíma změnama, nechám tak jen základ (crafting, nová monstra, nový inv... ještě uvidím co dál) a zbytek vrátím zpět tak, jak je to ve vanille (původní synergie u skillů + další věci které budete chtít)

Jak to dopadne, to teprve uvidím... každopádně nevidím důvod, proč by to takhle fungovat nemohlo :)

Každému se líbí něco jiného... pokud se vám nebude líbit rozšířená verze, vytvořím základní verzi, ne však méněcennou... pokud ani to by nevyhovovalo, jsem ochotný vytvořit poměrně jednoduše mod "na zakázku" :D

Vím, že na takové možnosti nejste zvyklí, ale snad se s tím dohromady nějak vypořádáme :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 26.03.2013, 20:35 hod.

nevím jak to myslel Hami, možná podobně jako co teď napíšu, ale taky si myslím že dělat dvě verze módu je blbost. Ne proto že by to nebylo proveditelný ale proto že ten mód pak postrádá smysl. Do testování jsem se pustil ze dvou důvodů. 1) proto že se mi líbila myšlenka ztížení D2 při zanechání stejných principů a systémů z D2 vanilla verze, 2) to že jsem věřil (a stále doufám) že tenhle mód bude hrávat víc lidí než jen já sám. A to proto aby bylo s kým měnit věci, s kým hrát po TCP/IP a hlavně s kým se bavit p strastech a radostech.

Pokud se udělají dvě verze módu, tak pro mě ztrácí význam jakoukoli z těch dvou verzí hrát, protože je víc než jasný že ti lidi co by ho hráli, těch pár nadšenců se ještě víc rozdělí na menší skupinky. Pokud u některý z těch dvou verzí vydrží.

Pokud bych chtěl mód s hodně úpravama, mám v D2SE nainstalovanej Zy-El, i Median. Ale já se těšil na klasický D2 který bude totožný s originálem, jen bude těžší mnohonásobně a jako zábavnostní prvek tam bude rozšířenej crafting systém (+ větší vliv statů na postavu). Jinak ale půjde o klasický D2 se stejnými systémy a principy. To už ale IsAlive není...

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 26.03.2013, 21:14 hod.

Attia: vlastněs to vystih přesně
když se to rozdělí nebo se to dokonce udělá na zakázku. Neseženeš nikoho na multi, Nikdy se to řádně neotestuje a už vůbec Nikdy nebude čas na implementaci balancu, Na dobrou implementaci dalších obtížností apod.
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 26.03.2013, 22:04 hod.

Ok, už chápu...

A co byste tedy chtěli nechat? Co už je moc velký zásah?

Systém skill charmů jsem zamýšlel kvůli vyššímu počtu buildů (ve který doufám) a nedělá tolik velké změny...

S tím souvisí to, že jsem plánoval nové end-game lokace (něco jako ve vanille uber tristram), kde by monstra byla o hodně silnější, drop by o tolik lepší neměla, a šlo by tam především o skill hráče (díky skill charmům bych se postaral o to, aby měly top charaktery srovnatelné dmg a projevily se hráčova schopnosti)

Jde o to, že z mého pohledu to žádné velké změny nejsou, které by překopaly základy vanilla systému...

Vím, že nevím všechno nejlépe a rád se nechám poučit ;)
Pokud se vám něco zdá moc, tak napište co přesně a jak byste to upravili ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 26.03.2013, 22:47 hod.

jako mě se ty skill charmy líbí...ale do jinýho módu...

od tohodle jsem očekával prosté ale zábavné...
- vychytaný craft systém (zábavnější, rozšířený - ingredience jsou super)
- zvýšená obtížnost monster (agresivnější, víc hp, lepší inteligence atd)
- vychytaný stat systém (lepší využití atributů pro postavu)

tohle je vlastně všechno co jsem si od IsAlive sliboval a co mě na tom módu v Alfa verzi bavilo nejvíc. Není ultimátní zabíjet 2x těžší zombíky s postavou která má posílené skilly přes skill charmy. Ale je zábavný se hecovat a trumfovat kdo s vanila postavou sundá jakýho bose, vybije jakej dung apod...nejzábavnější na prvních alfa verzích bylo právě to že s tou obyčejnou postavou jsi musel začít hodně taktizovat a přemýšlet nad výbavou aby jsi pokořil to či ono

Skilly který nemají využité ve vanile bych posílil právě stributama...
- Psychic hammer - např: +x dmg za 1b ve vita, +x magic dmg za jeden bod v energy
- Telekinesis - lighting dmg za body v energii
- atd... (jen příklady, myslím tím prostě že nepoužívaný skilly posílit jen pomocí atributů)

na první pohled je jen o pár změn, ale o to víc by se mi líbilo těm změnám věnovat detailní pozornost při balancování. crafting systém vychytat tak aby byl každej recept vyyužitelnej. Dát si větší práci s recepty. tzn uddělat recepty na rezisty, recepty na blokovní, recepty na fyz dmg, element dmg apod...třeba recept na element dmg kde do svitku musíš vložit esence, finisher ale taky třeba PG od každýho tipu jeden. výsledek bude elemental zbraň kde hlavní dmg se bude odvíjet od elementů. Jinej recept musí obsahovat 3x eth runu a bude to recept který přidá na štít blokování.

něco jako blood crafty, caster crafty, safety atd...prostě každej tip receptů bude mít 2 pevnný vlastnosti a k tomu další náhodné...prostě stejně jako to funguje u craftů.

Magic crafty budou mít jednu pevnou vlastnst. rare 2 pevný vlastnosti, normální craft itemy budou stejný jako ve vanille...atd...prostě zaměřit pozornost na vychytání těch pár změn aby byly fakt zábavný a dodělaný k dokonalosti

Fingolfinjas
Quill Rat
Příspěvky:23

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fingolfinjas » 27.03.2013, 09:20 hod.

to vylepseni receptu, jak rika attia se mi libi. Jsem i ale pro skillery.

Ty se s tim moc pares ZOMB, nikdy nikdo nebude spokojenej a delat ke spokojenosti vsech. Zblaznis se xD

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 27.03.2013, 15:52 hod.

Fingolfinjas: dělat to pro spokojenost všech - dělat víc verzí - je to co nejvíc kritizuju :)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 27.03.2013, 17:54 hod.

právě proto si myslím že čím míň změn tím víc lidí si ten mód zahraje...stačí se kouknout jaký ohlasy měl Black Parade...ten ale je bohužel fest zabugovanej, síla toho módu byla ale v jeho neskutečný obtížnosti. DObrý ohlasy měl i Hell Unleashed ale ten už D2 mění ve velkým rozsahu.

fakt si myslím že čim míň změn tam bude a čím obtížnější ten mód bude, tím víc lidí ho bude hrát...ale to hlavní by mělo být to že se jedná o klasický D2 s obtížností posunutou mnohonásobně výš...

jinak nový crafting systém by neměl být natolik silný aby vyšachoval sety a uniq ze hry. jen by měl dát větší variabilitu výbavy. zase nechci tak moc specifický recepty jako jsou třeba v Zy-Elu kde jich je neskutečný množství. myslím že ze všech módu má zy-el bezkonkurenční prvenství v počtu receptů...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 27.03.2013, 18:30 hod.

Nechal jsem si věci projít hlavou, plán je následující:
1) Budu se opět držet prvotní myšlenky modu (skill charmy a plánky které jsem plánoval tam nebudou, charm of sacrifice odstraním)
2) Bude pouze jedna verze
3) Rozvinu trochu více craft
4) Přidám (a upravím) nové synergie u skillů, synergie čerpající z vlastností str, dex, vit a ene
5) Budu dál pokračovat na monstrech, aktu 2 a dále mě čeká akt 3

Tak či tak to znamená, že mě čeká předělávka skillů (čekají mě synergie ze str a dex, některé vit a ene)

Systém skill charmů, plánků a charm of sacrifice v Is Alive nebudou, nechám si je však do jiných projektů (možná project x?)

Fingolfinjas: Jak píšeš... nemůžu udělat univerzální mod, se kterým budou všichni spokojeni... snad moje rozhodnutí chápeš...

Attia: Díky za to, žes mi připomněl, jakým směrem by se mělo Is Alive vyvíjet... trochu jsem zblbnul, políbila mě múza a musel jsem si ten systém prostě vyzkoušet... zjistil jsem že funguje (to je hlavní), ale radši ho z Is Alive odstraním... jinak dobré nápady ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 27.03.2013, 19:55 hod.

jako abys to nechápal špatně...mě se ten skill charm systém strašně líbí...to že odstraníš synergie ze skillů a nahradíš ho skill charmem je fakt super. hlavně proto že sice oslabíš skilly ale tím že ušetříš body tak můžeš zainvestovat do jiných skillů a můžou vznikat zajímavý buildy.

jen prostě tady mě baví nejvíc to že je to D2 jak ho známe jen s tím rozdílem že je mnohonásobně těžší. To že je dmg stejný jako ve vanile a monstra 2.5x těžší? o tom to ale je a to je to zábavný...hecovat se s ostatníma...když jeden řekne "tohle nejde" je fakt zábavný to zkoušet a dokázat že to jde (nebo potvrdit že to nejde) ale ten adrenalin když se ti povede pokořit něco co jinýmu ne je fakt dobrej :-D

jsem přemýšlel že bych ještě ztížil začátek...třeba jak v black parade začít úplně bez vybavení. Jen kostka. Možná bych snížil zkušenosti aby ty levely nešly tak rychle nahoru (třeba jen o 10% do levelu 12 pak už klasika)...

jinak jsem rád že ses tak rozhodl, myslím že to je pro IsAlive krok vpřed (i když technicky krok vzad) ;-)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 27.03.2013, 20:01 hod.

Ještě k synergiím... u silnějších skillů odstraním zhotovenou synergii z energy, synergie přidám jen ke slabším skillům (např. assassinčin Psychic Hammer)

Pokud chcete pomoct, pak bych potřeboval nějaký seznam slabších skillů, ke kterým by bylo dobré přidat nějakou ty synergii (z vlastnosti)... já si s tím už nějak poradím :)

Jo, a ještě něco... dmg není to jediné, co mohu měnit ;)
Například u cold skillů můžu ovlivnit délku zmražení, u poison délku trvání, různé další rozsahy, maxima, minima a další...

Attia: jj, skill charmy nejsou samy o sobě špatný nápad... jen si zaslouží jiný mod, jak jsi napsal ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 27.03.2013, 21:03 hod.

Ztížit začátek??
Vždyť je to to zdaleka nejtěžší. Já bych byl radší, kdyby to ňák gradovalo. A ne jako je to teď, že vymlácení den of evilu je dosti těžký, ale teď běham v druhym aktu bez větších potíží. 2. akt mi zatim přijde až nudnej, téměř žádný ztížení oproti vanille vše jde jak po másle - až na toho jednoho one-hit-kill bosse (myslim že je ve stony tomb)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 27.03.2013, 21:11 hod.

2. akt čeká předělávka... chci upravit některé vlastnosti monster, bosse (Duriela, Summonera a další) + další lokace podobná kryptě (bude mít však "jen" 10 pater)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Fingolfinjas
Quill Rat
Příspěvky:23

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fingolfinjas » 28.03.2013, 13:55 hod.

hami: toho jsou sundal az na 50 lvl. xD, ale je pravda, ze 2. akt je lehkej

ZOMB: skoda, me charmy. A co ty doplnujici questy, ty stale planujes?

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky:217
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Gluttony#2845

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Joko » 28.03.2013, 19:42 hod.

Jsem zpět :wave:
Koukám že se modu daří :) Stáhl jsem si teda novou verzi a ta tma tam je brutální vidím sotva na 6 metrů :lol: ale asi tam mám malou chybku - svítí mi tam střechy >:o .A jak ted funguje craft essencí? Koukal jsem že už nejde pouze dát předmět do kostky. Jinak super a držím palce ZOMBE :!:

PS:Celkem mne překvapilo když jsemv D2SE viděl ten svůj obrázek upřímně jsem čekal že se našel nějaký hezčí >:D
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 28.03.2013, 19:58 hod.

Joko: Nazdar chlape!!
No to je dost, že ses zase objevil :)
Craft je teď trochu jiný, přepracoval jsem ho aby naváděl hráče co a jak... více zde: viewtopic.php?f=119&t=7977
Obrázek jsem nechal, líbí se mi :D
...a i tak, obrázek v D2SE pro mod je to poslední, o co se starám :D
Přeju hodně štěstí, snad Tě mod zase na chvíli zabaví ;)

Fingolfinjas: Doplňující questy taky z Is Alive vyřazuju, bohužel... ale taky to je v plánu pro jiný mod, až dodělám Is Alive a pořádně si ho užiju :twisted:

Zatím pro ten nový mod vymýšlím různé systémy, zdědí ty, co se v Is Alive neobjeví... bude se jednat o větší modifikaci, ale tím se zatím moc trápit nemusím, dokud mám v Is Alive pořád co dělat :D


Dneska jsem moc času neměl, ale v následujících dnech hodlám upravit akt2 a některé vlastnosti monster ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 29.03.2013, 21:58 hod.

dnes sem strávil celkem dlouhou dobu hledánim duriela (eště sem nenašel) a vybavily se mi ty nejhorší, nejmonotónější a nejnudnější zážitky z hraní Zy-el.
Sorry za tak silnou kritiku, ale podzemí narvaný neuvěřitelnym množstvim monster jednoho typu je dle mě to skoro nejhorší co může v módu bejt
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 29.03.2013, 22:05 hod.

Tohle bylo testovací místo v alfa verzi :)

Vím, o co se jedná, děkuju za upozornění... tohle určitě není finální verze lokace, neboj ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Fingolfinjas
Quill Rat
Příspěvky:23

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fingolfinjas » 29.03.2013, 23:37 hod.

jako pro me to byla naprosto uzasna lokace. Dostal jsem tam nekolik lvl., statisice goldu a kotel veci

ihatemylifep
Wraith
Příspěvky:196

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ihatemylifep » 12.04.2013, 13:15 hod.

ZOMB,od verzie 1.09 som vyskúšal asi všetky módy čo sú na D2 ,každý bol v niečom iný ale ani pri jednom som nevydržal tak ako pri classic D2.Veľmi rád si vyskúšam tvoj mód keď bude dokončený ,vyzerá to že to bude fakt pecka ;) inak,mal by som jeden návrh ,rád som hral necromancera,mám rád ten pocit že keĎ hrám singleplayer tak niesom na všetko sám .. čo keby si dal každej postave nejakého pomocníka ? Napr. Assassinka by mala 2 vlkov ,nemuseli by byť overpowered ale proste aby single player hráči mali pocit že niesú na všetko sami ;) dávali by nejakú auru napr. attack rating + 50% ,proste všetko tak urobiť aby to bolo vyvážené keďže dávaš do módu silné skupinky elite nepriatelov ktorý budú výrazne silnejší v skupine ako sám barbar napr. ;) Nemusíš to brať vážne ,ale to by bol pre mňa svätý mód keby každá postava mala nejakú pomoc okrem merca ,keďže aj nepriatelia budú ťažší ;) .. Proste,nikdy som nehral rád za Barbara,lebo na hell to je sakra ťažké aj s ohromnou defense práve preto že je hlavný target a okrem merca nemá žiadnu pomoc .. :wave: Proste vyvážiť postavy aby mali pomocníkov a zbytočné skilly dať inej postave ..napr. necrovi by sa hodila nejaká defensive aura ktorá je v classic zbytočná lebo ju nkto nepoužíva ...všetci hrajú fana,might ... a takisto necro nevyužíva všetky curses ,iným postavám by sa tiež zišli nejaké ;) Takže aby som to zhrnul , keby si pre nás singleplayer hráčov nejako skombinoval skilly medzi postavami a vyvážil ich ,pridal nejakých pomocníkov do hry pre každú postavu a na hell a nightmare pridal nejaké fakt elite skupiny nepriateľov so silnými skillami a aurami,ručím ti že ten mód by som hral dlhé roky ja,a dalších 5 mojich kamarátov ktorý chcú to isté v hre a práve pre nevyváženosť a zbytočné skilly postáv ktoré by mohli pomôcť iným prestávajú hrať d2. :wave:

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“