Stránka 1 z 1

Assassin verze 1.07.

Napsal: 23.12.2013, 20:55 hod.
od SkoroPaladin
Potřebuju poradit hratelnej build v 1.07 pro Assassinku.

S vražedkyní nemám moc zkušeností... a ačkoliv s ní budu mydlit pekelný pohůnky jen na softcore - mám strach že to na Hell nepude.
Chci meele Assassin.
Moje představa je, aby vražedkyně mlátila co nejrychleji a díky vysokýmu lifestealu (nezpůsobeným cobra strikem, ale čímkoliv jiným) přežila. Tož nejspíš vrazím minimálně 10 bodů do BoS a 20 bodů do Tiger Striku. S Claw Mastery si nejsem jistej (možná všech 20 bodů) a něco málo do Shadow Master... dál netuším.
Určitě budu mít nějakou výbavu s vysokým lifestealem, s elementárním dmg a něco s deadly strikem. Na finishing move použiju nějakou silnou obouruční zbraň.

Bojím se, že na Hell ji cokoliv na pár ran udolá (cpaní bodíků do vitality na úkor str a dex to moc nepořeší) - hp bude málo a resistence budou nízký. Největší obavu mám ze stařešinů - protože při def kolem 2000 dávají šlupky i za litr (block v téhle verzi funguje prachmizerně).

Tipy triky postřehy? :-)

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 23.12.2013, 22:14 hod.
od ihatemylifep
Cloak of Shadows 1 bod + nejaké dobré vybavenie na merca a dáš aj hell v pohode. :wave: a Build? hraj to čo ťa baví nie to čo ti radia iní ,s každým buildom sa dá prejsť celá hra.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 24.12.2013, 09:19 hod.
od SkoroPaladin
Tož jeden bod (Cloak) tam vrazím určitě (bez Shadow Mastera by to uhrát určitě nešlo). Tohle je 1.07 - která je v mnoha ohledech specifická (Merc na Hell nevydrží nic - i když má cca 2000 hp tak ho Act Bossové zabijí na jednu ranu). Krom toho na Mercovi nefungují aury z vybavení atp.. Synergie neexistují (jen zárodek u Druidových zvířátek). Suma sum - v 1.07 při špatným buildu (kterej je v ostatních verzích díky synergiím na pohodu) dostáváš kapky už v nightmare.
Krom toho neexistuje možnost, jak urychlit expování na úkor težších potvor (no - leda že by jsi měl 8 komplů :-)). Takže na Hell (i když zůstanu v nightmare dýl a budu několikrát kydlit krávy, Pindla a Balla) pudu s relativně nízkým lvlem (tak kolem lvlu 55).

Našel jsem dva buildy do 1.07, ale ani jeden se mi moc nelíbí:

Skills:
Claw Mastery: 20
Shadow Master: 20
Venom: 20
Tiger Strike: 6
1 in all Shadow Tree skills, 2 in Claws of Thunder, 1 in all Martial Arts other than Blades of Ice and Phoenix Strike

Skills:
Claw Mastery - 20
Pheonix Strike - 20
BoS - 8
Dragon Flight - 5
Weapon Block - 3
Rest for pre-req, none in traps

U prvního to nebudu kydlit venomem - jed na Hell neubije nic moc a na bossy je upe k ničemu. A u druhýho se mi nelíbí 20 bodů u phoenix striku (vysokej AR je fajn, třetí charge taky, ale první dva chargy ty šmejdy budou často akorát tak léčit). Krom toho oba buildy mají hodně dobrej gear, kterej pravděpodobně mít nebudu (např. jsem nikdy nenašel drápy, co by měly dmg vyšší než 100...).

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 26.12.2013, 16:53 hod.
od SkoroPaladin
Tož na cca levelu 15 se mi to začíná pěkně rýsovat.
Tiger Strike 20
Dragon Claw 1
Phoenix Strike 1
Claw Mastery 20
Burst of Speed 10 + x
Weapon block 1 + x
Shadow Master 1
Zbytek pro pre-req, Burst of Speed a Weapon Block

Do Str, Dex a Vit budu dávat body tak nějak rovnoměrně do 100, pak už to budu cpat hlavně do Vit a Dex. Do energie nedám nic.

Halt to budu muset na Hell nějak uběhat (a doufat v nějakej pekelně dobrej drop brnění, drápků a obouručáku). Snad i přes nízký hp a def starouše udolám.

Edit.: tož skilly pojedu jinak:
Tiger Strike 1
Dragon Claw 1
Phoenix Strike 20
Claw Mastery 20
Burst of Speed 10 + x
Weapon block 1 + x
Shadow Master 1
Zbytek pro pre-req, Burst of Speed a Weapon Block

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 26.12.2013, 20:15 hod.
od Marast
Tak to jsem teda vazne zvedav. Tam to budes muset resit stylem hit and run, protoze tam te polozi temer cokoliv co te trefi. Co pujde, tak udelej pres kostku. Jinak zkus behat stojany v lower kurastu a doufej v nejaky luxusni kousek.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 26.12.2013, 20:29 hod.
od SkoroPaladin
Ja vim no - hit and run. Bude to prostě sranda (už za Paladina a Amazonku to bylo u Stařešinů hodně hardcore). Určitě udělám pár craftů (lepší build mě nenapadl). Hodně to budu řešit přes Mastera (návnadu). Phoenix třetí buff na obyčejný moby taky helfne. Na zlatý a act bossy to bude halt hit, pomodlit se že se netrefí a run.

Zatím sem na normal v Kurastu :-).

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 26.12.2013, 20:31 hod.
od Marast
No vidis. Jak to vlastne slo s Durielem :?: Nejaky problemy :?:

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 26.12.2013, 20:46 hod.
od SkoroPaladin
No pokud je otázka na Assassinku tak sem zatím na začátku (Kurast) :-) na normal. Duriel byl v pohodě. Rubal merce a já/ona rubal(a) ho (musel jsem jednou do města - zatím všechno v klidu řeší Tiger Strike).

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 02.01.2014, 14:13 hod.
od SkoroPaladin
Tak - Baal na Nightmare poražen. A v buildu udělám (resp. už ji dělám) změnu. Bohudík sem do Tiger striku investoval zatím jen jeden bod - namaxuju Phoenix Strike, Tiger ne. Třetí buff ptákavohníváka a vyšší AR je prostě lepší.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 02.01.2014, 21:03 hod.
od SkoroPaladin
No - tož na Hell už to začalo (no, když sem šel na nightmare krávy - tak mě byly schopný taky pěkně rozhodit sandál).
Pekelný pohůnky kostím zatím na pár ran, problém je že oni mě sundají taky na pár ran (a to su zatím ve Stony Field) - bude to pr*el :-). Hit and run začíná.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 03.01.2014, 11:55 hod.
od SkoroPaladin
Tož čekal jsem, že to přijde, ale že takhle brzo... Dnes mi jeden zlaté Goatman vysvětlil (I Act/katakomby), že mám štěstí - když hraju softcore. A že s méma 619 hp se možu jít vycpat, s jeho cold a fire enchanted (plus extra strong a immune physical) mě na jednu ranu posvačí. Prvně sem zakalil.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 06.01.2014, 17:34 hod.
od SkoroPaladin
Marast píše:No vidis. Jak to vlastne slo s Durielem :?: Nejaky problemy :?:

Duriel na Hell pokořen (na první pokus, bez véletu do města). Naštěstí jeho charge attack odnesl Merc (takže heb). Pak se zaměřil na Shadowmastera kterýho zabil, tož sem mu dal do cesty dalšího a prostě sem ho furt rubal až urubal (Phoenix Strike/Dragon Claw). Zatím ten jeden RIP v prvním aktu.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 10.01.2014, 19:01 hod.
od SkoroPaladin
Hm - tak první 3 pokusy u zajebů (rozuměj stařešinů) za mnou. Všechny neúspěšný :-). Dmg jim dávám solidní - problém je že nevydržím pomale ani jednu ranu (pokaždý si rozhážu na důležitejch místech fullky). Zatím sem nevykuchal na ani jeden pokus ani jednoho (ač sem se je snažil odlákat/nalákat po jednom). Master na jednu stranu pomáhá, na druhou škodí (sice šijou do něj, ale často mě hatí si zajeby rozdělit). Halt budu muset levelovat, páč zatím je to utopie (lvl 62, hp cca 750, dmg od 400 do 1100 na každej dráp, AR na phoenix cca 7000, def kolem 1500).

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 10.01.2014, 21:54 hod.
od SkoroPaladin
Tak - Baal za Vražedkyni v 1.07 pokořen a honosí se titulem matriarch. Je to sice trochu zkaleno tím, že sem stařešiny vyrubal za pomocí kamoša nekrouše v multi... tož co už.
A bylo to nejspíš ze všech charů nejtěžší, ale diablovsky zábavný.

Re: Assassin verze 1.07.

Napsal: 01.02.2014, 05:40 hod.
od RIP
Ja bych naopak rekl, ze sis vedl dobre, melee buildy nejsou nikdy zadny med, a v 1.07 uz vubec ne, ale na HC to fakt neni, takze v ramci moznosti supr a se zpozdenim gratuluju ;)