Stránka 3 z 5

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 10:26 hod.
od RIP
Problem je, kdyz hrajes HC only jako ja, to se pak proste nikdy nesmis nechat trefit a se spoustou postav se to neda zarucit, takhle by byla aspon sance na trochu ferovej boj ;)

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 11:26 hod.
od Oblivion
Baalov Mana Rift robí magic damage, nie fire, takže ak tam nie je nič zbugované, fire absorb by nemal mať žiadny efekt na ten útok.

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 14:41 hod.
od RIP
No netvrdim, ze to mam nejak overene osobne, ale narazel jsem na tento text z originalni guide na d2.net:

"C) Baal

If you read the patch.txt, you can find a v1.08 change that says: "- Adjusted the difficulty of Baal on higher difficulties." Heck, at least in v1.07 he is not a little puppy that is considered as "refreshing" fun after the Hell Ancients... He has one helluva strong attack that is close to impossible to survive: that short range mana burning fire based tentacle thingy. The only way to protect yourself from it is by equipping a Laying of Hands that provides 50% fire absorb -> fire immunity... "

Edit:

Na druhou stranu, tohle jsem nasel v doplnujicim infu, tak ted jsem fakt zmatenej, nema Baal dva takovy utoky :roll: ?

"Quoting RTB

Quote:
Some tidbits on the very dangerous Baal Mana Drain attack:
Deals 512 - 544 magical damage per hit, 5% chance to be doubled.
Hits once per 5 frames
Can knock a character/minion into hit recovery (characters with a hit recovery animation of more than 4 frames get automatically killed when hit with this attack)
1.10 length: 20 frames.

So basically, make sure you have at least 1100 life and a 4-frame recovery rate (if you are HC) before taking on Hell Baal, or just take your chances :grin:"

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 15:16 hod.
od SkoroPaladin
Taky sem čet oboje.
Já bych řek, že informace v prvním topicu je prostě špatně. Nebyla by to jediná věc, co je v tom poměrně dlouhým (ale i tak velmi přínosným) guide napsaná chybně a platí ten doplňující.
Dva útoky (stejně vypadající ale s různým dopadem) sem v 1.07 nezpozoroval. Ale fire resist 85% na to nemá nejspíš žádnej vliv (zkoušel jsem to).
Taky by mě zajímalo - jakej je rozdíl mezi fire resist a fire absorb. Absorb znamená - že by se prostě 50% fire dmg absorbovalo/neudělilo/nevyhodnotilo?

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 16:35 hod.
od LordKiller

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 18:04 hod.
od SkoroPaladin
Dík - tož to je hustá schopnost (snad to funguje v 1.07 stejně) :-).

Re: Monstra

Napsal: 23.12.2012, 23:13 hod.
od SkoroPaladin
Opravička - Baal ten svůj super silnej Mana Rift (to označení mana drain mě taky mate a nevím co tím autor myslel, snad měl na mysli rift) používá i z bezprostřední blízkosti v 1.07. Edit - nepoužívá jej z bezprostřední blízkosti, ale stačí od něj být jedinej čtvereček a používá jej (a často).
Barbar s 1993 hp (dával sem bacha, abych měl vždycky full hp) a fastest hit recovery helmou ani jednu šlupku nepřežije (nechal sem se trefit 3x - pokaždý instakill).
Ale abych trocha motivoval, dá se narazit na mnohem tužší/nebezpečnější potvůrky než je Baal ;-).
Edit: za honbou expů mně Baal trefil (tentokrát nechtěně) při lvl 69 a 2040 hp (myslím že nic, co by redukovalo magic dmg nemám - opět s helmou fastest hit recovery) a Barbar přežil (zbylo mu cca 400 hp). To že mě při 1993 hp pokaždý zabil (snad nemá žádnej vliv to, když trefí postavu nehybnou nebo postavu v pohybu) byla nejspíš haluz.
Edit2: Už jsem přežil šlehu i za Druida s cca 1500 hp.

Re: Monstra

Napsal: 05.01.2013, 21:59 hod.
od SkoroPaladin
Jako již tradičně, můj dotaz se týká verze 1.07 (třebas to nemá v tomto případě vliv).
Který monstra jsou "imunní" na knocback (resp. neshazuje je dozadu)? A tuší někdo proč tomu tak je?

Edit: http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/Knockback už sem to našel :-).

Re: Monstra

Napsal: 12.01.2014, 15:48 hod.
od SkoroPaladin
Ohledně Baalova supersilnýho útoku.
Rip zde kdysi postnul tohle (z jedoho zahraničního fóra):

Quote:
Some tidbits on the very dangerous Baal Mana Drain attack:
Deals 512 - 544 magical damage per hit, 5% chance to be doubled.
Hits once per 5 frames
Can knock a character/minion into hit recovery (characters with a hit recovery animation of more than 4 frames get automatically killed when hit with this attack)
1.10 length: 20 frames.

So basically, make sure you have at least 1100 life and a 4-frame recovery rate (if you are HC) before taking on Hell Baal, or just take your chances :grin:

Moje bádání se s tímhle shoduje. Pokud mám velmi vysoký Hit Recovery - ten super útok ubírá mnohem míň.
Příklad: Barbar s 3000 hp s fastest hit recovery (helma Guillaument's Face) - mana rift ubírá od 500 do 1000 hp.
Pokud Barbar nemá žádnej hit recovery - Rift ubírá od 2000 do nevím kolikati.

Re: Monstra

Napsal: 08.10.2015, 18:37 hod.
od SkoroPaladinIII
Mám dotaz (dotazy).

A) Tuší někdo, od které verze bylo oddělána Oblivion Knightovi kletba Iron Maiden?
B) Imunita monster na cold/fire vs Aura Conviction verze: 1.13c. Pokud je potvora s Fire Imunity ovlivněna Mercem s aurou Conviction - potvora tuto rezistenci patrně ztratí a lze ji potom ohnivéma kouzlama sejmout. Pokud má potvora Cold imunity - Aura Conviction ji patrně neovlivní/nepřebije a cold spells na ni stále nemají účinek... proč? Potvora má příliš vysokou rezistenci? Líp poležená otázka možná je - jak vlastně imunita monster funguje?

Re: Monstra

Napsal: 08.10.2015, 18:43 hod.
od Dark_Deamon

Re: Monstra

Napsal: 08.10.2015, 18:45 hod.
od SkoroPaladinIII
Já ju chcu zpět (tu kletbu ;-)).

Edit na edit Darkdaemona. Dík chlape - takže je to individuální od potvory k potvoře (jestli ji aura ovlivní nebo ne)... hmm, dobrý vědět. Sem si na socku (no spíš pro Merce) udělal slůvko infinity... a ona to zas taková paráda není (no i tak lepší asi nebude).

Re: Monstra

Napsal: 08.10.2015, 18:45 hod.
od Dark_Deamon
Máš tam edit na B) otázku.

Re: Monstra

Napsal: 08.10.2015, 18:54 hod.
od RIP
Pokud se pamatuju, tak na Fire imunitu ta Conva v GLOBALE funguje nejmen, protoze spousta monster ma tak vysoke resy, ze ji proste neprorazi...Nejlepe je pak na tom Lightning attack - vivat Furyzonky a Lightning sosy, pripadne auradini :lol: ;)

Re: Monstra

Napsal: 17.10.2015, 15:35 hod.
od SkoroPaladinIII
Dotaz na Uber Tristram.

Který runový slovo (a nebo jakákoliv zbraň) by mělo být nejsilnější na skolení těch 3 bráchů?
Ještě dotaz trocha "vylepším" - jde mi především o buildy: Zealota, Frenzybarba nebo Werewolfa
Já se rozhoduju mezi Grief, Last Wish, Death, AzureWrath a nebo třebas Griswoldovým klackem (kterej bych namaxoval na Crushing Blow) - páč lepší zbraně nemám... asi ani neznám?

Re: Monstra

Napsal: 17.10.2015, 19:24 hod.
od Asman
Nejsilnější? Řekl bych Grief. Ale dají se porazit prakticky s čímkoliv, já třeba používal Black.

Re: Monstra

Napsal: 19.10.2015, 19:54 hod.
od RIP
@SkoroPaladin: Takovej nemistnej dotaz...Ty se topis v BERkach? Jako ze pro Tebe neni problem je cpat uplne vsude :roll:

Re: Monstra

Napsal: 20.10.2015, 13:45 hod.
od SkoroPaladinIII
No sice spáchám sebevraždu, ale co už. Ano - topím. Kolikrát sem ji doposud našel netuším... ale dalo by se to spočítat na prstech jedné ruky. Od roku 2001 sem našel ZOD 2x a CHAM jen jednou (pro ilustraci). Časy kdy sem runoval do nekonečna hraběnku/taknějakcokoliv pominuly. Dopouštím se podvodu - páč pokud nějakej item najdu - tak si ho pomocí ATMY/PLUGůsdílenéstashe duplikuju.

Re: Monstra

Napsal: 20.10.2015, 19:39 hod.
od RIP
Mno, aspon si to rekl ferove...Coz je dobre, pokud se tu vyviji mezi Vami nejaka aktivita co se tyce Multiplayeru...Me se to netyka, takze mi to muze byt jedno, ale je poctive to rict i ostatnim, coz jsi udelal...

Re: Monstra

Napsal: 21.10.2015, 05:40 hod.
od SkoroPaladinIII
Co se týče multi - tak to je v poho. Páč my co paříme v naší grupě - sme velmi benevolentní (nejedem ani HC, ani untwinked). Znám lidi - kteří by v Diablu nikdy nepoužili PLUGy (páč už jen to - je dle jejich soudu diablovskyspolečenskyneúnosné), ani by si nedovybavili char něčím co našli za jinej char. Ale pro mě/nás je to už jen hra, sloužící zábavě.