Návod na tvorbu buildů

Herní postavy či NPC postavy.
Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277
Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od soptik » 09.04.2012, 16:04 hod.

@Vozi a ostatni
Ja osobne si rad prectu nazory kohokoliv na jeho build. Voziho buildy pro me maji hlavu a patu, vzdy se snazi vysvetlit oc mu jde a proc si mysli, ze to takto bude ci nebude fungovat. I u cizich buildu a to je urcite spravne. A ikdyz treba s nejakyma jeho build-nazorama nesouhlasim, nehazu to automaticky do kose a neplivu na toho cloveka spinu (verim, ze to tu snad nikdo nedela). V tuto chvili vse musime brat s naprostym nadhledem - neni moznost, jak si naklikane buildy vyzkouset a eliminovat v nich pripadne nedostatky. Takze se pohybujem na ciste virtuelni bazi a nezbyva nam, nez o tom jen kecat :-)

PS : Ja s kamosema u piva taky leckdy nesouhlasim a verim, ze az D3 spolecne rozjedem, tak se semtam u pivka "rafnem", ale to preci neznamena, ze s nima prestanu hrat anebo nedej boze na to pivo chodit. Nakonec zabava ze hry vzdy prevysi nejaky ten obcasny nazorovy nesoulad...

Dennethor
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:legolas #2280
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Dennethor » 10.04.2012, 09:59 hod.

Ahojte, zacnem hravat za demon huntera, pozeram si aktivne a pasivne skilly, snazim sa vycitac co najviac moznosti, ako zacat hrat, ako si tvorit spravny build. Ako ciel by som sa chcel naucit spravnu taktiku, naucit sa kiting. Je mi jasne, ze vsetko sa budem ucit az v hre, po ziskavani levelov pridu skusenosti, ale chcel by som poradit, ake skusenosti mate z bety z demon hunterom ake skilly sa Vam najviac osvedcili? Co by ste mi poradili na zaciatok? Dakujem

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Garn » 10.04.2012, 16:33 hod.

@Madus: Možná by bylo fajn, kdyby jsi needitoval příspěvky, ve kterých se spleteš, a potom nedělal chytrýho. ;) Str snižuje all damage, jestli přímo nebo nepřímo je už jedno, bavíme se o základních statech, jenom slovíčkaříš.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Madus » 10.04.2012, 16:53 hod.

@Garn tak ked uz ides nekoho opravovat tak to sprav poriadne.

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Garn » 10.04.2012, 17:09 hod.

Ok, tak já si to jdu rozeditovat ten příspěvek. :lol:
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od AlterEgo » 11.04.2012, 12:19 hod.

Silblade:
Konkretni skilly si zvol podle toho jaky herni styl si u te postavicky predstavujes, ze by se ti libilo, kdyby ta postavicka tak drvila moby. Jeste to pak zkusim dole nejak rozepsat.
Ty reci nekterych, ze musis mit tohle misto onoho, protoze to ono bude na inferno nepouzitelne uplne ignoruj. Jednak nikdo z verejnosti na vyssi obtiznosti nehral, tak to nema nicim podlozene a pokud Ti nekdo tvrdi, ze treba coklove od witch doctora budou na inferno nepouzitelni, protoze si mysli, ze nektere skilly scaluji s lvlem podle primky a nemuze to scalovani byt treba podle krivky, tak to je jejich problem a ne Tvuj.

Jedine co musis brat v uvahu je vybalancovani generace resources vuci skillum, ktere resources spotrebovavaji.
Aby ses nedostal do situace, ze si vyberes nejaky skill, ktery spotrebovava resources, ale ve finale ho nebudes moct tak casto pouzivat, protoze na nej prave ty resource nebudes mit.
Priklad:
treba budes mit vybrany nejaky skill, ktery vsechno kolem postavy zmasakruje, ale bude to stat hodne resources, tak na to budes sbirat nejakym skillem na generovani resources a pak zjistis ze kdyz to uz budes moct pouzit, tak tam zbyl jeden mob na ktereho to vlastne uz ani pouzivat nemusis, protoze ho stejne muzes dorazit tim skillem, kterym si generoval resources.

Jiny problem muze byt, ze budes limitovany treba tim, ze ten skill ma velky cooldown a zatim ti bude resources lezet ladem.
Priklad:
nejvic to asi jde videt u barbara na skillu Earthquake ktery dava hodne dmg na vsechno pobliz barbara coz je supr, ale ma velke prodlevy mezi pouzivanim a za ty 2 minuty co to ma v zakladu urcite vygenerujes vic nez 50 fury, ktery bys mohl treba vyuzit jeste nejakym dalsim skillem.

Tolik asi k te balanci mezi generovanim a spotrebovavanim resources.

Vys jsem zminil, ze zkusim rozvest ten herni styl postavicky.

V zasade mas 3 nejaky styly a zadne jine role ve skupine nejsou.

Prvni role je DPS:
dps je oznaceni ve skupine pro ty cleny skupiny, kteri plni roli damage dealera. V podstate se zameruji primarne na likvidaci mobu v co mozna nejkratsim case. Dalo by se to rozvest i jestli se specializuji na skupiny, nebo na jednotlive cile, ale to uz neni dulezite.

Druha role je support:
cesky receno podpora coz znamena, ze nejakym zpusobem skupine pomahas skillama, ktere maji nejake podpurne ucinky a neresis tak uplne jestli delas maximalni dmg nebo ne, protoze se zamerujes spis na sekundarni ucinky tech skillu a zde se to pak da jeste vic rozdelit jakym zpusobem te skupine pomahas.
- muzes jim pomahat zvedenim damage, ze davas ruzne buffy a debuffy, ktere skupine nejakym zpusobem zvedaji dmg coz dava treba Inner Sanctuary u ktere je pouzita runa Forbidden Palace. Nebo naopak muzes davat debuffy, ktere zvedaji poskozeni, ktere tito mobove dostavaji, coz je efekt jenz dava treba Mantra of Conviction

- kdyz uz jsme nacli dmg, tak dalsi podpora neceho, co se tyka dmg je snizovani nasledku utrzenych skod, nebo uplne zamezeni, aby partaci nejake zraneni obdrzeli, kde to je obdobne jako v predeslem pripade, ze mame tez nejake debuffy na moby, ktere jim snizuji dmg jakou ti mobove udeluji coz dela treba Crippling Wave kdyz tam pouzijes Concussion runu, nebo i pasivni vlastnost Resolve, nebo to jsou nejake efekty, ktere zmirnuji nasledky skod Inner Sanctuary s runou Circle of Protection. Jak vidis, tak IS zaroven v nekterych pripadech i uplne zamezuje, aby skupinka nejakou dmg obdrzela. Krasny podpurny skill zamezujici utrzeni dmg je Serenity s runou Tranquility. Jeste se daji do teto kategorie zahrnout i nejake skilly, ktere snizuji dmg takovym zpusobem, ze postavam treba zvednou armor, rezisty, dodge apod. coz jde videt treba u War Cry ktery sam o sobe zveda amor a pak podle run jeste treba dava lepsi rezisty (Impunity runa), nebo dodge (Veteran's Warning runa)

- skupine muzes pomahat tim, ze udrzujes na mobech nejake cc (crowd control) efekty. Cili jim nejak efektivne zamezujes jednat v jejich zamerech, coz jde zase delat nekolika zpusoby a zalezi na situaci. Ranged postavam budes pomahat treba tak, ze kdyz na ne melee mobove pujdou, tak se jim budes snazit zamezit, aby k nim ti mobove dosli nez je zabijou.
To muzes treba zpomalenim rychlosti jejich pohybu napriklad skrz debuff u Crippling wave, Leap, nebo i past Caltrops apod.
Kdyz uz nahodou ti mobove k tem ranged dojdou, tak se da stale jeste jednat, ze pouzijes nejakou abilitu, kterou je od tech ranged odhodis (knockback) aby museli znova prijit k nim, coz udelas treba abilitou Seismic Slam, nebo je od nich naopak odtahnes treba pomoci ability Ancient Spear ci Cyclone Strike. Samozrejme to neni ciste jen pomoc pro ranged, ale muze se to naopak pouzit pro to, aby se mobove dostali na nejakou hromadu a co nejlepe se vyuzily AoE ability partaku, kteri se specializuji.
Jiny zpusob cc jsou treba ruzne stuny Ground Stomp, Lashing Tail Kick s runou Scorpion Sting, nebo zmrazeni Frost Nova, ktere treba oceni spis melee postavy, nebo se to muze pouzit na kontrolu mobu s nejakyma neprijemnyma ablitama.
Dalsi zpusob jak moby kontrolovat je fear, kde to ma zastupce ve skillech Threatening Shout s pouzitim runy Terrify, nebo jeste lepe skill Horrify.

Vseobecne u tech cc efektu jeste neni jiste jestli a jak moc to bude ucinne na vyssi obtiznosti, protoze Blizzard neco naznacil, ze nektere ucinky techto efektu muzou byt na vyssich obtiznostech nejakym zpusobem omezene a dalsi vec co jsem nejak nezkoumal jak se stackuji podobne efekty. Jestli je tam cap, nebo diminishing return.
To ma vyznam hlavne u tech slow efektu, ale muze to byt i u redukce dmg na mobech, zvednuti dmg, ktere mobove dostavaji apod.. Cap znamena, ze bude stanovena nejaka maximalni mez, ze treba soucet danych efektu s podobnym ucinkem nemuze presahnout nejakou hodnotu. Dejme tomu treba mob treba nemuze byt zpomaleny o vic nez 80% coz znamena, ze kdyz treba hodi hunter zpomalovaci past, ktera moby zpomaluje o 60% a bude tam mit treba runu Hooked Spines, ktera to zveda na 80% tak uz jsi na capu a je zbytecne, aby tam monk hazel jeste Crippling wave, kdyz uz to zadny ucinek navic neprinese.
U diminishing return se to pocita jinak a to sice, ze dane efekty se porad stackuji, ale cim vic jich je tim mensi ucinek to ma, aby se nedal udelat treba nejaky dodge build, ktery skrz ruzne buffy dostane 100% dodge a mobove ho nebudou trefovat. Diky diminishing return to neni mozne.
Vzorec je nejak takto dodge[%] = 100 * (1 - (1 - (currentDodge/100)) * (1 - (skillDodge/100)))

- jeste tu mame jednu takovou skupinu podpurnych skillu, ktera dava leceni a tech je celkem dost ruzne povahy, kdy to mas primo nejaky jednorazovy heal Breath of Heaven, nebo nejake prubezne leceni Mantra of Healing ci War Cry s runou Invigorate.

- vzhledem k tomu, ze ve hre vyjma hracu jsou i mobove, kteri davaji nejake cc na hrace, tak jen znovu zminim znovu Serenity s runou Tranquility, ktera i muze zamezit ucinkum nejakych nezadoucich efektu vlivem kterych by mohl nejaky partak umrit. Neco podobneho jsem zahledl jeste u nejake classy, ze to tez redukovalo nejaky efekt, ale nechce se mi to ted hledat.

Nutno zduraznit, ze to neni rozdelene uplne presne do puntiku, ale jen nejak pro ilustraci !

Kdybychom to chteli nejak presne rozdelit, tak by to asi chtelo udelat nejakou tabulku podle povahy efektu a urcite by nektere skilly patrily do vice skupin. Treba Inner Sanctuary zamezuje dmg, ale da se tam pouzit i runa, ktera tomu pridava leceni. To stejne Hex, ktery dava na moby cc, ze nemuzou utocit, zveda parte dmg, ktera do tech mobu jde a jeste treba s runou Hedge Magic skupinku pohealuje.
Pak tu mame i nejake sporne skilly jako treba Blinding Flash, ktery treba mobum zamezuje uplne utocit, protoze jsou oslepeni, ale nekterym jenom snizuje dmg, protoze tam je nejaka zvysena sance, ze se netrefi a je otazka jestli ta sance ze se netrefi by se pocitala jako ze snizuje dmg co mobove delaji, nebo snizuje dmg co hraci dostavaji (tim ze ten mob missne)ve finale je to v podstate uplne jedno.
Jiny takovy podobny sporny skill by byl treba Threatening Shout ktery snizuje dmg tim, ze redukuje mobum rychlost utoku (runa Falter), nebo se da vyuzit i na odlakani mobu od hracu, protoze muze tauntovat (runa Demoralize) a pripadne ma jeste spesl vlastnost, ktera nespada do zadne vyse zminene kategorie a to sice pri vyuziti runy Grim Harvest, kdy to tam zveda sanci na nejaky dodatecny drop. Muzeme zminit i Sprint s runou Forced March, ktera zvedne skupince rychlost pohybu a tez jsme na to nevymysleli zadnou spesl kategorii.

Treti role ve skupine by se dala nazvat neco jako hybrid:
hybrid je v podstate nejaky build, ktery se uplne nespecializuje jen na support, nebo jen na dmg, ale snazi se to nejak vybalancovat, aby moby relativne rychle zabijel, ale mel i nejakou zachrannou pojistku pro situace, kdyby se neco podelalo.

V souvislosti se solo hranim bych jeste zminil, ze vetsina lidi co vypoti nejaky build pro solo hru zpravidla neresi, ze existuje i nejaky kalkulator pro followers coz je spatne, protoze i tomu se da build uzpusobit.

Celkove k skladani tech buildu na hrani v parte si myslim, ze pokud uz se lidi domluvi, ze budou v parte hrat, tak by se mohli i domluvit kdo jaky build pojede a nejak to uzpusobit, aby ziskali pokud mozno co nejvic toho jde. At tam nekdo dava rezisty, at tam nekdo dava life regen, nekdo kdo bude redukovat mobum dmg, nejake cc ability. Pak by se meli domluvit na stylu hrani a nejake rotaci abilit podle situace.
Priklad:
Wizard treba hodi na moby Blizzard s runou co dava slow. Hunter nachysta past na zpomaleni za kterou se ranged schovaji, aby ti mobove do ni z toho blizzardu vybehli a jak prejdou past, tak je treba od nich monk pritahne zpet a znova dokola, ze wiz da Blizzard nachystana past atd.

Nebo treba bude nejaka skupina sampionu co davaji fear, kdyz hitnou. Tak budou domluveni, ze to nebudou zabijet AoE abilitama, ale nejsilnejsima single target co maji vsichni jeden cil, aby to rychle padlo (muzou se domluvit skrz nejake ts/mumble/vt ktereho) a ze zacne barbar, ktery pouzije Leap u ktereho ma runu Death from Above aby moby zastunoval. Potom hodi wizard treba frost novu aby je zamrazil at nemuzou nikoho mlatit a dat mu fear. Pak to treba witch doctor rozezene Horrify. Potom to barbar natauntuje at se to sleze na hromadu aby to mohl vsechno zastunovat leapem, pak wizzard pribehne znova dat novu, pak zas wd haze fear apod.

Z toho snad asi kazdy pochopi, ze v podstate kazdy clen party by mel mit nejaky skill, ktery pomuze grupe a ne ze si nekdo rekne pojedu jen cisla a na zbytek kaslu, protoze to obstara nekdo jiny.

Uživatelský avatar
Silblade
Wraith
Příspěvky:134
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Silblade#2187

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Silblade » 11.04.2012, 13:10 hod.

AlterEgo: Díky za opravdu velmi podrobný návod.:) Nevím proč, ale skládání buildů mi připomíná stavění balíčků v Magic the Gathering, kdy člověk také prve musí rozhodnout, jakým stylem bude hrát a jak toho dosáhnout. Naštěstí, v Diablu vás tak peníze neomezují (nepočítáme-li armor a zbraně z AH), takže stačí jen skilly nakombinovat, vrhnout se do boje a pozorovat, jak to funguje. Ve hrách, jako wow, když jsem si sestavil nějakej talent tree, bylo mi často vyčteno, že mám složenej "nefunkční hybrid", kterej je v partě naprosto k ničemu. Je jasné, že buildy se budou velmi razantně lišit solo vs parta. Ale v té partě se mi zdá, že budu muset fakt přemýšlet i za ostatní a znát podrobně i jejich buildy. Není to lehký.
Jako zkoušku zkusím sestavit nějakej build a vy mi kdyžtak řeknete, jestli to je blbina či jestli by to aspoň teoreticky mohlo fungovat.:P
Obrázek

ZeroOne
Quill Rat
Příspěvky:48
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od ZeroOne » 11.04.2012, 17:47 hod.

AlterEgo:
Pozor na jednu malickost u skillu Serenity u ktere se asi dost lidi prehlidne a muze mit dulezity dopad. S runou Tranquility jak jsi zminoval je monk ktery skill pouzije imuni vuci prichozi dmg a vsem efektum jako je slow a frozen, ale clenove party jsou imuni jen vuci tem control impairing effects jako Slow and Frozen !!!

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od AlterEgo » 12.04.2012, 06:27 hod.

ZeroOne,
tezko rict.
Popis u skillu je, ze ten stit absorbuje veskerou prichozi dmg a garantuje imunitu a popis u te runy je, ze to stit rozsiri na cleny grupy v tech yardech. Otazka je, jestli Blizzard jen nebyl liny to cele vypsat, nebo jestli to prenasi opravdu jen ty imunity.
Mohli to napsat nejak urciteji, ale bylo jasne, ze to fakt prenasi jen ty imunity.
Treba ze aktivovani serenity garantuje na dobu 2 sekund clenum party v 45y imunity na ty control impairing efekty jako slow a frozen. Jo, ze tam nemeli psat nic s tim stitem aby to nematlo.

ZeroOne
Quill Rat
Příspěvky:48
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od ZeroOne » 12.04.2012, 08:22 hod.

Tohle se resilo i v jednom topicu na ofic forech protoze nekdo prisel se zajimavou myslenkou 4 monku kteri by pouzivali tuhle abilitu zaroven s pasivkou Beacon of Ytar ktera snizuje CD. V tom pripade by byl CD Serenity 17s a pri dobre rotaci by kazdy v parte byl v podstate nesmrtelny po dobu 9s. Kdyz k tomu pridas jeste napriklad Near Death Experience tak je to dost OP.
Pak tam nekdo upozornil prave na to ze runa Tranquility predava jen tu imunitu na efekty jako slow, frozen atd. Coz uz by davalo celkem smysl a myslim si ze to je spravny vyklad popisku.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od AlterEgo » 12.04.2012, 09:41 hod.

To je pravda no, ze by to bylo strasne silne. S tim vykladem toho popisku souhlasim jak to tu pises. Jen se divim, ze to Blizzard neopravil, aby to bylo jednoznacneji napsane a nematlo to.

Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od soptik » 14.04.2012, 14:58 hod.

@AlterEgo On tam tech nedodelku a nepresnosti ma Blizzard ocividne vic. Doufejme, ze to do vydani hry "doladi". Jinak +1 za predchozi obsahly rozbor, klobouk dolu :-)

@Silblade Ono i s kazdym novym patchem v bete se tam ledasco zmeni, takze je treba pocitat s tim, ze ted vytvoreny calculator-build nemusi odpovidat buildu v dobe vydani hry. A az vydaji hru, tak zase budou treba vydavat dalsi patche...hehe, ale urcite se mame na co tesit ;)

ondrous555
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od ondrous555 » 28.05.2012, 18:52 hod.

Ja v tom mam zatim docela curbec moc se v tom vlasne nevyznam kdyz postoupim na novou uroven vlasne se nestane nic nemuzu rozdelit zadne body jen se mi otevrou nejake sklill ci runy. pokud neco nedelam spatne.

takle se mi to moc neliby v tom pripade budou vsechny postavy naprosto stejne akorat zalezi jakou kombinaci budete pouzivat.

pokud clovek nema moznost si tu postavu poctive podelat tak to proste neni ono:D

Uživatelský avatar
Satyriel
Quill Rat
Příspěvky:13
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:SatyrielCZ#2950

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Satyriel » 29.05.2012, 08:19 hod.

Tak ja myslel ze to tu nekdo pekne rozebere a da nejake zakladni typy, od ceho se odpichnout :) a ceho se drzet :) nebo tak :) Velice by me zajimaly vaqse napady, sam mam toho plnou hlavu a snazim se ted na to prijit :) jelikoz mam Monka na 51lvl tak uz je na case se s tim vicep oprat :) a prostudovat moznosti jak prokombinovat ty skilly a tak :) urcite sem tu par veci zajimavych objevil ale pulka tohohle fora je jen o tom kdo je lepsi a kdo tomu vic rozumi a to me torsku zarazi po 14 dnech vydani tak uzasne a velkolepe hry :) a ten pocit mam uz od D1 :D a zatim sem i to fakt libi a cim dal vic do toho chci zapadat :) kazdopadne az budu mit nove skutecnosti a nejake napady na dobre buildy, rad sem vsechny informace vlozim pro inspiraci ostatnich a budu velmi rad kdyz se semnou nekdo podeli o nazory a napady :) zatim je to vse v plenkach a nebal bych se ze to bude pak narez!! az prijdou PvP areny tak si mylsim , ze lide budou o mnoho vic ladit typ ostavy k svemu obrazu :))))))

Spirit of Heaven !!!! :D ArcheonCZ
ArcheonCZ

Uživatelský avatar
Satyriel
Quill Rat
Příspěvky:13
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:SatyrielCZ#2950

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Satyriel » 29.05.2012, 08:25 hod.

AlterEgo: Vynikajici info!!!! moc dekuji!! stale studuji vse nove co mi prijde pod ruku :) a tvuj clanek je vyborny! tkaovych tu je fakt malo.
A s tou malickosti u skillu Serenity :) to je fakt pravda :) a je fajn ze na to ZeroOne upozornil :) tka to ma byt :) teamova prace tvori nejlepsi vysledky :) rad bych se take podelil o sve napady, ale jeste to neni uplne doladene, dnes na tom budu pracovat :) tedy na Build na Monka, objevil sem i nejkae zajimave info na strankach ale porad to neni ozkouseno v praxi :) takze pocitam kazdou minutu v praci :) at uz sem doma! :) smarjaaaaa to je neskutecne pokuseni :) pripadam si jak decko :) ale mam radost! :)
ArcheonCZ

ondrous555
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od ondrous555 » 27.08.2012, 22:35 hod.

zdravim ja bych mel dotaz ;) dohral nekdo diablo 3 s prumernymi itemi? tim myslim treba s cenou do 1M v AH.

urcite ano akorad bych moc rad videl jeho build a vybavu a kdybi k tomu bylo nejake video bylo by to dokonale :)

co sem zatim videl nasel za video tak tam nebyla vydet vybava a pokud byla videt tak tam pak ted doticny umiral. :)

jestly zna nekdo nejaky odkaz na nejake zajimave video tak mi ho prosim sem dejte.


dik moc vsem.

Odpovědět

Zpět na „Charaktery“