Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 07.11.2013, 18:23 hod.

Tohle téma nechám prozatím locknuté a až začne blizzcon, postupně budu tento první příspěvek updatovat novými informacemi tak jak budou známi. Ocením samozřejmě když zde budete postovat informace taky a já je doplním do prvního příspěvku. Piště ale jen ověřené věci. Já sám nemám virtual ticket, pokud někdo má, tak bude super když se zde o informace podělí s námi co nejrychleji to půjde :D

Nezakládejte také nová témata s obecnými názvy týkající se datadisku. Není nic horšího než témata která mají 50 stran a podobně. Snažte se vždy založit téma týkající se přímo nějaké chystané změny.

DATADISK A NOVÉ INFORMACE:

Herní módy
Hra se se bude skládat ze dvou módů: Campaign a Adventure módu

Campaign mód: prakticky klasický mód hry jako je teď s malými změnami
Adventure mód: všechny waypointy jsou odemčeny a hráč může volně cestovat skrz akty přes novou mapu waypointů, která nahrazuje současný systém waypointů. Mód také obsahuje "Bounties" and "Nephalem Rifts".

Bounties

- Bounties budou převážně o lovu monster.
- Typy Bounties jsou: zabít bosse, zabít unikátní monstrum, dokončit event, vyčistit dungeon.
- Všechna monstra z Bounties budou různě po herním světě místo jejich obvyklých míst.
- Odměnou za dokončené Bounties bude zlato,zkušenost a Rift keystones.
- Za 5 dokončených Bountis bude Rift Keystone který otevře portál do nephalem Rift

Nephalem Rifts

- Nephalem Rifts jsou již dřívě zmiňované Loot runy.
- Monstra, Bossové, terén, počasí, vše je náhodné.
- Hustota nepřátel je náhodná.
- Dungeony mají stupňování od 1 do 10 levelu.
- Může se začít v katedrále, přes Zoltan Kulla až do nějaké venkovní lokace.
- V nephalem Rifts jsou také náhodné buffy.
- Bossové jsou náhodní a mají i náhodné schopnosti.

Nová Monstra a jejich chování

- Summoner - znesvěcuje pod sebou zem a vyvolává duchy.
- Death Maiden - seká hlavy.
- Punisher - velké monstrum, které točí pěstmi.
- Boggit - ekvivalent Fallenů v Bloodmarsh
- Boggen Trapper - větší Boggit
- Brute - největší z rodiny Boggitů
- Scarab Swarm - obklopí hráče ze všech stra. Jde však jimi projít.
- Skeleton Archers utíkají z bitvy pokud jsou blízko smrti. Ustupují pozadu aby se mohli krýt.
- Brute vrhá na hráče Boggity.
- Terrorbat může kousknou Boggity a ti se změní na Brute, který zase může vyvolávat další Boggity.
- Realm Walkers vyvolávají monstra z jiných světů. Následně však explodují a hráč může vstoupit do jimy vytvořeného portálů a vidět monstra, která vyvolával.
- Trapper Tower - monstra střílí z vrcholu věže projektily a hážou na hráče pasti. Když je věž zničena, monstra jsou zničena spolu s ní.
- Exorcist - dokáže se nabít energií, kterou poté posílá na hráče v podobě blesků.
- Westmarch Hound
- Bossové v 5 aktu nejsou statičtí, klidně vás mohou překvapit při boji s elite packem a jinými monstry.

Prostředí

Pandemonium

- Pandemonium je věčné bojiště kde se neustále utkávají andělé a démoni.
- Pandemonium je finálním úspěchem Malthaela, místem zániku lidstva.
- Je to velmi temné a zvláštní místo.
- Obsahuje prvky pradávné andělské architektury.
- Je to panství Malthaela.

Design prostředí

- Venkovní prostory Pandemonia jsou značně náhodné.
- V módu kampani i Adventure je průchod lokacemi vždy vygenerován jinak.
- Občas může hráč vidět pradávné bitvy zmrazené v čase.
- Všude je spousty pastí zanechaných anděly i démony.

Ekonomika, Loot 2.0 a předměty

- Zlato se bude více využívat na crafty, enchanting a ještě budou nějaké nové způsoby jak docílit odlivu zlata.
- Jak se bude obchodovat zatím není moc jisté.
- Do hry přidán Mystic, který může modifikovat a vylepšovat předměty.
- Vylepšení (enchant) dovolí hráči vybrat jednu vlastnost která se vygeneruje znovu, nebo 3 nové vlastností místo ní.
- Filozofií Lootu 2.0 je: Méně je více, předměty podporující buildy a vzácnost=síla.
- Zaveden systém Smart drops (padají věci bližší hrané postavě), který ovlivňuje typ věci, staty a vlastnosti na předmětech.
- Generování statů na věcech je upravno, Dříve byl například roll na sílu 1-100, nyní bude 75-100.
- Staty na předmětech jsou nyní rozdělená na základní a vedlejší. Všechny věci budou mít zafixované počty obouch a budou zobrazeny v tooltipech.
- Legendární věci bylo skoro až těžké najít. Hrači jich chtěli více a hlavně aby byly také daleko silnější.
- Novou filozofii datadisku je "endgame pro všechny".
- Legendární předměty budou stále nejvzácnějším typem, ale také budou zdaleka nejsilnější.
- Legendární předměty se budou generovat na levelu zabitého monstra. Zabijete monstrum s levelem 33 a takový level bude mít i legendárka.
- Všechny legednární předměty budou v datadisku předělány a většině z nich budou přidány nové unikátní vlastnosti.
- Například Frostburn rukavice navyšují poškození chladem o 27% a je 50% šance, že nepřátelé budou místo zpomalení zmraženi.
- Na věcech bude možné zobrazit text, který sdělí jaké maximální staty může předmět mít.

Pár příkladů nových vlastností:
- Haroutunian Arm Guards - Po každém zničení nějakého objektu vzroste rychlost postavy.
- Illusory Boots - umožní procházet nepozorovaně nepřáteli.
- Tiklandian Visage - Nepřátele budou útíkat nebo se zastaví na místě.
- Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker - Šance, že při zásahu jsou nepřátele zasaženi bleskem a zpomaleni. Tento efekt může přeskočit dále.
- Ninja rukavice a boty(set bonus 2 části): Spike Traps přilákají nepřátele;(4 části):pokud se postava dostane pod 25% HP, automaticky se zakouzlí Smoke Screen s Cooldown 30 sekund.

- Ty nejlepší Legendární předměty budou pravděpodobně nějak vázané na účet nebo postavy(není upřesněno jak). Bude je však možné v nějaké časovem intervalu po nálezu vyměnit s hráči ve hře kde byly nalezeny.

Paragon system
Již není žádný limit na paragon level a ten bude sdílený pro celý herní účet a všechny postavy odděleně pro Softcore a Hardcore. Za každý získaný level přibudou paragon body, které lze rozdělit do těchto bloků: Core Stats, Offensive, Defensive a Adventure (tyto změny by měly být součásti patchu vypuštěného ještě před datadiskem).

Obtížnosti
Bude nový systém obtížnosti. Je to kombinace Monster power a současného systému. Již nebude potřeba postupně procházet nižší obtížnosti aby se hráč dostal do vyšších. Okamžitě si může vybrat obtížnost jakou chce hrát.

Nové obtížnosti jsou: Normal, Hard, Expert, Master, Torment

Postavy a změny skillů
Nová postava Crusader přístupná pouze v datadisku.
Level Cap postav navýšen na 70.
Bude 4 slot pro pasivní dovednost odemčený na levelu 70.

Další změny postav a jejich skillů:

- Nový skill Barbariana Avalanche, který má 30 sekundový cooldown který se snižuje s investovaným Fury.
- Wizard bude více využívat elementy, až dosud jsou jeho skilly převážně arcane.
- Arcane Orb má runu, která připomína Frozen Orb z Diabla II
- Wizard má nový skill Black Hole, který do sebe vcucne nepřátele, aby šli lépe zasáhnout například meteorem.
- Mnich by měl být nejrychlejší postava na bojišti.
- Teleport u Fist of Thunder se aplikujepro všechny jeho verze.
- Nový monkův skill Epiphany přidává všem jeho útokům teleport.
- Koncepce Demon Huntera bude mnohem více zaměřena na útok z dálky a pasti.
- Demon hunter má nový skill Vengeance, který všem střelám a raketám přidává víc projektilů.
- Witch Doctor ještě není úplně vymyšlen co se týče změn, jedno z přání je udělat z něj summonera, ale peti momentálně nědělají moc škody. Stejně tak skilly působící poškození v čase(DoT).
- Witch Doctor má nový pasivní skill, který prodlužuje dobu trvání DoT skillů na 5 minut.
- Witch doctor má nový skill Piranhas, zasaženým nepřátelům bude jakékoliv poškození ubírat víc. V místě zakouzlení je také krokodýl, který může nepřátele spolknout celé.

Skilly Crusadera:
Secondary:
1)Shield Bash
2)Sweep Attack
3)Blessed Shield
4)Blessed hammer - Fire Hammer, Lightning Hammers, Infinite Hammers, Hammer Time, Orbital Hammer
5)Fist of the Heavens

Battle net
Guild systém(klany a skupiny) budou mít vlastní chat a rozhraní. Pokud někdo ze skupiny dropně legendární předmět, ostatní ve skupině to také uvidí.
Nejsou plány na Offline mód.


Ladder systém

Zatím nejsou informace.

Player vs Player

Zatím nejsou informace, primárně se v RoS řeší vylepšení jádra hry a Loot 2.0, až když budou tyto věci jak majít být, může se řešit PvP.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 08.11.2013, 18:38 hod.

Rozpis akcí zaměřených na Diablo III tak, jak půjdou za sebou:

8. listopadu 2013 - Den první

Zahajovací ceremoniál - přenos živě zde
20:00 - 20:45 (11:00 AM - 11:45 AM PST)
Obvykle jej prezentuje prezident Blizzardu Mike Morhaime
a může zveřejnit dosud neoznámené novinky týkající se datadisku Reaper of Souls pro Diablo III.

Cinematic Intro pro Reaper of Souls
21:00 - 22:00 (12:00 PM - 1:00 PM PST)
Bringing Death to Life aneb pohled do zákulisí tvorby úvodní filmové scén.

Novinky v Reaper of Souls
0:30 - 1:30 (3:30 PM - 4:30 PM PST)
Vývojáři představí novinky v datadisku Reaper of Souls, nová prostředí, monstra, mechanismy atd.

Reaper of Souls a jeho příběh - Q & A
2:00 - 3:00 (5:00 PM - 6:00 PM PST)
Vývojáři budou odpovídat na dotazy spojené s příběhovou linií Diabla, především jeho datadisku.
Co byste chtěli vědět o příběhu vy? Pište do komentářů pod tímto článkem.

9. listopadu 2013 - Den druhý

Herní mechanismy v Reaper of Souls + Crusader
20:15 - 21:15 (11:15 AM - 12:15 PM PST)
Nové herní mechanismy, které přinese datadisk Reaper of Souls se speciálním zaměřením na novou herní postavu: Crusader.

Téma jsem také odemkl

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 08.11.2013, 20:23 hod.

Nedávejte sem žádné odkazy na nelegální streamy blizzconu, to plati pro celé forum i komentáře na webu.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od dawemorraless » 08.11.2013, 21:16 hod.

Videjko na Heroes of the Storm bylo luxusní :D " nuclear launch detected" :green: :green:
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 08.11.2013, 23:04 hod.

Přidal jsem pár nových informací.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od HELLERcz » 09.11.2013, 00:20 hod.

-- Tento post rezervován --

Budu tady psát info z live přenosu z Blizzconu.

Vše budu psát do tohoto postu, editovat.

==========

- 0:30 D3 RoS začalo, přesně , pustili Cinematic Intro

- Josh říká, že než začne povídat o novinkách, tak říká, co pro ně znamená RoS a vysvětluje náplň celého programu
- Kevin začíná mluvit o Adventure modu
* můžete tento mod hrát kdykoliv kdekoliv, máte odemklé všechny waypointy a můžete procházet mezi všema aktama

- S.Wong povídá více o Bounties
* otevře se celý svět, ale s úkoly
* druhy Bounty: zabít bosse, dokončit event, zabít unikáta, vyčistit dungeon
* za splnění dostanete rift keystones a xp a gold odměnu

- Nephalem Rifts
* kompletně random dungeony
* videoukázka ! krátká, jak vypadají v pohybu tyto Rifty

- Joe mluví o nových monstrech
* chtěji udělat monstra aby zapadaly do příběhu a prostředí
* představení jednotlivých monster
* ukázka na videu nových monster !
* nově známá monstra: Boggit, Bogan trapper, Brute, Scarab swarms, Terror Bat, Realm Walker

- Julian mluví dále o monstrech a jejich nové AI , chování
* příklad ukazuje na archer skeletonech !
* Brute vytáhne Boggity ze země a hodí je po tobě
* Terror bat kousne Boggita a transformuje se na Bruta !

- Julian dále představuje Trapper Tower (monstra jsou ve věži a hází po vás pastičky)

- Kevin mluví o Pandemonium
* známé řeči a o tom jak to vše bude cool

- Tim Linn povídá, jak se vytváří lokace
* probíhají ukázky při tvoření Pandemonia, lokace vypadá úžasně

- Zaven povídá o plně náhodném rollování exteriérů
* nové katakomby
* nové interakce s prostředím + malá ukázka na videu

- Josh přebírá slovo
* pouští gameplay trailer ' který již známe, objevil se den předem na netu ...
* následují otázky a odpovědi

Dotazy:
* ptají se na ladder systém, odpovídá stay tuned :D
* dotaz co se stane s goldama až zruší AH ... plánují mnoho věcí jak tyto goldy utratit
* dotaz na offline mod, chybí jim ... odpovídají klasicky, výhody online only atd ... nic nového
* dotaz na PvP ... odpověď klasická, nic nového nevíme :D
Naposledy upravil(a) HELLERcz dne 09.11.2013, 01:24 hod., celkem upraveno 22 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 09.11.2013, 00:22 hod.

super díky, budu to přepisovat do toho prvního postu.

Uživatelský avatar
Denny
Gorebelly
Příspěvky:236
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Denny#2750

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Denny » 09.11.2013, 00:23 hod.

mezi torment a apocalypse byl měl být ještě Demonic

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 09.11.2013, 00:26 hod.

dík, opravil jsem to.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 09.11.2013, 01:26 hod.

Update - herní módy a monstra

Uživatelský avatar
tomisco
Doom Knight
Příspěvky:555
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:tomisco#2845

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od tomisco » 09.11.2013, 01:32 hod.

Taky koukám. Westmarch Hound se po vašem zabití vyčůrá na váš hrobeček. :D Samozřejmě to sklidilo potlesk publika. :)
Naposledy upravil(a) tomisco dne 09.11.2013, 01:34 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Příspěvek od HELLERcz » 09.11.2013, 01:33 hod.

Tak omlouvam se za nedokonalost nestihal jsem to vse

Sent from Note II
Obrázek

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 09.11.2013, 01:50 hod.

V poho, aspoň něco ono je to dost blbé zároveň psát a sledovat )

Doplněny nové údaje.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od ZOMB » 09.11.2013, 08:08 hod.

Hm... tak pro mě zklamání :(

Žádný offline mod a pro mě to nejdůležitější - obtížnost... to snad nemůžou myslet vážně? :roll:
5. obtížností teda fakt hodně věcí vyřeší :roll:
Sice ostatní změny jsou pěkné (Nephalem rifty, atd...) ale (ne)obtížnost bohužel dokáže vše zkazit...


Každopádně díky za rychlé a přehledné info Javurkovi a Hellerovi ;)
Zdá se, že vše důležité už řekli, ale mě teda spíš odradili od koupě datadisku :(

Přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Dava_C » 09.11.2013, 08:43 hod.

Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic and Apocalypse
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od ZOMB » 09.11.2013, 08:50 hod.

Těch obtížností je teda celkem 6? Javurek má v prvním příspěvku 5... zdroj?
Každopádně jestli to je pravda, tak to je ještě směšnější :D
...ale ještě uvidíme, jak to nakonec vyřeší...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Dava_C » 09.11.2013, 09:50 hod.

Bluepost přímo z Q&A z Blizzconu

Q. Have any changes been made to the difficulty scaling or settings in Reaper of Souls?
In Reaper of Souls, the game difficulty settings have been updated to Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic and Apocalypse.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Jojo WD » 09.11.2013, 10:01 hod.

Zombe kolko mas rokov ak sa smiem spitat?
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Příspěvek od HELLERcz » 09.11.2013, 10:13 hod.

Mam i dneska psat rychle body novinek nebo se mam na to vyprdnout? Moc mi to nejde. Stihat vice veci nejsem zvykly :-)

Sent from Note II
Obrázek

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Lemurman » 09.11.2013, 10:26 hod.

piš!!! ty novinky sou super
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Archiv - Ke smazání“