Is Alive - Beta

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 17.12.2013, 20:17 hod.

Další do sbírky ;)
...tentokrát akt 3 - Swampy Pit Level 3


...už jen 4 dny ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky: 5309
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: DarkDeamon#2454
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Dark_Deamon » 18.12.2013, 02:40 hod.

Nevím no, já jsem vůči módům trošku skeptickej. Většinou to dopadá tak, že se zvyší dmg monster, zvýší dmg postavy (skillů apod.) a vše vlastně vyzní do ztracena. Efekt nula. Jen pak člověk běhá v nepřehledné mapě, protože každej na mapě dělá nějakej animační "bordel". Další co mě odrazuje, tak je tisíc předcraftů, než se člověk dostane ke konci. Tím nechci říct, že je tvoje myšlenka jakkoliv špatná. Tvůj mód má dobrej nápad a zatím to vypadá podle videí zajímavě. Je to totiž něco, jak bych si to třeba já představoval. A to aby to bylo fest těžký. Aby players 8 bylo fakt masakroidní. Aby to prostě nebylo jak ve vanille, kde nebyl problém ráno založit char a večer běhat Pindla na Hell.

Můj cíl je momentálně trošku jinde a to zkompletovat grál a pak se ukáže, co se bude dít dál. Třebas dojde i na Is Alive :)

Ať tě dobré nápady dál provázejí ;)

Uživatelský avatar
Maarshjaz
Gorebelly
Příspěvky: 315

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Maarshjaz » 18.12.2013, 11:29 hod.

Dark_Deamon mi bere slova, je to už podobný medianu, všude nějaký kouzla, už je to moc přehrocený...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3270
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Fraxinus » 18.12.2013, 16:40 hod.

Dark_Deamon: V lecčem si dovolím s tebou nesouhlasit. Už na začátku bylo psáno, že nebudou žádné skilly vylepšované, pouze některé opravené (jako to inferno a arctic blast dmg bug). Pouze přibyla nová monstra, která dělají ten animační bordel, neboť jsou prostě nová, silnější, rychlejší, smrtonosnější.
Počkejme na gamma-test, kde si mnoho lidí z nás vyzkouší, jak drsné to nakonec bude jen dohrát normal.
Nebude tam tisíc předcraftů, v tomhle jsme už dříve ZOMBa mírnili, ať to s nimi nepřehání.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 18.12.2013, 18:30 hod.

Dark_Deamon: Jasně, to je v pořádku... jen jestli budeš mít někdy chuť si zahrát Is Alive, rád si přečtu tvůj názor ;)
Ohledně obtížnosti... co se týká normalu, podobá se obtížnosti NM ve vanille :)
Hrát na /players 8 se dá, ale pokud to hraješ poprvé a rovnou na HC, smrt je zaručena :D
Craft... cílem beta verze bylo, aby byl craft přehledný (tzn. aby si hráč rychle zvyknul a hra ho sama naváděla) - to se mi dle mého podařilo :)
Samozřejmě bych si přál, aby byl jednodušší, ale to se mi už asi nepodaří... jakmile člověk párkrát něco pocraftí, rychle si zvykne, a už to jede rychle...
Craft, vyšší obtížnost, nová monstra a nové vlastnosti monster - to jsou hlavní charakteristiky Is Alive, oživení hry... tím ale nenaznačuju, že by to hra potřebovala, ale občas je dobré si vyzkoušet něco trochu jiného :)
Ohledně skillů, to už objasnil Fraxinus nade mnou... byl by nesmysl posílit monstra, a s nimi i skilly :)
Díky a taky přeju hodně štěstí s grálem ;)

Maarshjaz: Taky mě to napadlo, když jsem viděl tu miniaturu pro video :D
Když se ale podíváš na jiná videa, tam to takové není... rozhodně ale nejde o nějaký můj záměr, zas takový blázen jako vývojáři D3 nejsem, abych do hry dával pony level :D

Fraxinus: Koukám, že už toho nemusím moc dovysvětlovat :)
Jak píšeš... gamma je za dveřmi, nejlepší bude si ji vyzkoušet a pak se můžeme dál bavit o tom, co do modu přidat, co odstranit, co pozměnit... rozhodně nelpím na tom, aby obtížnost normal ve finální verzi vypadala jako v gamma verzi... rád vyslechnu kritiku a zhodnotím, zda je oprávněná a podle toho mod pozměním :)

Jdu se zase někam posunout... je dost možné, že během dneška dokončím třetí akt a zase něco natočím, zítra 4. akt, v pátek 5. akt, a pokud vše vyjde jak bych si přál, pak na sobotu připadne kravín a hell realm :)
...rozhodně si ale nedělám naděje na to, že bych ho prošel celý :D
Zkoušel jsem tam zajít s nějakými postavami, které jsem stáhnul z webu - nekro kolem 80. levelu, to samé sorceress... a i pro ně to bylo na konci docela nebezpečné... stačila chvíle nepozornosti či lidské hlouposti (v případě sorceress portování na neprozkoumané místo), a už šlo o život...
Každopádně dnes bych ještě měl stihnout něco natočit ;)
Do té doby se mějte moc krásně ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 18.12.2013, 21:15 hod.

Tak je to tady:



Jen teda počítejte s tím, že dropy budou jiné a samotní bossové trochu silnější ;)

Už jen 3 dny ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky: 5309
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: DarkDeamon#2454
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od Dark_Deamon » 18.12.2013, 21:27 hod.

Jasný...v pohodě :) Já to myslel spíš tak obecně, že na mody nejsu.

Co se týče Is Alive...když koukám na ty videa, tak některá monstra/fire věže apod. mají už na Normalu dost vlastností. Tak jsem si říkal, když už jsou tak nadupadný hned na startu, co teprv na Hell? Nechci říct, že to tak bude nebo že to tam směřuje, ale abys to nepřepálil na Normal a na Hell pak nebylo jiných možností, než právě tunit skilly postav a itemy, protože je jasný, že síla monster s obtížností také poroste. A kdy občas vidím, co se děje už na Normalu.... Jak ale říkám...čerpám jen z toho, co sem postneš....a do hlavy ti taky nevidím, takže je možný, že tu píšu kraviny a ty už máš dávno vše dopředu naplánovaný :)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 18.12.2013, 22:42 hod.

Jasně, v pohodě ;)

Věže budou mít na NM / hellu stejné vlastnosti jako na normal, pouze silnější...
Obecně všechny monstra budou mít na NM / hellu stejné vlastnosti jako na normalu, ale silnější (superunikáti, superbossové, akt bossové...) - výjimkou jsou monstra typu Dead Brain (už bych jim měl vážně vymyslet nějaký oficiální název :D ), kteří mají na normalu jednu vlastnost, na NM jim přibude další, a na hellu budou mít tři pevně dané vlastnosti... zároveň pokud se vybírá typ monstra pro championa / bosse, vybírá se pouze z těchto nových monster... nikoliv z klasických...
Je tedy možné mít na hellu monstrum, které bude mít jako boss vlastnosti Fire Enchanted + Cursed + Stone Skin (vlastnosti získané jako boss) + Jailer + Shadow + Cold Sniper (pevně dané vlastnosti, které určitému typu monstra udělím)
Taková kombinace by asi trochu zatopila :D

A obtížnosti se nebojím... když se ta obtížnost jmenuje hell, tak ať to je pořádné peklo :twisted:
Nikde není psáno, že by každý měl dokončit všechny tři obtížnosti ;)
Tady může opět posloužit D3 jako odstrašující příklad, kdy stačí vybavení a dotyčný dává všechno... včetně čtvrté obtížnosti a pro skill hráče už není místo...
V tomto chci mít Is Alive jiné. Hráč musí mít zkušenosti z diabla už na normalu, na nightmaru musí mít i vybavení, a na hell musí mít už určitý skill :)
Taková je má vize :D

Ono to ale není jen tak, poměr hp / dmg monster musí být v rovnováze (když převažuje hp, skilly jako Thorns, Iron Maiden, Conversion, Mind Blast atd... mají mnohem nižší účinek, hráč se soustředí hlavně na dmg; a když převažuje dmg, merc, minioni, a skilly udělujííc masivní dmg nejsou tak účinné, hráč se zaměřuje pouze na defenzivní staty...
Také se musí hlídat hustota monster... single-target i AoE skilly by měly být tpoužitelné...
Tady můžu opět použít odstrašující vzor D3 - hustota monster je obrovská a mají hodně HP - hráčům nejde o nic jiného, než AoE spelly a masivní dmg...

Zkrátka musím myslet na hodně věcí a i když mám už v hlavě určité plány, velice ocením nápady z jiných stran ;)

No to jsem se zas rozepsal...
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní... já si ho v následujících dnech užiju dosyta :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 19.12.2013, 19:20 hod.

Tordah: Koukám, že ten tvůj příspěvek někam zmizel... ale já si ho stihl přečíst ;)
...alespoň myslím, žes to byl ty :)
Dmg inferna jsem zdvojnásobil, bug však neodstranil... stále to ukazuje 2x větší dmg, než má skill doopravdy...
Zkoušel jsem to nějak upravit přes skilldesc.txt, ale neúspěšně :(
Bez code editing to asi opravit nepůjde, že?


Já jsem zase trochu postoupil...
V postupu mě zastavil až Mephisto, i když určité ztížení postupu hrou bylo znát... potřeboval jsem trochu vyšší light resy, tak jsem zkoušel něco pocraftit...



Vzal jsem si štít, který měl self-repair, a šel na pána nenávisti...



Mephisto má velmi příjemnou auru, jak si můžete všimnout... animaci conviction, ale conva to není... je to modifikovaná Holy Freeze, ale uděluje poison dmg... jedná se asi o jediné poison dmg ve hře, které je schopné samo o sobě vás zabít :D

Act 4 byl rychlý, boj s Diablem byla docela sranda, až se video uploadne, hodím na něj odkaz ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 19.12.2013, 20:36 hod.

Tak tady to je:



Zítra akt 5 a uvidím, co ještě stihnu :)
...zůstaňte naladěni... už jen dva dny ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 20.12.2013, 17:30 hod.

Takže info za dnešek...

Probojovával jsem se aktem 5, až jsem to nakonec zapíchnul u Baala. Obtížnost stoupá celkem rychle, Tundra byl docela boj o život, Ancientové byli na /players 1 obtížní asi jako na /players 8. Vlny byly už dost nebezpečné, merc dost často umíral, poslední vlnu (minions of destruction) jsem musel mlátit po jednom (na /players 1!)
Baala bych musel dávat alespoň půl hodiny, a za to mi nestojí... to si radši pofarmím, splním pár questů, nalevelím, nacraftím, a pak to snad půjde :)
Nebudu to hnát násilně vpřed, ale užiju si farmení :D
Žádné video v blízké době točit nehodlám, tak snad to nějak vyrdžíte ;) :D

Už zítra ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 20.12.2013, 21:43 hod.

Tak se mi nakonec podařilo zabít Baala (po chvilce farmení a splnění dvou questů ze 4. aktu)... merce jsem už potom ani neoživoval, Baal je prostě šílenej ďábel v tomhle modu :twisted:

Cow Level... tak odsud jsem co nejrychleji zmizel :)
...později pochopíte ;)

A Hell realm? První tři patra v pohodě (rekapitulace 1.-3. aktu), ale ve čtvrtém jsem už neměl šanci... monstra ze 4. a 5. aktu, náhodně namíchané, navíc hned na začátku boss s aura enchanted... je to dost těžké...
Vzhledem k tomu, že to je teprve 4. patro z 16, tak o obtížnost je postaráno :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2579
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Is Alive - Beta

Příspěvek od ZOMB » 21.12.2013, 16:00 hod.

Už je to tady, dámy a pánové, oficiální konec beta verze :)
Byla tu s námi skoro rok (první verze vyšla 22.12.2012)...
Po roce vývoje a testování se ji dostane zasloužilý odpočinek :)

Jdu uploadnut gammu a vytvořit nové téma ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“