DOTA

Všechny ostatní hry...
Odpovědět
Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno
DOTA

Příspěvek od SkoroPaladin » 05.07.2014, 10:30 hod.

Koukám koukám - a vypadá to, že dota tu ještě propíraná není.
Já se tomuhle šílenství, který začalo zcela nevinně jako nadšenecká mapa pro Warcraft III, úspěšně bránil - ale teď už 14 dní nepařím nic jinýho >:o.

Nejoblíbenější hrdina/hrdinové, artefakt/artefakty (ačkoliv to je dost specifický), nejneoblíbenější hrdinové (ačkoliv to je ještě specifičtější)?

Já jsem zatím začátečník: nejraději mám Troll Warlorda, Ursu, Venoma, Juggernaughta a Netherdraka (zvláštní místo v mém srdéčku má AXE - páč s tím sem začínal). Dycinky mě namíchne Invoker (pakliže není na mé straně - páč mně vždycky dává kapky). Obecně nemám rád proti sobě hrdiny s omračujícíma abilitama. Globální dobíjení (od třebas Dia) taky něpotěší. Protože hraju za Agil/STR hrdiny - občas je pro mě neřešitelnej problém Obsidian hrdina a jeho ulti.
Co se týče artefaktů... nejraději mám asi Aegis :-).
We are knights who say... NI!

moon
Wraith
Příspěvky:135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:moonwraith#1913

Re: DOTA

Příspěvek od moon » 06.07.2014, 09:12 hod.

myslíš dotu 1 nebo 2?

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: DOTA

Příspěvek od SkoroPaladin » 06.07.2014, 09:20 hod.

Jedničku. Dvojku sem taky zkusil, ale jednička je mně prostě bližší Warcraftovskou grafikou no :-).
We are knights who say... NI!

thomas_
Wraith
Příspěvky:113
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HiddenKiller#2511

Re: DOTA

Příspěvek od thomas_ » 24.07.2014, 19:32 hod.

U jedničky jsme zažili docele dost let ale nikdy jsme nesehnali žádný klan... ono je těžký hrát dotu jen pro zábavu a s nervákama mě to nebaví :)

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: DOTA