Co nás pořád baví na Diablu?
Moderátor:Dark_Deamon
Zdravím všechny
Poslední dobou jsi si dal oddych od modování, ale pomalu se k němu zase vracím...
Ono vytvořit mod není tak těžké, ale vytvořit dobrý mod už tak lehké není...
Proto se na vás obracím s otázkou: "Co vás pořád baví na Diablu?"
Celkem jednoduchá otázka, ale rád bych, abyste nad tím trochu popřemýšleli...
Poslední dobou jsem studoval game design a záležitosti týkající se vytváření her (modů) a i z vlastních zkušeností vím, že se hra (mod) musí držet nějakých hranic předem vytyčených... s tím (jak asi víte) mám docela problém, protože se rád nechávám unášet svými návrhy, které se však do Is Alive nehodí...
Chtěl bych po vás, abyste napsali, co vás pořád u Diabla drží... čím je tak výjimečné, a bez čeho byste si ho nemohli představit
Předem děkuju za odpovědi (můžou být rázu psychologického, filosofického, či běžného )
Za mě:
Na Diablu miluju svobodu. Existuje tolik různých buildů, tolik různých lokací které chodit, tolik různých předmětů a hranice téměř žádné neexistují. Bez experimentování bych si Diablo nedokázal představit. Vidím zde určitou podobnost s Falloutem 2, který na tom je z pohledu svobody dost podobně...
A co vy?
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Poslední dobou jsi si dal oddych od modování, ale pomalu se k němu zase vracím...
Ono vytvořit mod není tak těžké, ale vytvořit dobrý mod už tak lehké není...
Proto se na vás obracím s otázkou: "Co vás pořád baví na Diablu?"
Celkem jednoduchá otázka, ale rád bych, abyste nad tím trochu popřemýšleli...
Poslední dobou jsem studoval game design a záležitosti týkající se vytváření her (modů) a i z vlastních zkušeností vím, že se hra (mod) musí držet nějakých hranic předem vytyčených... s tím (jak asi víte) mám docela problém, protože se rád nechávám unášet svými návrhy, které se však do Is Alive nehodí...
Chtěl bych po vás, abyste napsali, co vás pořád u Diabla drží... čím je tak výjimečné, a bez čeho byste si ho nemohli představit
Předem děkuju za odpovědi (můžou být rázu psychologického, filosofického, či běžného )
Za mě:
Na Diablu miluju svobodu. Existuje tolik různých buildů, tolik různých lokací které chodit, tolik různých předmětů a hranice téměř žádné neexistují. Bez experimentování bych si Diablo nedokázal představit. Vidím zde určitou podobnost s Falloutem 2, který na tom je z pohledu svobody dost podobně...
A co vy?
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Možnosti kombinací předmětů a skillů. Kdy jeden předmět naprosto překope celej charakter postavy a její strategii. Bez toho by nebyly buildy jako Whirlwind Asska, Alcohol barb, Wolf barbar, Immortal Queen, Werebear sorcka,.......
"Do what you fear and the death of fear is certain."
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Mě u toho nejspíš drží nalezení všech předmětů. Líbí se mi na tom totiž to, že to není nereálný, ale zároveň to není na tejden. Stejně tak dosáhnutí na lvl 99. Prostě takové ty mystické cíle. Kor když se jedná o HC. A když má k tomu ještě člověk talent na ztrácení savů, tak z toho může být sranda na celej život
Dále se mi líbí ta dokonalá promyšlenost postav->skillů->lokací. Defacto není build, kterej by byl maximálně efektnivní do všech lokací...respektive do těch, které má smysl běhat. A to pak člověka nutí zakládat další a další postavy.
A v neposlední řadě také to, co zmínil kolega nademnou. Každej char se dá hrát na iks různých způsobů. K tomu výčtu od Bemika bych ještě doplnil Zeal Soso. Postavu, která je schopná během vteřiny napumpovat do protivníka největší porci poškození, i když by to zrovna od ní málokdo čekal.
I když bude Diablo 5, tak se pořád najdou lidi, kteří budou hrát D2.
Dále se mi líbí ta dokonalá promyšlenost postav->skillů->lokací. Defacto není build, kterej by byl maximálně efektnivní do všech lokací...respektive do těch, které má smysl běhat. A to pak člověka nutí zakládat další a další postavy.
A v neposlední řadě také to, co zmínil kolega nademnou. Každej char se dá hrát na iks různých způsobů. K tomu výčtu od Bemika bych ještě doplnil Zeal Soso. Postavu, která je schopná během vteřiny napumpovat do protivníka největší porci poškození, i když by to zrovna od ní málokdo čekal.
I když bude Diablo 5, tak se pořád najdou lidi, kteří budou hrát D2.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Kromě výše řečeného, co řekli moji předřečnici (mnohé platí i pro mě, něco ale ne), tak asi nostalgie.
Tu tezi o svobodě bych ještě rozvinul, a to tezí o zodpovědnosti, což se ale týká pouze hry na HC. Už nesčetněkrát jsem si tam nabil pořádně čumák, pramenící právě z nezodpovědnosti a zbrklosti. Zodpovědnost a svoboda jdou ruku v ruce, to každý ví. Umřeš svou blbostí, začínáš od nuly. A to má málokterá jiná hra.
Ještě nesmíme zapomenout na prima lidi, co to hrají také. Srazy bývají zábava, ačkoliv na ten v prosinci jsem se bohužel nedostal.
Tu tezi o svobodě bych ještě rozvinul, a to tezí o zodpovědnosti, což se ale týká pouze hry na HC. Už nesčetněkrát jsem si tam nabil pořádně čumák, pramenící právě z nezodpovědnosti a zbrklosti. Zodpovědnost a svoboda jdou ruku v ruce, to každý ví. Umřeš svou blbostí, začínáš od nuly. A to má málokterá jiná hra.
Ještě nesmíme zapomenout na prima lidi, co to hrají také. Srazy bývají zábava, ačkoliv na ten v prosinci jsem se bohužel nedostal.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Přes to všechno co nové hry nabízí mi prostě přijdou povrchní. Jsem stará (mladostará :-D) škola a miluju hry jako D2, gothic 1+2, AoE2 apod...Mají prostě jiskru kterou v nových hrách nevidím.
U D2 bych musel zmiňovat vše co vypsali kolegové nademnou a k tomu všemu svůj pohled. Krom módů který mě baví protože je neznám tak jako vanila verzi a dávají mi při hraní podobný pocity jao když jsem D2 hrál poprvé, je to pocit že tam je pořád co dělat...Jednou bych chtěl dát lvl99 ale myslím že mě se to nepodaří, nemám na to trpělivost, htěl bych posbírat komplet grál, ale u toho platí stejný problém jako u lvl 99 :-D bez toho všeho mě ale strašně baví o D2 přemýšlet. Čistím si tím hlavu od problémů. Kdykoli se nudím, čekám na vlak, nebo jsem v práci, přemýšlím pořád o tom co bych zkusil, udělal, rozjel, vyzkoušel atd...hodně věcí zkončí pouze u teorie v mý hlavě, ale i to mě prostě na D2 baví...plánovat si v hlavě nebo s tužkou a papírem buildy, plánovaný final equip a podle toho rozložení statů, jak vyřeším nedostatek str než dokdu k finální výbavě atd...prostě jen přemýšlení o D2 mě baví, a realizovat pak svůj plán...
nakonec musím a jsem povinen dodat poslední složku toho co mě u D2 drží nejvíc...lidi kolem něj...99% z nich neznám osobně, ale velkou spoustu znám už hodně let přes realmy, přes fórum atd...prostě komunita která se u D2 stále drží na fantastické úrovni. *A*
U D2 bych musel zmiňovat vše co vypsali kolegové nademnou a k tomu všemu svůj pohled. Krom módů který mě baví protože je neznám tak jako vanila verzi a dávají mi při hraní podobný pocity jao když jsem D2 hrál poprvé, je to pocit že tam je pořád co dělat...Jednou bych chtěl dát lvl99 ale myslím že mě se to nepodaří, nemám na to trpělivost, htěl bych posbírat komplet grál, ale u toho platí stejný problém jako u lvl 99 :-D bez toho všeho mě ale strašně baví o D2 přemýšlet. Čistím si tím hlavu od problémů. Kdykoli se nudím, čekám na vlak, nebo jsem v práci, přemýšlím pořád o tom co bych zkusil, udělal, rozjel, vyzkoušel atd...hodně věcí zkončí pouze u teorie v mý hlavě, ale i to mě prostě na D2 baví...plánovat si v hlavě nebo s tužkou a papírem buildy, plánovaný final equip a podle toho rozložení statů, jak vyřeším nedostatek str než dokdu k finální výbavě atd...prostě jen přemýšlení o D2 mě baví, a realizovat pak svůj plán...
nakonec musím a jsem povinen dodat poslední složku toho co mě u D2 drží nejvíc...lidi kolem něj...99% z nich neznám osobně, ale velkou spoustu znám už hodně let přes realmy, přes fórum atd...prostě komunita která se u D2 stále drží na fantastické úrovni. *A*
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Attia: Komunita je asi nejdůležitější i u mě... přece jen, kdybych D2 hrál jen já a nikdo jiný, tak bych ho určitě nehrál (ani nemodoval)
Jinak to mám dost podobně, jen co se týče tužky a papíru, tak ty mi slouží většinou k vytváření modu než buildů
Fraxi: Moc krásně řečeno
Máme svobodu si jet hru jak chceme, ale pokud máme build vyloženě špatný, hra se dohrát nedá (to asi každý známe ze začátků - i na SC)
Dark_Deamon: Ztráta savů? Tak to koukám, že nejen oblibu assassinek máme společnou
Ohledně Diabla 5... asi dost záleží na tom, kdo to bude vyvíjet... jestli to budou vyvíjet lidi, kteří dělají na D3, tak to bude dost v pytli... protože zatímco D2 je jasně RPG, D3 je spíš arkáda (tudíž nezajímavá hra pro experimentátory a milovníky těžké hry)
Jinak to mám dost podobně, jen co se týče tužky a papíru, tak ty mi slouží většinou k vytváření modu než buildů
Fraxi: Moc krásně řečeno
Máme svobodu si jet hru jak chceme, ale pokud máme build vyloženě špatný, hra se dohrát nedá (to asi každý známe ze začátků - i na SC)
Dark_Deamon: Ztráta savů? Tak to koukám, že nejen oblibu assassinek máme společnou
Ohledně Diabla 5... asi dost záleží na tom, kdo to bude vyvíjet... jestli to budou vyvíjet lidi, kteří dělají na D3, tak to bude dost v pytli... protože zatímco D2 je jasně RPG, D3 je spíš arkáda (tudíž nezajímavá hra pro experimentátory a milovníky těžké hry)
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Urcite nenapisu nic noveho, takze pro me
1) Komunita supr lidi - to je asi nejdulezitejsi
2) Ta rozmanitost a moznosti co hrat jsou opravdu temer nevycerpatelne - plati hlavne pro untwinck
3) Hledani veci, proste gral gral gral, ja Te jednoho dne mit budu
4) Lvl 99 - silenost, hlavne v HC (tim mysleno bez zachranovani se ESC) a proto velka vyzva
5) Optimalizace charu - vzdy se da neco udelat jinak, lepe
V podstate nic noveho, jak jsem psal hned
1) Komunita supr lidi - to je asi nejdulezitejsi
2) Ta rozmanitost a moznosti co hrat jsou opravdu temer nevycerpatelne - plati hlavne pro untwinck
3) Hledani veci, proste gral gral gral, ja Te jednoho dne mit budu
4) Lvl 99 - silenost, hlavne v HC (tim mysleno bez zachranovani se ESC) a proto velka vyzva
5) Optimalizace charu - vzdy se da neco udelat jinak, lepe
V podstate nic noveho, jak jsem psal hned
- Neposunuse
- Gorebelly
- Příspěvky:390
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Ano, ano, i pro mě je hlavním lákadlem variabilita hry, která je hooodně promakaná. A pak samozřejmě hledání těch nejlepších předmětů, to je opravdu výzva. I za komunitu bych se přimluvil, škoda jen, že jsem se k tomuto fóru neodstal dřív...
SC (Blizzna)/HC (Zerk) Grál:
Unikátní předměty 99,21 % (-2) Tyrael's Might, The Cranium Basher
Setové předměty 100 %
Runy 96,97 % (-1) Zod
Unikátní předměty 99,21 % (-2) Tyrael's Might, The Cranium Basher
Setové předměty 100 %
Runy 96,97 % (-1) Zod
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Budu stručný... U mě ta hnací síla je ta, že jsem nikdy nedokončil Hell:)
Ale pochopitelně aj další věci, ale spusta se jich zmínila viz výše...
Ale pochopitelně aj další věci, ale spusta se jich zmínila viz výše...
Štěstí přeje připraveným...
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:56
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
No
- prostě já mám fireball/meč - přede mnou je minotaur držící dvě obrovský sekery... který by tak nějak neměl ani unést. Já jednó kliknu s chatrně vypadající ženštinou/rytířem - a na normal ho sejmu s prstem v nose a pak tam dojde na hell jeho bratr, jednó sekne s prstem v nose... je po mě.
- nekonečný debaty, zdali je lepší Oak nebo Wolverine...
- verze 1.07
- humorný situace na multi. Třebas když se s bossem hraje hra chodí pešek okol. Boss honí (rozuměj: chce ji zabít) amazonku a za ním lítají tanci do mikrofonu řvoucí - rubej mě/ji neeee.
- no a cca asi milion dalších věcí.
PS.: a vůbec, já du hrát.
- prostě já mám fireball/meč - přede mnou je minotaur držící dvě obrovský sekery... který by tak nějak neměl ani unést. Já jednó kliknu s chatrně vypadající ženštinou/rytířem - a na normal ho sejmu s prstem v nose a pak tam dojde na hell jeho bratr, jednó sekne s prstem v nose... je po mě.
- nekonečný debaty, zdali je lepší Oak nebo Wolverine...
- verze 1.07
- humorný situace na multi. Třebas když se s bossem hraje hra chodí pešek okol. Boss honí (rozuměj: chce ji zabít) amazonku a za ním lítají tanci do mikrofonu řvoucí - rubej mě/ji neeee.
- no a cca asi milion dalších věcí.
PS.: a vůbec, já du hrát.
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
No, když si vezmu, že TO pařim s několika přestávkama 12 let...
1) Nejvíc mě láká vyzkoušení všech buildů s nejlepším reálně možným equipem - tady hlavně schází ten equip
2) Asi rok jsem hrál jen demo - ta nostalgie a atmosféra je nepřekonatelná. Když jsem pak dostal plnou, ještě 1.09, tak jsem ripnul se sosou hned v Cold plains a v zápětí co jsem nadrženě vběhl do Stony field mě vykuchal Rakanishu - ta nádhera, když to člověk neuměl a musel se fakt snažit.
3) Spousta buildů se dá hrát s různým equipem, což opět je zajímavé vyzkoušet
4) Variabilita. Generované lokace, rare itemy...
5) ... a konečně představa kompletního grálu
1) Nejvíc mě láká vyzkoušení všech buildů s nejlepším reálně možným equipem - tady hlavně schází ten equip
2) Asi rok jsem hrál jen demo - ta nostalgie a atmosféra je nepřekonatelná. Když jsem pak dostal plnou, ještě 1.09, tak jsem ripnul se sosou hned v Cold plains a v zápětí co jsem nadrženě vběhl do Stony field mě vykuchal Rakanishu - ta nádhera, když to člověk neuměl a musel se fakt snažit.
3) Spousta buildů se dá hrát s různým equipem, což opět je zajímavé vyzkoušet
4) Variabilita. Generované lokace, rare itemy...
5) ... a konečně představa kompletního grálu
Lvl 99 challenge No vitality melee challenge
Diablo II od 30.11.2003 8:55, 7500+ h
Unikáty: 100%
Setovky: 100%
Runy: 100%
Slova: 95,2% (-4) 1x Sur, 6x Jah
Celkem: 99,4% (-4)
Diablo II od 30.11.2003 8:55, 7500+ h
Unikáty: 100%
Setovky: 100%
Runy: 100%
Slova: 95,2% (-4) 1x Sur, 6x Jah
Celkem: 99,4% (-4)
Re: Co nás pořád baví na Diablu?
Já si osobně myslím že je to celé o tom jaké hra nabízí možnosti.
U diabla je vidět že i když má spoustu chyb a bugů, tak ty možnosti jsou to hlavní.
Někdo expí, někdo dělá pvp, někdo player killing, někdo farmí itemy, někdo hraje SC někdo HC, někdo moduje, někdo hraje mody,dají se hrát všelijaké módy, kromě officiálního realmu byly i malé kde hrávalo dost lidí a pořád někde hrají. Ve hře může být 8 lidí(čím víc lidí=tím vic srandy), resety ladderu, někdo rád obchodoval na bn a realmech(smlouvání itemů za itemy má svoje kouzlo). Navíc má hra určité herní mechaniky, které jí nědělají tak přímočarou a lehkou jako diablo 3. To mě u D3 dost mrzí, že všude padá vše, u Diabla 2 měl člověk spoustu možností kde hledat určité věci. Prostě tam bylo důležité mít know how.
Ta hra toho nabídla prostě hrozně moc oproti jiným hrám. Navíc ještě pamatuju na hodiny strávané postáváním na CZE kanálu diabla 2 na battle netu kde bylo spoustu diskuzí a srandy.
U diabla je vidět že i když má spoustu chyb a bugů, tak ty možnosti jsou to hlavní.
Někdo expí, někdo dělá pvp, někdo player killing, někdo farmí itemy, někdo hraje SC někdo HC, někdo moduje, někdo hraje mody,dají se hrát všelijaké módy, kromě officiálního realmu byly i malé kde hrávalo dost lidí a pořád někde hrají. Ve hře může být 8 lidí(čím víc lidí=tím vic srandy), resety ladderu, někdo rád obchodoval na bn a realmech(smlouvání itemů za itemy má svoje kouzlo). Navíc má hra určité herní mechaniky, které jí nědělají tak přímočarou a lehkou jako diablo 3. To mě u D3 dost mrzí, že všude padá vše, u Diabla 2 měl člověk spoustu možností kde hledat určité věci. Prostě tam bylo důležité mít know how.
Ta hra toho nabídla prostě hrozně moc oproti jiným hrám. Navíc ještě pamatuju na hodiny strávané postáváním na CZE kanálu diabla 2 na battle netu kde bylo spoustu diskuzí a srandy.