HoMaM

Všechny ostatní hry...
Odpovědět

Hlasování: Jaký díl je podle vás nejlepší?

1. díl
1
3%
2. díl
3
10%
3. díl
17
57%
4. díl
4
13%
5. díl
1
3%
6. díl
4
13%
 
Celkem hlasů: 30

Uživatelský avatar
Wixxia
Wraith
Příspěvky:151
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Wixxia#2518
Re: HoMaM

Příspěvek od Wixxia » 23.08.2012, 22:40 hod.

Fraxinus : K tomu, jak popisuješ tu divnou reakci, jak uteklo UI z boje.
Mě se tohle stalo taky. A pokud se nepletu, tak Ti to i zdůvodním. Když se to stalo mě, tak sem taky na to koukala jak puk. Jenže během tří dnů se ukázalo, že tím jenom odvedl pozornost od naprosto jiného místa na mapě.
Za tři dny mi tam vyjel naprosto s podbně nabušeným hráčem a zlikvidoval mi mojí hlavní postavu, protože sem to místo úplně přestala díky tomu boji, jak z něj utekl naprosto hlídat. Takže si dovolím říci, že jen odvedl dost šikovným způsobem pozornost. Toto sem nečekla. Od té doby si na toto dávám obrovský pozor. Ta situace už se nikdy nezopakovala. U tebe to samozřejmě mohlo být úpa jinak.
Nevím, jest-li je to správné vysvětlení ani náhodou, ale mě jiné logické nenapadá, než toto. Čemuž UI styl hraní v následujích třech dnech dokonale odpovídalo.
Během tří dnů se tam tak rychle dostat nemohl, pokud to neplánoval. Šlo o poměrně rozlehlou mapu totiž a nebyla ještě zcela odkrytá. Takže jen čekal. Samozřejmě jak říkám. Jen tipuji. Mohl to udělat i z jiného důvodu.

EDIT : Rozhodně si to pamatovat asi nebudeš. Docela by mě ale zajímalo, v jaké situaci se to stalo Tobě. Respektive, co se stalo za dejme tomu ty tři dny.
http://www.youtube.com/watch?v=Yryr4y3T4cs <<-- Prosím poslechnout. Strašně krásné.

Arthur Shopenhauer : „Není nic těžšího než vyjádřit významnou myšlenku tak, aby jí každý rozumněl.“

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HoMaM

Příspěvek od Fraxinus » 27.08.2012, 12:39 hod.

Začnem popořadě:
Wixxia píše:Fraxi : To mě teda vážně překvapuje. Osobně jsi úplně první od vydání 3ky, koho takto slyším ( rádoby : jasně " psát " ) mluvit. Mohu se zeptat, jaký k tomuto máš důvod?? Jediné, co bych na trojce sprudila bylo to, že by mohla mít o milion map víc.
Ono to je asi nejspíš tím, že trojka byla vůbec poslední Heroesy, které jsem hrál (mimo šestku, jež jsem nehrál ještě vůbec). Takže jsem byl ze čtyřky a pětky příliš zmlsanej. Do toho se přidaly i negativní dojmy z toho, jak většina heroesáků zatracovala čtyřky a furt argumentovala tím, že trojky jsou ty nejúžasnější, že mě to dost nakrklo.
Wixxia píše:Ten mod na 5tku jsem vyzkoušela. Jest-li se teda bavíme o tom samém. Našla jsem ho na ruských stránkách o HoMaM, když sem hledala mapy vytvořené hráči po celém světě. Rozhodně potvrzuji, že to UI mění opravdu k nepoznání. Teda, né že by se UI na nejtěžší obtížnost chovalo iracionálně. Naopak. Byl brutálně rychlej a brutálně nebezpečnej. Dovolím si říci, že pro hodně lidí je nejtěžší obtížnost 5ky zcela nehratelná. Osobně se mezi ně řadím také. Jediné, co jsem zvládla, bylo prvních pár map Necromanta v příběhové linii ( druhý datadisk ) a to si upřímě myslím, že jsem je zvládla jen díky omezenosti ( skriptů ) UI právě díky singlu . Ale už tam jsem teda měla šílené problémy, takže jsem se na nejtěžší vykašlala. Dokonce si pamatuji, že mě na nějtěžší obtížnost v mojí vytvořené hře během tří týdnů úplně vymazal z mapy. Nechápu, jako dokázal mít tak rychle obrovskou ( oproti mě ) armádu. To sem fakt nepochopila.
Já ho získal přímo z oficiálních stránek, ten mod má podporu od Ubisoftu. Především je stavěný tak, aby se komp snažil napáchat za každých okolností co největší škody a byl méně předvídatelný.
Nejtěžší obtížnost pětky je nejtěžší i proto, že začínáš s téměř žádnými surovinami a komp má 50 000 zlata, asi 100 dřeva a kamení a 50 ostatního. Je tedy schopen mít nejsilnější jednotky do dvou týdnů, zatímco ty tak do měsíce, a to ještě se štěstím na suroviny v krajině. Ten rozdíl je pak znát. S tímto modem navíc komp ví, že jsi v nevýhodě, tak se k tobě proseká tak rychle, dokud ta výhoda trvá.
Popravdě, na hrdinskou jsem dohrál čtyřky bez problémů, a pětky jsem dohrál na hrdinskou zatím jen první kampaň.
Wixxia píše:Fraxinus : K tomu, jak popisuješ tu divnou reakci, jak uteklo UI z boje.
Mě se tohle stalo taky. A pokud se nepletu, tak Ti to i zdůvodním. Když se to stalo mě, tak sem taky na to koukala jak puk. Jenže během tří dnů se ukázalo, že tím jenom odvedl pozornost od naprosto jiného místa na mapě.
Za tři dny mi tam vyjel naprosto s podbně nabušeným hráčem a zlikvidoval mi mojí hlavní postavu, protože sem to místo úplně přestala díky tomu boji, jak z něj utekl naprosto hlídat. Takže si dovolím říci, že jen odvedl dost šikovným způsobem pozornost. Toto sem nečekla. Od té doby si na toto dávám obrovský pozor. Ta situace už se nikdy nezopakovala. U tebe to samozřejmě mohlo být úpa jinak.
Nevím, jest-li je to správné vysvětlení ani náhodou, ale mě jiné logické nenapadá, než toto. Čemuž UI styl hraní v následujích třech dnech dokonale odpovídalo.
Během tří dnů se tam tak rychle dostat nemohl, pokud to neplánoval. Šlo o poměrně rozlehlou mapu totiž a nebyla ještě zcela odkrytá. Takže jen čekal. Samozřejmě jak říkám. Jen tipuji. Mohl to udělat i z jiného důvodu.

EDIT : Rozhodně si to pamatovat asi nebudeš. Docela by mě ale zajímalo, v jaké situaci se to stalo Tobě. Respektive, co se stalo za dejme tomu ty tři dny.
Já si to pamatuju naprosto přesně. Ten hrdina byl jeho už poslední žijící. Na mapě bylo asi 5 kompů a tento byl od ostatních izolován a měl k dispozici spousty extra budov, aby byl na konci výrazně silný. Já měl obsazená už všechna města ostatních hráčů a táhl jsem právě na toho posledního, o jehož síle jsem neměl potuchy. Když utekl z boje, rozhodně mou pozornost neodvrátil. Za tři další dny jsem pak téměř bez boje vstoupil do jeho hlavního města a byl konec.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Wixxia
Wraith
Příspěvky:151
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Wixxia#2518

Re: HoMaM

Příspěvek od Wixxia » 27.08.2012, 13:30 hod.

Fraxi: Tak k tý trojce to už chápu. Tohle by mi to taky znechutilo. Už jen proto, že 4ka teda nebyla ani náhodou špatná. Bavila mě dost. Jen jí nedotáhly a nepromákly dokonce, jak se stalo u všech ostaních dílů. Takže rozhodně vím,o čem mluvíš.

Tak z tou obtížností se teda už fakt nedivím. Pak je mi jasný, proč já měla sotva upíry a on měl Titány. To se nedalo. Dost by mě zajímalo, kdo to takhle hraje.
Zvládla sem jen kampaň prvních tří map. První je jasná. Pak za Ornellu, A v mapě, kde už máš i ( ehm, jak se jmenoval ten hlavní?? nevzpomínám teď ). A mapa po tom ende.. Nezvládla. A pochybuju, že bych to i dala.

Tak to se ti to stalo úpa v jiný situaci. Škoda, že ta situace nejde vůbec nasimulovat:)...Teda, néé, že bych to chtěla. Krom toho konce. Hmm, mě se to stalo ke konci taky. Měl už jedno město jenom a viděla sem k němu všechny cesty už. To místo bylo pravej roh nahoře na mapě a fakt malinký. V jádru 5x5cm na obrazovce. U mě by to odpovídalo tomu, že tam na mě čekal.
U Tebe bych to tipla jen na to, že dopředu spočítal tvojí armádu ze všech měst a bylo mu jasný, že Tě neměl šanci porazit v žádném časovém rozmezí, ikdby Ti vysekal tvojeho nejnabušenějšího hráče. Myslím. Samozřejmě nevím. Ale tipla bych to na toto.
http://www.youtube.com/watch?v=Yryr4y3T4cs <<-- Prosím poslechnout. Strašně krásné.

Arthur Shopenhauer : „Není nic těžšího než vyjádřit významnou myšlenku tak, aby jí každý rozumněl.“

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HoMaM

Příspěvek od Fraxinus » 27.08.2012, 17:09 hod.

A to většina heroesáků nedovede pochopit. Kdo chce ve čtyřce hrát s jednotkami, hraje s jednotkami, kdo chce mít armádu nabušených hrdinů, má nabušené hrdiny.

Na hrdinskou obtížnost je to už pro experty. I na nižších obtížnostech se mi stávalo, že jsem někdy měl armádu slabší než kompové. Porazit armádu s draky a nemít ještě jednotky 7. úrovně je někdy umění. Zde rozhodují maličkosti jako třeba volba schopnosti použité hrdinou.

Malá kontrolní otázka: ty jsi hrála jen kampaně Tribes of East? Ten druhej nekromancer k Ornelle je Arantir.

moc velkou armádu ve městech jsem neměl. Kdyby prostě na mě vyjel, tak během 2-3 týdnů mi posbírá všechna města. Jednotky z měst, co nebyly mé elfské rasy, jsem nechal posílat do zabraného města pekla, kde jsem si z nich nechal dělat expy.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HoMaM

Příspěvek od RIP » 02.09.2012, 13:53 hod.

Musim rict, ze se mi jako prvni a jedina dostala do rukou az petka :oops: , ale naprosto si me ziskala, takze jsem pozdeji koupil oba datadisky, ke kterym jsem se jeste poradne nedostal...Hral jsem to bez jakehokoliv patche, tedy zakladni hru, az pozdeji jsem zjistil, ze kvuli vysoke obtiznosti byla myslim dodana moznost easy...Ja to hral cele na hard a dohral jsem vsechny kampane, ale musim rict, ze jsem mel v par misich brutrus problemy, nejen v te nechvalne zname za Peklo vuci Lesnim elfum, ale i primo za Lesni elfy atd...Navic posledni mise mi prisla taky hodne HC...Celkove musim rict skvela hra, dost obtizna na to, abych u ni vydrzel hodne dlouho...Ze by byl cas si zahrat datadisky, hmh, spis az po turnaji a po x postavach, ktere musim dohrat v D2 :roll:

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: HoMaM

Příspěvek od SkoroPaladin » 06.01.2013, 00:05 hod.

Pařím stále/respobčassněkým, ale jen mod WOG Heroes 3 (ranou verzi, ty pozdější jsou na mě už moc přeplácaný, nedomyšlený).

Můj názor na díly Heroesů
1, 2: Super.
Trojka: Stěžejní díl, famózní a nejlepší (datadisky byly taktéž povedený). 100% bych mu nedal (přeci jen nevyváženost jednotlivých frakcí - ačkoliv to často velmi ovlivńuje mapa, kouzel a hrdinů sráží bodíky dolů), ale co je na 100% že :-).
4: Zajímavej, bavil mě - poměrně těžký (resp. podivná obtížnost), ale datadisky byly dost nic moc. Zápor vidím v malým počtu frakcí a jednotek. Bojový mapy byly úděsný (což je vada dosti podstatná).
5: no vyloženě odpad to nebyl... ale sklamání jo (k datadiskům sem se nedokopal).
Další díl/díly jsem nehrál (a ani to nemám v plánu).

Hrál (pařístále) tu ještě někdo WOG (In the Wake of Gods)?
Vřele doporučuju - skvělej mod (k rozjetí je potřeba datadisk Armagedon Blade).
Malý info: Jednotky levelují taktéž (mají mnoho nových vlastností a neutrálních jednotek je mnohem víc druhů), nepoužitelný skilly v origoš. jsou upravený/použitelný - některé ostatní jsou taktéž upravený, nový artefakty (některý starý pozměněny), každý Hrdina má pod sebou... velitele (je to obdoba hrdiny z dílu 4, každá frakce má jinýho - může mít speciálními artefakty), nový budovy a mnoho dalšího.
Další výhoda (no může to být i nevýhoda) - mnohem, mnohem vyšší obtížnost. Kde se daly uhrát 3-ky s prstem v nose na krále (takřka každá mapa na singl) -WOGy jsou už na věž o ústa (jednotky komplu levelují mnohem rychleji - 10 vytrénovaných pikemanů skolí hravě 50 nevytrénovaných apod.). Jediný co bych WOG vytkl - Fortress a Tower jsou žalostně slabý/nehratelný a kouzla mohly přibýt nový - co se týče raných verzí.

Pokud by to chtěl někdo zkusit - doporučuju zkusit nějakou ranou verzi wogů (ty pozdější jsou už trocha podivný a jediná bitka může trvat přes dvě hodiny... - což je na mě poněkud censored) - snad se to dá ještě stáhnout (pokud se nepletu, WOGy se už neupdatují - komunita maká na novým modu - WOGy se jim krapet vymkly z rukou).
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
BladeMaster
Wraith
Příspěvky:132
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HoMaM

Příspěvek od BladeMaster » 06.01.2013, 11:51 hod.

Ja som taktiež jedným z fanúšikov série.

Na druhý diel spomínam dodnes. Bola to moja prvá skúsenosť s HoMaM a ťahovými stratégiami. Ešte dnes sa pamätám na mapu, ktorú som vtedy hral a na pocit, keď som mal prvého Black Dragona :D. A aj na prvý stret s duchmi. Som čumel jak puk :shock:, keď mi zrušili hobitov a nejako ich pribudlo :D.

Tretí diel som prvýkrát skúsil u bratranca, hneď som si ho potom napálil a išiel domov. Po ceste domov som v obchode zbadal Heroes IV aj s dvoma datadiskami. Vtedy to bola úplná novinka. Tak som si ju kúpil (teda toľko som pílil rodičom uši, že som si ju mohol kúpiť :D). Doma som potom samozrejme nainštaloval IV a začal hrať. Bol som očarený. Prvá mapa na najľahšiu obtiažnosť skončila pre mňa katastrofálne po asi dvoch herných mesiacoch. Tak som skúsil tutorial a začal jednu kampaň (The Price of Peace - Emila Nighthaven a Solymr). Prvú mapu kampane som dohral a mal som z toho náramnú radosť. Pustil som sa do druhej. Tam ma zlikvidoval Solymr s asi 60 titánmi. Potomto som nadlho hral prevažne hot seat s kamarátmi, čo bola naj zábava akú som zažil pri PC hrách. Postupne som sa naučil bojovať aj proti AI a tak som si začal hru užívať aj pri single player mapách a kampaniach. Pre mňa je IV diel to najlepšie, čo séria ponúkla aj keď má chyby - malý počet druhov jednotiek, divná obtiažbosť a veci, ktoré tu už boli spomenuté. Ale na druhej strane skvelé nápady ako pohyb jednotiek po mape bez hrdinu, nutný výber druhu jednotky, ktorá bude možné verbovať v hrade, vývoj schopností hrdinu a samotný hrdinovia. Len tieto nápady bolo treba dotianuť so dokonalosti, čo som očakával od ďaľších dielov série. Taktiež nesúhlasím s tým, že datadisky boli slabé. V nich bol podľa mňa najlepšie rozprávaný príbeh z celej série (VI diel som nehral, tak neviem, či to stále platí). Celkovo boli kampane v IV dieli podľa mňa na najvyššej úrovni.

Po dlhých hodinách strávených pri HoMaM IV som si spomenul, že mám doma aj diel tretí. Tak som ho nainštaloval. Ihneď ma chytil za srdce a hral som ho veľmi dlho. Získal si u mňa pomyselné druhé miesto.

Potom som sa dostal k dielu piatemu. S veľkým očakávaním som začal hrať. Možno to očakávanie bolo až priveľmi vysoké a ja som hlavne čakal na rozvinutie nápadov, ktoré boli prezentované v HoMaM IV. Bohužiaľ som sa nedočkal a tento diel ma nebavil. Myslím, že to nebolo tým, že by samotná hra bola zlá, ale ja som si ju predstavoval úplne inak. Po tomto som sa rozhodol, že ostanem verný trojke a štvorke, ktoré ma stále bavia a vedia mi ponúknuť kopec zábavy ešte aj dnes. Takže šiesty diel som ani neskúsil. Podľa rozprávaní to je klasika od Ubisoftu - vydáme hru, musíš byť stále online (čo niektorým môže vadiť, nie konkrétne mne, ale niektorý ľudia s tým problémy určite majú) a môžeš si kupovať naše DLC, ktoré ti v podstate nič neprinesú... Bohužial sa HoMaM vydal tým istým smerom ako všetky nové hry. Dodnes ma preto mrzí koniec 3DO spoločnosti.

Raz pri hľadaní nových máp do HoMaM III som zbadal projekt WOG. Nápad ma zaujal a ja som začal inštalovať. Po prvom zapnutí som si povedal, že niečo takéto som čakal od piateho dielu. Levelovanie jednotiek, commander - pseudohrdina účastný bojov, všetky skilly sú viac menej použiteľné (scouting skil napríklad umožňuje nachádzať po ceste suroviny, jednotky - v prvej mape som našiel Azure Dragona :lol:), kampaň je veľmi zaujímavo podaná... Obtiažnosť je podľa mňa primeraná, ale novým hráčom môže robiť problémy - teda po zvolení najvyššej možnej obtiažnosti robí problémy asi aj samotným tvorcom WOGu, ale pri zvolení niečoho v strede to hrateľné a zábavné určite je. Takže môžem vrelo doporučiť. Pre WOG sa teraz myslím pripravuje ďalšie rozšírenie - Horn of the Abyss (niečo už je aj vydané, len je to asi stále v ruštine, takže ja si to moc neužijem :(). Ale malo by prísť aj na angličtinu.

Asi som sa dosť rozpísal, ale HoMaM je pre mňa srdcová séria, pri ktorej III. a IV. diely ešte strávim určite mnoho času.

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: HoMaM

Příspěvek od SkoroPaladin » 06.01.2013, 12:50 hod.

To Blademaster: s tím co jsi napsal se celkem ztotožňuju. "Raz pri hľadaní nových máp do HoMaM III som zbadal projekt WOG. Nápad ma zaujal a ja som začal inštalovať. Po prvom zapnutí som si povedal, že niečo takéto som čakal od piateho dielu" - to mi mluvíš z duše (asi sem byl taktéž příliš zmlsané z dílů předchozích a báječných WOGů).
Co se týče obtížnosti a WOG - na krále jsem nedal takřka žádnou mapu (pouze ty nejlehčí/nebonejmenší - na královnu jsem dal většinu map krom kampaní).
Řek bych, že pro novýho hráče (alespoň takto sem to měl já) je to zpočátku poněkud matoucí - člověk se musí naučit/osvojit hafo nových věcí (například rybařit ve studni a hazardu v hostincích ;-)).
Krom "Horn of the Abyss" - je udělán/stálevevývoji "Hero of light" (co mě tak napadá).

Mně 4ky taky hafo bavily (ono dohrát vše s datadisky sakum pikum zabralo hodně času) - hrdinové posunuly zábavu do závratných výšin. Co se týče datadisků 4-řek - příběh je skvělej, to ano. Ale co přinesly novýho - pár novéch jednotek, map, artefaktů - sutečně jen pár (druhej datadisk nepřinesl v podstatě nic, jen ten příběh). Nevybavuju si že by nějaký neduhy vyšperkovaly (na druhou stranu je pravda, že už sem 4-ky nehrál přes 7 let... takže kážu třebas bludy)
Takto to vidím já.

Ještě mě napadá - HOMM drží dle mého soudu prim nejbrutálnější hry všech dob. Kde jinde se dá zmasakrovat během jediné vteřiny tisíce hobitů ;-).

Edit.: Ještě k té obtížnosti Wogů (vrtalo mi to hlavou) - já měl totiž ve Wog options nastavený docela hardcore systém (už si nepamatuju, jestli jsem si to tak nastavil sám... :-)).
Např. jsem měl nastavený, že komplovy jednotky získávaly expy nejrychleji jak to bylo možný. Takže když má komplem ovládaný... třebas halapartník (bez připočtení jakýhokoliv bonusu z artefaktů, hrdinů nebo čehokoliv jinýho) statistiky na úrovni jednotek 2nd až 3rd levelu (att 9, def 8, dmg 4-6, hp 15, speed 6 a teoreticky každej pátej úder mu způsobí jen 1/3 dmg) během cca 14 dnů - bitky jsou vskutku tuhý. To zrychlený expování se vztahuje i na neutrální jednotky.
Naposledy upravil(a) SkoroPaladin dne 21.01.2013, 13:38 hod., celkem upraveno 1 x.
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: HoMaM

Příspěvek od SkoroPaladin » 18.01.2013, 22:20 hod.

We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
kolij
Burning Soul
Příspěvky:604
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Kolij#2462

Re: HoMaM

Příspěvek od kolij » 19.01.2013, 10:28 hod.

Cracknutá Heroes VI se nedá hrát po LANu s kamošem že? Sem nikde nenašel kde by se to tak dalo spustit...

eltazar
Quill Rat
Příspěvky:20
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tazrius#2439

Re: HoMaM

Příspěvek od eltazar » 21.01.2013, 10:40 hod.

jsem rád (a překvapen) že tu je podobný topic, série HoMaM je bez diskuzí nejlepší tahová strategie všech dob... do dnes si pamatuju ten pocit, kdy jsme u druhého dílu poprvé s kámošem uviděli hrad necromancerů (hrálo se u mě doma, jelikož v 97 nebo kdy dvojky vyšly jsem měl jedinej 16mb paměti nutné pro spuštění) a okamžitě si museli rozehrát novou hru a zkusit si to za ně :)
3. díl samozřejmě super, ale 4. ho podle mne překonal - nejde prostě donekonečna dělat jen nové a nové jednotky/mapy, proto se mi líbil koncept bojových hrdinů a customizovaných hradů - člověk si to udělal podle svého a nikdo mu do toho nemohl kecat :) 5. díl mě naopak naprosto zklamal, tento návrat ke kořenům se absolutně nepovedl (zdlouhavé pohyby po mapě, nudné souboje, celková nevyvážensot) a jsem po pravdě rád, že tu v anketě nemá ani bod... ale svůj hlas jsem musel dát 6tkám, opět na ně stejně jako na 4. nadává spousta lidí, ale podle mě změny v systému hry celkovému pojetí prospěly a umožnily lepší taktiku při pohyb mapou. plus to dobré z předchozích dílů zůstalo, a konečně je bojový hrdina srovnatelný s mágem.a na datadisk (a na dráčky) se těším jak malý děcko :)

Uživatelský avatar
Maxim
Doom Knight
Příspěvky:402
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maxim#2668
Bydliště:Znám jedno místo tam tepláků ráj je to dost blízko Ústecký kraj- Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: HoMaM

Příspěvek od Maxim » 05.07.2013, 15:44 hod.

Hura nejsem jediny kdo to u nas v Cechach hraje :)
Playmade HC selfound DH
Battletagy:
Maxim#2668-notebook
Maximus#21426-Počítač
Můj Zeal wizard
Obrázek
Finální Boss celýho diabla http://maximus26.rajce.idnes.cz/100_akt ... 03_IMG.jpg to křeslo neni moje

Kecafonek
Quill Rat
Příspěvky:5
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: HoMaM

Příspěvek od Kecafonek » 09.01.2017, 18:20 hod.

Hlásím se také do party, tuhle sérii pařím už od prvního dílu :wave:
Hůl sviští v egyptské ruce.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: HoMaM

Příspěvek od dawemorraless » 16.01.2017, 11:20 hod.

3 je srdcovka zrovna včera sem mastil se synovcama přes hamachi :green:
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Odpovědět

Zpět na „Další hry“