Stránka 24 z 25

Re: Druid

Napsal: 11.09.2014, 15:03 hod.
od Dark_Deamon
Jinak ethereal War Pike 8-)

Re: Druid

Napsal: 11.09.2014, 15:32 hod.
od Secondface
není colossus voulge lepší? sice má slabší dmg ale za to je rychlost zbraně normal .... war pike má very slow :)

Re: Druid

Napsal: 11.09.2014, 15:50 hod.
od Dark_Deamon
Tak si to nasaď na Fana plecháča a uvidíš to rošambo :D

Re: Druid

Napsal: 11.09.2014, 15:56 hod.
od Secondface
není tohle vlákno pro druidy? :D samo sebou že plecháč se zealem a fanou má weapon attack speed ve spodkách :D "slušně řečeno" :D

Re: Druid

Napsal: 10.12.2014, 18:27 hod.
od Bemik
Neví někdo, proč můj medvědodlak (tak blbý slovo, až je dobrý :D ) háže shock wave náhodnými směry, když je v obklíčení? Jedno kam kliknu, castí to úplně opačným směrem... Byl sem zvyklej, že se jen udělala animace, ale ne efekt kouzla (dmg, stun), když sem dostal hit. Tohle je pro mě zvláštní novinka :D

Re: Druid

Napsal: 10.12.2014, 18:40 hod.
od Welwet
Není to něco jako když amazonka střelí a uhne zároveň?:) v ten moment taky střelí úplně do řitě..soudím dle toho že ten medvěd má nejhorší fhr ze všech postav a naprosto jiné než druid/vlk, že bude mít asi i úplně jinou animačku ve které to vězí , teda né že bych tomuhle rozuměl, ale vypadá to stejně jako u amazonky

- ted mě ještě napadlo, jeslti to třeba u obou není na specifickém FHR breakpointu, páč si toho všímam u těhlech postaviček taky, ale jen někdy určitě né u každé rozehrané amy/medvěda

jinak dobře že jsi se tu ukázal :lol:

Re: Druid

Napsal: 11.12.2014, 09:44 hod.
od Slw
jen tak náhodou - nemáš na sobě štít?

Re: Druid

Napsal: 11.12.2014, 16:12 hod.
od Fraxinus
Hit Recovery, Blocking animace nebo bug z A/D/E umí udělat divy.

Re: Druid

Napsal: 11.12.2014, 20:42 hod.
od Bemik
Rozhodně si to spojuju se štítem :D Jedu ho lehce na block (aspoň 50% pro průchod hellem)...
Štítu se nevzdám :D stává se mi to jenom v maximálním obklíčení, což si už na hellu nemůžu dovolit, že jo, když je to HC :D :D
Jen mě to zajímalo, shockwave používám jenom, když merc dostává moc facek...

Feral Rage

Napsal: 30.10.2015, 03:13 hod.
od Abuzus
Pochopil jsem správně, že boost do přesnosti a dmg z Feral Rage nevyužiji, protože funguje jen pro nabíjení? Tedy, když kolem mně bude létat už namaxovaná koule, a já dám Fury, využiji jen rychlost běhu a life steel?
Thnx.

Re: Druid

Napsal: 30.10.2015, 10:29 hod.
od Slw
jestli jsem správně pochopil Tvojí otázku tak ANO. Feralem se nabiješ (má svoje +%ed a+%ar) do maxima skillu pro běh a LS

Re: Druid

Napsal: 31.10.2015, 02:09 hod.
od Abuzus
Správná otázka by asi měla znít:

Funguje +%ed a+%ar z Feralu i na ostatní Skilly (třeba Fury) nebo se přenáší jen rychlost běhu a LS?

Re: Druid

Napsal: 02.11.2015, 10:33 hod.
od Slw
Funguje +%ed a+%ar z Feralu i na ostatní Skilly - ne
přenáší se jen rychlost běhu a LS - ano

Re: Druid

Napsal: 03.11.2015, 01:46 hod.
od Abuzus
dík, někdy jsem prostě natvrdlej, mohl jsem si to přečíst pořádně. Škoda, byla by to hezká synergie pro Fury :-)

Re: Druid

Napsal: 10.09.2019, 14:48 hod.
od Welwet
Zdarec panstvo, trochu sem se babral ve vlkovi a IAS kalkulátoru na https://diablo3.ingame.de/diablo-2/calc ... indigkeit/
a došel jsem k závěru že pokud člověk vezme do pracek třeba Tomb Reaver + shael/ias jewl
nebo BOTD, nebo jinak, skoro jakoukoliv zbrań co přesahuje 40-50 ias. tak má bonus za rychlost vlkodlaka prakticky nulovej vliv na výslednou rychlost útoku při FURY
docházím tak k závěru že jakákoliv endgame zbrań nemá při FURY žádnej bonus za rychlost od vlkodlačí formy...jinak řečeno, vlkodlak je super při hraní untwinked kde to opravdu pomáha, ale v momentě kdy padne mal na oath nebo windhammer stačí ve vlkodlakovi 1 bod, protože jedinou další výhodu dává je attack rating, což je přece jen drahá záležitost....
nikdy jsem nehrál žádného vlka co by se blížil k edngame výbavě, chtěl bych proto vědět jestli je ten kalkulátor správnej a pokud ano, co si o tom myslíte..díky

DODATEK....tak jo, skill něco málo přidá i při zbraních co mají třeba 60% ias, ale pořád to vychází že skill má strop při 10 bodech snad u všech testovaných zbraní....defakto stačí bohatě mít anhil, torch přidat 3 body na tvrdo a je člověk na maximu :)

Re: Druid

Napsal: 11.09.2019, 17:42 hod.
od Slw
jj, víc jak hard 5 bodů nedávám bo to fakt nemá smysl. zbytek do 10-15lvlu werewolfa to dojde s +shape skills ;)

Re: Druid

Napsal: 11.09.2019, 17:57 hod.
od Welwet
Slw píše:
11.09.2019, 17:42 hod.
jj, víc jak hard 5 bodů nedávám bo to fakt nemá smysl. zbytek do 10-15lvlu werewolfa to dojde s +shape skills ;)
a kam cpeš zbytek? to AR skáče hodně slušně, takže přemýšlím že bych to stejně osolil...a otázka, co se vyplatí víc, shpe shifting skiller nebo +dmg charmy?

Re: Druid

Napsal: 13.09.2019, 17:20 hod.
od Slw
já radši shift skillery kvůli komplexnosti. teď mám velmi ale velmi dlohou rozjetého shiftera kerý by měl mít ve finále max rabies(+synergy) a max fury. ale ten čas.....

Re: Druid

Napsal: 06.10.2019, 19:21 hod.
od Smashulin
Ty body si nakonec beztak nahážeš do skillu WEREWOLF přesně z toho důvodu, jaký jsi sám uvedl - attack rating, který skill přidává, je masivní a bez něj bys měl šanci na zásah mizernou. Krom toho vlkodlačí druid zase nemá tolik skillů, kam by se body daly naházet. 20 máš v lycantrophy, 20 ve Fury, 20 v bludičce, 20 v medvědovi a ten zbytek se kromě skillu werefolf dá nacpat už jen tak maximálně do Rabies, do feral rage nebo do nějaké rostliny. A z toho všeho se nejvíc vyplatí ty body naházet právě do werewolfa.

Re: Druid

Napsal: 06.10.2019, 19:24 hod.
od Smashulin
A co se týče charmů, tak mám kombinaci shift skillerů a summoning skillerů. Posílením zvířat posílíš jednak je samotné a jednak tím posílíš i sám sebe.