Stránka 1 z 1

Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 30.11.2010, 20:22 hod.
od ZOMB
ahoj, nevíte jak na to?
superuniques.txt chápu až na sloupce ultrans (jejichž funkce není popsaná v žádném návodu)
zkusil jsem to takhle:
vytvořil jsem monstrum v monstats.txt
potom jsem ho vytvořil jako superunikáta v superuniques.txt
vytvořil jsem mu řádek v MonPreset.txt
upravil jsem obj.txt (ve složce map editoru- hodně sloupců tam nechápu, takže to bude asi tím)
chyba: úspěšně jsem monstrum umístil, jenže v map editoru vypadá jako létající slepice :shock: a ve hře to je normální shaman s falleny...
nevíte co s tím? pls

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 30.11.2010, 20:56 hod.
od Tordah
v map editore niekde pod corpsefire (proste pod posledneho potvoraka v zozname pre act1)pridaj tvojho superunikata ale skus mu dat ID z monstats a nie dalsie v poradi ako maju predosle, a mozes tam skusit nastavit aj monstats ID stlpec

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 30.11.2010, 21:29 hod.
od Oblivion
Pokiaľ je v hre všetko, ako má byť, tak v podstate na tom až tak veľmi nezáleží. Obj.txt používa iba editor a jediné, čo sa tam musí zhodovať s hrou je ID. Či ti editor grafiku monštra zobrazí správne/nesprávne alebo vôbec, to nemá v hre žiadny vplyv.

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 30.11.2010, 22:05 hod.
od ZOMB
tak jsem dal na místo ID (v obj.txt) ID z monstats.txt a funguje to, ale pořád mi ho map editor zobrazuje jako létající slepici :)...ale vůbec mi to nevadí
ale řeším další problém: není superunikátní, ale pouze běžné monstrum... to vyřeším zítra, dnes na to nemám čas a ani náladu :)

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 27.11.2012, 16:30 hod.
od bubavanek
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jak nejlépe vytvořit nové superunikátní mostrum? Vytvořil jsem si ho v superuniques.txt jenom jsem zkopíroval Bonebreaka a přidal na konec, upravil, přejmenoval udělal string a teď jak ho v map editoru umístit??? Nebo musím upravit ještě něco?

Předem díky za pomoc (jo a kdyby to šlo tak nějak pro debily) abych to pochopil :lol:

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 27.11.2012, 17:39 hod.
od ZOMB
1) Vytvořit monstum v SuperUniques.txt
2) Umístit monstrum do MonPreset.txt (nový řádek - umístit ho podle aktu - třeba do prostřed sloupce)
3) Umístit monstrum do obj.txt (ve složce editoru - jde jen o nový řádek, aby pořadí monster odpovídalo pořadí v souboru MonPreset.txt)
4) Zapnou editor a vložit nový objekt (monstrum)
5) Mapu (soubor *.ds1) vložit do příslušné podsložky ve složce Diabla 2
6) Testnout, jestli to funguje
7) Nahlásit, jak Ti to dopadlo :D

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 27.11.2012, 18:39 hod.
od bubavanek
Ok vše funguje jak má. Mockrát děkuji :lol:

Jen mám ještě otázečku, když chci to uni monstrum zesílit, tak ho musím vytvořit v monstats.txt a tam mu dát atributy co chci??

+ jak mu přidat popisek pod jméno???

JMÉNO MONSTRA -> to je přes health bar
(popisek) -> jinou barvou, pod health barem monstra

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 27.11.2012, 19:25 hod.
od ZOMB
Není za co :)

Pokud ho chceš zesílit tak ano, vytvoř nové monstrum v monstats.txt
Tohle určitě doporučuju, protože máš potom mnohem více možností ;)

popisek pod jméno - v monstats.txt sloupec DescStr - klasicky vložíš odkaz na string, a tomu pak přiřadíš text (hodnotu), stejně jako tvoříš názvy pro cokoliv jiného ;)

Jsem rád, že Ti to vyšlo ;)

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Napsal: 27.11.2012, 20:48 hod.
od bubavanek
Já jsem věděl, že tak nějak to bude. Kdysi jsem někde viděl krásný tutoriál na práci se stringy, ale nemohu ho nalézt.

Hmm tak se mi ten popisek nějak nechce zobrazit :shock: ale na to přijdu. Dal jsem DescStr TG, v patchstring jsem přidal TG a popisek jsem dal \purple;Easy Boss. Mělo by to být takto?
A další dotaz. Vytvořil jsem toho uni i v monstats, ale nemá ty vlastnosti co by měl být.
Mám ho ze skeletona. Mám zkopírovat skeletona, toho upravit a NameStr mám dát toho mého uni?



EDIT: Měl jsem to blbě propojený. Vše je vyřešeno.