Patch 2.3.0

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462
Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od HELLERcz » 10.07.2015, 10:50 hod.

Tak ho tam třeba dodají dodatečně :) je to škoda.
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 10.07.2015, 10:57 hod.

Dle mě nedodají. PTR buff vždy trvá něco přes týden. Pak skončí a PTR běží dál bez něj. Proto jsem to vše nadropoval co to šlo a hrál kvůli tomu i season HC, abych se dostal do hry.

WD se mi moc zkoušet nechce, dokud ty nový sety nebuffnou, tak nic moc.

Nyní jsem si otestoval s nadropovaným gearem cold barbara s frostburn + rimeheart efektem přes kostku na gearu a teda je to tak akorát na trash. Elitky zmrazit nejdou, takže rimeheart na ně nefunguje a jediné plus u elitek je, že když máte templáře smrazícícm mečem, tak když posledních 10-20% lifu elitky je elitka zmražená (to je zajímavý, že přes tenhle meč to jde, ale přes frostburny ne nebo jsem blbě viděl) tak rimeheart efekt dá šlupku, ale celkově je to takový buff nebuff. Smíšené pocity. Physical barbar se léčí OK průběžně a lighting barbar jde zase nastavit tak, že má velkou výdrž a k léčení mu více stačí jen LOH. Cold je takovej nijakej divnej.
Vše se zahrnutím bracerů na zvýšení attacj speedu při použití hammeru.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Seton » 10.07.2015, 11:14 hod.

WD sekci jsem doplnil o build a také nové info ohledně obou setů!!
Změny popsány anglicky, kdo bude chtít, přeložím mu to, ale dotazy a připomínky do nově založeného vlákna prosím ;)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od HELLERcz » 10.07.2015, 11:20 hod.

GOld: to jo, ale sezona je jakoby začátek, tak tam můžou ten týdenní buff dát taky .. není fér.
Obrázek

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Alfajk » 10.07.2015, 11:21 hod.

jaky jsou vase poznatky z ptr ohledne sily classu? Kdo dava nejvic?

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 10.07.2015, 13:07 hod.

Taková jsitota na relax hru je pro mě barbar. Taky je asi nyní top v žebříčkách nejčastěji - hlavně ty bracery na aatack speed a buffy z kostky dle P/L buildu mu dávají hodně. Např. u Wizarda si na TR styl hry ne ě ne zvyknout, Nu u WD je to takový jako přešlapovat bosou nohou ze střepu na špendlík. Ostatní nyní nehraju.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Alfajk » 10.07.2015, 14:51 hod.

a ted me jeste vysvetli vsechny ty pismenka, P/L ,TR?? jsem skoro rok na diablu nebyl, DH me prestal bavit po tom co mu nerfly autofire u turretek, co jsem ted zkousel tak WD je s wizardem uplne o nicem, zabijeni stoji "prilis mnoho usili", oproti barbarovi kde hodim whirlwind a moštuju co prijde do cesty...takze v podstate barbar zustava top a jeste stoupa? to jsem chtel slyset... co se nosi na weapon a armor slotu v kostce u barbara? jewel je jasnej, to je rorg, tim padem klasickej focus+restraint zustava, navic diky rorg muze bejt full waste set spolecne s IK a vyjde to s tema might whirlwind zbranema, nebo se musi nosit IK setova zbran?

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Seton » 10.07.2015, 15:02 hod.

PTR leadderboard, 2dny zpět.
monks 70 ,
wizards 65,
barbs 71,
WD's 65,
crusaders 64
DH's 64
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Y0G1 » 10.07.2015, 16:49 hod.

dont nerf monk D

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 10.07.2015, 17:25 hod.

P/L - physical, lighting build. Dále nechápu ten obecný chtíč po F+R, když zrovna u barbara Conv. of elements na 200% dává celkově taky +50% bonus jako F+R a s tím, že máš 1 prst na další ring volnýnavíc s CoE ringem. Na vyšších GR stejně táhneš vláček a ten bonus z CoE je tak efektivní když se jen točíš a dáváš kontinuální dmg chumlu kolem. Na druhej prst si můžu dát pro zábavu třeba dobře riollnutej prsten s talibancema. :green: Stejně CoE s dobrým rolem mi padá častěji že oba F+R s dobrým rolem.
TR - wizard s Tal Rasha setem - normální asteroidník.
Na P barbara asi nejčasteji nasadíš hexing gatě a furnace ability na lighting hexing a abilitu z tý bleskový palice co dává konituánlě furt +850% všem mobům okolo tebe blesky. Ostatní vlastnosti max , že přidáš na furry nebo rychlost opři faemní nižších riftů i napr. furry za rozbitou věc nebo kill. Ostatní unikátní vlastnosti jsou takový nijaký na pytel proti tomuhle. proto jsem psal, že by to chtělo přidat ještě 1 vlastnost do každýho chlívku pro větší variabilitu aby se to více podobalo PoE kombům. :green:
Lighting barbar bude zajímavý pro HC hráče - nahodí RoRG + CoE+Unity + dědky všichni jsou jedno runu. Takže pak to bude redukce 40% ze setu +50% redukce z unity +50% redukce z dědků, tedy celkem 90% obdržené dmg redukce jestli dobře počítám + pasivka na na přežití z ocelových nervů. :shock:

Jo a zkoušel jsem s vybraným gearem i znovu Promise ring be cc výbavy - pánové je to fakt o ničem. Nesmíte totiž pak používat bersekera, který v základu zvyšuje cc a battle rage, který taky zvyšuje cc. Broken promise s Bulkathoskama jsem ale nezkoušel. Ten propad v rychlosti tesovacího GR 42 riftu byl časově do oka bijící, tak jsem se na další testování s broken promise ringem vyprdnul.

SETON: Do dyť to povídám, nasadit káču a jen ji střídat s boucháním na zvýšení attack speedu a to současnému diablu stačí. Hmmm

Jo a tolik dříve Mrazícími prdy prosazovaný křižák se hlavně křižuje, ale v žebříčkách je na pikaču. Tedy je aktuálně v kompostu, kde hnípe aby mu nebyla zima. a bude tomu tak i nadále.

Stejně budou změny, bo Dhunteři budou řvát jak tuři při kastraci, že nejsou v žebříčkách na PTR nyní první. Určitě několik DH nolife fanatikům už při hraní PTR dostalo vzteky infarkt.

JInak všechny sety, které jsou ze 2 kusů - F+R, kuřecí set u WD, bulkathosky apod. jdou nyní snadno získat v ancient verzi pokud máte dost mlíka a svítících exkrementů - budete je v kostce tak dlouho relolovat jako set věci až si vytočíte Ancient verze a protože jsou to jen 2 kusy, tak je pravděpodobnost velká. Tedy zase plus pro barbara na farmu. Možná i monk má nějaký packy 2setovky?

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Alfajk » 10.07.2015, 18:06 hod.

jenze CoE je o haluzi, nebo on snad toci ty elementy preferovane takovy, jaky pouzivas?
F+R boosti o 50% spender + 50% generator, jen pro jistotu - neni to tak ,ze kdyz hodim spender+generator, tak mam +100% dmg, ze?
proc je tak opomijenej skull ring? 400% dmg do whirlwindu taky nezni spatne
ring s talibancema je kterej? :D
a ty bracery na aspd se jmenujou jak? me jeste asi nikdy nepadli, tzn ze to bude nejspis season equip...
vlastnost do kostky by jsme teda meli, ale jaka ze zbran se nosi? je potreba ta IK setova na kombo nebo se nosi bul khatos dual wield? nebo neco uplne jinyho?

a ta vlastnost do kostky do zbrane, co ashbringer? nevidel jsem ho v akci, ale ma tam slusne vysoky % na dmg

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 10.07.2015, 18:26 hod.

Skull ring přidá aditivně 400%, to je 2500+400=2900% do tornád ze setu (přidává aditivně), F+R nebo celkově CoE dávají krát 50%, tedy 3750% setovým tornádům (přidávají násobně). Skull crap je tak na pikaču, viz debata na ofíko mrazoprdovým fóru.

F+R zvyšuje o 50% WW dmg např. jako spenderu a např. 50% navíc třeba cleavu, frenzy a bashi jakogenerátoru, takže vždy jen 50%.
CoE přidává 200% každýmu elemntu točivě každý 4 sekundy. Barbar má jen 4 elementy. Tedy když je škoda např. 25 dmg, taks F+R průměrně dává barbar 37,5 dmg neustále. S CoE dává 4s 25, 4s 25, 4s 100, 4s 25 a tak furt dokola a (25+25+75+25)/4= 37,5. Když 1/4 času dávám 4x větší dmg než základ, tak celkovou dlouhodobou dmg mám tak vyšší přece o 50%.

Těch 75 beru jako navýšení o 200%, navýšení 25 o 100% je 50 o 200% beru že je 75.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Seton » 10.07.2015, 22:13 hod.

Gold Eagle píše:P/L - physical, lighting build. Dále nechápu ten obecný chtíč po F+R, když zrovna u barbara Conv. of elements na 200% dává celkově taky +50% bonus jako F+R a s tím, že máš 1 prst na další ring volnýnavíc s CoE ringem. Na vyšších GR stejně táhneš vláček a ten bonus z CoE je tak efektivní když se jen točíš a dáváš kontinuální dmg chumlu kolem.
Obecný chtíč je jasnej, je to většinou 50% Coe vs. 100% F+R. U barba bez generátoru je to jinak , ale obecně je to jasný :). F+R momentálně vládne stejně jako dřív vládl Unity/RoRG nebo ještě dřív SoJ/cokoliv ;) ;).
Gold Eagle píše: Jo a zkoušel jsem s vybraným gearem i znovu Promise ring be cc výbavy - pánové je to fakt o ničem. Nesmíte totiž pak používat bersekera, který v základu zvyšuje cc a battle rage, který taky zvyšuje cc.
Na Promis musí být jen specifickej build, ale opět nevím jak u barba, nehraju ho, ale ten ring moc použitelnej není, což je škoda, osobně se mi ta vlastnost líbí tak, jak je myšlená :).
Gold Eagle píše: SETON: Do dyť to povídám, nasadit káču a jen ji střídat s boucháním na zvýšení attack speedu a to současnému diablu stačí. Hmmm......

Stejně budou změny, bo Dhunteři budou řvát jak tuři při kastraci, že nejsou v žebříčkách na PTR nyní první. Určitě několik DH nolife fanatikům už při hraní PTR dostalo vzteky infarkt.
Je to PTR žebříček s conduitem (S1, už jsme to tu měli), zůstávám v klidu :D.
DH TOP hráči podle mě PTR moc nehrotí a je to vidět no ;)
Y0G1 píše:JInak všechny sety, které jsou ze 2 kusů - F+R, kuřecí set u WD, bulkathosky apod. jdou nyní snadno získat v ancient verzi pokud máte dost mlíka a svítících exkrementů - budete je v kostce tak dlouho relolovat jako set věci až si vytočíte Ancient verze a protože jsou to jen 2 kusy, tak je pravděpodobnost velká. Tedy zase plus pro barbara na farmu. Možná i monk má nějaký packy 2setovky?
:) a dokonce je to naprosto klíčová záležitost :). Shenlong fistky, s něma je ten GR 71 ;)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 10.07.2015, 22:25 hod.

Takže u WW barbara dává F+R celkově stejný bonus jako CoE, akrát lidem vadí, že to u CoE kolísá než se to přetočí na hlavní typ dmg a u F+R je to bez kolísání.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Alfajk » 11.07.2015, 00:18 hod.

Seton píše: Obecný chtíč je jasnej, je to většinou 50% Coe vs. 100% F+R. U barba bez generátoru je to jinak , ale obecně je to jasný :). F+R momentálně vládne stejně jako dřív vládl Unity/RoRG nebo ještě dřív SoJ/cokoliv ;) ;).
takze pro ujasneni, f+r dava az +100% dmg za predpokladu ze pouziju spender+generator(celkove pro oba)? nebo nahodi +50% k dmg spenderu a +50% dmg ke generatoru?

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od AlterEgo » 11.07.2015, 08:21 hod.

Alfajk píše: takze pro ujasneni, f+r dava az +100% dmg za predpokladu ze pouziju spender+generator(celkove pro oba)? nebo nahodi +50% k dmg spenderu a +50% dmg ke generatoru?
Pouzijes generator, tak ti naskoci +50% dmg a jak pouzijes spender, tak naskoci dalsich 50%. Kazdy buff ma svoji ikonku a jinou dobu trvani (podle toho kdy pouzijes spender a kdy generator).

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Seton » 11.07.2015, 10:09 hod.

Tak, ale nepadla ta věta, že buff je pro věškerý dmg ;). Takže je jedno jestli máš 50% třeba jen ze spenderu, jakmile ten buff naskočí, máš 50% do všeho, když k tomu pak přidáš generátor a oba buffy máš aktivní tak máš 100% do všeho dmg.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 11.07.2015, 11:28 hod.

Takže když u barbara bouchnu bashem do potvory a pak se roztočím WW, tak WW dostane celkově buff +100%. Pánové to je blbost ne?

No nic, nelépe to bude vyzkoušet přímo ve hře sledování času GR s F+R versus CoE.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Seton » 11.07.2015, 11:34 hod.

Není to blbost, tak se podívej co ty prsteny píšou ;). Je to tak jak píšeš, bouchneš bashem - naskočí 50% ,roztočíš WW a máš dalších 50%, dohromady 100%. Ale musíš oba ty bonusy pravidelně obnovovat žejo, tzn, dash....točím....dash...točím atd. atd.
Proto se asi na WW barbovy ty prsteny nehrajou, protože musíš zastavovat abys obnovil těch 50% skrz bash ;) a to zastavování je výsledku asi horší než CoE ring. Stačí ;) ?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Stanley » 11.07.2015, 11:48 hod.

Je to tak, jak pise Seton, mas oba bonusy a ten bonus plati pro veskerou dmg. A navic ty bonusy jsou multiplikativni, tzn. ze se nasobi. (1+0,5)*(1+0,5), takže je to 1+1,25 (2,25x tvé původní dmg)... +125% dmg. Dáváš dmg 200 s F+R dáváš 450. Aspon takhle jsem to cetl po vydani posledniho patche.

Edit: Mimochodem, hrat F+R a pouzivat jen jednu cast bonusu je blbost.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“