Pain Enhancer x toxin x jiný gem

Vše o předmětech a craftování
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shadou
Minion of Destruction
Příspěvky:905
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Shadou#2399
Pain Enhancer x toxin x jiný gem

Příspěvek od Shadou » 09.11.2014, 07:22 hod.

Zdravím,
Jelikož jsem línej pročítat všechny topicy, tak založím nový, protože potřebuju jasnou a rychlou odpověď, nebo spíš potvrzení zjištění na které jsem přišel. Někde u DH sekce jsem četl, že must have když má člověk kalamitku je Pain Enhancer gem, který díky multishotu ze sentry spouští marku na nepřátele. Dobrý...jenže když jsem kalamitku sundal a nechal si ten gem, tak jsem zjistil, že zas tak moc OP není. Když jsem se začetl do vlastností a nevím jestli jsem to přeložil správně, tak v základu má 1200% over 3s to je více než tři vteřiny, nebo každou vteřinu po dobu tří vteřin, nebo se to dělí třeba a tím získám procenta weapon dmge za sekundu? Ten samý problém je u toxinu, jenže ten se dělí deseti, když by to bylo na deset sekund...

takže když si vezmu, že zbran bude mít 3000dps at se to dobře počítá, tak ten enhancer nebo toxin dává kolik dmge? Jestli správně přepočítávám procenta, tak je to 3000x12 což je nějakých 36k dmge??? To je docela ubohý. Já si myslel, že se to násobí a tudíž by dával 3 600 000 dmge za vteřinu což je taky bída, ale ujde to...

proto mi přijde lepší asi powerful, kde má sekundárku přidávání dmge do elitek...

Nebo se pletu a fakt se to násobí?? Ví někdo? S toxinem je ten samý "problém" :)
==========
Poison fetish WD
-------------------
Seasonal DH Fire
Seasonal DH Cold

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Pain Enhancer x toxin x jiný gem

Příspěvek od Mlok » 09.11.2014, 08:43 hod.

V DH sekci je o tom celé samostatné vlákno jaký třetí gem použít a je tam toho napsáno hodně.

Tady částečné shrnutí (více v tom vláknu vedle):
- v první řadě Pain i Toxin jsou DoTky, tzn. žádný vliv ATS a tedy vychází z base dmg zbraně (buď průměr těch dvou čísel pod DPS zbraně nebo DPS zbraně vydělíš ATS zbraně)
- když je uvedená dmg za 10s (Toxin) a Pain za 3s, tak je to za uvedený čas, tedy pokud to chceš za sekundu, tak vydělíš 10 nebo 3
- Toxin má navíc na lvl 25 bonus 10%, což je dost podstatné (především sólo, kde dalších buffů tolik nemáš)
- pokud chceš spočítat celou dmg, tak musíš vzít v úvahu vše co ji ovlivňuje, tedy main stat, ChC a ChD (DoTky jsou navíc normalizované, takže je potřeba ChC a ChD normalizovat)
- pro DH jsem nepočítal dmg samotného gemu, to je stejně nic neříkají, je lepší spočítat si celkovou dmg v kalkulátoru, ten nový kalkulátor (odkazy v sekci DH) už umí na můj podnět správně počítat i dmg pro více sentry (DoTka z Painu a Toxinu se počítá pouze 1 když jednoho moba atakuje více sentry, to je důvod)
- na T6 se moc více sentry nepoužije, proto jsou tam oba gemy silnější než na vyšších GR (kvůli tomu předchozímu bodu)
- srovnání s ostatními gemy je v tom vláknu, tady je stručně
- na T6 je bez použití Calamity lepší Powerfull díky tomu, že je tam aktivní téměř pořád (kdyby nebyl, tak už lepší na T6 nebude)
- na vysoké GR Powerfull je často neaktivní, takže tam je to sporné, tam stále testuju (více v tom vláknu v DH sekci) Zeis (problém udržet dostatečnou vzdálenost od sentry, jinak by byl jasně nejlepší) x Powerfull (problém udržet buff, jinak by jasně porazil Toxin) x Toxin (problém pouze jedné aplikace DoTky při více sentry střílející na stejného moba). Proto je to nejasné a nevede jednoznačně žádný a každý je lepší v jiném rollu (Toxin uzavřené prostory + málo elitek, Powerfull uzavřené prostory + hodně elitek, Zeis otevřené prostory)
- Pain nemá smysl na vyšší GR, tam je vždy horší než Toxin (má jen DoTku, která má ten problém s více sentry x jeden mob, Toxin tak získá za 10% dmg debuff), na T6 je Pain mírně lepší než Toxin (jak na jednoho moba útočí téměř vždy jen jedna sentry a tedy z DoTky se dostane maximum)
- u Wiz. se Sunkeeperem mi dává Toxin kolem 12M dmg/s do elitek (to bylo pro 40lvl gem), u DH je to méně, protože o něco nižší base dmg zbraně + nemá tolik dmg do elit; U Wiz. ho mám nastavený počítat v tabulce pro FB infinite DoT, proto vím přesné číslo; pro DH jak jsem psal používám kalkulátor na srovnání celkové dmg (je důležité pro vyšší GR srovnat pro více položený sentry kvůli pouze jednomu aplikovaní DoT)

Odpovědět

Zpět na „Předměty“