Stránka 2 z 5

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 12:47 hod.
od SkoroPaladin
Kterýhopak Bosse by jste mně doporučili, za účelem vypadnutí setových/unique itemů. A kterépak zlaté/obyč potvory? Když pominu nepříjemný fakt - že v 1.07 mi minimálně nic lepšího než item lvl 66 nehodí.

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 18:42 hod.
od SkoroPaladin
Např. na Pindleskinovi sem byl zatím cca 50x a vždy mně hodil jen modré úpenapytelnesmysl (zajímalo by mě, jestli z něj i ve verzi 1.07 mohou teoreticky padat ty nejcenější kousky do lvl 66 - ví někdo?).

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 18:50 hod.
od BladeMaster
V 1.07 som sa item huntingu nevenoval, ale Pindleskin je určite dobrý cieľ. Ale 50 runov je žalostne málo, skús spraviť aspoň 1000, potom určite niečo padne. Našiel som tak narýchlo nejaký "1.07 Mf Guide" - Odkaz tu. Pozri, či ti to pomôže.

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 19:06 hod.
od SkoroPaladin
Dík - tohle sem ještě nečet (neobjevil). Njn - je to málo (ale čas je drahý a věnovat ho zrovna téhle činnosti se mně moc nechce :-)).

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 19:13 hod.
od BladeMaster
Ja to robím tak, že každý deň spravím nejakých 75 runov na Pindla po +-20 sekúnd. To je pol hodinka a za tri štyri týždne máš tu tisícku za sebou. Ale v 1.07 by som sa podľa toho článku radšej venoval Racks Runningu, tam by to malo podľa mňa väčší osoh.

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 19:51 hod.
od SkoroPaladin
Co se týče monster - mně se zatím nejvíc osvědčila Rada, Memphisto, Baalovi minioni a Baal . Jenže kromě Travincalu je to všechno na dýl (když pominu, že to nejsou nejlehčí fighty). Rubu je s Paladinem na (zatím) 71 lvlu... (co má voháknutý ještě k tomu Sigonovy botky, rukavice a opasek...), ale de to (až na money - který žere Merc barbar víc - než žral Rath z evropskéch fondů).

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 20:24 hod.
od Oblivion
Ja by som skúsil na tvojom mieste tu Blood Raven na Hell...vôbec nie je nejak veľmi nebezpečná, ani veľa toho nevydrží...ja som tam schválne teraz skočil so svojou sorckou zopár runov a získal som od nej rare heavenly stone, jewel (pomerne vzácne v 1.07) a War Travelers...a to moja sorcka nemá skoro žiadny MF :D

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 20:32 hod.
od SkoroPaladin
Zksuil sem to (kuchnul sem ji cca 5x - pak mě to přestalo bavit no)... taky nic nehodila (a mám to k ní přes celý Cold Plains, ale nechce se mně kvůli ní měnit mapa, protože k Baalovi a Pindlovi se mapy vygenerovaly dobře). Radu sem teď kuchnul cca 5x a hodili mně jen (vypadl mně už asi 50x... do... háje) Sigona brnění :-).

Re: Monstra

Napsal: 16.12.2012, 20:35 hod.
od SkoroPaladin
Zas na druhou stranu - po cestě k Raven ní se dá narazit na minimálně 3 zlatý - a ti vyhodili alespoň jednu lepší (ale pouze zlatou) Helmu pro Barba na nižším lvl. (když už sem na ně narazil... tak sem je prostě musel vykuchat).

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 15:58 hod.
od SkoroPaladin
Enemy monstra jež mají nějakou imunitu na živel (myslím light/cold/fire) - tak pokud jsou jím zasaženy - tak se jim hp naopak přidává (podobně jako u Fire Golema Necra)? Pokud ano - jak se to potom vyhodnocuje se schopností prevent monster heal? Řeč je opět o 1.07.

Z mýho pozorování plyne toto: Ano - léčí se a prevent monster heal se na toto nevztahuje. I přes tuto schopnost (PVM) se budou potvory léčit (pokud jsou zasaženy živlem na nějž mají imunitu) vesele dál. Tak by mě zajímalo, jestli to tak funguje ve všech verzích, nebo jen v 1.07.

Edit: Ale např. schoponost Vengeance (použitá se zbraní PMH) léčení nejspíš zabraňuje/nezpůsobuje - to ovšem nemůžu tvrdit na 100%.

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 16:37 hod.
od Asman
Ne, monstra se nehealují spelly na které jsou imunní a které by jim jinak životy ubrali. Většina monster se healuje sama od sebe. Pokud bojuješ proti monstru a dáváš mu malý damage(ve většině případů monstra imunní na tvůj druh poškození) tak se dokáže přehealovat. (Ukázka v praxi je Fraxinův Kodiak v CS, který se setkal s Physical a Fire immune Infectorem a musel kvůli tomu přerušit postup.) Proti healování pomáhá buď vlastnost Prevent Monsters Heal(která neplatí u Uber bossů) nebo Poison damage(který jsem použil ve svém UT runu s low gearem)-pokud ho dokážeš na monstru udržet tak máš jistotu že se nevyhealuje, proto je dobré mít u každé necastící postavy mít alespoň jeden předmět nebo charm s vlastností xx poison damage over xx s. Více o PMH se dozvíš v článku o PMH.

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 18:09 hod.
od SkoroPaladin
Že se monstra samy od sebe neustále regenerují/healují vím. Článek jsem přečet (už sem ho čet dřív), ale opakování je matka moudrosti (tož sem ho přelouskal radši znova).
To co sem napsal výše - jsem (sme) zpozorovali v kombinaci Barbara a Sorcky.
Barbar má meč s PMH (nízký dmg bych řek nedělá - alespoň na verzi 1.07 - Frenzy, každej meč dělá v součtu cca 400 - 1100 dmg). Barbar zasáhne třebas osamělýho Flayer Shamana (nebo Burning Dead v Sewers 1 - kde není nikdo kdo by ho mohl healovat). Oba mají immune na fire. Poškozený/zraněný Shaman/BurningDead pak vběhne do Fire Wall Sorcky a neuvěřitelně rychle se mu začnou doplňovat hp (má cca 1/10 hp a naráz se mu začne doplňovat 1/4 hp za sekundu ve Fire Wall).

Podle mě je problém s v. 1.07, nebo multiplayerem.
Meč co PMH má je unikát, udělal (resp. Larzuk) jsem do něj díru a vložil perfektní lebku (ale to snad nemá vliv) - jenže jakoby nefungoval.

Když sme hráli v kombinaci Paladin, Necro - tak bylo vše ok (Paladin měl jinou zbraň s PMH a koho rubnul, tomu už hp nepřibývaly).

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 18:24 hod.
od Oblivion
V 1.07 ak bol niekto immune na nejaký element, dmg bol prevrátený na záporný, tzn. aký dmg, taký heal...a mám pocit, že to fungovalo dokonca tak, že ak mal niekto napr 120% resist, tak heal bol ešte o 20% väčší ako hodnota dmg, ktorá mu mala byť udelená.

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 18:35 hod.
od SkoroPaladin
Dík - to bude ono :-).
Potom tedy zůstvá otázkou - jak se vyhodnocuje v 1.07 PMH vs. tyhle immunity v multiplayeru. Momentálně to vidím tak, že imunita PMH prostě přebije (a monstrum se regeneruje dál).

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 18:50 hod.
od Oblivion
Multiplayer s tým nič nemá...korektne by to malo fungovať tak, že kým pôsobí PMH, tak sa potvora neregeneruje...dmg typu, na ktoré je potvora immune ju však healuje...akonáhle prestane dostávať tento typ dmg, prestanú jej pribúdať životy. Takto by to malo fungovať teoreticky...je možné, že reálne je aj tento prípad bugged (vo verziách 1.09 a starších) ako open wounds a poison dmg...tieto tiež totiž zastavujú heal, kým pôsobia, ale v týchto starších verziách tým aj zrušia aktívne PMH...opravené to bolo až v 1.10, ale tam už tiež platí to, že potvora s imunitou nie je healovaná daným elementom, iba nedostáva žiadny dmg.

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 20:03 hod.
od SkoroPaladin
A Act Bossove se normálně healují taky? Protože Memphisto se regeneroval (čehož sem si ještě nikdy nevšim).

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 21:36 hod.
od BladeMaster
Myslím, že Mephista v 1.07 dokázali healovať Council Members, ale nie som si na 100% istý. Sám od seba by sa healovať nemal.

Re: Monstra

Napsal: 21.12.2012, 21:48 hod.
od SkoroPaladin
Hmm - jednoho Councila sme pro tuhost nechali milosrdně na živu - tož to bylo asi tím.

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 07:02 hod.
od RIP
Nevim, jestli uz to tu bylo receno, ale mam pocit, ze v nejake 1.07 guide jsem cetl, ze problem s Baalovym super utokem se dal alespon castecne vyresit nalezenim(pouzitim) 1.07 LoH...Tyhla rukavice maji myslim v 1.07 misto 50% Fire res 50%Fire absorb, proto jsou tak cenene i ve vyssich verzich

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 09:20 hod.
od SkoroPaladin
Na Diabloincgamers o tom zmíňky jsou, tu na diablofans se to nejspíš ještě neřešilo (tedy ve vztahu 1.07 LoH vs Baal). Např. já tyhle rukavice ještě nenašel (tož snad se konečně zadaří).
Nejjistější je se nenechat trefit. Naváděný to není, kdy to chce zacastit se vypozorovat dá a vtváří vtvář to Baal nepoužívá, krom toho se (až na teleport) nehejbe. Ovšem pokud se trefí... :-).