Stránka 1 z 1

World First Holy Grail Challenge splněna

Napsal: 20.11.2021, 15:34 hod.
od witekcz
Více zde

Kód: Vybrat vše

https://www.wowhead.com/news/diablo-ii-resurrected-world-first-holy-grail-challenge-completed-324928

Re: World First Holy Grail Challenge splněna

Napsal: 21.11.2021, 14:31 hod.
od manusky11
Super, ale čo bude dalej robiť :)

Ale teraz vážne, nie som v tom nejaký odborník ,ale nepadli mu všetky veci nejako skoro? Alebo len hral intenzívnejšie ako zbytok? Zrejme sa nejednalo o všetky dropy v hre(vrátane rún, setov a podobne)

Re: World First Holy Grail Challenge splněna

Napsal: 23.11.2021, 13:37 hod.
od Aragorn
Grál pod 500h je určitě zajímavost. A ukázka toho, co to je magic find min-maxing v extrému.
Pro některé to může být překvapivé, že to je vůbec možné, když vetšina solo self found hráčů na grálu stráví spíše tisíce než stovky hodin.
Ať už tomu přikládáme větší či menší důležitost, za určitých předpokladů 'grál' >500 hodin byl jen otázkou času.

Zaprvé Blizzard částečně položil základ pro podobné úspěchy přidáním runových slov jako Enigma, Grief atd., která umožňují vysoce specializované a efektivní MF buildy.
Zadruhé si tento konkrétní hráč logicky musel vybrat jednu definici 'grálu' (pro některé hráče to jsou unikáty+sety, pro jiné ještě runy a někteří tam dokonce počítaji runová slova (good luck :) )). Takže pokud si tento hráč například řekl, že má grál i bez ZOD dropu, samozřejmě mu to statisticky zlepšuje šanci na rychlejší dokončení.
Zatřetí pokud jde o co nejvyšší efektivnost, je třeba se v podstatě smířit s hraním Pit Zerkera (teleport má v MF tradičně výhodu proti non-TP buildům, Barbar ale má ještě navíc Item Find 'skill', který nemá žádná jiná postava a rozevírá MF nůžky ještě více ve prospěch Pit Zerkera).
Začtvrté Štěstí/RNG hraje samozřejmě zásadní roli. Najít v lvl85 lokaci např. Stormlash a samozřejmě Tyraels statisticky průměrně trvá docela dlouho a bez stěstí by se i se stejným buildem tento hráč možná nedostal ani pod 1000h, natož pod 500.

A nakonec taková ta klasická logika věci, že pokud má někdo potřebu být world first, musí buď být bez práce anebo po několik měsíců nemít mimo práci žádnou jinou činnost než hraní.
Nic výše uvedené mimochodem není obhajoba ani kritika podobných výzev/úspěchů, jen prostě výčet těch několika důvodů, proč a jak něco podobného lze dosáhnout (zkušenější hráči to vědí, ne nutně ale každý nováček).