Is Alive - Beta

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky: 276
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Tordah » 03.12.2013, 19:31 hod.

a na to treba nejaký vyšší stupeň aby mi zaplo že potrebujem cold res? Ako by si počínal melee char, ktorý by povedzme nemal teleport, leap, charge, minionov?

Nparíklad dual claw build. Ktorý moc defensi alebo resistov nemá. Alebo dáky medveď ktorý je už z princípu pomalý. Verím tomu že tá cold res pomôže no len na videu si z dialky viackrát dostal zásah ktorý bol skoro rip. Aj keby som mal 75% all res, tých boltov je vela. Počítam s tým že do mňa vojde viac ako pri amazone.

Asi stiahnem IA a skúsim takú postavu :)
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 03.12.2013, 20:20 hod.

Dobře... podíval jsem se na to, a zjistil jsem, že Nah-Gul používá originální Frozen Orb namísto oslabeného... chvíli jsem si s tím hrál, a nakonec jsem Frozen Orb nahradil Ice Blastem :D
FO mi přišel na první akt normal moc OP...

Takže... teď testuju všechny superbosse a upravuju... docela mě překvapil Dark Fighter... na toho si nikdo nestěžoval, a přitom je ze své čtveřice superbossů jednoznačně nejsilnější :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 03.12.2013, 22:28 hod.

Tak se taky trochu pochlubím :D
Pár screenů ohledně vlastnosti heroscore...
http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore1.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore2.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore3.jpg

...v podstatě jsem naklonoval mechanismus crafting pointů, použil novou grafiku, a teď už jen přidám recepty, kde hráč této vlastnosti využije :)

Mějte se moc pěkně ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Attia » 04.12.2013, 01:03 hod.

Měl jsem napsanej dlouhej sloh ale nakonec jsem to smazal a zkusím to shrunou jinak.

podle mě smysl Is Alive není v tom udělat novou hru. Smysl tohodle modu je v tom, umět projít hrou, která je mnohonásobně těžší, agresivnější, nevypočitatelnější než vanila, ale za stejných podmínek jako originální hra.

Když jsem začal Is Alive hrát, sundal mě Annyone One jak sirku. Jedinej char který jsem zvládal na pl8 byl smiter. Teď? už mám nějaký hodiny v Is Alive nahraný a prakticky jakoukoli postavu rozehraju, začínám na pl8 a bez opakování nájezdů vymlátím blood Moor, DoE, cold plains i pohřebiště...

A čím víc Is Alive hraju, tím větší mám pocit že klasický buildy jsou tu pasé, naopak nehrávaný buildy tu mají moc a sílů. Jako třeba Moulten Boulder u druida. Ve vanile naprosto slabej nepoužívanej skill kterej se maxuje převážně jen jako synergie.Tady?asi zatím nevjcí OP skill který jsem zkoušel...!!! Moulten boulder druid si to tu dává luxusně. Ve vanile byl vždycky nejvíc hrávanej Tesladin. Holy Freeze nebo holy Fire prakticky nikde nikdy. V Is Alive je Holy Freeze těžce IMBA skill...!!!

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 04.12.2013, 06:54 hod.

Přesně tak...

Klasické buildy zde nemají příliš šanci, i když i s nimi se to dá dohrát...

...ale vzpomínám na necra, když zabíjel Bonebreakera... připravená amplifa, prokletí -> zacastění bone wall, abych ho uvěznil v té jeho místnosti -> switch na luk osocketovaný gemy a už jsem to tam pálil :D
Když umřel některý jeho kumpán -> CE
A další bone wall postavený u vchodu, aby neutekl...
Nemusím snad mluvit ani o jiných kletbách, jako je Dim Vision, bez které bych si necra v Is Alive ani moc nedokázal představit :D

Amazonka má zase velmi účinný skill Inner Sight, kterým si ve tmě zvýrazní a oslabí své cíle... nebo třeba Slow Missiles, který se perfektně hodí proti Coldcrow a jiným :)
Nemluvě o tom, že když jde Paladin třeba na Nah-Gula (který má nyní jako hlavní dmg skill Fire Wall), tak jednoduše nahodí Resist Fire :D


O tomhle by se dala napsat slohovka, ale myslím, že mnohem jednodušší a zábavnější bude, když si Is Alive prostě zahrajeme :D
...jen teda doporučuju ještě počkat do Vánoc, až (snad) budu mít hotovou celou obtížnost normal i s end-gamem (pro obtížnost normal) a řádně vybalancovanou ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Attia » 04.12.2013, 13:02 hod.

Jde o to že i mainstreamové buildy které známe z vanila verze musí prostě investovat skilly tam kam by normálně nedávaly. Musí používat skilly které by normálně nepoužívaly. Nejde prostě hrát tím stylem že nahodíte pl8 a řežete to na konec normálu aby jste měly co největší lvl a náskok na Nm...

Za paladina je skoro povinost hodit 1b do každé z rezist aur, za assu zase jeden z nejpoužívanějších skillů je Psych hammer kterej mi drží monstra od těla jinak mě rozsekaj, u barbara jsem si nikdy nemyslel že budu na normálu používat Howl/taunt tak jako tady, ama slow missiles/inner sight...skilly které ve vanile občas použiješ na hellu, pokud vůbec, ale tady je používáš častěji než dmg skilly...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 04.12.2013, 14:46 hod.

Je to tak :)


Jinak pokud máte co k modu napsat, pak vás vybízím, abyste tak udělali ;)
Pochvaly jistě potěší, ale důležitější je kritika - co bych měl udělat jinak, co by tam být nemělo...
Děkuji předem i zpětně za všechny nápady, které jste napsali... i když jsem některé odmítl...
Jak říká moje beta-testerka... Mod se jí neskutečně líbí a má k němu jen málo co dodat. Ale pokud něco najde (není toho málo), tak mi to hned předhodí... a je jen na mě, zda dokážu obhájit to, co jsem udělal...
Pokud se rozhoduju, zda do modu něco dám, dívám se na hlavní myšlenku modu - jestli tomu návrh vyhovuje, ne jestli to tam chci... i když samozřejmě hlavní slovo má já :D

Ještě k mým plánům... zapojit vlastnost Heroscore do hry - ohledně této vlastnosti - u obchodníků budete moci koupit speciální kameny (na craftění) které se aktivují pokud jste dosáhli určitého Heroscore (přes kostku) - ale důležité je, že vlastnost Heroscore se nikdy nebude odečítat... pouze přičítat, za dokončení úkolu :)
Skrze kameny se využijí např. goldy (musíte je koupit od obchodníka), nebo třeba magické esence (dají se přetvořit na rare esence atd...)
Něco takového jeve hře už nyní, ale hodlám to pořádně propracovat :)


Mějte se moc pěkně ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Ferek
Wraith
Příspěvky: 139

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Ferek » 04.12.2013, 18:43 hod.

Ahoj ZOMB: Ja by som predsa len popremýšľal ako písal Attia a zvýšiť drop rún na 1.13, je pravda, že v 1.13 je ich drop zvýšený dosť, ale na SP je to aj tak dosť ťažké vyššie runy nadropovať.
Zajtra alebo v piatok dám štatistiku čo som u nej dropol za 1000 rún.
Ale tak konečné rozhodnutie je na tebe.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 04.12.2013, 18:58 hod.

Ferek: Ahoj a děkuji za vyjádření ;)
Dobře, pouvažuju nad tím...

Pro všechny: Co kdyby byl drop run v Is Alive někde mezi 1.10 a 1.13?
Ani jedno, ani druhé, prostě mezi :D
Co říkáte :?:
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Maarshjaz
Gorebelly
Příspěvky: 315

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Maarshjaz » 04.12.2013, 19:42 hod.

A nejde to rozdělit? hr runy by padaly třeba na 1.10 a low runy který se dají vylepšovat by padaly na .13 :lol:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 04.12.2013, 19:47 hod.

Jsem otevřený všem možnostem provedení ;) :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 04.12.2013, 20:25 hod.

Zase pár screenshotů...

http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore4.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore5.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore6.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/heroscore7.jpg

Celkem můžete na normalu koupit 5 kamenů, které mají různé schopnosti :)

Také jsem upravil Charsi - už neposkytuje všechny svitky, ale pouze s kvalitou (1) :)
Pro kvalitnější musíte do dalších aktů ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Attia » 04.12.2013, 22:02 hod.

Osobně bych se dropu run z verze 1.13 nebál. A to proto, že ani ve vanille není snadný runy nadropovat a seskládat drahý RW (myslím na SP), a v Is Alive to je o to delší cesta, protože pokud by chtěl někdo runovat lokace na itemy/runy atd, nepůjde to zdaleka tak rychle a snadno jako ve vanila verzi.

Cestou "mezi kozy" bych se nedával, a to proto že pak nikdo nebude vědět jak je to vlastně nastavený. Osobně se mi možnost "mezi" líbí nejmíň a šel bych buď do čistýho dropu run z 1.10, tzn nechal to jak to je, nebo nahodil 1.13.

Jinak dnes sem schválně zkoušel rozjet new chary od každý postavy jednu a s každou se mi podařilo vymlátit Blood moor, DoE, cold plains i blood ravenu s kryptou a mausoleem na pl8 bez jedinýho ripu. A to hraju verzi před snížením HP. nemyslím si že to byl nutný zásah...;-) Když to srovnám s alfa verzí, jak na tom byly death braini, annyone one, a hlavně ManGoat Mani ve stone field, už tak je to mnohem snažší než to bylo :-D

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky: 276
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Tordah » 04.12.2013, 23:36 hod.

Cestou "mezi kozy" bych se nedával, a to proto že pak nikdo nebude vědět jak je to vlastně nastavený.
holy s*it. chceš mi povedať že teraz všetci ovládajú čísla? nikto z bežných hráčov nepozná presné čísla a šance (1 ku XYZ na IST, 1 ku ZXQ na CHAM)
sú dva pojmy: 1.10 - padá málo / 1.13 - padá viacej

Kým nie je mod na realme, ale hrá ho len pár ludí, som za lepší drop.
..udělat tak, aby bylo možné ji projít plynule bez toho, aniž bys musel 50x dokola farmit nějakou lokaci
Ak drop run nezdvihneš, tak im dávaš obrovský dôvod prečo 50x dokola farmiť, čo v podstate poprie to o čo sa snažíš :idea:
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Attia » 04.12.2013, 23:59 hod.

jde třeba o drop run ze superchestek...pokud se nechá drop run buď 1.10 nebo 1.13, dá se dohledat na jaký players padaj jaký runy...pokud nasadíš nějaký průměrný drop run , změníš tím podle mě i drop run ze superchestek.

Nejde o přesný čísla, ale konkrétně u mě jde třeba i o pocit z dropu. Pokud nechá zomb 1.10 drop, a padne mi HR, budu vědět že mám fakt luck a ten pocit bude jinej, než když dropneš stejnou HR na dropu 1.13...pokud nastavíš drop mezi 1.10 a 1.13, nebudu vědět jestli mám tak velkej luck nebo je to normální drop podobnej tomu z 1.13...u mě jde třeba o pocit z toho dropu, proto bych za sebe buď nechal originál 1.10 nebo 1.13

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 05.12.2013, 06:55 hod.

Attia: Dobře... to je fakt... bude těžší runovat runy :)

No tak s alfa verzí to srovnávat... to si pamatuju, jak ještě tenkrát Dead Braini byli v Blood Moor a lidi si stěžovali, že je honí po celé mapě :D
Ono když to porovnám s vanillou, tak stejně jsou všechna monstra globálně silnější... je to lehčí, ale tak jsem si to představoval...
V alfa verzi se obtížnost normal hodně blížila obtížnosti hell ve vanille, teď se blíží spíše nightmaru... a to je dle mého dobře :)

Tordah: Děkuju za vyjádření názoru, dokud tedy mod bude SP, bude tam drop 1.13 ;)
Jinak ohledně tohoto:
..udělat tak, aby bylo možné ji projít plynule bez toho, aniž bys musel 50x dokola farmit nějakou lokaci
Tím jsem spíš myslel to, že pokud hráč nechce, tak nemusí procházet lokace víckrát... stejně jako ve vanille
Jde o to, že pokud nechce, nemusí... pokud chce, tak mu v tom nebudu bránit :D
Ale chápu o co Ti šlo... ;)


Takže drop run bude podle verze 1.13, přesvědčili jste mě :D
Děkuju všem účastněným za diskusi ;)

Takže... Heroscore už mám, magické esence a goldy využité, craft upravený, obchodníci mají upravenou nabídku... vypadá to, že se konečně můžu vrhnout na kravín a end-game lokaci ;)
Poté přijde balanc všech superunikátů a všech dropů, a poté už jen ladění maličkostí... do Vánoc bych to tedy měl stihnout :)

Zůstaňte naladěni a mějte se moc pěkně ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Ferek
Wraith
Příspěvky: 139

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Ferek » 05.12.2013, 08:35 hod.

Ja len pre upresnenie lebo som to napísal ako maďar :) týmto som myslel samozrejme čo som dropol u Countess.
"Zajtra alebo v piatok dám štatistiku čo som u nej dropol za 1000 rún."

ZOMB: super, držím palce k dokončeniu, tú betu si zahrám :).

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Attia » 05.12.2013, 13:41 hod.

osobně mi nešlo o to tě přesvědčit abys tam hodil 1.13 :-D ale buď nechat 1.10 nebo 1.13...;-) ale myslím že 1.13 nebude zdaleka taková výhra jako tomu je ve vanille :-D

1) než dojedu normál obtížnost, ve vanille bych byl na konci hellu :-D
2) pokud se obtížnost bude stupňovat, strašně mě zajímá jak bude vypadat runování bosů na hellu :-D jak na na itemy, tak na runy :-D
3)vzhledem k tomu že se změnila jen obtížnost ale itemy zůstaly stejný, strašně mě zajímá jak si to budou dávat uber vybavený postavy oproti vanille :-D

těším se na vánoční dáreček :-D

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 05.12.2013, 17:45 hod.

Ferek: Pochopil jsem, že půjde buď LK runy nebo Countess ;)
Děkuju a hodně štěstí i Tobě ;)

Attia: Jasně ;)
Taky si myslím, že ten drop run nebude tak znát... řekl bych, že reálný drop run bude asi poloviční oproti 1.13... než monstrum zabiješ atd...

1) To je dost možné :D
2) Hell bude zajímavý :D
3) No tak jedno je jasné... bude ještě více záležet na "skillu" hráče, ale uvidíme :D

Snad vánoční dáreček nezklame ;)


Uvidím, jak se mod (až bude hotový) ujme... pokud by byl úspěšný, mým snem je aby měl i svůj realm :)
To je ale ještě daleko přede mnou... místo fantazírování jdu na ten Cow Level ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 05.12.2013, 20:04 hod.

Řeknu Vám... to je taková neuvěřitelná radost, když se o něco pokoušíte a zkoušíte všechno možné, dokud to nevyjde... a ono to nakonec vyšlo, po třech hodinách ObrázekObrázekObrázek
Tady je můj výtvor :twisted:
http://www.zomb.webzdarma.cz/hellrealm1.jpg

Pokračuju na dalších patrech ;)

A vy se mějte moc krásně ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“